Opublikowano 30 maja 201410 l Ja użyłem YT No tak...mimo to chciałbym coś sam pokombinować ;-) Przy niektórych fragmentach kodu są proste równania matematyczne np.8x2=16 (1+6)=7 byc może to jakiś klucz,ale nie ma tego przy kazdym jednym znalezionym fragmencie...
Opublikowano 30 maja 201410 l Same skrajności...padaka to nie jest ale najlepszy fps na nextgenach aktualnie? Sorry nie ten świat... Gra nie wyróżnia się niczym szczególnym. Kilka odschollowych patentów i to wszystko. Grafika niestety średnia. Gameplay całkiem przyjemny aczkolwiek czasami irytujący bo spawn wrogów 3x większy niż w COD. Na szczęście sporadycznie. Najwięcej zabawy będą mieli Ci co kupią grę za max 80 zł. Za 299 zł z PSN i seppuku gotowe... Solidne 7+. Błagam oświeć mnie jaki fps jest obecnie lepszy na ps4 ?
Opublikowano 31 maja 201410 l Dla mnie Wolf to to taki maly powrot do "staroszkolnych" strzelanek,no ale coz....takich gier sie juz nie docenia a szkoda...tak jak innowacyjnych Fps-ow,wszyscy mowia ze to juz bylo a jak jest cos swiezego to sie krzywia(czytaj Bulletstorm) idiotyczne single w corocznych seriach od gigantow i tak sie sprzedadza,Activision jedzie na przyzwyczajeniu graczy do marki a EA ma w (pipi)e singla bo wie ze singiel "nikogo" multi tutaj ma powera.Powtarzam sie ale raz jeszcze,Wolf to najlepszy singlowy FPS ostatnich lat. Wysłane z mojego PMP5570C przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 2 czerwca 201410 l Kolejne pozytywne zaskoczenie po WD. Swietny arcadowy FPS, mega plynny z fajna mechanika rozgrywki (motyw skradania + ogolna rozpierducha). Bez graficznych fajerwerków, ale ladnie z ciekawymi lokacjami. Udzwiekowienie - niestety slabe, ale mimo tych drobnych niedociagniec gra nadrabia gameplayem. Jeden z tytulow, ktory warto na nextgenach zaliczyc. Edytowane 2 czerwca 201410 l przez easye
Opublikowano 24 czerwca 201410 l Dla mnie Wolf to to taki maly powrot do "staroszkolnych" strzelanek,no ale coz....takich gier sie juz nie docenia a szkoda...tak jak innowacyjnych Fps-ow,wszyscy mowia ze to juz bylo a jak jest cos swiezego to sie krzywia(czytaj Bulletstorm) idiotyczne single w corocznych seriach od gigantow i tak sie sprzedadza,Activision jedzie na przyzwyczajeniu graczy do marki a EA ma w (pipi)e singla bo wie ze singiel "nikogo" multi tutaj ma powera.Powtarzam sie ale raz jeszcze,Wolf to najlepszy singlowy FPS ostatnich lat. Wysłane z mojego PMP5570C przy użyciu Tapatalka Niestety nie podzielam Twojego zdania. Wolf póki co mnie rozczarował. Jest odlskul, ale nie w dobrym tego słowa znaczeniu dla mnie. Czegoś tej grze brakuje, na pewno za mało muzy budującej klimat. Gunplay niezły i... tyle. Nie jest jakoś wyjątkowo lepszy od CODów, za którymi nie przepadam. Z resztą w kilku momentach miałem wrażenie, że twórcy inspirowali się tasiemcem Acti. Podobne skrypty, podobnie ujowy dźwięk broni. Szału nie ma. W tej grze nie ma niczego, czego bym nie widział w dziesiątkach innych fps. O ile zamek na początku gry jest spoko, tak późniejsze lokacje coraz słabsze. AI nie istnieje, grafa na zewnątrz ssie, a w sumie większość gry to korytarzyki. Ratuje ją dla mnie