easye 3 389 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) No nic Mazzeo - Tobie pozostalo tylko HALO CE na nextgenach jedyne co kuje w oczy to tekstury, może nie tyle co kuje co odstaje od całej reszty.moze dlatego, ze Beta na One nie chodzi w 1080p. Pelna wersja bedzie wygladac jeszcze lepiej. Edytowane 25 lipca 2014 przez easye 1 Cytuj
KarolJanuszGejmingu 480 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Easye lvl cap będzie większy niż 20 lvl. Tylko żeby lvlowac powyżej 20 lvl będziesz czegoś potrzebował sam exp chyba nie będzie juz wystarczał. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 no CE przynajmniej będzie miało dobre multi Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 no dla takich osob powstaje ten remake. 10 osob z forum wroci sobie do Pistola i nie beda musiel narzekac na kazda kolejna gra jest zle zbalansowana, bo opcji jest za duzo. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) moze dlatego, ze Beta na One nie chodzi w 1080p. Pelna wersja bedzie wygladac jeszcze lepiej. Tu nie chodzi o rozdzielczość tylko oto jak są wykonane, nie są złe, bo n/p ziemia z kamieniami wygląda bardzo przyjemnie, gorzej z płytkami itp na PS4 ponoć też ludzi narzekają, że tekstury nie powalają. Edytowane 25 lipca 2014 przez Soul Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Jezu easye idź ze swoim klaperstwem do CW ... Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) sami sobie idzice do dzialu HALO. Jeszcze gdyby jakies argumenty normalne padly, dlaczego niby multi w Destiny jest tak zle zbalansowane i randomowe. Wyniki wymiataczy HALO raczej tego nie potwierdzaj, bo ze swoimi team'ami w becie dziela i rzadza na serwerwach - no ale wyniki 25:0 pewnie kazdy moze ugrac fartem .Raczej bym nie kupil tej gry wylacznie dla singla - to juz lepiej Mazzeo kup sobie Prequel Bordelandsow. No i zrozum w koncu Ins - ze sa tez fani HALO, ktorzy nie spuszczaja sie na mysl o grze z przed 15 lat - ta gra dla mnie byla piekna kiedys, teraz granie z ta mechanika, w 1080p zostawiam najwiekszym fanatykom. Edytowane 25 lipca 2014 przez easye 1 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Ale poco znowu zaczynasz ten żałosny temat ??? mało tego, tylko Mazzeo coś napisał o MP a Ty już wszystkich wrzucasz do jednego wora, Ins Ci napisał, żebyś dał sobie siana, to zamiast grzecznie przyjąć aluzję to krzyczysz na lewo i prawo o 15 letnim Halo w które i tak nie będziesz grał. Taki Dark Soul mam mechanikę z przed 10 lat i nie przeszkadza to ludziom dobrze się bawić. Dobra mechanika gry nigdy się nie starzeje. Edytowane 25 lipca 2014 przez Soul Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Juz jedno anniversary kupilem - oddalem do sklepu po 2 dniach. Tak, czy siak - dla mnie Destiny jest znakomicie zbalansowane w becie i nie napisalbym, ze jest randomowe. Nie wiem jak bedzie w pelnej wersji - ale tutaj wszystko ma rece i nogi, wydaje sie byc przemyslane od A do Z, a uzupelnienie w postaci takiego singla, o jakim mowia tworcy ma szanse zdecydowanie przebic singla z HALO. Edytowane 25 lipca 2014 przez easye Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) sami sobie idzice do dzialu HALO. Jeszcze gdyby jakies argumenty normalne padly, dlaczego niby multi w Destiny jest tak zle zbalansowane i randomowe. Wyniki wymiataczy HALO raczej tego nie potwierdzaj, bo ze swoimi team'ami w becie dziela i rzadza na serwerwach - no ale wyniki 25:0 pewnie kazdy moze ugrac fartem .Raczej bym nie kupil tej gry wylacznie dla singla - to juz lepiej Mazzeo kup sobie Prequel Bordelandsow. No i zrozum w koncu Ins - ze sa tez fani HALO, ktorzy nie spuszczaja sie na mysl o grze z przed 15 lat - ta gra dla mnie byla piekna kiedys, teraz granie z ta mechanika, w 1080p zostawiam najwiekszym fanatykom. Jak multi w Destiny może nie być randomowe skoro każdy ma dostęp do swojej zdolności, a to złotego pistoletu a to hulk smasha czy tych fioletowych granatów i warlocka, które zabijają 1 strzałem? I nigdy nie wiesz czy ktoś ma naładowaną taką zdolność czy nie. Dodatkowo dostęp do całego