Skocz do zawartości

Quantum Break


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Będzie co najmniej dobrze jeśli w finalnej wersji, na normalnych poziomach trudności (wiadomo, że na konfach leci ultra easy + god mode) główny bohater nie będzie takim supermenem i tak szybko zdolności nie będą się ładować.

 

Fajnie, że przynajmniej jakieś tam elementy otoczenia dadzą się zniszczyć i mają fizykę.

Opublikowano (edytowane)

Generalnie spoko, ale jakoś nic porywającego aż tak nie zobaczyłem - to co najbardziej kuło w oczy to AI przeciwników którzy praktycznie stali na środku i czekali aż ich zabijesz :confused:

 

Nie przesadzaj. Nieźle działają i pamiętajmy, że większość rywali atakujemy z zaskoczenia, po zatrzymaniu czasu i zmiany kryjówki. Rywale idą, okrążają ( nawet 2 "roboty" to czyniły ) tam gdzie cię ostatnio widzieli, a tym im nagle robisz plecy. Uwielbiam coś takiego. Wiadomo dodatkowo, że to poziom "Hard" nie był. Jest dobrze.

 

 

PS : Nie widzę dziur po kulach w ciałach jak w MP3 , co to ma znaczyć ?

Edytowane przez Szatanek
Opublikowano

Graficznie jest bardzo fajnie, otoczka, klimat, zatrzymywanie czasu, ale rozgrywka mnie trochę zawiodła, ale przez to, że oczekiwałem chyba czegoś innego, a tu w sumie kopia gearsów i uncharted z mocami, podobna sytuacja co z The Order. To nie oznacza, że jest źle, bo lubię takie tytuły, ale człowiek się napalał chyba za bardzo.

Opublikowano

Ściągnąłem ten gameplay w 1080p, odpaliłem na TV i wooow. Miazga, klimat, grafika, zatrzymywanie czasu, liczba efektów na ekranie, draw distance - miazga. Remedy w formie :)

 

skąd masz?

Opublikowano

Obejrzalem sobie pokaz na Xbonie w swietnej jakosci i mowie tylko jedno - miazdzunia. Szkoda ze nie podali daty premiery czuje w kosciach jesien 2015 :/

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Wszystkie deski w tych "trzaskach" ruszają się osobno, tak jak każdy element otoczenia, to nie są zlepki tekstur. Robi wrażenie.

 

Kolejny raz stworzyli niesamowity silnik graficzny.

 

Ciekawe tylko jak będzie z frameratem, bo przy takich efektach gdzie non stop się wszystko rusza cienko widzę zachowanie stałych 30 FPS bez tearingu.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Gra korzysta z silnika fizycznego, który nazywa się Digital Molecular Matter, dotychczas był on głownie wykorzystywany w filmach, miedzy innymi 'Avatar'. Tu strona producenta silnika

 

http://www.pixelux.com/index.html

 

 

Tu film pokazujący działanie silnika, oczywiście pewnie takich rzeczy nie ma co się spodziewać w QB, ale możliwości są spore i robią wrażenie.

Edytowane przez zloto
Opublikowano

Sporo ciekawych informacji, miedzy innymi o serialu, czy obecnych w grze logicznych puzlach, ktore do rozwiazania beda wymagaly manipulacji czasem : )

Wolałbym dostać właśnie prezentacje takiej przykładowej zagadki , niż ta walkę na moście z tymi dwoma typami :/

Gość DonSterydo
Opublikowano

 

Struktura gry: podział na odcinki --> na końcu każdego zmieniamy naszego bohatera na tego głównego złego i rozgrywamy nim krótszy etap gdzie wybieramy alternatywne ścieżki wydarzeń --> filmik z prawdziwymi aktorami, w którym odzwierciedlone będą nasze wybory.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Coś w tym stylu. W tym konkretnym momencie na ekranie widać jak ciężarówka uwięziona jest w zakłóceniach czasu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...