CELL7777 1 Opublikowano 13 października 2014 Opublikowano 13 października 2014 kto gra na ps4 bo z kumpli nikogo nie ma psn id: sylwester78 Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 13 października 2014 Opublikowano 13 października 2014 2 razy rajd na Hard i statek+sparrow :confused: Juz chyba bym 3 raz nie podchodzil. My dzisiaj konczymy, ale ze 1 raz robimy to na hardzie to idzie jak krew z nosa. Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 13 października 2014 Opublikowano 13 października 2014 Ja wczoraj w końcu zrobiłem pierwszy raz raid na hardzie, przed Atheonem poleciał mi armor dla warlocka, sniperka i rocket launcher (pierwszy raz coś poleciało poza shardami/energy!) a z bossa... 3 shardy i kolejny statek... Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 13 października 2014 Opublikowano 13 października 2014 Było? http://www.playstationtrophies.org/news/news-14583-Destiny--The-Dark-Below---House-of-Wolves-Expansions---The-Ultimate-Guide.html opisane co mają zawierać DLC. 1 Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 13 października 2014 Opublikowano 13 października 2014 Było? http://www.playstationtrophies.org/news/news-14583-Destiny--The-Dark-Below---House-of-Wolves-Expansions---The-Ultimate-Guide.html opisane co mają zawierać DLC. Ale nie tak dokładnie opisane. Osiris... Hm. Cytuj
dApo 313 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 (edytowane) Dzis będzie hotfix który nerfuje vexa, shotguny i autorifle, buffa dostaje scout i małego cannony. Naprawia też pierwszego bossa na raidzie 1.0.2.2. The One About MythoclastGeneralFixed a bug where the Valkyrie-O5X Ship was the same as the Aurora LanceClassesTitanUnbreakable: Fixed an issue with the perk granting more agility than intendedWarlockBrimstone: Perk can now activate if player is airborne WeaponsGeneralFixed some issues related to quick weapon swappingAuto Rifles Base Damage decreased by 2%Reduced Precision Damage multiplier from 1.50 -> 1.25 (head shot bonus)Stability decreased by 4% - 17% (driven by stat value)HandCannonsIn-air accuracy now increasedScout RiflesBase damage increased by 6%Damage vs. Combatants increased by 6% - 25% (based on tier)Improved target acquisition, plus additional recoil tuning.ShotgunsDecreased base damage at maximum range (falloff) by 20%Shot Package Perk now has a slightly wider cone of fireThe Rangefinder and Shot Package perks are now mutually exclusiveExotic WeaponsVex MythoclastBase Damage decreased by 34%Increased Precision Damage multiplier from 1.25 -> 1.50 (headshot bonus)Pocket InfinityEnhanced Battery Perk has now been replaced with the Speed Reload PerkPerksMetal Detector: Fixed a bug that prevents this perk from actually providing additional ammoLightweight: Fixed a bug that allowed additional agility to apply even when a weapon was stowed ActivitiesStrikesEngram rewards from strikes now appear in the post-game Activity SummaryRaidVault of GlassTemplar EncounterKill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of themRelic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area Edytowane 14 października 2014 przez dApo 1 Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 Raid Vault of Glass Templar Encounter Kill volume added to sniper platforms to prevent players from sitting on top of them Relic is now removed and respawned if the holder leaves the playable area FFFFFfuuuuuuuuu- No to teraz na hardzie będzie fajnie. Cytuj
wrog 640 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 Zobaczę jak się będziesz po łatce grało, ale widzę, że czas kończyć zabawę z Destiny. Cytuj
wojnar 1 892 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 http://www.bungie.net/en/Legend/PGCR/2/4611686018428461261/2305843009216663314/503854683?_ rotfl 1 Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 Najs. Gratki :-) Cytuj
rave 8 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 Zobaczę jak się będziesz po łatce grało, ale widzę, że czas kończyć zabawę z Destiny. Dlaczego? Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 W sumie jakbys zjadl nerwy Rave pare razy na Hardzie, na dodatek sposobami, ktore i tak juz zablokowali, znowu tworzac gre trudniejsza, po to by dropna Ci Vex, ktorego teraz znerfili o 38%, to moze tez bys byl rozczarowany. Cytuj
