easye 3 390 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) No nie wiem, ja gram Warlockiem i 1 dobry strzal pompka + odpychanie i klient lezy. Wystarczy chyba 2 razy uderzyc zeby zabic goscia. Edytowane 15 czerwca 2014 przez easye Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 Jak multi wypada na tle Halo 3? Coś na plus względem niego? Cytuj
kidnappa 269 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) No ja gram hunterem i shotguny sa kiepskie, a nowych kupić nie da rady, jedynie tylko coś odblokować, ale te są jeszcze gorsze niż ten podstawowy. Może bedę musiał zmienić po prostu klasę, bo już mnie to irytuje. W niektórych ludzi pakuje cały magazynek a oni dalej stoją i walczą. Przydał by mi się jakiś poradnik dla nooba w stylu co gdzie i jak z dokładnym opisem poszczegolnych klas. edyta, Dzis grałem z typem ktory miał jakąś broń strzelająca jakmiś pociskami ktore wylatywały w niebo, a potem same się naprowadzały na mnie. easey, jakiego masz shotguna i jaki ma atak ? edyta2 jedyne co jest dobre u huntera to charged weapon, którą masz co prawda tylko chwilkę i raptem 3 strzały, ale jak dobrze jej użyjesz to mozna triple killa spokojnie zaliczyć. Edytowane 15 czerwca 2014 przez kidnappa Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) Ja gram Pulse Rifle, Shotguna mialem podstawowego - 36dmg. Z tego co pisal Zeratul, te wszystkie statystyki w multi sa i tak zmieniane do podstawowych, wiec po co sie zastanawiasz co kupic, skoro wszyscy graja bronia z tym samym dameg'em? Jak sobie wyobrazasz balans w multi, gdzie kazda pukawka mialaby inne statystyki obrazen? Jedyne co mozesz sobie w multi zmienic, to charakter broni (Puls Rifle, jednostrzalowiec, automat itp.) Do tego dochodzi bron ciezka (na mapach co jakis czas respownuja sie do niej fioletowe naboje) - przytrzymujesz trojkat dluzej by na nia przelaczyc, moze to byc mocny karabin, bazooka i pewnie tego typu eksperymenty o ktorych piszesz. To swojego rodzaju power up gunny. Klasy roznia sie wylacznie mocami, ale odpychanie moca warlocka nie zabiera wiecej energi niz noz huntera. W jednym i 2 przypadku musisz klepnac 2 razy. W pelnej wersji kazda klasa bedzie mogla sie rozwijac chyba na 2 sposoby i bedziesz mial wybor mocy. Ogolnie pierdyriald kombinacji, a rozgrywka mimo to wydaje sie mocno zbalansowana. Edytowane 15 czerwca 2014 przez easye Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 Ja gram Pulse Rifle, Shotguna mialem podstawowego - 36dmg. Z tego co pisal Zeratul, te wszystkie statystyki w multi sa i tak zmieniane do podstawowych, wiec po co sie zastanawiasz co kupic, skoro wszyscy graja bronia z tym samym dameg'em? Jak sobie wyobrazasz balans w multi, gdzie kazda pukawka mialaby inne statystyki obrazen? Jedyne co mozesz sobie w multi zmienic, to charakter broni (Puls Rifle, jednostrzalowiec, automat itp.) jak w każdym innym FPSie? Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) tak ale nie na zasadzie - ej - chlopaki, mam 130 level i wlasnie znalalzem Shotgun z 200dmg ! Powodzenia nooby z waszym shotgunem 36. Strzelba to strzelba - nie wazne jaki damege masz w singlu... Inaczej ta gra na starcie juz nie mialaby wiekszego sensu. W Halo najbardziej oplacalo sie biegac BRka i SR - tutaj widze jest podobnie. Szybciej stracam headami przeciwnikow 3strzalowcem, szczegolnie tych biegajacych z karabinkiem. Edytowane 15 czerwca 2014 przez easye Cytuj
KarolJanuszGejmingu 480 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 Gralem warlockiem klasa fajna i ma spory DPS.Dzisiaj zrobiłem sobie tego tanka i całkowite przeciwieństwo. Raz,ze klasa zadaje mały dmg to jego podklasa striker jest opisana,jako bijesz więcej z malee niż z guma.To jest prawda,ale ta postać i tak jest papierowa w chooj i jeszcze granaty nie żądają zbytnio dmg tylko oślepiaja.Moja super power jest dobra tylko na moby,ktore stoja,bo uderzam tylko w ziemie.Ja wiem,ze na tak niskich lvlach te postacie zbytnio się różnic nie będą ale balansu tu nie ma. Cytuj
