Gość DonSterydo Opublikowano 21 maja 2013 Opublikowano 21 maja 2013 (edytowane) Proponuję żeby tu wpisywać potwierdzone informacje na temat samego sprzętu i systemu. Serwis Wired zamieścił obszerny materiał: http://www.wired.com/gadgetlab/2013/05/xbox-one/ Można wyczytać między innymi: - dedykowane serwery we wszystkich grach z opcjami sieciowymi, - wszystkie gry będą obowiązkowe instalowane na HDD i będą odpalać bez płyty, - zainstalowane/zakupione gry na jednej konsoli będzie można odpalić dzięki chmurze na innych konsolach na naszym koncie, - Xbox One jest ok. 8 razy wydajniejszy od X360, - usługa sieciowa Microsoftu może przejmować część mocy obliczeniowej z konsoli i tym samym zwalniać dostępne zasoby (potwierdzono na rozmowie z twórcami Xbox One na panelu po pokazie) - oczywiście będzie to miało zastosowanie w grach potrzebujących podłączenia do sieci, np. wszystkich trybów multiplayer, - dysk HDD 500 Gb. 1. Z innych źródeł dowiadujemy się, że gry będą przypisane do konsoli/konta - nie będzie można pożyczyć komuś innemu gry, nie odpali jej jeśli nie wykupi kodu aktywacyjnego - tłumaczone jest to tym, że grę można odpalać bez płyty i w przeciwnym wypadku można by ją instalować na dowolnej liczbie konsol. 2. Potwierdzono, że podłączenie do sieci nie będzie potrzebne do gry. 3. CPU i GPU na jednym chipie w technologii 40 nm. 4. Pad nadal jest na wymienne baterie/akumulatory AA. 5. na jednej konsoli kilka kont będzie mogło korzystać z tego samego abonamentu Gold. Z informacji prasowej: - Smart Match - system, który praktycznie eliminuje oczekiwanie w lobby na dobór graczy, - konsola sama będzie rejestrować co ciekawsze momenty z naszej gry, - "żyjące gry" - AI ma się uczyć sposobu naszej gry i udostępniać tak skonstruowanego ducha do gry przeciwko naszym znajomym. Coś w ten deseń. Edytowane 22 maja 2013 przez DonSterydo 1 Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 21 maja 2013 Opublikowano 21 maja 2013 Z innych źródeł dowiadujemy się, że gry będą przypisane do konsoli/konta - nie będzie można pożyczyć komuś innemu gry, nie odpali jej jeśli nie wykupi kodu aktywacyjnego - tłumaczone jest to tym, że grę można odpalać bez płyty i w przeciwnym wypadku można by ją instalować na dowolnej liczbie konsol. czyli co, kupno gierki za 200zł --> instalacja na własny dysk --> allegro sprzedaż za 150zł --> wieczne użytkowanie gry za ok. 50zł? Bo jeśli tak to... całkiem spoko o_O Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 maja 2013 Opublikowano 21 maja 2013 (edytowane) Z innych źródeł dowiadujemy się, że gry będą przypisane do konsoli/konta - nie będzie można pożyczyć komuś innemu gry, nie odpali jej jeśli nie wykupi kodu aktywacyjnego - tłumaczone jest to tym, że grę można odpalać bez płyty i w przeciwnym wypadku można by ją instalować na dowolnej liczbie konsol. czyli co, kupno gierki za 200zł --> instalacja na własny dysk --> allegro sprzedaż za 150zł --> wieczne użytkowanie gry za ok. 50zł? Bo jeśli tak to... całkiem spoko o_O Prędzej sprzedaż za 100, albo mniej, bo 50, jak nie więcej, to będzie ktoś musiał MS zapłacić za odpalenie używki. Edytowane 21 maja 2013 przez Hela Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 maja 2013 Opublikowano 21 maja 2013 Z innych źródeł dowiadujemy się, że gry będą przypisane do konsoli/konta - nie będzie można pożyczyć komuś innemu gry, nie odpali jej jeśli nie wykupi kodu aktywacyjnego - tłumaczone jest to tym, że grę można odpalać bez płyty i w przeciwnym wypadku można by ją instalować na dowolnej liczbie konsol. czyli co, kupno gierki za 200zł --> instalacja na własny dysk --> allegro sprzedaż za 150zł --> wieczne użytkowanie gry za ok. 50zł? Bo jeśli tak to... całkiem spoko o_O Na to wychodzi, ale pewnie kody aktywacyjne będą odpowiednio wycenione. Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 21 maja 2013 Opublikowano 21 maja 2013 I nie wiadomo komu już wierzyć - Xbox Support zaprzeczył, jakoby była pobierana opłata. Ponoć została popełniona literówka - "fee" zamiast "free" https://twitter.com/XboxSupport/status/336936354913071104 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 maja 2013 Opublikowano 21 maja 2013 Jakoś muszą blokować skoro gra zainstalowana nie wymaga płyty. W innych krajach może nie, ale u nas pół Polski by grało na jednej kopii Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 maja 2013 Opublikowano 21 maja 2013 (edytowane) I nie wiadomo komu już wierzyć - Xbox Support zaprzeczył, jakoby była pobierana opłata. Ponoć została popełniona literówka - "fee" zamiast "free" https://twitter.com/XboxSupport/status/336936354913071104 Update 2: Our man on the ground Tom Bramwell was able to speak to corporate vice president of Microsoft Phil Harrison about this hot-button issue and was able to confirm that a second user can install a game from a friend's disc for a fee, though it's unclear how much this will be. Harrison also confirmed that several users sharing a console can access the same game at no additional charge, and Microsoft has "a solution" for the resale market, though it's staying mum on those for now. http://www.eurogamer.net/articles/2013-05-21-xbox-one-second-hand-games-will-charge-a-fee-to-play I o wiecznym używaniu gry też zapomnij: Edytowane 21 maja 2013 przez Hela Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 21 maja 2013 Opublikowano 21 maja 2013 Coś tu nie pasuje, bo wtedy nie byłaby potrzebna płatność za licencję skoro mogłaby zwyczajnie przechodzić w chmurze. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 maja 2013 Opublikowano 21 maja 2013 (edytowane) "Przenosi" w tym przypadku znaczy, że tobie zabierają i czeka sobie w chmurze aż ktoś ją wykupi po zaopatrzeniu się w używkę. Edytowane 21 maja 2013 przez Hela Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 22 maja 2013 Opublikowano 22 maja 2013 Konieczność zalogowania się w Xbox Live przy aktywacji gry oraz codziennie, co 24 H. Cytuj
konsolopececiarz 7 Opublikowano 22 maja 2013 Opublikowano 22 maja 2013 Aha - czyli jak kiedyś będę chciał sobie pograć w jakieś gry retro (w 2021 na przykład) to lipa bo serwerów do weryfikacji nie będzie? To luz, nie dzięki. Płacenie 2 razy za tą samą grę jest nie dla mnie, zwyczajnie nie mam zamiaru sprawdzać jak to być dymanym. Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 22 maja 2013 Opublikowano 22 maja 2013 A jak się nie zaloguję do XBL np. przez 2 dni to co ? Konsola mi wybuchnie ? Cytuj
selene 3 367 Opublikowano 22 maja 2013 Opublikowano 22 maja 2013 (edytowane) http://www.eurogamer.pl/articles/2013-05-22-wrazenia-z-pokazu-xbox-one o padzie: W działaniu uwagę zwracają dwa silniczki wibracyjne, poruszające triggery. Działanie dodatkowych motorków jest natychmiast wyczuwalne, gdy na ekranie toczy się akcja lub gdy przyśpiesza tętno głównego bohatera. Wibracje odczuwamy wtedy nie w całej dłoni, lecz tylko w palcach, przez co odczucia są bardziej naturalne. Zmiany dotknęły także krzyżaka, który działa sprawniej. Zmniejszono również opóźnienia w przesyle danych pomiędzy kontrolerem a konsolą - nawet o 15-20 procent. Na spodzie pada znalazł się port, prawdopodobnie na słuchawki. o nowym Kinekcie: Opóźnienie jest ledwo zauważalne, a dokładność fantastyczna, łącznie z zagięciami na koszuli i guzikami. Kolorowa kamera oferuje możliwość nagrywania obrazu w rozdzielczości 1080p, w 30 klatkach na sekundę. Kąty widzenia są teraz szersze niż poprzednim modelu. W ciemnościach Kinect przełączy się na trzecią kamerę, działającą w paśmie podczerwonym. i nic zaskakującego o skajpie: - Czy w takim razie scenka z rozmową przez Skype podczas konferencji była całkowicie zainscenizowana? - kontynuuje dziennikarz Eurogamera. Przedstawiciele Microsoftu nie wiedzą, co odpowiedzieć na takie pytanie. Edytowane 22 maja 2013 przez selene Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 22 maja 2013 Opublikowano 22 maja 2013 Fajne podsumowanie http://www.mcvuk.com/news/read/xbox-one-just-the-facts/0115968 Have you been left exhausted by the information overdrive regarding the new Xbox One last night? Us too. Thankfully we’ve distilled the whole thing down to a handy list that covers the basics of everything we – and in some instances don’t – know: THE MACHINE It's called Xbox One. That's because it is designed as an 'all-in-one' device. It combines next-gen games playback with Xbox Live apps and a mix of new TV services. It will be released in Q4 this year. No, we don't know how much it costs or the exact release date yet. A new Kinect comes with each console. The new Kinect features a 1080p camera with expanded field of view. Kinect's software has been updated for better body tracking. In fact Kinect can track details so finely it can monitor your heartrate for fitness games, Microsoft says. The Kinect microphone has also been improved with advanced noise isolation. The console will not run with Kinect unplugged. The Xbox controller has also been updated, with 40 purported tweaks - and a new look. Joypad improvements include a new directional pad, new thumbsticks and ergonomic design. New rumble means even the triggers on the game pad vibrate. It uses Blu-ray