Skocz do zawartości

Quantum Break


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Właśnie ukończyłem. Świetna gra. Bardzo podobało mi się połączenie gry i serialu, historia jest bardzo fajna. Nie rozumiem czemu gra nie odniosła sukcesu, przecież w to się genialnie gra, w starciach jest pełna dowolność w użyciu mocy, strzelanie wcale nie jest najważniejsze. A do tego wygląda to cudnie.

 

Dla mnie Remedy jest chyba najlepszym obecnie studiem. Sam Lake i spółka mają swój styl, z każdą grą wprowadzają nowe pomysły, ciągle coś rozwijają. Tym mocniej zastanawia mnie, dlaczego nie doceniono tej produkcji.. To tylko pokazuje że lepiej trzepać kolejne sequele, gdzie recenzent ciągle pisze że w sumie nic nowego nie znajdziemy a potem wlepia 10 lub 9.

Jak masz Xa to musisz zagrać w Quantum Break!

  • Plusik 2
Opublikowano

Właśnie ukończyłem. Świetna gra. Bardzo podobało mi się połączenie gry i serialu, historia jest bardzo fajna. Nie rozumiem czemu gra nie odniosła sukcesu, przecież w to się genialnie gra, w starciach jest pełna dowolność w użyciu mocy, strzelanie wcale nie jest najważniejsze. A do tego wygląda to cudnie.

 

Dla mnie Remedy jest chyba najlepszym obecnie studiem. Sam Lake i spółka mają swój styl, z każdą grą wprowadzają nowe pomysły, ciągle coś rozwijają. Tym mocniej zastanawia mnie, dlaczego nie doceniono tej produkcji.. To tylko pokazuje że lepiej trzepać kolejne sequele, gdzie recenzent ciągle pisze że w sumie nic nowego nie znajdziemy a potem wlepia 10 lub 9.

Jak masz Xa to musisz zagrać w Quantum Break!

 

Ale wiesz, że kupując grę pół roku po premierze sam nie doceniłeś tej produkcji i jej twórców?

Opublikowano

Jeśli wyjąć słaby gunplay i potworne ilości (świetnej swoją drogą) fabuły w logach to mamy na prawdę dobrą grę: bardzo dobry serial, interesującą fabułę i wyraziste postaci. Tyle, że te słabe elementy są obecne i grę odstawiłem nawet jej nie ukończywszy. Zmarnowany potencjał od twórców klimatycznego Alana Wake'a: próbowali złapać kilka srok za ogon i wyszło jak wyszło. 

Opublikowano

Jeśli wyjąć słaby gunplay(..) 

 

 

shaq-laughing-press-conference-shaq-gifs

 

Ja rozumiem, własne zdanie, własnym zdaniem, ale jak można takie rzeczy pisać? Chyba, że pomylił Ci się "gunplay", z "gamplay'em". Nie wiem w sumie co bardziej bekowe. 

Gość DonSterydo
Opublikowano

Gunplay był bardzo dobry. Takie same puste twierdzenia jak, że strzelanie w Alanie było "nudne". Tylko konkretów brak.

Opublikowano

AHA. Może argumenty jakieś?

 

Jak pisałem, każdy ma prawo do własnej opinii, moja brzmi więc tak, że trochę się "słabiutko" znasz na gierkach, jeśli właśnie gunplay Ci nie odpowiada. Naprawdę, QB ma sporo wad, jest się do czego przyczepiać, ale akurat: gunplay, czucie broni, ich odmienność, no do tego nikt w recenzjach, czy naszych forumkowych opiniach nie miał zarzutów. Znaczy tyle, masz jakieś skrzywienie. Napisz, że strzelanie w Uncharted Ci odpowiada i wszystko się wyjaśni. 

Opublikowano

no nie doceniłem, bo nie zawsze stać mnie żeby brać grę na premierę. Bardziej chodziło o niedocenienie przez prasę i serwisy, co pewnie też przełożyło się na sprzedaż.

 

Właśnie gunplay połączony z mocami był naprawdę super.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Na przykładzie tych znajdziek wyszedł chyba podstawowy problem Remedy jako studia developerskiego - brak im perspektywy z poziomu zwykłego gracza, bo błąd w postaci niewłaściwych proporcji jest oczywisty dla każdego kto przeszedł grę. To samo z długością odcinków, tylko jakoś nikt ze 100 osobowego studia tego nie dostrzegł albo jak nawet dostrzegł, to kierujący projektem tego do siebie nie dopuścili.

Opublikowano

Broni jest mały wybór, z wyłączonym autoaimem i ustawieniem czułości na 20% celownik latał jak szalony. Moce są spoko, pukawki nie mają W OGÓLE kopa. Na autoaimie prosto, że nawet na hardzie gra nie stawia wyzwania. Co mam więcej dodać? Słabe strzelanie. Świetna historia.

Gość DonSterydo
Opublikowano

No ale granie z autoaimem zawsze jest proste, a fakt, że piszesz o tym, że bez tego celownik latał świadczy właśnie o tym, że za bardzo jesteś do auto aima przez gry przyzwyczajony ;)

Opublikowano

Gunplay połączony z mocami był bardzo spoko, aż się chciało chodzić i strzelać, a nie czytać te teksty przygotowane przez niespełnionych pisarzy sf ;) Cała fabuła spoko ale wydaje mi się że Remedy albo MS sami nie wiedzieli co z tą grą zrobić, była dosyć długo w produkcji, po drodze pojawili się aktorzy, pewnie proporcje serialu i gry była zmieniana no i wyszło takie nie wiadomo co.

Gość DonSterydo
Opublikowano

No nie wiem, ja tam całą grę bez AA przeszedłem i nie miałem problemu. Trzeba było się tylko przyzwyczaić przez godzinę, że celownik nie "zbiera" jak z AA.

Opublikowano

Grasz 20 lat w gierki dla dzieci i z wyłączonym AA, Quantum sprawia Ci problemy? Protip w takim razie, zmień hobby. I nie, gra, nie ma słabego strzelania, wyszło teraz, że ty po prostu nie potrafiłeś korzystać z pada, ale spoko Wezyr, dla takich ludzi jak Ty jest właśnie autoaim :)

 

U8pMcYO.gif

 

 

No tak, bronie nie mają W OGÓLE kopa. Skompromitowałeś się trochę i nie ciągnij tego dalej, czasem lepiej odpuścić, w końcu tu chodzi tylko o jakąś gierkę xD

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...