ciekawe zbieractwo, masa smaczków i dosyć ciekawa fabuła. Sam gameplay jest słaby, schematyczny, korytarzowy i nie porwał mnie. Na prawdę brakuje "tego" czegoś tej grze. Brutalność wcale nie taka duża. Jeśli chodzi o fps to już Darknesy były brutalniejsze i ciekawsze, szczególnie 1ka. Pisze to fan RTCW z PC. @Gretzky - najlepszy fps od lat? Dla mnie prawdziwy średniak. Wszystko co ograłem na koniec poprzedniej generacji było lepsze i ciekawsze: BIO:I, Darknesy, nawet Bulletstorm bawił mnie 3x bardziej i dawał fun ze strzelania wprowadzając świetne skillshoty. Tutaj nie ma nic nowego, ani wykonanego na jakimś nextgenowym poziomie. Dla mnie naciągane 7/10 póki co. Zobaczymy jak skończę czy zmieni mi się stosunek do tej gry. Jestem w hangarze z 3ma heli i 2ma dużymi robotami Będzie jeszcze coś ciekawego, czy więcej tego samego? E: Zapomniałem dodać, że w trakcie gry wywaliło mi save, kółko od sejwowania cały czas się kręciło, a przy zgonie - czarny ekran z tym kółkiem i tylko wyłączenie gry z interfejsu pomogło. Po ponownym uruchomieniu - tylko nowa gra. Dobrze, że miałem w chmurze sejva jakąś 1h wcześniej. Jakbym miał zaczynać od nowa, to gra na wymianę... a pacz 5gb i tak gra zrypana Edytowane 24 czerwca 201410 l przez KIELiCH
Opublikowano 22 lipca 201410 l Kupiłem czysto przypadkowo w sumie, i muszę powiedzieć szczerze że dawno żaden FPS nie dawał mi takiego funu. Może to kwestia że wychowałem się na quake 2 etc. Ale nowy wolf to na prawdę klasa, strzela się przyjemnie, czuć moc arsenału, przeciwnicy też ciekawie zaprojektowani. Jestem bardzo miło zaskoczony tą grą. A i pocztówki z nazistami dołączone do pudełka z grą wymiatają.
Opublikowano 20 sierpnia 201410 l Ja użyłem YT No tak...mimo to chciałbym coś sam pokombinować ;-) Przy niektórych fragmentach kodu są proste równania matematyczne np.8x2=16 (1+6)=7 byc może to jakiś klucz,ale nie ma tego przy kazdym jednym znalezionym fragmencie... Obecnie jest to już wyjaśnione w paru miejscach w sieci. Też nie chciałem wpisywać bezmyślnie rozwiązania, jeśli znalezienie go nie wymaga godzin liczenia na kartce, a okazuje się, że nie wymaga. Na sam sposób pewnie bym nie wpadł, ale reguła jest prosta: jest cyfra na lewo od rzędu poziomego (inna w każdej zagadce) i cyfra dla rzędu pionowego (kolejno od 1 do 9) mnożymy je przez siebie jeśli wynik jest mniejszy lub równy 9, wpisujemy go jeśli jest większy od 9, obliczamy sumę cyfr tworzących wynik (np. 21=2+1=3) i wpisujemy jeśli ta suma jest większa od 9, powtarzamy i obliczamy kolejną sumę proste mnożenie i dodawanie *OFC odpowiedź w nawiązaniu do starego posta, ale może się przydać na zaś, bo w necie najłatwiej znaleźć gotowce, a sposobu trzeba poszukać.
Opublikowano 8 listopada 201410 l W końcu kupiłem tego Wolfa. Pograłem z 1,5 h i mimo, że nie przepadam za FPS to bawię się wyśmienicie. 100% miód, trochę starej szkoły, dobra grafa i klimat. Mam nadzieję, że dalej utrzyma się ten poziom.
Opublikowano 8 listopada 201410 l Autor Jak dla mnie to środek jest najnudniejszy bo sporo łażenia i raczej słabo zrealizonego skradania, ale pod koniec gra osiąga zdecydowanie najwyższy poziom.
