SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Nie ważne, cyferki i sztuczny hype zrobiły swoje, a teraz nadchodzi lekkie rozczarowanie. Z każdym tytułem tak było, niestety problem jest taki że jeśli okaże się to prawda to chyba najwięksi krytycy tego tytułu się tego nie spodziewali . 2 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Ale wy wiecie ze 500mln to kasa przeznaczona na cala marke Destiny a nie tylko na pojedyncza gre? Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Nie ważne, cyferki i sztuczny hype zrobiły swoje, a teraz nadchodzi lekkie rozczarowanie. Z każdym tytułem tak było, niestety problem jest taki że jeśli okaże się to prawda to chyba najwięksi krytycy tego tytułu się tego nie spodziewali . Powiem Ci, że przy Old Russia się za(pipi)iście bawiłem, ale od pełnej gry bym oczekiwał z przynajmniej 8 takich lokacji. Multi jest mega miodne, ale jakby mieli dać tylko 4 planety to by było słabo bardzo. Ogólnie gierkę traktuje jak Halo z dodatkowymi pierdołami typu poziomy itp. Gierka "szkielet" ma bardzo satysfakcjonujący. W przypadku Halo nie było żadnych poziomów, kampania była na kilka godzin i wszystkim to wystarczyło. Jeśli jednak zaczęli się uśmiechać w kierunku MMO, to powinni dać zawartość godną startującego dobrego MMO, a nie kampanii w Battlefieldzie. Cytuj
Pazdziochu 18 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) Hav7n -> Nawet jeśli tak jest to przy jednej lokacji na planetę gra jest mała , cały marketing odnośnie przeza(pipi)istosci coop opierało się na wielkości lokacji ilości sci qestów itd. Grywalny ale polagowany pvp tego nie wynagrodzi . Jeśli to się potwierdzi dice zejdzie z tronu największych sciemiaczy branży Edytowane 27 lipca 2014 przez Pazdziochu Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) Hav7n -> Nawet jeśli tak jest to przy jednej lokacji na planetę gra jest mała , cały marketing odnośnie przeza(pipi)istosci coop opierało się na wielkości lokacji ilości sci qestów itd. Grywalny ale polagowany pvp tego nie wynagrodzi . Jeśli to się potwierdzi dice zejdzie z tronu największych sciemiaczy branży Najwięksi ściemniacze z branży to zdecydowanie ludzie od CoD - Sprzedają to samo g. na starym silniku pod innym papierkiem co roku. DICE się raz powinęła noga z netcodem przy okazji premiery BF4, ale to nie zmienia faktu, że to obecnie najlepszy, najbardziej rozbudowany shooter na rynku. Nie widzę powodu dla których mieli by ściemniać - Lepszych po prostu nie ma. Tak jak z Tuskiem. Edytowane 27 lipca 2014 przez Drantzell 1 Cytuj
Pazdziochu 18 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 W bf3 tez była padaka , nic to jeśli to potwierdzą niesmak zostanie. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) Z 4 miejscowkami to w ogole w tej grze nie bedzie co robic. Moze dlatego dali maksymalny level do wbicia w pare godzin ale bylaby wtopa... Edytowane 27 lipca 2014 przez easye Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Dosyc mam tej farsy - preorder anulowany. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) Co ty gadasz, gierka goty, magia bungie, beka z krasnali i laserków Edytowane 27 lipca 2014 przez kubson 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) pare słów od siebie, pograłem troche wczoraj i dziś, single mega nudny dla mnie, może dlatego że nie przepadam za tego typu grami multi wydaje sie całkiem spoko, jest skillowo, sporo opcji modyfikacji pancerza i innych mniejszych dodatków graficznie gra nie powala, przynajmniej nie na tym co widzieliśmy w becie, na księżycu było tylko ciekawiej i troche ładniej graficznie jest po prostu ok cały hype imo jest przesadzony, ogólnie gry nie kupie, mam inne tytuły do ogrania Maciomaniak dzięki za pomoc przy multi Edytowane 27 lipca 2014 przez Fanek Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) No do samej gry, mechaniki, multi nic nie mam-czerpie to co najlepsze z Halo, Borderlads, a od PvP nie mozna sie oderwac...Nie zmienia to jednak faktu, ze 4 lokacje w grze, ktora miala zaoferowac ogromny swiat to bedzie beka. A co z reszta miejscowek z Wiki? Acti do DLC wrzuci? Edytowane 27 lipca 2014 przez easye Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Pewnje dlc lub następne części bo cykl wydawniczy ustalili na 10 lat, wolałbym zobaczyć borderlandsy na next genach bo klimat jest tam lepszy niż to co pokazali w becie Cytuj
