Opublikowano 31 maja 201311 l Autor Trailer w 60FPS:http://www.modernwar.pl/iw-mowi-o-silnikach-call-of-duty-na-deser-trailer-ghosts-w-60-fps.html Podsumowanie informacji: Projektowanie gry na next-geny to byo dla twórców ogromne wyzwanie Xbox ponownie będzie miał pierwszeństwo i czasową wyłączność na DLC Potwierdzono, że Raven i Neversoft pomagają przy produkcji Ghosts. Sledgehammer pracuje nad projektem, który jeszcze pozostaje tajemnicą Activision mocno przywiązywało wagę, do tworzenia gry multiplatformowej, tworząc standardy na next-geny, podobnie jak przy obecnej generacji Call of Duty: Ghosts będzie tytułem premierowym na Xbox One Mapy zmieniają gracza, a gracz wpływa na zmiany na mapie - to staje się bronią strategiczną, która może być użyta przeciw graczowi. "To ogromna zmiana. To samo dotyczy personalizacji postaci" Call of Duty: Ghosts to zupełnie nowa historia i nowy świat. Studio wraz z Ghosts wkracza na zupełnie nowy poziom Stephen Gaghan ma stanowisko w Infinity Ward i aktywnie uczestniczy w tworzeniu gry W produkcji pomagał żołnierz Navy Seals i jego pies - obaj już na emeryturze Inspiracją był fakt, że pies był członkiem prawdziwego oddziału oraz stwierdzenie żołnierza, że oddałby życie za tego psa. Pies nosi kamerę oraz zestaw słuchawkowy, przez który bohater wydaje mu polecenia. FABUŁA Akcja toczy się w USA w bliskiej przyszłości USA są w kiepskiej sytuacji międzynarodowej, stoczono wiele walk Duchy to ekipa o nieznanym pochodzeniu Nie jest znana tożsamość Duchów, którzy są postrzegani jako nadzieja ludzkości Gra ma swój własny świat - nie jest powiązana ze światem Modern Warfare ani Black Ops Nie ma odniesień do postaci Ghosta Pies nie był wprowadzony z powodów emocjonalnych, tylko ma wpływać na mechanikę gry Świat to osobny "bohater" gry. Wpływa na emocje. Jest to miejsce w którym wychowali się bohaterowie gry. historia rozpoczyna się gdy bracia poznają oddział Duchów MULTI Mapy będą interaktywne Będzie można niszczyć otoczenie Wiele z postaci będzie miało wygląd przeniesiony z kampanii Każda z map będzie miała rozbitego satelitę na środku. Jeśli gracz się do niego dostanie uzyska UAV. Będzie dowolność w ubiorze bohatera, by odwzorować charakter gracza. Nie wiem co mam myśleć o tym codzie. Na screenach wygląda to naprawdę super, a na trailerze bardzo kiepsko. Z tym, że ten trailer w ogóle jest w jakiejś niskiej rozdzielczości. Dziwne to jest. Trzeba czekać na gameplay
Opublikowano 31 maja 201311 l Ciekawi mnie interaktywność i niszczenie otoczenia,to spora nowość. Przecież pokazali że będzie można zwalić bale drzew
Opublikowano 2 czerwca 201311 l Projektowanie gry na next-geny to byo dla twórców ogromne wyzwanie wyzwanie któremu nie sprostali Co do dynamicznie zmieniających się map to pomysł ten jest stary prawie tak jak multiplayerowe fpsy i ma w sobie spory potencjał (Red Faction), ale przy tym silniku graficznym nie ma co liczyć na jakieś dynamiczne zmiany.Skończy się na paru latarniach które mogą spaść,ścianach które mogą się zawalić i belkach które mogą się stoczyć jednym słowem nuuuda. W ogóle wydaje mi się, że na ten genialny pomysł wpadli gdy mocno główkowali jak przenieść CoD'a w nową generacje
Opublikowano 4 czerwca 201311 l Activision plans to stream a pre-E3 live show the Sunday morning before E3 kicks off to highlight new details about Call of Duty: Ghosts, the publisher announced today. Geoff Keighley and Justine Ezarik will host the 30-minute show whiich will be broadcast on Callofduty.com, Xbox's Machinima app and other "online destinations" on Sunday, June 9, at 11 a.m. PT, 2 p.m. ET. The broadcast will feature "an exclusive first look at gameplay levels," according to the blog post on the official Call of Duty website. In Ghosts players will be part of the remnants of the world's different special forces. Players will also have dogs as part of their squad, rendered from scans of real service dogs. The dogs can protect the team and sniff out explosives. The game also features a new A.I. system that will create more lifelike experiences - for example, fish will move out of the way when you get close to them. Players will also be able to customize their characters in multiplayer and choose their heads, bodies, helmets and gears. Maps will be dynamic and will feature events like earthquakes and floods. Player-driven events like opening doors and explosive traps will also alter the flow of the map. All downloadable content for Call of Duty: Ghosts, which is coming to the PC, PS3, PS4, Xbox 360 and Xbox One, will launch first on Xbox One as a timed exclusive. http://www.polygon.com/2013/6/4/4394894/call-of-duty-ghosts-live-show-e3