ekwipunku który możesz zmienić w każdej chwili i lata sobie z rakietnicą jako 3 broń, amunicja tu nie jest problemem bo pojawia się często i można ją kupić w Tower. W multiplayer można pograć, ale jak na Bungie to uważam że ten multiplayer jest kompletnie bez pomysłu i jak ktoś lubi jak ktoś z nienacka może pjerdolnąć fioletową atomówkę albo piąchę a ty nic nie możesz zrobić to proszę bardzo. Edytowane 25 lipca 2014 przez MaZZeo 1 2 Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Nie mozesz sobie kupic amunicji w Tower do multi - kazdy mecz zaczynasz bez niej. Respowny ammo sa randomowe, ale gdyby zamiast tego respownowala sie bazooka to bylby skill ? Ile razy pojawia sie heavy ammo na mapie podczas meczu ? 2-3 ? Pewnie tyle samo, co pojawiala sie w HALO. No i zeby naladowac pasek mocy, to takze musisz sie czyms wykazac, dostajac baty caly mecz czesto go nie pouzywasz. Dla mnie nie wypacza to gry w takim stopniu w jakim opisujesz. Edytowane 25 lipca 2014 przez easye 2 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 nie jest źle, ale kiedyś Bungie mówiło że chce zrobić coś nowego a tymczasem siegają do swojej dawnej serii dość często.No i zrobili, jedynie bron zaporzyczyli ze starej serii. Nawet Ty nie wierzyles w balans tej gry, gdy mowa bylo o pojawiajacych sie bez ograniczen granatach, mocach, badz pukawkach dostepnych dla wszytskich od poczatku. Rozwiazanie ze specjalna amonicja to strzal w 10tke. Co do porownania z Borderlands - jasne rozwoj postaci bedzie mniejszy, co troche boli, ale przeciez musieli jakos zbalansowac multi, ktore takze zapowiada sie przekozacznie ! O okacje sie nie martwie - Old Russia we free playu jest przeogromna!Martwi mnie tylko troche ten 20 level - pewnie szybko wpadnie, a przeciez levelowanie w tej grze powinno byc podstawa - samo zbieranie coraz to nowszego lootu moze nie wystarczyc. Trzeba być ślepym żeby nie widzieć jak wiele rzeczy w destiny jest skopiowanych, albo przeskinowanych z halo. Zaczynaąc od broni, pojazdów, klas przeciwników i ich dropów, designu wielu rzeczy, lektor w multi (tyle, że ten z destiny pasuje do rozgrywek w szachy co najwyżej) i wiele, wiele innych. Czy to minus? Dla klapów głodnych od 15 lat halo pewnie nie, ja jako fan grając w destiny mam ciągłe uczucie deja vu. Nawet to latające gó.wienko to odpowiednik oracle aha, 'amUnicji' easy Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 najlepiej jakby nie było tych zdolności i ograniczenie do trzymania 2 broni jednocześnie, ale już nie wymagam zbyt wiele od twórców tego Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Jak multi w Destiny może nie być randomowe skoro każdy ma dostęp do swojej zdolności, a to złotego pistoletu a to hulk smasha czy tych fioletowych granatów i warlocka, które zabijają 1 strzałem? I nigdy nie wiesz czy ktoś ma naładowaną taką zdolność czy nie. Dodatkowo dostęp do całego ekwipunku który możesz zmienić w każdej chwili i lata sobie z rakietnicą jako 3 broń, amunicja tu nie jest problemem bo pojawia się często i można ją kupić w Tower. W multiplayer można pograć, ale jak na Bungie to uważam że ten multiplayer jest kompletnie bez pomysłu i jak ktoś lubi jak ktoś z nienacka może pjerdolnąć fioletową atomówkę albo piąchę a ty nic nie możesz zrobić to proszę bardzo. Tu się zgodzę. Ten naładowany pistolet to jakieś przegięcie. Ile razy mi to zepsuło zabawę i fajną walkę na dystansie to masakra. Nie chce mi się przez to grać jak mam być szczery. Jeszcze żeby to było np. za jakiś killstreak, który się resetuje bo zgonie. Ale nie - gościu pobiega po flagach, kogoś tam z kolegami rozwali i już pasek nabity, wpada na flagę, gdzie 3 osoby ją biorą, wszyscy zaczynają w niego sadzić, a on wychyla się z za osłony co chwilę i pach-pach-pach. Każdy po hicie i do piachu. Dla mnie to słabe niestety, ale to są akurat zmiany, które mogą wprowadzić w każdej chwili. Po za tym to gra jest ok jak mamy z kim pograć, ale nic ponad to. Edytowane 25 lipca 2014 przez KIELiCH Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) No tak - i pewnie tak bedzie w innych