KarolJanuszGejmingu 480 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Po dwóch latach może się okazać,ze gra będzie trupem. Ludzi trzeba przekonać podstawka aby później brali dodatki. Tutaj jest tak od dupy strony,gra nie wyszła juz DLC będą w przeciągu miesiąca od premiery. Watpie czy acti będzie wydawał swoje dodatki w stylu wowa. Raczej to będzie hamskie rajdy i dungeony tylko dla tych co zapłacili. Tu będzie pojawiał się następny problem,bo takie DLC podziela community. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 4 mapy na 4 planety to za mało. Jeżeli to info okaże się prawdą to bryndza będzie i grę skończę szybciej niż CoD. Coś mi tu śmierdzi. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Hav7n -> Nawet jeśli tak jest to przy jednej lokacji na planetę gra jest mała , cały marketing odnośnie przeza(pipi)istosci coop opierało się na wielkości lokacji ilości sci qestów itd. Grywalny ale polagowany pvp tego nie wynagrodzi . Jeśli to się potwierdzi dice zejdzie z tronu największych sciemiaczy branży Najwięksi ściemniacze z branży to zdecydowanie ludzie od CoD - Sprzedają to samo g. na starym silniku pod innym papierkiem co roku. DICE się raz powinęła noga z netcodem przy okazji premiery BF4, ale to nie zmienia faktu, że to obecnie najlepszy, najbardziej rozbudowany shooter na rynku. Nie widzę powodu dla których mieli by ściemniać - Lepszych po prostu nie ma. Tak jak z Tuskiem. Żeby byc politykiem trzeba urodzić się zakłamaną, dwulicową świnią, do tego ślepą i głuchą Developerom na szczęście daleko do tych praktyk. Wracając do sedna: tegoroczne COD może być najlepszą częścią od lat więc się nie zgadzam. Zgadzam się, że w BF4 mimo wiadra pomyj, gra się dalej super. Niestety Destiny urosło do miana encyklopedii kosmosu z mesjaszem w tle. Oczywiście dzięki marketingowcom z Activision. Miłego grania, ja wysiadam. 1 2 Cytuj
Pazdziochu 18 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) Ślepą i głuchą raczej nie w końcu trzeba patrzeć na nastroje społeczne i statystyki co by wiedzieć wiedzieć co powiedzieć Ps. Znowu sory za minusa chyba przestane czytac forum na tablecie Edytowane 27 lipca 2014 przez Pazdziochu Cytuj
Styku 11 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 A tak w ogóle ostatnio jak grałem z Drantzell em wspominalismy start bf4 i jak beta destiny jest dopracowana w stosunku do pełnego bf4. Nie zmienia to faktu jak wyżej powiedziano ze bf4 dla mnie jest najbardziej złożona gra i najbardziej efektowna w historii. Zobaczymy czy bungie pójdzie za moda ściemniania graczom czy bedzie to tak wielka gra jak mówią. Co do spełniania swoich przyzeczen napewno wiedźmin bedzie jedna z tych gier gdzie to co powiedziano bedzie miało przełożenie w samej grze. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) Troche info ktore powinno rozwiac nasze watpliwosci na temat ilosci misji fabularnych, Strikow czy Raidow. Daje w spoiler bo dlugie i nie wiem do konca czy jest spoiler free. Nic nie jest potwierdzone w 100%. This is what we can reasonably expect at launch. 22 Story missions, 11 Crucible maps, 6 Strikes, 4 Exploration areas, 1 Raid This info was pulled from DestinyDB. I believe this information was data mined from the Beta build and companion app. Granted, there may be additions beyond this that are included at launch, but I believe this is consistent with what Bungie has been telling us to expect at launch. Crucible Maps _________________________________ Earth: Twilight Gap Rusted Lands Exodus Blue Moon: First Light The Anomaly Mars: Bastion Firebase Delphi Blind Watch Venus: Asylum Shores of Time Mercury: The Burning Shrine(All maps include Clash, Skirmish, Rumble, Control, and Salvage game modes) Crucible Gametypes _________________________________ Trials of Osiris (Skirmish): 3v3. You have caught the eye of Osiris. Venture to Mercury and prove yourself as one of the Crucible's elite. Only the worthy may face the Trials of Osiris, for only the worthy are strong enough to endure what is to come. A string of victories will earn great rewards - but lose three times and you're out. Iron Banner: 6v6. Champions are born in battle. Prove your might and earn the respect of the Lords of Iron. The Grand Arena (Rumble): 3v3. Prove your merit to the New Monarchy in pure combat. You against all. Hone your Light by challenging your fellow Guardians in a fight for survival. Dead Sectors (Control): 6v6. Dead Orbit desires new territories to expand their reach beyond the City. Fight for control of strategic battle zones. Hold your ground to gain the momentum. Ancient Relics (Salvage): 3v3. The Arachs of Dead Orbit covet rare artifacts. Secure and defend the Relics to claim the secrets of our past. Executor's Challenge (Skirmish): 3v3. New Monarchy seeks those capable of reclaiming the frontier, one battle at a time. A