Skocz do zawartości

Quantum Break


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Nie plotka. MS jakąś ankietę przeprowadzał gdzie się pytał co ludzie chcieliby dostać jako bonus do preordera i była tam między innymi opcja z remasterem Alana.

 

Na remaster bym nie liczył, jednak patrząc co MS ostatnio robi, to Alan Wake i może nawet American Nightmare we wstecznej kompatybilności są bardziej niż prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza

Tak trochę odbiegając od tematu QB - Dodawanie poprzednich gier z danej serii z ramach BC do nowej odsłony to idealne rozwiązanie by nowe osoby mogły nadrobić zaległości.

Mam nadzieję, że będzie to kontynuowane i może dzięki temu trochę mniej remasterów będziemy oglądać.

W przypadku QB historia zupełnie nowa, ale też wcale mnie nie zdziwi, gdyby dodali AW wraz z AN.

Edytowane przez Hum
Odnośnik do komentarza

 

Ogolnie rozgrywka chyba bedzie wygaldala cos jak gra -> wybor -> serial -> gra itd.

 

wybory raczej beda po serialu i wtedy gra sie dostosuje, tak to musieliby nagrywac co najmniej 2 rozne wersje kazdego odcinka, gre latwiej dostosowac pod wybor

 

Oby tylko te wybory miały jakiś większy wpływ na samą rozgrywkę i zakończenie, a nie jak w Force Unleashed -_-

Odnośnik do komentarza
For the first few years of Quantum Break's time in the public eye, how the live-action video and gameplay would work together wasn't clear. I also wasn't sure about the quality, with Remedy's minimal experience with film production. Consider both of these fears assuaged. While I haven't yet seen a full episode of the show, talking with creative director Sam Lake and lead actor Shawn Ashmore earlier this week gave me hope. After seeing how Remedy is linking the two pieces, I now have confidence.

 

In a behind-closed-doors demo, we got an extended look at Quantum Break that picks up where the Microsoft Gamescom press briefing segment left off. As Lake promised us in our interview, the adventure pieces that are expressed as clever platforming within time stutters are still in place. They look even better than they did a year ago, requiring use of time abilities to surmount. The time distortion aesthetics are even more pronounced, and look sharper and more stylized than I recall. I imagine I'll want to find safe spaces along the way to stop and watch how time is crumbling the environment as it breaks down.

 

After finishing the gameplay, we got to see a bit of the approach to live-action. This includes a menacing Lance Reddick (Fringe, The Wire) holding the fate of an activist in his hands. Through Reddick's Mr. Hatch (the villain Paul Serene's right-hand man), the player must choose to take a hardline approach and murder the girl or blackmail her into assisting Monarch. Lake says that choice won't just ripple into gameplay, but later episodes. The studio has scripted and shot quite a bit of alternate contant to account for the different paths.

 

I also saw a live-action scene between two characters that is then mirrored in-game from Jack's point of view. These cross-overs help tie the experience together. If the clever, well-acted bits I saw are representative of how the full 22-minute segments play out, I'm on board. 

 

With a killer cast, including Ashmore, Reddick, Aiden Gillen (The WireGame of Thrones), and Dominic Monaghan (The Lord of the Rings), the star power is there. Provided the story and script match, Remedy may have a hit (and a new game genre) on its hands. We'll know for sure when Quantum Break is released on April 5.

 

 

http://www.gameinformer.com/games/quantum_break/b/xboxone/archive/2015/08/07/quantum-break-is-more-than-the-sum-of-its-gameplay-and-live-action-parts.aspx#.VcsStsgT4qA.twitter

Edytowane przez hav3n
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Podobno obecnie gra śmiga w 720p xD Mam nadzieję, że do premiery będzie 900p, bo mniejsza rozdziałka niż 900p w exie to jest śmiech na sali.

Najlepsze w tym całym p biznesie jest to ze 95% graczy jak nie wiecej nie zwróciłoby na to uwagi, tylko szum powstaje na forach po ekspertyzach

 

Mam nadzieje ze walka nie bedzie cały czas polegać na zatrzymywaniu czasu i obchodzeniu przeciwnika zeby strzelić mu w tył

Odnośnik do komentarza

Ja tez mam taka nadzieje, bo jak nie to odpuszczam gre. Ogolnie na poczatku mialem podjarke bo nie widzialem gameplayu, po gameplayu odechcialo mi sie gry totalnie, potem znowu lekki hype i po gamescomie znowu obojetnosc.

Ja chce alana wake'a 2 kur.wa mac. :(

Odnośnik do komentarza

Ogolnie na poczatku mialem podjarke bo nie widzialem gameplayu, po gameplayu odechcialo mi sie gry totalnie, potem znowu lekki hype i po gamescomie znowu obojetnosc.

 

Mam dokładnie to samo :/  po wstępnych materiałach mega hype poszedł prawie pre-order,a po ostatnich materiałach pozycja jest mi całkiem obojętna i nie wiem co twórcy musieli by zrobić aby mnie przekonać do ich "nowo-filmowo-nudnawej" koncepcji.

Odnośnik do komentarza

Jestem fanem dobrych historii, więc chłopaki mają u mnie kredyt zaufania po pierwszym Alan Wake. Osobiście, nigdy nie grałem w lepiej prowadzoną historię. Narracja (te monologi!!), dialogi i fabuła w AW to :banderas: / 10.

Edytowane przez WezyrBiałegostoku
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...