Opublikowano 8 czerwca 201311 l No multiple protagonists, story follows one playable character (and his brother) US was ravaged by a "mass event" (not WWIII) Completely new conflict (no Modern Warfare ties) The use of Ghost's mask is pure fan service according to IW Done with cliche Russian "threat"; players face "resource rich" states (oil abundant South American nations) IGN demo shows "No Man's Land" level (San Diego, desolate wasteland, destroyed infrastructure) No Man's Land emphasizes stealth; player must navigate contested terrain One area has you taking out enemies in gas masks+hazmat suits surveying several mile-wide crater Covert combat was distinctly reminiscent of "All Ghillied Up (COD4) Your service dog accompanies you More than just an AI companion, it's a remote recon scout Can be controlled via a tablet-like viewfinder (based off real life Navy Seals) In the real-world field, SEALS outfit highly trained dogs with periscope-like camera and specialized earpiece; allows team to see/hear everything dog does You can control the dog in-game; can lunge at enemy's throats You can bark to lure enemies into view Second demoUnderwater level Actual battles take place underwater Enemy divers submerge from above from boats Underwater assault rifle (real life Russian APS rifle) Intimate use of cover underwater, behind rocks and reefs Verticality in the level; get an elevated shot or dodge Enemy subs use sonar blasts which cause damage to the player and cause tremors in the environment Player must swim from cover to cover Destroy the enemy sub with portable torpedo-like explosive Edytowane 8 czerwca 201311 l przez Kre3k
Opublikowano 8 czerwca 201311 l Autor Może, jednak nie będzie tak źle. Trzeba poczekać do niedzieli Co do grafiki to, jeśli będzie ona taka jak na screenach + zniszczalne otoczenie i 60fps to super, ale w to wątpię.
Opublikowano 8 czerwca 201311 l http://ie.ign.com/videos/2013/06/08/call-of-duty-ghosts-campaign-sneak-peek-clip
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Jeżeli ta grafa to real,to nie wierzę by to leciało w 60 i zniszczalne otoczenie.
Opublikowano 9 czerwca 201311 l US was ravaged by a "mass event" (not WWIII) Podejrzewam wybuch wulkanu pod Yellowstone albo uderzenie meteorytu.
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Kiedy ma być ten gameplay (godzina) ? Konfa zaczyna sie o 20. Stream: http://new.livestream.com/accounts/4195187/events/2151115 Edytowane 9 czerwca 201311 l przez Zaqair
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Znowu ta sama animacja biegania, w ogole mechanika gry. To ma byc next-gen CoD!? To kpina... Fajna jest ta prezenterka, fajna d*&pa.
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Znowu to samo tylko w ciut lepszej oprawie. Cóż cyrk zwany CoD nadal się kręci i to w najlepsze
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Dam im + za pokazanie to na konsoli,EA nie pokaze bf4 na konsolach tylko na pc 2x AMD 7990 i 12gb ramu(gddr5). Wiecej zmian sie nie spodziewalem,niz zobaczylem a ghost i tak pewnie sprzeda sie +25mil sztuk jak nie wiecej.
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Ta grafika wygląda coś zbyt dobrze. Ps. hardcorowy ten pies, lepszy niż karabin maszynowy, wpada do budynku i 3 gości ucieka, no trochę przegięcie;/ Wyjdzie, że to najlepsza jednostka w grze i w multi będziemy mogli nią grać
Opublikowano 9 czerwca 201311 l - (pipi)enie by płynąć niżej by sonar nas nie wykrył ? co to (pipi)a ma być przecież na wyświetlaczu sonara będą wyglądać jak duża ryba ! - strzelanie pod wodą ? za(pipi)isty patent niech sprzedadzą go USA Army bo chyba do teraz było to nie możliwe - animacja kundla dość uboga, i to jeszcze wydawanie poleceń na odległość Ogólnie hujnia jak co roku ale burgery pewnie mają już mokro w gaciach
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Zaskakująco dobrze to wygląda. Faktycznie dopiero teraz, po zobaczeniu prawdziwego gameplay'u da się zauważyć ogromy postęp w grafice. Do tego bardziej otwarta struktura poziomów oraz przeciwnicy próbujący oflankować gracza sprawiają, że Ghosts może naprawdę sporo namieszać w pościgu o GOTY. Żartowałem Edytowane 9 czerwca 201311 l przez Kre3k
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Emocje jak na grzybach. No dobra, ta scena była całkiem fajna Edytowane 9 czerwca 201311 l przez MaZZeo
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Autor Oj tam narzekacie. Mi się podobało. Szczególnie ten filmik pod sam koniec. Niektóre miejscówki i skrypty wyglądają wręcz bosko. Byleby było 60fps i 1080p.
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Przynajmniej pewnie bedzie 60 fps,1080 p i brak online passa:) Grafika ladna,jak na najwyzszych ustawieniach na PC
Opublikowano 9 czerwca 201311 l ogon psa = psx Stealth kill by Burek, nieprawdopodobnie głupie to wszystko. Ogolnie gre chyba zrobili jako otoczke do tej natrentej muzyki skł. się z 3 piz,gniec klawiszy Edytowane 9 czerwca 201311 l przez _Milan_
Opublikowano 9 czerwca 201311 l Mnie sie podobało. Wypasik. Pies z hejterami i BF. Edytowane 9 czerwca 201311 l przez pop
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.