focused engagement between two fireteams. Teamwork is your greatest weapon. Eternal War (Clash): 6v6. The Future War Cult seeks champions who can face the inexorable future. Form an alliance and fight for supremacy across the ruins of our old worlds. Machines of War (Combined Arms): 6v6. Heed the call of the Future War Cult and master war on a massive scale. Coordinate vehicles and your ground game to control the battlefield and rout your opponents. Social _________________________________ The Tower Exploration Areas _________________________________ Venus: Ishtar Sink Earth: Old Russia Moon: Sea of Storms Mars: Meridian Bay Raids _________________________________ Venus: Vault of Glass (levels 27, 30, 31) Story Missions _________________________________ Earth: A Guardian Rises (level 1) Restoration (levels 2, 5) The Dark Within (levels 3, 6) The Warmind (levels 4, 7) The Last Array (levels 5, 8) Moon: The Dark Beyond (levels 6, 9) The Sword of Crota (levels 7, 10) The World's Grave (levels 7, 10) Shrine of Oryx (levels 8, 11) Chamber of Night (levels 8, 11) The Reef (Asteroid Belt): The Awoken (level 10) A Key Awaits (level 12) Venus: A Stranger's Call (levels 10, 12) Ishtar Collective (levels 10, 12) The Archive (levels 11, 13) Scourge of Winter (levels 11, 13) Eye of a Gate Lord (levels 12, 14) Mars: Exclusion Zone (levels 15, 17) The Garden's Spire (levels 16, 18) A Rising Tide (levels 17, 19) The Buried City (levels 17, 19) The Black Garden (levels 18, 20) Story Challenges _________________________________ Earth: The Queen's Wrath (Kill Order; level 24) Strikes _________________________________ Random: Vanguard Eagle launches a random strike at level 18 Vanguard Viper launches a random strike at level 20 Vanguard Wolf launches a random strike at level 22 Vanguard Tiger launches a random strike at level 24 Earth: Nightfall: The Devils' Lair (levels 22, 26, 28) The Devils' Lair (levels 6, 8) Moon: Nightfall: The Summoning Pits (levels 22, 26, 28) The Summoning Pits (level 12) Venus: Nightfall: The Nexus (levels 22, 26, 28) Nightfall: Winter's Run (levels 22, 26, 28) The Nexus (level 14) Winter's Run (level 14) Mars: Nightfall: Cerberus Vae III (levels 22, 26, 28) Cerberus Vae III (level 18) Dust Palace (level 18) Note: The "Nightfall" strikes may open up for limited times on rotation, rather than being available at all times EDIT: Items _________________________________ 262 helmets 178 chest armors 217 class items 244 gauntlets 181 leg armors 169 primary weapons 120 special weapons 85 heavy weapons 74 ships Note: As with everything here, I'd say the number of items is just what we can expect at a minimum. Also, keep in mind that a large number of these will presumably also have randomized upgrades. Edytowane 27 lipca 2014 przez hav3n Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Gdzieś czytałem, że to nie jest potwierdzone info i żeby się tym nie sugerować.Tak czy inaczej, gdyby okazało się prawdą, to byłaby prawdziwa kpina. Wszystkiego gdzieś o cztery/pięć razy za mało. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 w pvp będzie się w jakiś sposób levelowac ? Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 Niestety to będzie za mało. Gierka ma potencjał, ale 2x tyle powinni do podstawki wrzucić. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 biorąc pod uwagę kto jest wydawcą, nie zdziwie się jak zobaczymy dodatkowe planety za 59,90 Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 4 mapy na 4 planety to za mało. Jeżeli to info okaże się prawdą to bryndza będzie i grę skończę szybciej niż CoD. Coś mi tu śmierdzi. No nie 0 sama beta starczala lekko na 3-4h, a to nie byly wszytskie misje, po prostu wrzuca ich wiecej, ale biegac bedziesz ciagle po tej samej lokacji - jak dla mnie lekkie nieporozumienie. Cytuj
BartIrlandia 2 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 (edytowane) W dupach wam sie przewraca. Biorąc pod uwagę zawartość bety to lista podana wyżej starczy spokojnie na 30-40h singla - dodać do tego boosta, replayability poprzez co-op z różnymi osobami i pewnie ponad drugie tyle w online. Top 3 w 2014 dla mnie. Edytowane 27 lipca 2014 przez BartIrlandia Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 27 lipca 2014 Opublikowano 27 lipca 2014 No właśnie fabularnie te misje bardziej pod MMO podchodza, a 30-40h na MMO to mało jak cholera. Jesli gierka byla by nastawiona na singla i epicka fabule to jeszcze jeszcze. Sama lokacje Old Russia w chwile sie przrchodzi. Jesli na gre mialy by sie skladac 4 chwile, to słabo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.