discs. The new design of the chasis means it can only be laid horizontal. Underneath the bonnet there is an eight-core, x86 processor plus 8GB of RAM. THE SOFTWARE Xbox One runs three operating systems: the Xbox OS, a version of Windows, and a bridge between them. The mix of operating systems and the high-speed hardware means users can seamlessly switch between functions such as Internet Explorer and watching TV. Something called 'Snap' lets you run two such apps or functions at once - such as playing a multiplayer game while watching a film. If you say 'Xbox On' the machine goes to a personalised home screen for you. Voice recognition software will learn from what you say and improve over time. But voice functionality won't be available in all languages - just those supported (with more presumably added over time). THE TV ELEMENTS With a HDMI feed from other set-top-boxes or cable providers, Xbox One can act as a TV guide and live television service. This function will not necessarily be immediately available in the UK, however - it will launch in the US first, and requires a separate device. The OneGuide is a new electronic programme guide that can be controlled via voice or used to create playlists of favourite TV shows. 'Trending' functions will track what TV shows are popular on Xbox Live. Although this too will be a US-only feature at launch. As part of its push into TV, Microsoft has teamed up with Steven Spielberg to produce a Halo TV show, presumably broadcast through Xbox Live. Microsoft has also scored a deal with the US' NFL to offer interactive sports TV exclusive to Xbox One. NEW XBOX LIVE Xbox Live has been improved for Xbox One. Downloaded games can be installed in segments so you can play them faster It has background update downloads. Game saves and profiles, plus entertainment content (music, movies or TV shows) you buy are saved in the cloud. Membership from Xbox Live Gold for 360 will transfer over to Xbox One. Your gamerscore and achievements will also carry over to Xbox One's version of Xbox Live. In fact the achievements system is being expanded: it now records what you do and adds new achievements and objectives over time. But some elements of the existing Xbox Live - such as avatars - will NOT be transferred over to Xbox One. The in-built game DVR records your gameplay and saves footage to the cloud, complete with sharing tools. Competitive elements mean other players can compete against your 'shadow' and tracked performance. Smart Match is a new matchmaking tool that aims to eliminate waiting for multiplayer games to start. Skype has also been redesigned for Xbox One to take advantage of Kinect and HD TVs, plus it allows for group calls. THE GAMES Microsoft unveiled two new first-party titles: sequel Forza 5 and new IP Quantum Break from Alan Wake creator Remedy. Quantum Break mixes TV footage with gameplay, with the two promising to interact and change depending on how you watch or play. There are another 13 first-party games in the works, 7 of them are new IPs. Microsoft says it is investing more than ever in first-party development and has more titles in development than at any other time in its history. EA unveiled four sports games at the event: FIFA 14, Madden, NBA live and the new UFC. All are powered by a new next-gen engine, called EA Instinct. FIFA 14 Ultimate Team will have exclusive game modes on Xbox One. Activision closed the reveal event with the first public look at Call of Duty: Ghosts. Microsoft and Activision have also renewed their agreement for Xbox owners to get Call of Duty DLC and competition content first. THE THORNY POINTS All software needs to be installed to the device. Xbox One does not require an 'always on' connection. But regular connection to check updates and software licences is required. Cloud functionality will track which licences for which software players own. It is not backwards compatible. It is not expressly designed to block pre-owned. But it might implement a system where publishers can control the pre-owned sale of their games, or charge for fees to activate used games. 1 Cytuj
quiknes 0 Opublikowano 22 maja 2013 Opublikowano 22 maja 2013 (edytowane) Tv Box One - już wiadomo po co MS kupił firmę streamującą. GAIKAI streamuje gry dla Sony , firma MS streamuje tv 1080p. Znając koneksje NSA , wywiadów różnych krajów z MS - backdory w Windows - jest to fakt. Jako przyszłemu (teoretycznie) użytkownikowi Xbox'a One : - wymóg bycia ciągle online : a) przecież nie będe wpinać kabla raz na dzień b) streaming tv , który działa tylko przy włączonym necie - wypinasz antene każdorazowo jak wyłączasz TV ? ) - wymóg posiadania wpiętej kamery - przez cały czas dałby do myślenia i to sporo. Kto ma TV w sypialni i wyceluje kamerę podłączoną do internetu w swoje łóżko lub pozwoli swoim dzieciakom zrobić to samo ręka w górę!!!! Już widzę zakładkę na red tube "Xbox TV " Edytowane 22 maja 2013 przez quiknes Cytuj