trybach gry, bo przeciez jak te moce beda mialy Ci sie ladowac w zwyklym deatchmatchu ? Inna sprawa, ze trafienie 3 przeciwnikow tym pistolem do prostych rzeczy nie nalzey... Mmoze sie okazac, ze tylko w Control irytuja, a i tak podobnie jak w HALO 3/4 czasu spedzi sie w zwyklych potyczkach. Trzeba być ślepym żeby nie widzieć jak wiele rzeczy w destiny jest skopiowanych, albo przeskinowanych z halo. Zaczynaąc od broni, pojazdów, klas przeciwników i ich dropów, designu wielu rzeczy, lektor w multi (tyle, że ten z destiny pasuje do rozgrywek w szachy co najwyżej) i wiele, wiele innych. Czy to minus? Dla klapów głodnych od 15 lat halo pewnie nie, ja jako fan grając w destiny mam ciągłe uczucie deja vu. Nawet to latające gó.wienko to odpowiednik oracle aha, 'amUnicji' easy Ale ja tego nie neguje - ta gra czerpie cala mase rzeczy z HALO - no moze z designem przeciwnikow przesadzasz. Tutaj juz nikt nie (pipi)ie sie do strzelaniu w krasnale... PS. nie wiem co ja dzisiaj z tym ammo Mazzeo - co komu pasuje - dla mnie nowe rozwiazania nie rownaja sie od razu ze zlymi. Edytowane 25 lipca 2014 przez easye Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Nawet to latające gó.wienko to odpowiednik oracle a mniejsze wersje to inżynierzy z Halo ODST Edytowane 25 lipca 2014 przez MaZZeo Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Nie napisałem o designie przeciwników, tylko 'wielu rzeczy' Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Nie zapominajmy tez o tym ze Bungie zawsze robilo tryliard warjaci danego trybu - calkiem mozliwe, ze rozgrywke bedzie mozna dostosowac, wylaczyc moce w potyczkach itp. Ciekaw jestem, czy np bedzie Big Team Battle z wieksza iloscia pojazdow na mapie. Edytowane 25 lipca 2014 przez easye Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Skonczcie juz pisac tu o Halo, bardzo prosze. Jutro o 19:00 i 23:00 bedzie Iron Banner, takze szykujcie swoj najlepszy ekwipunek. 21:00 rowniez bedzie jakis event, Bungie obiecuje za udzial przedmioty ktore przeniosa sie na 100% do pelnej wersji. Prawdopodobnie wystarczy tylko grac od tej godziny. Edytowane 25 lipca 2014 przez Bansai Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 A ja 15-23 w pracy i w domu jestem dopiero przed północą @_@ yhh Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Bedzie jeszcze o 4:00 rano, o ile bedzie ci sie chcialo siedziec tyle po robocie Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 No i pograłem trochę na X360. Pierwsze spostrzeżenie to mały input lag i oczywiście bardzo dobry design. Gra chodzi bez dropów poza minimalnymi zwolnieniami gdy biega się w mieście. Łykam ten klimat SF, taki miks Star Wars z Mass Effect. Zbieranie bronii, ulepszanie postaci itp. zapewni godziny dodatkowego grzebania w grze. Co do samej rozgrywki to powtórzę co napisałem już kiedyś oglądając gameplay'e, a w czym bezpośrednia gra mnie utwierdziła - nie ma tu nic z geniuszu Halo w singlu, czyt. przeciwnicy nie stanowią właściwie żadnego wyzwania, jest tak jak w 99% gier - idziesz i tniesz wszystko jak przecinak. Jednak liczyłem, że Bungie przyłoży się do AI bo to odróżniało stworzone przez nich Halo od wszystkich innych FPS'ów, niestety ten aspekt położyli po całości. Cytuj
KarolJanuszGejmingu 480 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Multi mega skilowe non stop goniesz od granatów albo umiejętności specjalnych: D Graficznie stoi na poziomie ps3. Koszmar Multi będę omijał. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 ale to AI nie jest takie głupie przecież. Przeciwnicy fajnie reaguja na to jaką trzyma się broń, potrafią się przegrupować, obejść nas od tyłu. Raczej wszystko się zgadza. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) ale to AI nie jest takie głupie przecież. Przeciwnicy fajnie reaguja na to jaką trzyma się broń, potrafią się przegrupować, obejść nas od tyłu. Raczej wszystko się zgadza. To chyba grałeś w inną grę PS. W Becie jest tylko Ziemia czy jeszcze jakaś planeta? Edytowane 25 lipca 2014 przez DonSterydo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.