Skocz do zawartości

Destiny


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Normal jest dla początkujących, oraz tych którzy czają się na trofik/aczik za przejście Raidu bez zgonu - reszta tylko na Hard, bo z Normala goovno leci :)

Masz na myśli VoG oczywiście.

Bo z Croty na normalu lecą mocne heavy / special / egzotyki oraz raidowe zbroje :)

Crota jest zbalansowana pod względem lootu.

Opublikowano

 

Normal jest dla początkujących, oraz tych którzy czają się na trofik/aczik za przejście Raidu bez zgonu - reszta tylko na Hard, bo z Normala goovno leci :)

Masz na myśli VoG oczywiście.

Bo z Croty na normalu lecą mocne heavy / special / egzotyki oraz raidowe zbroje :)

Crota jest zbalansowana pod względem lootu.

 

Wczoraj widziałem ten balasn jak grałem normal. Tylko shardy i energy i nic więcej. Najwidoczniej po zarąbistym zeszłym tygodniu loot wrócił u mnie na normalny poziom :P

Opublikowano

 

Normal jest dla początkujących, oraz tych którzy czają się na trofik/aczik za przejście Raidu bez zgonu - reszta tylko na Hard, bo z Normala goovno leci :)

Masz na myśli VoG oczywiście.

Bo z Croty na normalu lecą mocne heavy / special / egzotyki oraz raidowe zbroje :)

Crota jest zbalansowana pod względem lootu.

 

Tak jest - mam na myśli VoG. Napisałem tak z przyzwyczajenia, bo do niedawna tylko tam był wybór poziomu trudności :P

Opublikowano

 

 

Normal jest dla początkujących, oraz tych którzy czają się na trofik/aczik za przejście Raidu bez zgonu - reszta tylko na Hard, bo z Normala goovno leci :)

Masz na myśli VoG oczywiście.

Bo z Croty na normalu lecą mocne heavy / special / egzotyki oraz raidowe zbroje :)

Crota jest zbalansowana pod względem lootu.

 

Wczoraj widziałem ten balasn jak grałem normal. Tylko shardy i energy i nic więcej. Najwidoczniej po zarąbistym zeszłym tygodniu loot wrócił u mnie na normalny poziom :P

 

Miałem na myśli balans między lootem z NORMALA i HARDA (czyli co MOŻE polecieć).

A nie to czy Ci poleci czy nie :)

 

Ja też mam gorszy okres. Dwa ostatnie raidy to shotgun i machingun, czyli bronie, których unikam.

Do tego dochodzi fakt, że brakuje shardów i ciężko mi znaleźć ludzi do teamu, kiedy już gram.

Opublikowano

 

 

 

Normal jest dla początkujących, oraz tych którzy czają się na trofik/aczik za przejście Raidu bez zgonu - reszta tylko na Hard, bo z Normala goovno leci :)

Masz na myśli VoG oczywiście.

Bo z Croty na normalu lecą mocne heavy / special / egzotyki oraz raidowe zbroje :)

Crota jest zbalansowana pod względem lootu.

 

Wczoraj widziałem ten balasn jak grałem normal. Tylko shardy i energy i nic więcej. Najwidoczniej po zarąbistym zeszłym tygodniu loot wrócił u mnie na normalny poziom :P

 

Miałem na myśli balans między lootem z NORMALA i HARDA (czyli co MOŻE polecieć).

A nie to czy Ci poleci czy nie :)

 

Ja też mam gorszy okres. Dwa ostatnie raidy to shotgun i machingun, czyli bronie, których unikam.

Do tego dochodzi fakt, że brakuje shardów i ciężko mi znaleźć ludzi do teamu, kiedy już gram.

 

Szkoda, że radiant shardów nie można zdobywać w daily chociaż za te misje z DLC -_-

Opublikowano (edytowane)

Witam. Co trzeba zrobic by otrzymać crucible commendation?

Paczka za zdobyty level reputacji Crucible lub dowolnej z trzech frakcji.

Edytowane przez wrog
  • Plusik 1
Opublikowano

Wczoraj udało się dojść z ekipą do ostatniej walki z Crotą, ale że godzina już była nie ta, to mamy dzisiaj kończyć. Jak na razie dostałem same shardy i energy, ale te nowe, więc generalnie jest lipa... :(

A co do VoG, to jak wybrać poziom trudności? Jak próbowałem postacią, którą jeszcze nie grałem, to po wybraniu VoG nie mam żadnej opcji wyboru, tak jak to bywa w misjach.

Opublikowano

Sam nie włączysz harda taką postacią, ale możesz do harda dołączyć, jak ktoś Cię zaprosi.

 

Robiłem dla znajomych opis przejścia Croty na hardzie, który sam użyłem kilka razy i sprawdza się świetnie. Może się komuś przydać, więc wrzucam poniżej.

 

 

 

1. Kryształ. Gracie normalnie, tutaj nic specjalnego się nie dzieje. Jedna ważna rzecz - żółte Knighty zostawia się na 2mm życia. Wówczas Warlocki/Huntery odpalają supery i zabijają je, generując orby. Zakładam, że za pierwszym razem nie zrobicie Croty, więc ktoś powinien zdążyć naładować pasek. Orby mogą się przydać później, więc warto to zrobić na starcie.

 

2. Po zabiciu wszystkich zbieracie amunicję, ładujecie heavy w razie potrzeby. Wszyscy ustawiają się przy wyjściu, pada komenda, że wychodzicie i wszyscy lecą razem na środek. Boomerów w tym momencie nie ma, ale chodzi o to, by każdy był już ustawiony, gdy miecznik wyjdzie ze środka. Nauczcie się też od razu stawać na brzegu platformy, najlepiej przy słupach, bo jeśli jakiś Thrall się zabłąka w środku, to może Was zabić przez tę „szybę”.