YETI 11 040 Opublikowano 22 maja 2013 Opublikowano 22 maja 2013 A jak się nie zaloguję do XBL np. przez 2 dni to co ? Konsola mi wybuchnie ? Będziesz musiał kupić nowa konsole. Nie no, żart, chodź z drugiej strony, pk wczorajszym cyrku nie zdziwiłbym się na tego typu rewelacje. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 22 maja 2013 Opublikowano 22 maja 2013 Pewnie chodzi o potwierdzenie, że gra na tej samej licencji nie jest instalowana na dowolnej liczbie konsol i przez te 24h możesz grać offline. Jak limit minie, to pewnie nie odpali gry w trybie offline, a jak się połączysz do Live, system potwierdzi, że licencja nie została użyta wielokrotnie i zegar leci od nowa. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 22 maja 2013 Opublikowano 22 maja 2013 Dorzuciłem informacje z prasówki. Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 (edytowane) Behind the Scenes of Xbox One’s Development klik Edytowane 23 maja 2013 przez maciekww28 Cytuj
xanon21 71 Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 (edytowane) Mam bardzo proste pytanie ,tak czytam sobie komentarze ,artykuły(min. ten na temat specyfikacji na Eurogamerze) ,więc zastanawiam się czy Microsoft potwierdził min, że w XOne będzie 8gb ddr3,GPU będzie taktowanie z szybkością 800 mhz a CPU z 1,6 ghz ,a sama wydajnośc konsoli wynosi 1,2.? Wszyscy piszą(dzienniakrze ,portale ,czy też zwykli gracze) że to niby potwierdzona specyfikacja nowego X-a ,ale niestety nikt nie chce podać źródła tych danych ,chyba że te źródła znajdują się poratalach plotkarskich. Może ktoś zapalić pochodnie oświecenia i wyjaśnić ten temat i podać żródła(pewne a nie prowadzącego do jakiś jasnowidzów branży)?Bo z tego co widziałem Micorosft podał do wiadomości tylko ogólne dane na temat specyfikacji sprzętu w XOne. Edytowane 23 maja 2013 przez xanon21 Cytuj
typfon 145 Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 pytam o to od 21 chyba nikt nic nie wie Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 Nikt nie potwierdził taktowania procesora - być może gdzieś ktoś napisał lub powiedział o wydajności a ktoś inny to przeliczył. Tak samo nikt nie potwierdził że 8GB RAM'u to DDR3 - kolejne domysły - tylko na podstawie tego że jeśli to by było DDR5 to by się tym pochwalili. Cytuj
typfon 145 Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 eurogamer też porównanie swoje zrobił na podstawie plotek i domysłow ... była by beka gdyby specyfikacja wskazywała na całkiem motzny sprzęt Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 (edytowane) pytam o to od 21 chyba nikt nic nie wie Eh. Po konferencji na spotkaniu z dziennikarzami MS trochę rozmawiał o sprzęcie. o GPU: For the GPU, Microsoft claimed 768 operations per cycle. This is again consistent with leaked information. Zgodnie z przeciekami. http://arstechnica.com/gaming/2013/05/microsoft-talks-about-xbox-ones-internals-while-disclosing-nothing/ In terms of the GPU hardware, hard information was difficult to come by, but one of the engineers did let slip with a significant stat - 768 operations per clock. We know that both Xbox One and PlayStation 4 are based on Radeon GCN architecture and we also know that each compute unit is capable of 64 operations per clock. So, again through a process of extrapolation from the drip-feed of hard facts, the make-up of the One's GPU is confirmed - 12 compute units each capable of 64 ops/clock gives us the 768 total revealed by Microsoft and thus, by extension, the 1.2 teraflop graphics core. So that's another tick on the Durango leaked spec that has been transposed across to the final Xbox One architecture. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-spec-analysis-xbox-one A przypadku pamięci potwierdzili ESRAM tak samo jak w przeciekach, co wskazuje, że używają DDR3. Edytowane 23 maja 2013 przez SzczurekPB Cytuj
typfon 145 Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 lul po konferencji to oni nie wiedzieli czy x1 będzie wymagał stałego dostepu do sieci .. każdy mnówił coś innego pozatym cała analiza oparta na suchej liczbie cykli ... jest trochę lipana ale co kto lubi Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.