Skocz do zawartości

Destiny


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Rozumiem, ze nie grales w alphe i bete, wiec po krotce Ci wytlumacze. Flaming pistol, ktory widzisz na trailerach to specjal, tak jak uderzenie magii Warlocka, czy Tytana. Nie możesz tego uzywać bezustannie - pasek rosnie Ci wraz z wykonywaniem zadan - przejmowanie punktow np. Masz 2 podstawowe sloty na bron - i tak tam mozesz sobie ustawic co chcesz od poczatku - Shotgun, Snajpa, Pistolet inne to bron dodatkowa. Tutaj zaczynasz bez ammo i zeby uzywac Shotguna czy Snajpy musisz zdobyc specjalna amunicje, ktora co jakis czas pojawia sie na mapie - rownie dobrze, zamiast tego moglaby lezec po prostu snajpa, bo po kazdym Twoim bledzie tracisz ammo.

 

Broni jest pare na krzyz, a w multi ich damege sie resetuje - czyli roznice pewnie beda w wygladzie, celownikach itp. 

 

Amunicja do broni ciezkiej - typu karabin maszynowy, bazooka pojawia sie 2-3 razy w ciagu meczu, tez zeby jej uzyc musisz dobiec do fioletowej, nie jest latwo to zdobyc - wiec takze bez znaczenia czy w tym miejscu lezalaby bazooka, czy amunicja, bez ktorej mozesz nie uzyc swojej broni w meczu ani razu...

 

Po 1-2h gry masz dostep do wiekszosci rodzajow broni, a jak czegos Ci brakuje mozesz kupic sobie w sklepie na ziemi, pisalismy juz o tym nie raz - w skrocie nie musisz sie martwic, ze bedziesz latal z pukawka o damage'u 10 razy mniejszym niz Twoj kumpel - snajpa w multi to snajpa, bez znaczenia jaki ma kolorek, czy celownik.

Edytowane przez easye
  • Plusik 2
Opublikowano

Broni jest pare na krzyz, a w multi ich damege sie resetuje - czyli roznice pewnie beda w wygladzie, celownikach itp.

Nie tylko. Damage jest zrównany, ale statystyki danej broni (np. obrażenia pocisków, rate of fire, przeładowanie, liczba nabojów i reszta) już są w pełni zachowane w PvP i wpływają na rozgrywkę. Może być nawet tak, że trafisz na kilka rodzajów tej samej broni, różniących się właśnie statsami lub ulepszeniami. Powinni zrobić jakąś playlistę z narzuconymi loadoutami.

Opublikowano

Grałem w alfę i nie wiedziałem że była możliwość ustawienia broni w trybie pvp więc mój błąd. Z tego co pamiętam miałem możliwość używania jedynie broni , którą miałem wyekwipowaną w pve. Z tym płonącym pistoletem nie chodziło mi o te umiejętność a o fakt że na początkowym lvl pewnie będziemy mieli zwykłe pistolety/karabiny a z czasem będziemy zdobywać bronie bardziej odjechane jak chociażby w borderlands.

Opublikowano (edytowane)

Tak jak pisze wrog - jedyne na co mozesz liczyc to na drobne roznice, typu magazynek, liczba nabojow, fire rate - w alpha i beta wszytsko bylo tak do siebie zblizone, ze w zasadzie mogles grac po 3h ze wszystkimi jak rowny z rownym. Nie zauwazylem jakis wielkich zmian w pukawkach - wiekszosc przypomina i tak te z HALO ^^, dodatkowo w PVP w kazdym momencie mozesz wcisnac srodkowy przycisk (tak jak w singlu) i ustawic sobie ekwipunek. (jak dostaniesz sie do ciezkiem amunicji muszisz przytrzymac trojkat, by zmienic na 3 rodzaj).

Edytowane przez easye
Opublikowano

Osobom, które mają złożonego preordera w euro rtv za 249zł proponuję go anulować, ponieważ w ofercie mają Destiny z kodem na ekwipunek Vanguard za 219zł (darmowa wysyłka). Swoją drogą oni sami powinni podmieniać stare preordery na nowe, gdy wprowadzają nową niższą cenę. 

Opublikowano (edytowane)

 

Zastanawiam się na Warlockiem lub Hunterem, ale jak widzę te akcje z nożem, to skłaniam się ku temu drugiemu.

Noo, nożyk jest fajny do dobijania. Niestety mi nie odpowiada ten golden gun, ani to, że postać jest taka chuda :P

Jakby jeszcze nazwa i specjala była czymś w rodzaju "shadow gun" to może bym grał Hunterem. Tak przypomina mi to murzyńskie klimaty ze złotymi łańcuchami... Z drugiej strony być może subklasa ShadowDancer tu coś zmieni (głównie ma sie opierać na walce nożykiem).

