gamerTHC 185 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Pobrałem drugi raz i znowu stoi na 92%. Miała ktoś podobny problem? Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 PS4, na reddit piszą o przywróceniu licencji i wyłączeniu włączeniu konsoli jednak i mnie to nie pomaga. Cytuj
YETI 11 040 Opublikowano 12 września 2014 Autor Opublikowano 12 września 2014 Wrog - pieknie wypunktowales wszytskie minusy Destiny. Te raidy to potwierddzone info ? Naprawde trzeba bedzie az 6 graczy by w ogole je rozpoczac ? Tak i ta 6 to muszą być twoi znajomi z listy. Przed premiera Bungie zaprosiło graczy do przetestowania Raidów. Były trzy grupy, dwie się poddały, jedna ukończyła. Nie pamiętam ile im to dokładnie zajęło, ale kilka godzin (2 czy 3). Samo Bungie twierdzi, że do tego samego Raida trzeba będzie podchodzić kilka razy, bo ukończeniu go za pierwszym razem będzie bardzo trudne. Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 (edytowane) Grę pobierasz?Pobieram EDIT Dobra, właśnie dociagnelo resztę Edytowane 12 września 2014 przez gamerTHC Cytuj
Velius 5 718 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 1. Mam wrazenie ze czasami w grze sa mega opoznienia, niby wszystko smiga jak trzeba, ale strzele np z shotguna w goscia, to ten jeszcze ta sekunda stoi zanim padnie i dostane komunikat ze umarl. 2. Obracanie sie galkami jest wooooolneee....matko. Gralem w bad company 2 na PS3 i tam na padzie sie dalo w miare milo grac w FPS, tu jest ciezko. 3. Gralem w multi i nic nie ogarniam co sie dzieje, gine od jakis blyskow, swiskow na 1000 metrow. Dodatkowo jestem dupa w FPSy i mam wrazenie ze wszyscy przeciwko ktorym gram to magicy ktorzy omijaja moje kule (pasek hp stoi w miejscu) a ja gine na shota. Ciekawe czy to moze byc wina ekwipunku z poziomu 6 Cytuj
piecia997 39 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Wrog - pieknie wypunktowales wszytskie minusy Destiny. Te raidy to potwierddzone info ? Naprawde trzeba bedzie az 6 graczy by w ogole je rozpoczac ? To akurat rzecz typowa dla MMO - endgame'owe raidy, w których pokonanie bossa wymaga wielu prób i skoordynowanej grupy na maks lvl. Tyle, że w Destiny ci bossowie wydają się tzw. "tank & spank", tzn. taktyki żadnej nie ma, tylko kosmiczne ilości HP ;[ Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 1. Są opóźnienia czasami. Mam nadzieje że to naprawią. 2. Zwiększ se czułość obracania w menu. 3. Niestety multi to wyzwanie. To nie easy mode Battlefield z masą zombie do rozwalenia. Często można kozaków spotkać. Cytuj
Velius 5 718 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 2. Zwiększ se czułość obracania w menu. Mam wrazenie ze to dziala tylko wylacznie na AIM, a nie na obracanie cala postacie itp. Cytuj
YETI 11 040 Opublikowano 12 września 2014 Autor Opublikowano 12 września 2014 Ja od początku zmieniłem czułość pada na maksa (10). Dziś pierwszy raz grałem w tryb Salvage, wczoraj go nie miałem, więc albo coś odblokowałem, albo dodali go dziś. To coś na wzór king of the hill, przejmujemy punkt i go broni, gramy 3 na 3. Nie jestem pewien, ale chyba nie trzeba stać w okręgu aby nabijało drużynie punkty. Skirmish też świetny, bo gramy również 3 na 3 i możemy, a raczej musimy responawać graczy z naszej drużyny. Jeżeli uda się zrespanować kumpla, to przeciwnikom nie wpadają punkty (przynajmniej tak mi się wydaje). W którymś CoD był taki tryb (z nieśmiertelnikami). Przez multiplayer ciężko wrócić do story, obecnie jestem na początku księżyca. Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Salvage dodali dzisiaj rano. Najpierw trzeba jako pierwsza drużyna przejąć punkt, a potem utrzymać go przez określony czas i dopiero kiedy to się uda, dostaje się punkty. Tryb 3 na 3. Wymusza współpracę albo przynajmniej bardzo ogarniętych randomów. Nawet jeden słaby gracz w drużynie może wszystko zniweczyć, tak samo jeden wyjątkowo dobry może nieraz uratować wynik meczu. Swoja drogą to odblokowałem ostatnio swoim Warlockiem Blink zastępujący Glide, czyli teleport zamiast szybowania. Na multi przyczynia się czasem do zabawnych akcji - można przeteleportować się przeciwnikowi przed nos i wypalić mu z zaskoczenia z shotguna. Ciekawy sposób gry, przynajmniej coś innego. 1 Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Też mam odblokowanego blinka warlockiem i świetny jest do pvp. Zawsze można uciec albo teleportować się za plecy wroga i z mele Do zwykłej eksploracji się nie nadaje bo bardzo ciężko wejść na wyższy teren. Wkurza mnie strasznie fakt, że mam znaczne problemy z Crucible. Rano i późną nocą jest gitara ale gdzieś od ok. 14-15 praktycznie po 5 minutach mnie wywala, czasem wcześniej. Kody błędów już przeleciałem praktycznie wszystkie - "bee", "beaver", itp. Na forum bungie widzę że wiele osób ma z tym problem. Oby bungie coś na to poradziło. Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 1. Mam wrazenie ze czasami w grze sa mega opoznienia, niby wszystko smiga jak trzeba, ale strzele np z shotguna w goscia, to ten jeszcze ta sekunda stoi zanim padnie i dostane komunikat ze umarl. 2. Obracanie sie galkami jest wooooolneee....matko. Gralem w bad company 2 na PS3 i tam na padzie sie dalo w miare milo grac w FPS, tu jest ciezko. 3. Gralem w multi i nic nie ogarniam co sie dzieje, gine od jakis blyskow, swiskow na 1000 metrow. Dodatkowo jestem dupa w FPSy i mam wrazenie ze wszyscy przeciwko ktorym gram to magicy ktorzy omijaja moje kule (pasek hp stoi w miejscu) a ja gine na shota. Ciekawe czy to moze byc wina ekwipunku z poziomu 6 Bomba prawdy: nie umiesz grać A tak serio to jak już ktoś napisał, to multi w Destiny nie jest dla ludzi kochających BF-a, a tym bardziej CoD. Tu trzeba konkretnej ilości amunicji żeby kogoś zabić. Sam ekwipunek jest dobrze zbalansowany w multi poza "złotym pistoletem", ale to akurat nie jest taki problem. Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Natomiast na multi gra premiuje osoby biegające w grupie. Na średnią odległość samotny gracz zwykle nie da rady dwóm przeciwnikom, a na pewno szansa jest na to mniejsza niż np. w BF4. Zabić więcej przeciwników pod rząd da się głównie w zwarciu shotgunem albo ciężką bronią czy superem. Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Jak jak usiadłem po 13 dopiero teraz skończyłem, 10lv, Ziemia skończona. Mam pytanie Mars od kiedy jest widoczny? Cytuj
Dreyes 103 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Jak jak usiadłem po 13 dopiero teraz skończyłem, 10lv, Ziemia skończona. Mam pytanie Mars od kiedy jest widoczny? na samym końcu 1 Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 12 września 2014 Opublikowano 12 września 2014 Fajny ten nowy tryb, ale w swojej ekipie. Jeden nieogarnięty random potrafi wkurzyć tak jak pisał Mustang. Wbiłem dzisiaj 21lvl a nie skończyłem nawet Księżyca. Pograłem trochę ze znajomymi tryb Strike, coś tam fajnego dropnęło ale bez multi to ta gra jest dosyć płytka. Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 13 września 2014 Opublikowano 13 września 2014 (edytowane) nawet nie wiedzialem, ze niektore pukawki moga zrobic az taka roznice w multi. NIe chodzi tutaj o damege, ale o celownik, szybkosc przeladowania, recoil danej broni, to w jaki sposob mozna ja upgradowac. Radze czesto odwiedzac gunsmitha, bo jak sie okazuje niektore pukawki zielone kupione u niego sa o niebo lepsze do multi niz np. niebieskie... Edytowane 13 września 2014 przez easye Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 13 września 2014 Opublikowano 13 września 2014 w pvp pukawki maja zawsze ten sam damage dobrze gdzieś wyczytałem ? Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 13 września 2014 Opublikowano 13 września 2014 (edytowane) Tak, ale ich upgrady i wlasciwosci przechodza tak jak klasy postaci. Czyli np. moga miec taka klase broni jak Ty, ale moja bedzie miala wiekszy zasieg, pojemnosc magazynka, mniejszy recoil, lepszy celownik itp. NIektore maja nawet upgrady, ze zadaja ciut wieksze obrazenia podczas celowania. I moje pytanie - z tego co rozumiem Intelekt jest do szybszego ładowania mocy, dyscyplina do granatów, a siła do odnawiania energii ? Ci którzy ukończyli - warto zmieniać klasy, ktoś ma jakiś strone z różnicami ? Edytowane 13 września 2014 przez easye Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 13 września 2014 Opublikowano 13 września 2014 moim zdaniem smialo mozemy pisac do adminow, zeby zakladali osobny dzial dla Destiny, zeby ulatwic organizowanie wspolnych wypadow, przydatne linki itp. Bo tak to wszystko ginie w tym temacie. jaki jest glowny clan forumka na ps4? Cytuj
wrog 640 Opublikowano 13 września 2014 Opublikowano 13 września 2014 I moje pytanie - z tego co rozumiem Intelekt jest do szybszego ładowania mocy, dyscyplina do granatów, a siła do odnawiania energii ? Ci którzy ukończyli - warto zmieniać klasy, ktoś ma jakiś strone z różnicami ? Dobrze rozumiesz, poza siłą - przyspiesza odnawianie ciosu Melee (u mojego Tytana przynajmniej). Tutaj masz kalkulator klas: http://destinydb.com/calculator/talents Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 13 września 2014 Opublikowano 13 września 2014 W końcu wpadła pierwsza legendarna broń, pulse rifle. I to z niebieskiego "engrama". Ludzie już nawet ukończyli "Nightfall Strike", podobno bardzo ciężko. Jak na razie mam 24 poziom, na jakimś 26 spróbuje to zrobić z jakimiś randomami. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.