 

3. Hunter, który będzie biegał z mieczem, może sobie stanąć na jednym z dwóch filarów, które są zaraz obok środka po prawej i lewej, by miał bliżej po miecz. Może sobie podskakiwać i walić rakietą w Swordbearera, jemu nie są potrzebne.

 

4. Swordbearera najlepiej zabijać mocnymi snajperkami. Jak tylko przejdzie na prawo lub lewo (nie jestem tego jeszcze pewny, ale zawsze gdy jako hunter wskakiwałem na prawy filar, to leciał na prawo, co jest optymalną opcją), to powinien dostać w ryja żeby go oszołomiło. Jak się zatrzyma, dostanie więcej strzałów i dojdzie rakieta czy dwie od Huntera, to powinien szybko się wyłożyć. Ktoś musi cały czas podawać Hunterowi stan życia Swordbearera (połowa, końcówka), by ten po miecz wyszedł w odpowiednim momencie.

 

5. Jedna osoba musi być dedykowanym snajperem. W momencie złapania miecza ona zajmuje się wyłącznie boomerami, osłaniając miecznika, gdy ten bije Crotę. Cały czas patrzy na nie i gdy się odwracają w stronę miecznika, dostają headshota ze snajpy. Wtedy się zagubią, odwrócą w stronę snajpera, jeśli znowu spojrzą w miecznika lub skierują w niego broń, kolejny headshot. Dwa heady na całe klęknięcie powinny wystarczyć. Ważne, by ich nie zabić, bo wyjdzie wiedźma. Jak macie kogoś na 31, to niech on snajpi (mniejszy damage, efekt ten sam).

 

6. Miecznik łapie miecz, wszyscy wyciągają rakiety. Miecznik wskakuje na kamień z prawej (może na niższy, nie musi na samą górę poprawiać, jak źle trafi), kuca, włącza sobie niewidzialność. W tym momencie pada z jego strony komenda do walenia w Crotę. Podbiega, uderza trzy razy smashem. Miecznik musi pamiętać, że damage na Crotę wchodzi już w momencie jego klękania, nie trzeba czekać aż faktycznie klęknie. Potem puszcza miecz, melee na Crotę włączający niewidzialność, podnosi miecz. Gdy Crota wstanie, ktoś z ludzi na półce odlicza 1, 2, 3 i wszyscy puszczają rakiety. Chodzi o to, by Crota dostał od razu, gdy zejdzie mu pomarańczowa osłona. Trzy kolejne smashe od miecznika i ucieczka. Miecznik jednak nie wraca do środka, może się schować za kamieniem, z którego wskakiwał. Jest tam taka dziura za nim, gdzie nic go nie ruszy.

 

7. Ekipa od razu wraca do środka, jak tylko Crota zostanie położony po raz drugi. Nie czekają, nie patrzą się, wchodzą do środka przez wejście z lewej. Jak jest Tytan, to niech postawi bańkę z Blessing of Light przy wejściu lub gdziekolwiek po drodze, by osłonić ekipę przed boomerami i dać overshielda.

 

8. Czekacie w środku aż Crota wróci z prawej na środek. Potem powtórka. Wyjdźcie na zewnątrz z prawej, bo boomery z lewej są nadal skupione na swoim wyjściu. Kiedy Crota wróci, powiedźcie to miecznikowi, który nadal siedzi za kamieniem. Niech kucnie i włączy niewidzialność i sobie spokojnie wróci na prawy filar. Bijecie drugiego miecznika. Powtórka z punktów wyżej.

 

9. Po drugim mieczu uciekacie pod prawą wieżę, by ubić Ogry. Trzeba uważać na thralle, podskakując. Wskakuje się na drzwi, nagrobki i od razu jak wylezie Ogr, to wali się wszystkim, co najmocniejsze. Drugi będzie na środku i też jak najszybciej musi paść.

 

10. Patrzycie gdzie jest Crota. Zapewne wrócił już na środek, więc czyścicie sobie z Thralli wejście na górę, zwłaszcza wybuchowych. Jak jest Tytan z bańka, niech ją znowu postawi i da overshielda (jak poleci przodem, to może też przy wejściu dać). Stajecie w kupie, pada komenda powrotu i wchodzicie wszyscy na górę do środka. Crota przejdzie po chwili na prawo, potem na środek.

 

11. Wychodzicie, powtarzacie pierwsze punkty. Miecznik może jednak w tym momencie, dla pewności, spokojnie zasadzić Crocie 4 smashe (jedno wejdzie lub nie już w trakcie przywoływania Oversoula). Jak zrobi się enrage, liczycie do trzech i walicie wszystkimi rakietami, jakie macie. Orba totalnie olewacie. Dwa kolejne smashe i po Crocie.

 

Filmik poglądowy (niestety z końcówką tylko): http://xboxclips.com...39-6acfaffc1c15

 

  • Plusik 6
Opublikowano

McDrive, grasz na PS4 ?

Możemy się zgadać na Crote.

___

 

Wczoraj próbowałem przebiegać labirynt na HARD (na NORMAL robię to za każdym razem bez problemu).

Dobiegam do mostu, ale niestety na razie ubija mnie Ogr :)

Sam na Hard chcesz ubić ogra ? Powodzenia, chyba że masz firepower ale i z tym będzie trudno

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...