CoATI 1 051 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 tylko Ziemia. W multi mozna jeszcze na Księżycu się postrzelać 1 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 ale to AI nie jest takie głupie przecież. Przeciwnicy fajnie reaguja na to jaką trzyma się broń, potrafią się przegrupować, obejść nas od tyłu. Raczej wszystko się zgadza. To chyba grałeś w inną grę PS. W Becie jest tylko Ziemia czy jeszcze jakaś planeta? chyba ty grałeś w inną, bo ja zauważyłem to samo co CoATI Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Coati ma racje. Pograj Don wiecej na otwartych przestrzeniach to napewno Ci sie trafi jak przeciwnicy rusza lepetyna. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Wątpię. Za szybko padają żeby cokolwiek zrobić. 1 1 Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Wątpię. Za szybko padają żeby cokolwiek zrobić. Może zagraj na next-genie? Przeciwnicy potrafią się fajnie przegrupować, podejść od tyłu, schować za zasłoną, zachodzić z flanki, z różnych stron, wiedzą, gdzie jesteśmy (jak się schowamy za winklem czy coś) - na najwyższym poziomie trudności potrafi być bardzo ciężko. Edytowane 25 lipca 2014 przez Maciomaniak Cytuj
KarolJanuszGejmingu 476 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Ale on dobrze mówi,ten story line to jest face roll. Gorzej jest juz na tych strikach tam trzeba cos ogarniac. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Generalnie zachowują się podobnie jak w Halo, więc jest bardzo dobrze. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Wątpię. Za szybko padają żeby cokolwiek zrobić. Może zagraj na next-genie? Przeciwnicy potrafią się fajnie przegrupować, podejść od tyłu, schować za zasłoną, zachodzić z flanki, z różnych stron, wiedzą, gdzie jesteśmy (jak się schowamy za winklem czy coś) - na najwyższym poziomie trudności potrafi być bardzo ciężko. Potwierdzam Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Beta Destiny od dziś dostępna dla wszystkich, bez wymogu wpisania kodu - kto nie grał, niech skorzysta Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 no akurat AI w destiny jest dobre wiadomix bo to bungie i twórcy hejlo In this example, the Fallen vandal with daggers retreats when he's being fired upon, then rushes the player when he's out of ammo (normal difficulty). Fallen captain agility. Just an example of how agile a Fallen captain can be, ducking from bullets, teleporting, and dodging grenades (normal difficulty). Fallen dreg agility. An example of how agile a lowly dreg can be. Notice how the enemies know how to retreat and fire at the same time (normal difficulty). Fallen signalling a player. The behavior and animation they display when sighting a player, notifying other enemies around about the presence of the player (normal difficulty). Fallen flushing out a player. An example of a Fallen throwing a grenade to flush out a player from behind cover (normal difficulty). Fallen working together. An example of Fallen working together. The shank storms a player that's hiding, and a Fallen sneaks behind the player and kills him while he's focused on the shank (hard difficulty). Shanks rushing. An example of shanks working as a group and storming in on a player that's hiding (hard difficulty). Fallen flaking. An example of Fallen vandals working together, one of them storms in and distracts the player while the other one sneaks through the other room to surprise the player (hard difficulty). Fallen flanking 2. A continuation of the part above (had to cut it because of imgur's file limit), you can see another Vandal sneaking behind the player after the first one (hard difficulty). Fallen suppressive fire An example of a Fallen (Riksis, the boss) suppressing the corridor where he last saw the player (hard difficulty). 7 Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 No AI jest konkretne w tej grze. Nie raz mi zalazło za skórę. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Probowales zmieniac poziom trudnosci Donsterydo - czy tylko HALO nalezy przechodzic na legendary ? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Gram na hard, nie jestem takim casualem jak Ty. Przeciwnicy stwarzają problem, tylko wtedy gdy są stłoczeni w finałowych etapach w podziemiach, na otwartych przestrzeniach gra się bardzo bezstresowo. Mam nadzieję, że w fullu każda misja nie kończy się w piwnicy Edytowane 25 lipca 2014 przez DonSterydo Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) o jej - przykro mi jak tak mowisz SINGLE PLAYER'owy HARDKORZE A za czym maja sie chowac przeciwnicy na otwartch przestrzeniach ? z bosem tez nie miales wiekszych problemow ? Moza za dobry loot Ci wypadl, bo ja na hardzie z kumplami nawet we 3ch w jednej misji, gdzie trzeba sie dluzej utrzymac mielismy problemy, a bosem walczylismy dobre 30 minut, zdecydowanie czesciej padal ktorys z nas niz "te muchy" Edytowane 25 lipca 2014 przez easye Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Takie są skutki grania na easy. Edytowane 25 lipca 2014 przez DonSterydo Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 o jej - przykro mi jak tak mowisz SINGLE PLAYER'owy HARDKORZE A za czym maja sie chowac przeciwnicy na otwartch przestrzeniach ? z bosem tez nie miales wiekszych problemow ? Moza za dobry loot Ci wypadl, bo ja na hardzie z kumplami nawet we 3ch w jednej misji, gdzie trzeba sie dluzej utrzymac mielismy problemy, a bosem walczylismy dobre 30 minut, zdecydowanie czesciej padal ktorys z nas niz "te muchy" To ja nie wiem, nie zmienialiście broni? Ekwipunku? Nie korzystaliście z mocy dodatkowych? Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) No 2ch mialo 4 czy 5ty level - od razu jak mogli odpalic multi dolaczyli do Devils Lair. A Tobie ile w pojedynke zabrala ta misja ? Takie są skutki grania na easy. Drugi Bluber moze tez ukryj Gamer Card, badziesz wydawal sie bardziej autentyczny z tym swoim szufladkowaniem, bo troche c(pipi)owo wyglada nazywanie innych casualami, gdy w profilu zadnej gry na hardzie ukonczonej nie ma... Wracajac do Destiny -skoro nie bedzie zbytnio wielkiego levelowania, pukawek tez bedzie znacznie mniej niz w Borderlands to mam nadzieje, ze misje, fabula i ekploracja beda na wysokim poziomie, w przeciwnym wypadku gra moze bardzo szybko sie znudzic. Edytowane 25 lipca 2014 przez easye Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 No lvl będzie tylko 20, bo Bungie nie chciało wprowadzać grindu zbyt dużo, tylko zagwarantować graczom szybką zabawę ze wszystkimi elementami gry 20 lvl będzie się wbijać bardzo szybko. Dzień i gotowe. Z innej beczki. Jutro będzie można uzyskać ekskluzywny emblem, jeżeli zalogujemy się do gry od 2pm PDT do 6pm PDT. Czyli polskiego czasu +9 godzin. Od godziny 23:00, do godziny 3:00 rano. Q. Do I get something cool for playing the Destiny Beta? Yup! Play the Destiny Beta on Saturday, July 26th, beginning at 2PM PDT, to earn an exclusive emblem for the retail version of Destiny. We’ll also be delivering some fun and unexpected surprises throughout the Beta! Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) Biedny easye, grać nie potrafi i z dwoma fumflami na normalu w Destiny ma problemy Nie trzeba było grać na normalu w Halo, to może byś się czegoś nauczył. I jeszcze czytać nie potrafi, gry z z mojego gamercarda "Completed the Main Campaign on Hard difficulty or above." "Completed the Campaign on Heroic difficulty.", "Ukończono wszystkie akty kampanii na poziomie hardkora.", "Complete Campaign - Hard", "Ukończono kampanię na poziomie co najmniej Hardkor", "Ukończono kampanię na heroicznym lub wyższym poziomie trudności." itd. Edytowane 25 lipca 2014 przez DonSterydo Cytuj
dApo 313 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Lepsze 130 w bf które nic nie wnoszą? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 tylko Ziemia. W multi mozna jeszcze na Księżycu się postrzelać Na Księżycu chyba jest jednak singiel w becie, wyświetla mi teraz "Level 6 story". Gra mocno zajeżdża Mass Effect z tymi wszystkimi mocami, nawet dźwięki przy ich używaniu są podobne Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 (edytowane) filmik toż to dosłownie press A to awesome. Może i uczucie fajne ale przejmowanie punktów kontrolnych w zasadzie ogranicza się do takiego pjerdolnięcia i nie ma przed tym obrony ani kontry. Na dodatek z każdego trupa zabitego w ten sposób wypadają orby, które mogą zbierać koledzy z drużyny i sami napełniać pasek zdolności. Jak to jest balans to ja nawet nie. Edytowane 25 lipca 2014 przez MaZZeo Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Singiel daje radę. Jak fulla nie skiepszczą, to Destiny dołączy do mojego obowiązkowego zestawu gier w klimatach SF Cytuj
Styku 11 Opublikowano 25 lipca 2014 Opublikowano 25 lipca 2014 Ale z ta ilością leveli to wydedukowaliscie bo broniach w tower czy oficjalne info? Mi sie zdaje ze leveli bedzie wiecej, byc moze nie do całego tower mamy dostęp ze względu na spoilery. To jak z tymi levelami oficjalnie powiedzieli czy dedukujecie? Bo chce mieć nadzieje na wiecej Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.