 

Wszystkie klasy mają coś fajnego. Hunter nożyk, Titan wytrzymałość, zbroję i dashe, ale na maina pewnie będę brał Warlocka, bo w becie najbardziej podpadł mi do gustu. Dużo osób krytykuje Glide, ale IMO to najprzyjemniejszy sposób skoków. Ma fajne granaty, które pozwalają na kontrole otoczenia (zabij kolesia, wrzuć granat w przejście żeby następny nie mógł Cie dobić, wylecz się za ścianą i rozwal drugiego). Granaty dobrze działały na ten tryb PvP z flagami.

Podoba mi się też animacja meele ataku. Wygląda jak Force Push z GW, albo Ardd z Wiedźmina. Średnio to skuteczne (nie tak jak nożyk), ale kille z tego są satysfakcjonujące.

No i super, który wygląda jak wielki Hakouden, albo małe Kamehameha. Wrzucenie tego w grupke 4 osób broniących flagi daje dużo satysfakcji ;D

 

 

Pewnie pogram też później Hunterem ShadowDancerem i Titanem Defenderem.

Edytowane przez Drantzell
Opublikowano (edytowane)

Masz 5 postów i jesteś adminem klanu. Nie ufam nieznajomym 

Nie bój się, nie zapraszam Cię do piwnicy ;)

 

Zaproponowałem wcześniej założenie klanu, ale nie było odzewu. Jeśli masz jakieś sugestie to wal śmiało, ale Twój argument dotyczący mojego "doświadczenia" na forum jest bez sensu.

Edytowane przez DangerAvanger
Opublikowano

https://www.youtube.com/watch?v=Zj1nnZnCOJA

chyba najlepsza akcja z bety...jeszce 3 tygodnie :confused:

goscie musieli sie troszke wkurzyc :)

Do takich akcji Warlok jest najlepszy. W tym trybie błyszczy, bo ludzie się skupiają na tych niewielkich przestrzeniach, a tam łatwo się wrzuca Vortex granaty i kulki z supera.

 

 

 

 

Tu trochę filmików dotyczących pozostałych subclass.

Opublikowano

Zmiany względem bety, lepszy rewolwer i pulse rifle, osłabiony czołg. IMO zmiany na plus.

 

Do premiery Destiny (PS4) zostało mnie dni, niż minęło od zakończenia bety. Bungie głuche na sugestie graczy nie jest, a popularna beta z zeszłego miesiąca przyniosła ich sporo. Co ulegnie zmianom i jaka będzie zawartość grudniowego DLC?

Udostępniona misja na Księżycu z lipcowej bety skupiła największą liczbę graczy naraz w historii gier sieciowych. Takie osiągnięcie motywuje do pracy nad grą. A wciąż jest nad czym pracować.

Zmiany dotkną na przykład nieco zbyt potężny czołg z Crucible'a, zaś dodatkową moc dostaną rewolwery i karabiny pulsacyjne (pulse rifles). Cieszy wzmocnienie szczególnie tych pierwszych, których ograniczona pojemność na naboje i moc zbliżona do scout rifle'ów nie zachęcały do używania jako głównej broni.

Jako że Destiny (PS4) będzie największą grą Bungie, twórcy zapewniają, że wielu lokacji Nowej Rosji zwyczajnie nie mogliśmy zwiedzić, bo nasi bohaterowie wciąż byli za słabi (miejsca z niemal niezniszczalnymi przeciwnikami), lecz bronili oni sporych miejscówek. Wraz z wykonywaniem misji odblokujemy także coraz większe tereny.

W końcu - grudniowe rozszerzenie, które wnieść ma nowe mapy, przedmioty, misje, wyzwania i tryby co-opowe (dokładniej "nowe możliwości, na jakie doświadczycie kooperacji').

Inrormacje przyniósł wywiad na kanale PlayStation Access z jednym z twórców Destiny (PS4). Cały materiał możecie obejrzeć niżej, a premiera gry już 9 września tego roku.

http://www.pssite.com/news-35673-oslabic_czolgi__wzmocnic_rewolwery____bungie_opowiada_o_wnioskach_z_bety_destiny__mapach_i_dlc.html

Opublikowano

A ja mam pytanie w sumie do wszystkich. Czy dużo jest osób, wśród nas, planujących kupić grę na XONE ? Bo się zastanawiam na którą platformę wybrać.

Zobacz ilu posiadaczy xone jest na forum, a ilu PS4 i będziesz miał odpowiedz, albo poczytaj ten temat, z którego wynika, że Destiny jarają się tylko posiadacze PS4, bo ci co mają Xone, to skasowali preorder i czekają na składankę Halo.

Opublikowano (edytowane)

A ja mam pytanie w sumie do wszystkich. Czy dużo jest osób, wśród nas, planujących kupić grę na XONE ? Bo się zastanawiam na którą platformę wybrać.

Kilka na pewno się znajdzie, z zapełnieniem fireteamu nie będzie problemu :)

Edytowane przez wrog

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...