Opublikowano 21 maja 201311 l nowa gra Remedy, co ciekawe Remedy napisało że na AW2 przyjdzie pora później więc marka nie jest pogrzebana.
Opublikowano 22 maja 201311 l Uwielbiam Alan Wake, ale cieszę sie ze Remedy zaprezentowało nowe ip, jako ze zawsze ich gry sa bdb nie ma czego sie obawiać a na AW2 przyjdzie czas na pewno, byle do e3
Opublikowano 22 maja 201311 l Tak jak przedmówca - ucieszyła mnie zapowiedź czegoś nowego. A na Alana przyjdzie jeszcze czas. QB zapowiada się bardzo ciekawie. I ma być też serial. Wzorem Defiance, wydarzenia z gry i serialu będą się wzajemnie przenikały i uzupełniały. W informacji prasowej napisali: "Sposób prowadzenia rozgrywki będzie miał wpływ na serial, a przebieg serialu będzie odzwierciedlał postępy użytkownika w grze”.
Opublikowano 22 maja 201311 l Wczoraj Remedy napisało, że dzisiaj ma być więcej informacji na temat gry.
Opublikowano 22 maja 201311 l Te wstawki z aktorami to czym miały być? Udawanym programem w grze ala Night Springs, czy prawdziwym serialem odbywającym się w świecie gry jak Defiance?
Opublikowano 22 maja 201311 l http://farm8.staticflickr.com/7342/8782102157_8df154b868_o.gif http://farm8.staticflickr.com/7375/8788677276_ca7b904724_o.gif http://farm9.staticflickr.com/8395/8788671770_dbeebc115a_o.gif http://farm3.staticflickr.com/2857/8782081311_1e0028a482_o.gif Scenki z teasera. Bohater będzie miał chyba jakieś nadprzyrodzone zdolności - jakieś manipulacje czasem.
Opublikowano 22 maja 201311 l Autor ta dziewczynka widzi przyszłość czy ma jakieś super moce i kawał z niej suki która zabija ludzi ?
Opublikowano 2 czerwca 201311 l Autor Sam Lake na Twiterze, chyba E3. https://twitter.com/SamLakeRMD/status/340870247244509186 Edytowane 2 czerwca 201311 l przez Daddy
Opublikowano 2 czerwca 201311 l Ewidentnie mu chodzi io E3. Pytanie tylko, czy jego nowa gra będzie tytułem startowym?
Opublikowano 10 czerwca 201311 l Podczas oglądania trailera w pewnym momencie mówię do siebie "co to (pipi)a trailer z prawdziwymi aktorami?" Mordki, mimika twarzy normalnie rozrywa łeb - WOW nie wierzę. I pomyśleć, że jeszcze xxx czas temu Sam Lake straszył karykaturą twarzy w MP a teraz... A poza tym sama gra zapowiada się co najmniej ciekawie.
Opublikowano 11 czerwca 201311 l To może być największa bomba na Xone jeśli nie skiepszczą gameplay'u przerywnikami co minutę. Rozwala mnie, że 3 lata temu taką animację twarzy uzyskiwało się tylko przy użyciu ponad 20 kamer HD, a dzisiaj wystarczy jedna kamera na opasce i 30 kropek na twarzy aktora EDYTA: So says Sam Lake in a talk with Geoff Keighley. When asked who the game’s protagonist will be, Lake stated that “this time around, we took a bit more of a TV series approach, so we have two playable characters. Actually, in a funny way, two and a half, because you actually get to play the main bad guy at certain key points as well. So let’s say two and a half.” Edytowane 11 czerwca 201311 l przez DonSterydo
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Tak jak sie można było spodziewać Remedy wie co robi i jest to jeden z nielicznych devow, którego gry zawsze mi siadają
Opublikowano 18 października 201311 l http://static.giantbomb.com/uploads/scale_super/19/198671/2560617-4947536421-9f048.gif Może zobaczymy jakiś nowy trailer.
Opublikowano 25 listopada 201311 l Autor http://www.pixelux.com/Remedy-QuantumBreak2013.html?id=20614102&siteID=123112&linkID=9242259 Pixelux Entertainment announced today that Remedy Entertainment is the first to use the new Digital Molecular Matter (DMM) Playback System for high quality in-game destruction in their upcoming Xbox One Title, "Quantum Break". Microsoft showed "Quantum Break" during its May 21st Xbox One presentation as one of the launch titles for its new console..DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation.DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology.The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead."DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment. Zobaczymy jak im to wyjdzie Podobno w grudniu na VGX zobaczymy większy kawałek z gry.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.