Skocz do zawartości

Destiny


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla wszystkich ktorzy nie dostali klucza i sie zastanawiaja co jest nie tak: nie masz aktywnego plusa, nie dostaniesz klucza. Przynajmniej tak mi sie wydaje. No na pewno nie zagrasz bez plusa/

  Do I need PS+ to play the First Look Alpha?

Yes.

Opublikowano

świeżutkie info od Barona Yetiego:

 

 

Wrażenia po 3 godzinach gry. Pierwsze co się rzuca w oczy, to toporność i powolność poruszania się postacią, od razu zmieniłem czułość ruchów na 8 z czasem pewnie będę grał na maksie, czyli 10. Druga rzecz, to 30fps, jeżeli ktoś gra w BF/CoD, to na początku może to przeszkadzać, z czasem człowiek się przestawia i nie zwraca się na to uwagi (Halo też chodzi w 30fps).

 
Teraz chyba najważniejsze, auto aim w tej grze nie istnieje, jeżeli jest to minimalne, coś jak w Halo, ja go jeszcze nie wyczułem. Jest trudno, co mnie bardzo cieszy, bo z grą trzeba będzie spędzić sporo czasu, aby prezentować jakiś poziom. Osoby grające do tej pory tylko w BF/CoD mogą ostro narzekać na Destiny... bo jest trudno, a celownik nie leci za przeciwnikiem. DMG jest nieco większe niż w Halo i znacznie mniejsze niż w BF/CoD. Headshoty. Kolejna istotna rzecz, w tej grze opłaca się strzelać w głowę, bo znacznie szybciej możemy zdjąć przeciwnika, oczywiście nie jest to proste. Ogólnie wrażenie mega pozytywne, obok pierwszej części Resistance i UTIII jest to najbardziej skillowy fps na PlayStation. To tak po 3 godzinach gry, jest kilka rzeczy o które mam obawy, ale druga opinia w poniedziałek.
 
Mam dwa pytania, jak się robi melee, bo próbowałem wszystkiego i do czego służy ruch pod R1. Bym zapomniał, można jakoś zmienić klasę postaci?
 
PS. Jutro będę miał jakieś kody, więc jak ktoś będzie chciał, to niech da znać na pw.
  • Plusik 2
Opublikowano

Pierwsze strzały i... Jest ekstra, oczywiście zobaczymy jak dalej, ale bungie strzelanie zawsze wychodzi.

 

Grafika mogłaby być ciut lepsza, ale design sporo rekompensuje. Dzisiaj będę jeszcze pewnie sporo grać, to zapraszać do wspólnej gry jak coś :-)

Opublikowano

Absolutnie przepiękna gra, równać się z nią może tylko Wiedźmin 3 pod względem designu otoczenia. Sama rozgrywka również na plus, jest trudno, wszystko działa jak powinno i jest logicznie rozwiązane. Widze ogromny potencjał na grę w co-opie!!!

Opublikowano

Jestem absolutnie oczarowany zarowno designem gry jak i grafika. Jezeli wezmiemy pod uwage to, ze gra wychodzi crossgeneracyjnie to Bungie udalo sie pod katem technicznym dokonac praktycznie niemozliwego. Oczywiscie jest roznica w grafice w trybie single/coop i multi, i w multi gra nie wyglada az tak ladnie ale i tak mamy do czynienia z majstersztykiem. Nie podoba mi sie w ogole animacja postaci w TPP (w tower) moim zdaniem wymaga ona jeszcze dosyc duzo pracy. Wprawdzie jest niebo a ziemia jezeli porownamy do fallouta, ale i tak nie ma wytlumaczenia dla Bungie. Cholernie podoba mi sie wbijanie do miejscowki ktora mozemy eksplorowac i robic misje poboczne i natkniecie sie na randomowych graczy, kapitalna sprawa. Podobaja mi sie tez misje firefight... a jak dojdzie granie ze znajomymi to ogolnie bedzie mistrzostwo swiata. 