Janush 224 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 To, że statystyki z bety do full wersji przechodzą jest potwierdzone ? Bo jeżeli tak to biorę preordera w rtveuroagd, żeby dostać kodzik Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) nigdzie nie znalazlem tej informacji. Moja super power jest dobra tylko na moby,ktore stoja,bo uderzam tylko w ziemie.Ja wiem,ze na tak niskich lvlach te postacie zbytnio się różnic nie będą ale balansu tu nie ma. Ja nie raz widzialem, jak kolo tak wjezdzal w 3 stojacych typow przejmujacych akurat punkt (Tripple Kill). Edytowane 15 czerwca 2014 przez easye Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 Myślicie, że grafika jeszcze w normalnej wersji będzie jeszcze lepsza? Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 na 2 miesiace przed prermiera ? nie wydaje mi sie, by cos sie mialo zmienic. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 W Halo Reach i Halo 3 Bungie dokładało parę efektów graficznych względem bety, ale tamte bety były prawdziwymi testami ,a nie tylko zabiegiem marketingowym więc wątpię aby coś się zmieniło. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 no jakies efekty graficzne i pare kosmetycznych zmian pewnie zobaczymy, ale na ostrzejszy obraz i 60 klatek to nie ma co liczyc. Cytuj
Hubert249 4 285 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) Kiedy w to gracie czujecie , że gra jest bliższa Mass Effect i Borderlands czy Halo i np Killzone czy tam Crysis. ? Edytowane 15 czerwca 2014 przez chris85 Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 Mi się graficznie gra bardzo podoba. Jest ładnie a stylistyka jest fenomenalna . Jeśli chodzi o feeling to mi ciężko do czegokolwiek to porównać ale podczas zwiedzania wieży w TPP czułem się jakbym grał w mass effect 2 Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 Fabuła ma się tu mieszać z multi? Na jakiej zasadzie? Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 Nie miesza sie z multi, po prostu wszystko mozesz robic sam, badz z innymi graczami w kooperacji, dodatkow na swojej drodze spotykasz inne teamy. Co do tej postaci z bety ide o zaklad, ze bedzie reset statystyk, jak w kazdej grze nastawionej na multi. Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) Mi się graficznie gra bardzo podoba. Jest ładnie a stylistyka jest fenomenalna . Jeśli chodzi o feeling to mi ciężko do czegokolwiek to porównać ale podczas zwiedzania wieży w TPP czułem się jakbym grał w mass effect i w phantasy star online Edytowane 16 czerwca 2014 przez Bushisan 1 Cytuj
Marcin_wawa 452 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 (edytowane) Miałem małego zonka jak zszedłem pod ziemię... Nawet ich nie drasnąłem. Jakby ktoś chciał więcej, to mam sporo filmików z online i single player. Edytowane 15 czerwca 2014 przez Marcin_wawa Cytuj
wrog 640 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 To, że statystyki z bety do full wersji przechodzą jest potwierdzone ? Bo jeżeli tak to biorę preordera w rtveuroagd, żeby dostać kodzik Nie przechodzą. Cytuj
rave 8 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 (edytowane) Mnie Alpha też kupiła, gra się przesympatycznie grafika jest dobra miejscami bardzo dobra, mimo wieloplatformowośći... a do tego podoba mi się podejście Bungie..nie ściemniają jak Ubi, pokazują co zmajstrowali i nie walą z Nami graczami w choo...ten tamten 5 h grania z kumplem utwierdziło mnie w przekonaniu że PvP i PvE będzie naprawdę spoko, design daje radę...wrzesień i jesień zapowiada się wybornie... Ciekaw jestem jak to wypadnie na starych platformach bo o ps4 jestem już spokojny Ok..bossowie są słabi...jak to ziom powiedział " gąbki na naboje" Aaaaa... brak mapy mi osobiście przeszkadza ale chyba w pełnej wersji ma coś być.. no i latarka fajnie gdyby włączała się kiedy My chcemy a nie tylko gdy tego chcą twórcy gry Edytowane 16 czerwca 2014 przez rave Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 Postaci z Alfy nie będzie można przenieść do Bety info z twiterra bungie Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 Miałem małego zonka jak zszedłem pod ziemię... Nawet ich nie drasnąłem. Jakby ktoś chciał więcej, to mam sporo filmików z online i single player. hahah byłem tam, znajomego zabili jednym strzałem, wchodzę na bitkę a tu poziomy "??", a mój dmg to 1, wiec kilka strzałów i uciekam Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 (edytowane) Z twittera Bungie: There's a rumor that the #Destiny Alpha might be