Opublikowano 9 listopada 201410 l Najlepszy FPS tego roku jeżeli chodzi o singla Miodzio dla mnie. Szkoda że nie sprzedał się tak dobrze jak powinien
Opublikowano 9 listopada 201410 l Najlepszy FPS tego roku jeżeli chodzi o singla Miodzio dla mnie. Szkoda że nie sprzedał się tak dobrze jak powinien Myślę że sprzedał się dosyć dobrze. Już tworzą nową grę.
Opublikowano 10 listopada 201410 l Właśnie ogrywam i zgadzam się, bardzo dobra gra: historia, strzelanie, klimat. Tylko te tekstury gdyby nie mega płynna animacja, to pomyślałbym że gram na PS2.
Opublikowano 10 listopada 201410 l Właśnie ogrywam i zgadzam się, bardzo dobra gra: historia, strzelanie, klimat. Tylko te tekstury gdyby nie mega płynna animacja, to pomyślałbym że gram na PS2. Szczerze to nawet nie zauważyłem ale u mnie to nic dziwnego, nigdy mocno nie przyglądam się technikalią grafy, a ewentualnie patrzę na art design i oświetlenie.
Opublikowano 10 listopada 201410 l aktualnie właśnie też przechodze Wolfa, dopiero 5 misja, gra jest świetna, klimat, wynalazki rzeszy, ale textury czasami naprawde potrafią zrazić
Opublikowano 10 listopada 201410 l Wolf jest genialny. Absolutny killer w swoim gatunku. Z przyjemnością wbiłem platynę (PS3) i chętnie powtórzę to na PS4 - tak mi brakuje konkretnych shooterów. Strasznie mi się podoba swoboda, jaką ten tytuł oferuje, rozbudowane lokacje, opcjonalne, ukryte pomieszczenia, tunele, kanały wentylacyjne itp. Nie raz łapałem się na tym, że po wyczyszczeniu poziomu, uskuteczniając eksplorację (masa fajnych znajdziek, notatki wzbogacające fabułę i budujące klimat), znajdowałem jakiś tunel prowadzący do pomieszczenia z którego przed chwilą wyszedłem i myślałem sobie "Aha, czyli tego typa można było załatwić ninja style" Oprócz swobody i możliwości eksploracji, strasznie fajny jest tu również klimat, zaskakująco ciekawa fabuła i, co było chyba największym szokiem - główny bohater ma charakter i naprawdę da się lubić (a to rzadkość w FPSach). BJ co chwila rzuca jakimś tekstem (nie są to suchary w stylu Duke'a, raczej twarde teksty, cedzone przez zęby, w stylu Eastwooda), fajnie prezentuje się w cut-scenkach i ogólnie spoko z niego typ. Na koniec wypadałoby wspomnieć o absolutnie genialnym gunplayu - masa soczystego strzelania, dawno nie czułem takiego powera w dzierżonych pukawkach. A technicznie? No cóż - silnik idTech już tak ma i trzeba się przyzwyczaić - ja dałem radę na PS3, a wiem że na PS4 jest już dobrze (przeszedłem ze 3 chaptery), więc ogólnie nie ma się czym martwić. W dobie liniowych, poskyptowanych celowniczków na szynach, które starają się udawać FPSy (CoDy, BFy czy Killzone 3), taki Wolfenstein The New Order to przyjemny powiew nostalgii i powrót FPSów bliżej ich korzeni - oby więcej firm poszło tą drogą, bo takie shootery to ja rozumiem Daję 8/10 tylko ze względu na techniczne zgrzyty spowodowane użyciem tego silnika graficznego.