 

Na minus niestety jest wiele rzeczy. Po pierwsze loadingi ktore moze dlugie nie sa i na Xbone beda jeszcze dluzsze ale moim zdaniem sa za dlugie. Ponadto nie tyle co nie podoba, to jestem rozczarowany rozgrywka. Moze za wczesnie by wyrokowac i po alphie ciezko to stwierdzic, ale Bungie nie podolalo zadaniu i nie zrobilo rozgrywki na genialnym poziomie z Halo. Co mam na mysli? Otoz w Halo mozna bylo do kazdej walki podejsc na kilka sposobow, mozna bylo kombinowac z bronia zebrana na mapie itd. Najprostszym i najdurniejszym przykladem jest naladowany plasma pistol i strzal z brki. W Destiny nie wydaje mi sie by AI bylo na tyle zroznicowane jak w Halo by mozna sie bylo tak fajnie bawic podczas starcia z przeciwnikami. Wydaje sie, ze Bungie poszlo ta sama droga co 343i z Halo 4, a nie zostalo wiarygodne temu co stworzyli dawno temu. Moge sie mylic bo to dopiero Alpha, ale takie mialem wrazenie... ponadto AI przeciwnikow nie zachwyca. Jest fajnie i na pewno fallen do glupich nie naleza, ale nie ma ognia z tylka. 

 

Podoba mi sie  mozliwosc powrotu do miejscowki i przejscie jej na wyzszym poziomie trudnosci, to na pewno na plusik. Poza tym chcialoby sie zobaczyc jakies elementy RPG w rozgrywce zamiast samego strzelania. 

 

Co do multi to mam mieszane uczucia. Oczywiscie wbijalo mnie do gry z mega noobami ktorzy nic nie potrafia zrobic, bo jak ja koncze mecz na 1 czy 2 miejscuw w grupie z ratio na poziomie 0.5-1 i skupiam sie na zajmowaniu punktow to rece opadaja jak reszta teammate ma ratio na poziomie 0.27. No ale to alpha wiec nie ma co matchmakingu oceniac. Co do samej rozgrywki, to uwazam, ze zdecydowanie za malo jest pancerza. Moim zdaniem absolutnym musem jest zmniejszenie zadawania obrazen. 

 

Wrzucam na YT 2 filmiki wiec jak sie wgraja to zapodam linki pomimo tego, ze #nikogo. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Kurde jaka mechanika w tej grze jest wolna :( czuję się jakbym powrócił do BC2 a mam ustawiony poziom 10 czułości do tego ginę od jakichś śmiesznych kolorowych wybuchów i uj wie o co chodzi. Na razie szału nie robi i na pewno z tego mesjasza nie będzie. wczytywanie mapy już mnie irytuje a co dopiero w pełnej wersji gry, choć rozbudowa postaci bardzo mi się podoba.

Opublikowano

O co chodzi z motywem,m że jak strzelam do kolesia najpierw traci on biały pasek, a dopiero potem pasek żyć ? To jakiś pancerz czy coś ? Posiada to każda klasa ? trzeba to jakoś aktywować ?

Opublikowano

Na ten moment jeżeli chodzi o PvP to Halo > Destiny. Ciężko te gry porównać bo jedyne co je łączy to chyba rzut granatem :P Niestety ale fajnych wymian na BRki jak w Halo tutaj nie uświadczymy. Gra jest dosyć rozbudowana jeżeli chodzi o postacie, rozwój, przedmioty - tego wszystkiego jeszcze nie rozgryzłem. Tylko zastanawia mnie jedno - bronie, pancerz itp które zdobędziemy np. w singlu to można używać na multi. I teraz pytanie np. nie gram w grę 2 miechy wpadam na multi a tam ekipa z mega przedmiotami i co wtedy ? Niech dorzucą jeszcze jakieś bronie za prawdziwy hajs i robi nam się pay 2 win. 

 

Grafika jest w porządku chociaż dosyć nierówna (piszę cały czas o PvP), widoki ok ale z bliska już teksturki dosyć słabej jakości. No i framerate - niestety ale wali po oczach :/ nie jest to IMO całkiem stałe 30fps.

Opublikowano

bo to aplha - wydaje mi sie, ze wystarczy dobry balans broni i przedmiotow, moze nie wszystkie bedzie mozna w Multi posiadac. W wielu grach levelowanie tak wyglada, a mimo wszystko mozesz spokojnie nadrobic umiejetnosciami.

Opublikowano

Wszystkiego skillem nie nadrobisz - jak ja będę miał broń z dmg powiedzmy 35 to zabije typa całym magazynkiem, a on dajmy na to z bronią dmg 100 zabije mnie 2 pociskami.

 

oni celują w 60fps ? bo narazie ta gra chodzi jak halo 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...