Skocz do zawartości

Destiny


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wczoraj w końcu zrobiłem pierwszy raz raid na hardzie, przed Atheonem poleciał mi armor dla warlocka, sniperka i rocket launcher (pierwszy raz coś poleciało poza shardami/energy!) a z bossa... 3 shardy i kolejny statek...

Opublikowano (edytowane)

Dzis będzie hotfix który nerfuje vexa, shotguny i autorifle, buffa dostaje scout i małego cannony. Naprawia też pierwszego bossa na raidzie

 

1.0.2.2. The One About Mythoclast
General
Fixed a bug where the Valkyrie-O5X Ship was the same as the Aurora Lance

Classes
Titan
Unbreakable: Fixed an issue with the perk granting more agility than intended

Warlock
Brimstone: Perk can now activate if player is airborne 

Weapons
General
Fixed some issues related to quick weapon swapping

Auto Rifles

Base Damage decreased by 2%
Reduced Precision Damage multiplier from 1.50 -> 1.25 (head shot bonus)
Stability decreased by 4% - 17% (driven by stat value)Hand

Cannons
In-air accuracy now increased

Scout Rifles
Base damage increased by 6%
Damage vs. Combatants increased by 6% - 25% (based on tier)
Improved target acquisition, plus additional recoil tuning.

Shotguns
Decreased base damage at maximum range (falloff) by 20%
Shot Package Perk now has a slightly wider cone of fire
The Rangefinder and Shot Package perks are now mutually exclusive

Exotic Weapons
Vex Mythoclast
Base Damage decreased by 34%
Increased Precision Damage multiplier from 1.25 -> 1.50 (headshot bonus)

Pocket Infinity
Enhanced Battery Perk has now been replaced with the Speed Reload Perk

Perks
Metal Detector: Fixed a bug that prevents this perk from actually providing additional ammo
Lightweight: Fixed a bug that allowed additional agility to apply even when a weapon was stowed 

Activities
Strikes
Engram rewards from strikes now appear in the post-game Activity Summary

Raid
Vault of Glass
Templar Encounter
Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them
Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area 

Edytowane przez dApo
  • Plusik 1
Opublikowano

Raid

Vault of Glass

Templar Encounter

Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them

Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area 

FFFFFfuuuuuuuuu-

 

No to teraz na hardzie będzie fajnie. 

Opublikowano

W sumie jakbys zjadl nerwy Rave pare razy na Hardzie, na dodatek sposobami, ktore i tak juz zablokowali, znowu tworzac gre trudniejsza, po to by dropna Ci Vex, ktorego teraz znerfili o 38%, to moze tez bys byl rozczarowany.

Opublikowano

W sumie jakbys zjadl nerwy Rave pare razy na Hardzie, na dodatek sposobami, ktore i tak juz zablokowali, znowu tworzac gre trudniejsza, po to by dropna Ci Vex, ktorego teraz znerfili o 38%, to moze tez bys byl rozczarowany.

Ja właśnie o 34% mniej mam motywacji by zgarnąć Vex-a ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

Dzis będzie hotfix który nerfuje vexa, shotguny i autorifle, buffa dostaje scout i małego cannony. Naprawia też pierwszego bossa na raidzie

 

Osłabienie auto i bost dla scouta, zmiany na duży plus.

  • Plusik 1
Opublikowano

Nerf dla Vexa jak najbardziej na +. Był po prostu mega zepsuty. Jeśli chodzi o nerfa auto to zobaczy się jak to wyjdzie w praniu. Nie chce żeby gra zmieniła się w kamperskie pojedynki na scouty.

Powinni go zablokować na PvP i tyle. Na PvE wcale nie był jakiś przegięty z powodu małej ilości amunicji.

Opublikowano (edytowane)

Dziwi mnie brak buffa pulsów. Przecież tym się grać nie da, a miał być także zapowiadany buff bad juju, który nie ma co ukrywać jest tragiczny.

Na początku grałem scoutem, teraz tylko pulsem i nie narzekam, bardzo dobrze mi się nim gra. Auto riflem w ogóle nie gram, bo fraguje się nim zbyt łatwo, w ogóle nie czuje satysfakcji z dobywanych fragów, a posłac celna serie z scouta czy pulsa to czysty miód.

Edytowane przez YETI
Opublikowano

Mały magazynek na chwilę obecną dyskwalifikuje Bad Juju. Nie daje zbyt dużego marginesu na błąd. Tym bardziej że recoil w podstawowej wersji broni jest też niedopuszczalny jak na pulse'a.

 

Co do Vexa, to wolałbym żeby w grze egzotyki wyróżniały się przez swoje charakterystyczne cechy, a niekoniecznie były lepsze od każdej innej broni. W przypadku Vexa, po otrzymaniu go, nie było sensu korzystać z żadnej innej broni. Wolałbym, żeby bronie nie odstawały tak wyraźnie od innych.

Jak się gra np. legendarnym Hand Cannonem w miarę celnie, to można odnosić porównywalne wyniki jak Surosem (tym bardziej teraz). Zastanawiam się czy by nie przeskoczyć w pełni na Hand Cannona.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...