Skocz do zawartości

Freedom Wars (Panopticon)


CoATI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

haha, a chciałem właśnie zakładać temat....ubiegłeś mnie ;)

 

Co do gry...oby to nie był kolejny klon Monster Huntera, po cichu liczę na jakiegoś fajnego rpg'a akcji choć screeen z mapą miasta z yahoo(czyli na bank gra będzie korzystać z modułu gps konsolki) ewidentnie sugeruje, że dość mocno autorzy skupią się na multi. Puki co mało info by wyrokować co to za twór...na oficjalnej stronie dalsze info ma być przedstawione sukcesywnie w dalszych dniach maja.

 

btw. oby to nie była ta gra o której gadał ten hindusek, że to ten awesome big title for vita

Gość aphromo
Opublikowano

Odważna decyzja Sony. Jak to nie pomoże, to nie wiem co pomoże. Można tylko trzymać kciuki za jakość gry i dobrą sprzedaż.

Opublikowano

czemu odważna? jak to kolejny klon monster hunter to ziew...bo to by był chyba 4 czy 5 tytuł tego typu, który jest w ofercie Vity.

Opublikowano

no mam nadzieję, że coś konkretnego, Vita właśnie potrzebuje choć jednego tytułu dla, którego gracz powie "o (pipi)a, WOW, ja w to chcę zagrać, muszę kupić Vitę" . Po cichu liczę, że Tearaway takim tytułem będzie choć jego specyfika raczej sprawi, że to może być gigant jeśli chodzi o średnią na MC, a sprzedażowo też może być bez szału.

Gość aphromo
Opublikowano (edytowane)

Widać że gra ewidentnie robiona pod rynek japoński, nie zdziwiłbym się jakby najpierw miała tam premierę.Jakoś muszą przeboleć brak Monster Huntera przecież. Obiektywnie patrząc problemem Vity nie jest brak gier jako takich, ale brak największych marek. I to w wersji co najmniej porządnej. Na przykładzie Vity widać że bez multiplatform o dobrej sprzedaży można pomarzyć. 

Edytowane przez aphromo
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Gość Kasias
Opublikowano

Co za kicz i tandeta. Rozumiem, że celują w sprzedaż na poziomie 200-300 tys. sztuk, na które liczą głównie w Japonii, bo na Zachodzie szału na to coś nie widzę...

 

freedom_wars_by_endless_1-d78ziwo.gif

Opublikowano

mi to z kreski postaci troche valkyrie chronicles przypomina - btw japonszczyzna, ktora niewiadomo czy opusci w ogole azje ostro korzystajaca z wsparcia sieciowego i near ale patrzac po opiniach ponoc bardzo ale to bardzo dobra wariacja monster hunter - zreszta swietny team nad nia siedzi z gosciami od god eater, dragon ball z budukai i street figher4 na czele

Opublikowano (edytowane)

Co za kicz i tandeta. Rozumiem, że celują w sprzedaż na poziomie 200-300 tys. sztuk, na które liczą głównie w Japonii, bo na Zachodzie szału na to coś nie widzę...

 

 

 

Nie powiedziałbym żeby celowali tylko w taką ilość, fanów tego typu gier nie brakuje zarówno w Japonii ani też poza nią. Potwierdzony przez trailer tryb singleplayer raczej tylko przysporzy grze więcej oczekujących. Nie ma co bawić się w wróżbitę Macieja :)

 

mi to z kreski postaci troche valkyrie chronicles przypomina - btw japonszczyzna, ktora niewiadomo czy opusci w ogole azje ostro korzystajaca z wsparcia sieciowego i near ale patrzac po opiniach ponoc bardzo ale to bardzo dobra wariacja monster hunter - zreszta swietny team nad nia siedzi z gosciami od god eater, dragon ball z budukai i street figher4 na czele

 

 

To że gra opuści Japonię jest wysoce prawdopodobne. Raz że  produkcję (która według twórców trwa już 3 lata) stoi SCE Japan Studio. Dwa, gdzieś w sieci można znaleźć nagranie z dema gdzie opcje mamy w języku angielskim. Trzy, niedawno ujawniona aplikacja która zamieniać będzie tekst pisany na mowę dostępna w grze będzie również wspierać język angielski. Pewnie jeszcze kilka przesłanek by się znalazło. Bądźmy dobrej myśli.

Edytowane przez Vasco
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

garsc info:

 

Freedom Wars will launch for PS Vita in Japan on June 26, this week’s issue of Famitsu reveals.

Freedom-Wars-JP-Dated.jpg

The game will cost 5,800 yen without tax (6,264 yen with tax) at retail and 4,800 yen without tax (5,184 yen with tax) via download on the PlayStation Store.

First-print buyers will receive an exclusive “Formal Wear” costume and battle item pack with weapons such as the “TB-32/H” large sword and “AAW-M2″ rocket launcher.

On launch day, the game will ship with Story mode, Free Volunteer mode, four-player ad-hoc, and City-State War modes.

A post-launch update will bring additional volunteers, infrastructure mode, eight-player multiplayer, and player-versus-player modes.

A second update will add an Ideology War mode.

This week’s Famitsu also offers several new details, including new characters Carlos “Thesodius” Jinnah (voiced by Keiji Fujiwara) and Elfride “Sakamoto” Cabrera (voiced by Nao Toyama), the acting champion of the “Royal Round” illegal arena.

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

koncept gry mi sie bardzo podoba i w rejonach gdzie jest sporo vitowcow niektore tryby beda robic furore (czyli w sumie sama jpn) ale sama walka jest do mnie za wolna i toporna

  • Plusik 1
Opublikowano

patrzac na team jaki to robi i artstyle, ktore mi sie szalenie podoba i tak wielkie wsparcie online i spolecznosciowe to na pewno wypali. Na pewno bedzie to najwiekszy ekskluzywny hit na vite 2014 roku, szczegolnie w Japonii

  • Plusik 1
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...