extended to allow dangerous experiments. Play beyond the official close at your own risk! Czyli mozna jeszcze grac i prawdpodobnie moga nas czekac jakies "dziwne" niespodzianki Edytowane 16 czerwca 2014 przez Bansai Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 dobra, to kilka słów ode mnie skierowanych głównie do ludzi, którzy nie lubili klimatów Halo, nie lubią lub nie znają gatunku MMO (ja należę do grupy ludzi nie znających) i generalnie do każualków, Januszy i każdego kto się waha, myśli i jest ciekaw, ale się boi. Alpha Destiny to pierwsze demo, alpha, beta - jakkolwiek tego nie nazwiecie - które autentycznie zachęciło mnie do kupna. Podczas gry w większość tytułów było coś zawsze nie tak, mówiło się, że zły poziom wybrali twórcy, że technicznie słabo, że bugi itp. Uczucia zawsze były mieszane. Tutaj nie, w tym wypadku mam 100% przekonanie, że chcę w to grać w full wersji. Design jest przepiękny, osobiście może bardziej go chłonę, gdyż jestem fanem sci-fi (choć nie ten gatunek), ale lubię te smaczki, wraki, fajnie zrobione środowisko, zróżnicowane lokacje. Na uwagę zasługuje dbałość o szczegóły świata - ze statków wychodzą urwane kable, opuszczone anteny również mają poprowadzone okablowanie, graty mają wyłamane stare zamki - generalnie wszystko jest jakoś umotywowane. Klimat wylewa się z ekranu, czuć wszędzie "duży świat" (a to jest demo), czuć nas jako trybik w maszynie. Widok z Tower jest przepiękny - choć najlepiej wygląda o zachodzie słońca. Obaw miałem wiele. Przede wszystkim chodziło mi o feeling broni. Serii Battlefield można się czepiać, można jej nie lubić, można jej nienawidzić za bugi, za niedopracowanie, ale feeling broni <3. Dźwięki z BC2 przeszły do legendy, jak trzymało się w ręce snajpę to czuć było pyerdolnięcie, M60 to M60 a nie jakaś psi bzi laserowa popyerdółka. Od razu uprzedzam, tutaj poradzono sobie z problemem całkiem zgrabnie. Niestety bzi bzi dalej jest, ale jest feeling strzelania z konkretnego gnata. Do tego jeżeli dodamy special ammo czy dodatkowe moce to daje to fajną radość z kasowania przeciwników. Szczególnie jak podbije się poziom i wpadnie znów na zwykłych chłystków gdzieś na pustkowiach - wpadasz i siejesz pożogę w pojedynkę. A jeszcze jak Was jest dwóch czy trzech..... Z MMO miałem do tej poro mało do czynienia, gdyż nie gram na blaszce zupełnie. Na pewno wymagać to będzie innego podejścia, całość przy pierwszym starciu jest nieprzyjazna. Możecie mnie nazwać noobem ale zanim połapałem co jest czym to trochę minęło - z tego co pisaliście część z Was podeszła do tego jak ja (6 lvl i nadal standardowy karabin lol). W tradycyjnym multi człowiek ma statsy broni i zaczyna rozgryzać geary, interakcje, taktyki, mapy itp. Tutaj broń ma atak 68 ale damage mniejszy niż ta z atakiem 36 (sic!). Potem się okazało, że damage wyrażony cyfrowo to damage w pve, a wykresiki damage/rate of fire/range to pokazanie jak pukawka zachowuje się w pvp, gdzie statystyki mamy zrównane (już nie ma attack + milion). Jeżeli tak jest i się nie mylę, to maluje się tylko smutny obraz pvp, bo pierwszy level ma dokładnie takie same statsy jak level 50 (w tym sensie, że pierwszy gnat może mieć lepsze statsy niż jakiś uncommon za milion pesos). Liczę, że esencją gry będzie jednak pve i tutaj zróżnicowanie i moc składu da konkretny efekt. Generalnie jednak nic nie jest od razu jasne i chwilę trzeba sobie pograć testując wszystko. Na pewno nie jest tak, że wpadacie, gnat w dłoń i ownujecie innych. Coop do pierwsza liga, liczę natomiast na bardziej wymagających bossów. Liczę na duże looty, gdzie będziemy się ugadywać we 3-4 fireteamy i walczyć z bossem tak z godzinkę - to by była zabawa. Dziwne faktycznie, że itemy nie wypadają i lepiej zbierać rośliny czy dropy ze zwykłego ścierwa biegającego po Ziemi niż walczyć z czymś większym. Tak samo czekam na opis świata, konfliktu, coś co zwiększy naszą motywację do ciupania, bo narazie nic o świecie zastanym nie wiemy. Tak czy tak jeśli się boicie i nie bardzo wiecie o co tutaj chodzi i czemu taka podnieta to zaufajcie mi i kupujcie, bo wciąga. Szkoda, że nie miałem czasu więcej przysiąść. Jak będę mieć więcej niż jeden kod do bety to chętnie rozdam w lipcu. 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.