Opublikowano 11 listopada 201410 l Tak, zdecydowanie u mnie wygrywają przygodowe fps'y niż te sieciowe czyli: Bioshock, Far Cry, Wolfenstein > Call Of Duty, Battlefield, Killzone
Opublikowano 16 listopada 201410 l dziś ubiłem ostatniego bossa, z którym musze przyznać było sporo problemów, świetnie sie grało, totalna rozpierducha na lajcie na plus napewno klimat gry, otoczka wojny i nazi, kilka futurystycznych broni, wynalazki rzeszy robote robią cut scenki, sama grafika jest raczej słaba, marne textury, ale chociaż jest 60fps świetna była lokacja na księżycu, nawet sama oprawa jakby ładniejsza, chłodne spokojne otoczenie, od razu przypomniał mi sie film "Iron Sky" i motyw lądowania czarnego na księżycu gdzie niemcy mieli baze gra podobała mi sie chyba nawet bardziej niż Metro, dobry tytuł
Opublikowano 16 listopada 201410 l Ten znowu " słaba grafa". Co do grafiki to jako całość była dobra, a jakby ktoś nie zwracał uwagi na koszmarne tekstury tego silnika id4 to bardzo dobra. Sama gra wyśmienita, masa staroszkolnego funu itp. Co mnie zdzwiło i czego nie pamiętam abym czytał w recenzjach to dość duże levele jak na dzisiejsze standardy i dużo spokojnej eksploatacji bez strzelania. No i gra jest trudna jak na aktualne trendy. Nie raz powtarzałem po kilka razy niektóre sekwencje. Nie ma auto regeneracji jako takiej, trzeba często mieć plan na większe potyczki. Trzeba znać czułe pkt rywali, chomikować lepszą broń, starać się szukać ukrytych drug i przewag "terenowych" itp. Fanek co do ostatniego bossa, był to dla Ciebie najtrudniejszy moment w grze, bo aż się boję (jestem przy końcu) ?
Opublikowano 16 listopada 201410 l no wymieniam co mi sie podobało co nie, każdy kto grał raczej zgodzi sie, że textury troche psują całość i rzucają sie w oczy co do ostatniego bossa to zdecydowanie był najtrudniejszy moment, długo dziś nad nim siedziałem Edytowane 16 listopada 201410 l przez Fanek
Opublikowano 16 listopada 201410 l Jak się jest świadomym na jakim silniku śmiga Wolf to "problem" tekstur nie jest żadnym zaskoczeniem
Opublikowano 20 listopada 201410 l Gra skończona. Niesamowite zdziwienie i szok jak świetna jest to gra. Nie przypuszczałem, że w fpp z bronią mogę sie tak dobrze bawić. Mega miejscówki, tak wymyślne czasami, że szok. Mega klimat, bardzo dobra jak na grę histora, a jak na fps to mistrzowska. Dość duży poziom trudności. 15 h pięknej przygody i kolejne zdziwienie z dość dužą ilością "spokojnych" momentów bez strzelania z eksploracją. Dla mnie największe zaskoczenie tego roku i mocne 8+ ew. 9- / 10 P.s. Czy ktoś się orientuje co za kawałek leci na napisach końcowych,?bo jest piękny... Edytowane 20 listopada 201410 l przez balon
Opublikowano 25 listopada 201410 l aktualnie właśnie też przechodze Wolfa, dopiero 5 misja, gra jest świetna, klimat, wynalazki rzeszy, ale textury czasami naprawde potrafią zrazić Co się tak duża część graczy czepia tych textur - może 10-20% jest słaba (jedynie skały w tle/oddali rażą wyraźnie) ale z regóły trza się im przyglądnąć aby to zauważyć; mnie rozczarowały niektóre sześcioboczne rury oraz niebo - jest w marnej rozdzielczości , plaskie i nieruchome - szczególnie w nocy to porażka. Pytanie: można gdzieś w menu sprawdzić na jakim poziomie trudności przeszło się dany rozdział? - nie mogę tego znaleźć. Edytowane 25 listopada 201410 l przez Paweł Dziuba
Opublikowano 2 grudnia 201410 l Jestem przy końcu gry. Warto przechodzić ją ponownie, ale drugą ścieżką? Domyślam się, że różnica polega tylko na cutscenkach i obecności innego bohatera? Gram na PS3 i zauważyłem tą samą przypadłość co przy grze Rage, tekstury doczytują się po czasie przy obracaniu głową, co psuje trochę efekt immersji z tytułem. Też tak mieliście?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.