rave 8 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 W sumie jakbys zjadl nerwy Rave pare razy na Hardzie, na dodatek sposobami, ktore i tak juz zablokowali, znowu tworzac gre trudniejsza, po to by dropna Ci Vex, ktorego teraz znerfili o 38%, to moze tez bys byl rozczarowany. Ja właśnie o 34% mniej mam motywacji by zgarnąć Vex-a 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 14 października 2014 Autor Opublikowano 14 października 2014 Dzis będzie hotfix który nerfuje vexa, shotguny i autorifle, buffa dostaje scout i małego cannony. Naprawia też pierwszego bossa na raidzie Osłabienie auto i bost dla scouta, zmiany na duży plus. 1 Cytuj
Bartolinsky 1 801 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 Dziwi mnie brak buffa pulsów. Przecież tym się grać nie da, a miał być także zapowiadany buff bad juju, który nie ma co ukrywać jest tragiczny. Cytuj
giger_andrus 3 145 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 W sumie to, że ktoś zjadł nerwy na raidzie nie oznacza, że może być prawie nie do ruszenia Zmiany na plus.Myślę, że na bossa i tak się znajdzie dobry sposób lada chwila. Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 Nerf dla Vexa jak najbardziej na +. Był po prostu mega zepsuty. Jeśli chodzi o nerfa auto to zobaczy się jak to wyjdzie w praniu. Nie chce żeby gra zmieniła się w kamperskie pojedynki na scouty. Cytuj
dApo 313 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 scout dalej (pipi)owy na pvp, chociaz nie gralem nim dlugo, mimo nerfu auto rifle i tak jest najlepsze wyborem Cytuj
wrog 640 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 Nerf dla Vexa jak najbardziej na +. Był po prostu mega zepsuty. Jeśli chodzi o nerfa auto to zobaczy się jak to wyjdzie w praniu. Nie chce żeby gra zmieniła się w kamperskie pojedynki na scouty. Powinni go zablokować na PvP i tyle. Na PvE wcale nie był jakiś przegięty z powodu małej ilości amunicji. Cytuj
Pazdziochu 18 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 Suros regime jest ciągle przegięty , shoutguny juz nie irytują , pora zacząć katować to pvp Cytuj
dApo 313 Opublikowano 14 października 2014 Opublikowano 14 października 2014 No nie wiem vexa bez upgradow walil jak zmaxowany suros na pve Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 14 października 2014 Autor Opublikowano 14 października 2014 (edytowane) Dziwi mnie brak buffa pulsów. Przecież tym się grać nie da, a miał być także zapowiadany buff bad juju, który nie ma co ukrywać jest tragiczny. Na początku grałem scoutem, teraz tylko pulsem i nie narzekam, bardzo dobrze mi się nim gra. Auto riflem w ogóle nie gram, bo fraguje się nim zbyt łatwo, w ogóle nie czuje satysfakcji z dobywanych fragów, a posłac celna serie z scouta czy pulsa to czysty miód. Edytowane 14 października 2014 przez YETI Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 15 października 2014 Opublikowano 15 października 2014 Też dzisiaj zacząłem grać pulsem i jest wypas. Auto na razie odstawiam. Scoutem w pvp nie grywam. Czy Bad Juju dobrze kosi w pvp? Nie licząc małego magazynka ofcoz? Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 15 października 2014 Opublikowano 15 października 2014 Mały magazynek na chwilę obecną dyskwalifikuje Bad Juju. Nie daje zbyt dużego marginesu na błąd. Tym bardziej że recoil w podstawowej wersji broni jest też niedopuszczalny jak na pulse'a. Co do Vexa, to wolałbym żeby w grze egzotyki wyróżniały się przez swoje charakterystyczne cechy, a niekoniecznie były lepsze od każdej innej broni. W przypadku Vexa, po otrzymaniu go, nie było sensu korzystać z żadnej innej broni. Wolałbym, żeby bronie nie odstawały tak wyraźnie od innych. Jak się gra np. legendarnym Hand Cannonem w miarę celnie, to można odnosić porównywalne wyniki jak Surosem (tym bardziej teraz). Zastanawiam się czy by nie przeskoczyć w pełni na Hand Cannona. Cytuj
Pazdziochu 18 Opublikowano 15 października 2014 Opublikowano 15 października 2014 Też właśnie zacząłem upgrade mojego handa , kille dają niezłą satysfakcje. Usunięcie aim assist było by najlepszym balansem pvp , wygrywa sprzęt a nie skill. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.