Skocz do zawartości

Quantum Break


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ten fragment z działem - ciekawe czy cofnie nas jakoś do czasu II WŚ, alez z tym mieszaniem czasu mogą namieszać w fabule, remedy nie zawiedzie

Opublikowano

Zapomniałeś dodać, że strzelankę z fantastycznie opowiedzianą historią, pełną wyrazistych postaci. Do tego serial Night Springs :banderas: Trzeba być mocnym januszem aby w AW nie widzieć tego gęstego klimatu i świetnej ścieżki dźwiękowej i jęczeć, że tylko strzelanie. 

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

To ta scena w której ktoś zaczyna marudzić, czym to AW miało być, co z tego wyszło i jak bardzo wg niego jest chuyowe i miałkie.

 

Mimo to, że otrzymaliśmy coś odmiennego niż zapowiadane początkowo nie przeszkodziło mi to dwa razy ją przechodzić i świetnie się przy tym bawić.

 

Zresztą przejść jakaś grę remedy tylko raz, to imo zdecydowanie za mało.

Edytowane przez Hum
Opublikowano

To ta scena w której ktoś zaczyna marudzić, czym to AW miało być, co z tego wyszło i jak bardzo wg niego jest chuyowe i miałkie.

Mimo to, że otrzymaliśmy coś odmiennego niż zapowiadane początkowo nie przeszkodziło mi to dwa razy ją przechodzić i świetnie się przy tym bawić.

Zresztą przejść jakaś grę remedy tylko raz, to imo zdecydowanie za mało.

Każdego maksa przechodziłem po kilka razy(tego od R* zresztą też). Rozgrywka w serii jest jej najlepszym elementem. W przypadku AW już niestety nie. Dla mnie klimat gry, kompletnie się ulotnił, kiedy zobzaczyłem, czym ta gra jest. Strzelanie do hord głupich gości z siekierami na przemian z szpadlami i miotłami kończąc na bossie w postaci traktoru. Sorry. Smiechłem gromko, gdy to zobaczyłem. Klimat w wielu grach( Silent Hill 2, Amnesia, Stalker) jest budowany w oparciu o rozgrywkę. Bez odpowiednio przygotowanej do gry, klimat bedzie uciekał. Przez cała grę w AW, miałem wrażenie, że to od początku nie miał być shooter. Widać to w postaci świata, który wykreowali. Taka forma zabawy, która była w niej przedstawiona, kompletnie do tej gry nie pasuje. I będę o tym powtarzał za każdym razem, kiedy dyskusja bedzie toczyła się w oparciu o ostatnie dzieło Remedy. W przypadku QB nie ma już tego problemu. Target docelowy widać jak na dłoni. Finowie nie muszą sobie teraz dorabiać ideologii, że robią "ambitny shooter" łączący książki Kinga i atmosferę miasteczka Twin Peaks.

Opublikowano

Uprzejmie proszę nie przyrównywać do system-sellera twórców Alana Wake'a takiej niedorobionej wydmuszki, jak Watch_Dogs.

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...