kermit 6 998 Opublikowano 29 lipca 2015 Opublikowano 29 lipca 2015 mapa ma byc wielkosci calej mapy z fulla, techland kocham cie takie dlc to ja rozumiem Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 29 lipca 2015 Opublikowano 29 lipca 2015 (edytowane) Rozszerzenie będzie darmowe dla posiadaczy Season Pass. Fajnie, że załapałem się na tą "promocję" gdy Gamestop na premierę sprzedawał Dying Light + SP za 20$ Edytowane 29 lipca 2015 przez SzczurekPB Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 29 lipca 2015 Opublikowano 29 lipca 2015 mapa ma byc wielkosci calej mapy z fulla, techland kocham cie takie dlc to ja rozumiem Doszli do wniosku, że nie mogą gorzej traktować fanów od CDPR Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 30 lipca 2015 Opublikowano 30 lipca 2015 mapa ma byc wielkosci calej mapy z fulla, techland kocham cie takie dlc to ja rozumiem Doszli do wniosku, że nie mogą gorzej traktować fanów od CDPR artwork z autkiem i otwartym terenem krążyły po sieci jeszcze przed premierą W3 Cytuj
Figuś 21 251 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 https://www.youtube.com/watch?v=IalzXF9K724 2 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Uwielbiam Mirror's Edge, gry z serii Dead Island. Na razie nie zlapalem bakcyla Dying Light. WTF? Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Dziwne, bo według wszelkich wzorów matematycznych, powinieneś być najnowszym dzieckiem Techlandu oczarowany... Jak widać matematyka nie wszystko jest w stanie wyjaśnić, a ludzki umysł długo jeszcze stanowił będzie niezwykłą zagadkę W każdym razie ja dostałem to, czego chciałem, a nawet więcej, więc mi się podoba - ba, do Dead Island już raczej nie mógłbym wrócić, bo po wizycie w Harran czułbym się lekko klaustrofobicznie Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 No wlasnie. Hmm, moze to kwestia tego, ze na razie chce mi sie tylko w ME grac i wszystko co odpalam to meh, nawet ulubione serie. Jestem w sumie dopiero na poczatku, wiec tak naprawde zagralem tyle co nic ale spokojniw, pewnie sie wkrece. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Kończą mi sie tytuły do grania, skończyłem teraz Sleeping Dogsy świetny tytuł, Batman mi nie podszedł, FC4 był nudny, Alien Izolacja goty, lubie TR, w żadne zombie nie grałem kilka lat, do komedii z ombiakami nic nie mam. Czego spodziewać sie po tym tytule, jest jakaś fabuła, gra nie nudzi sie grając samemu? do coopa teraz pewnie cieżko by było kogoś znaleźć Gra rozumiem jest liniowa? nie sandbox z otwartym światem Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Źle rozumiesz - to sandbox z otwartym światem i to chyba najbardziej otwartym, jak tylko się da, bo oprócz biegania po płaszczyźnie poziomej, dochodzi też pionowa. Wspinanie się po budynkach (później również za pomocą linki z hakiem), radosny parkour z dachu na dach, przerywany okazjonalnymi przebieżkami po ulicach, przeszukiwaniem opuszczonych budynków, tuneli, kanałów i oczywiście - masą siekania nieumarłych. Połączenie Dead Island z Mirror's Edge w konstrukcji świata rodem z Far Cry 4. 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Sanbox z otwartym swiatem, ciekawe misje poboczne, crafting nowych broni, fajnie rozwiazane poruszanie sie po miescie I kozackie ciachanie zombii. Polecam. 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Czego spodziewać sie po tym tytule, jest jakaś fabuła, gra nie nudzi sie grając samemu? do coopa teraz pewnie cieżko by było kogoś znaleźć Gra rozumiem jest liniowa? nie sandbox z otwartym światem Fabuła to jakieś popłuczyny. Samemu nudno. Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Kończą mi sie tytuły do grania, skończyłem teraz Sleeping Dogsy świetny tytuł, Batman mi nie podszedł, FC4 był nudny, Alien Izolacja goty, lubie TR, w żadne zombie nie grałem kilka lat, do komedii z ombiakami nic nie mam. Czego spodziewać sie po tym tytule, jest jakaś fabuła, gra nie nudzi sie grając samemu? do coopa teraz pewnie cieżko by było kogoś znaleźć Gra rozumiem jest liniowa? nie sandbox z otwartym światem dla mnie ta gra to mega zawód - pewnie kiedyś będę się zmuszał żeby zagrać ale narazie leży. 3 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Bartiz - no właśnie widze, że zdania są podzielone, ja mam podobny gust jak Ty i na razie chyba poczekam jeszcze chwile i wezme coś z nowości szkoda, że demka nie ma, po yt podoba mi sie nawet, ale też lekko mam mieszane uczucia kończe poboczne rzeczy w Dogsach i chyba usiąde do jakichś gierek z plusa dzięki za wypowiedzi panowie sprawdze w innym czasie DL Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 po tym co grałem to misje w stylu biegasz od A do B, zombie to przeszkadzajki których lepiej nie ruszać chyba że lubisz w jednego walić 5 minut xD, później pewnie się to zmienia jak masz lepsze bronie, grafika gówno rozmazane naprawdę jakiś blurów najebali że masakra 1 Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Graficznie jest bardzo dobrze, nie słuchaj pieniaczy Paleta barw może i jest uboga, ale odpowiednio buduje klimat, a oświetlenie, zwłaszcza nocą, to poezja. W sumie każdy sandbox to latanie z punktu A do B, a w Dying Light, jak na grę z podobnej kategorii, co Dead Island, to fabularnie nie jest źle i niektóre questy są całkiem udane. Oczywiście nie jest to poziom trzeciego Wiedźmina, ale w swojej kategorii nie ma się czego wstydzić. Dla mnie jest fajniej niż w Far Cry 4, bo klimat jest mi bliższy - jak ktoś lubi zombiaki to ciężko będzie znaleźć lepszy tytuł na obecnej generacji (oprócz REmasterów REmake'ów, Dead Rising 3 czy Dead Nation). A że nuda? Każdy sandbox nudzi na dłuższą metę, nawet Wiesiek może zmęczyć w zbyt dużej dawce... Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Sam bardzo lubię zombiaki i byłem zdziwiony że ta gra mi nie siadła. Bo tutaj zombiaki robią tylko jako przeszkodę na terenie, której nie opłaca się dotykać (bo po co? walić w jednego przez 5 minut jak na metrze kwadratowym stoi z 5 sztuk) no i tak biegamy sobie po tym mieście skacząc po dachach i się nudzimy. Może później jest inaczej (mam nadzieję bo pewnie będę do gry wracał) grafika byłaby bardzo dobra gdyby nie milion chujowych efektów które zostały nałożone Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Opublikowano 15 sierpnia 2015 Sam bardzo lubię zombiaki i byłem zdziwiony że ta gra mi nie siadła. Bo tutaj zombiaki robią tylko jako przeszkodę na terenie, której nie opłaca się dotykać (bo po co? walić w jednego przez 5 minut jak na metrze kwadratowym stoi z 5 sztuk) no i tak biegamy sobie po tym mieście skacząc po dachach i się nudzimy. Może później jest inaczej (mam nadzieję bo pewnie będę do gry wracał) grafika byłaby bardzo dobra gdyby nie milion chujowych efektów które zostały nałożone Grafika jest jak dla mnie świetna, gra prezentuje się lepiej niż Far Cry 4. Ale na razie najbardziej przeszkadza mi to o czym piszesz. Zombie stanowią zbyt dużą przeszkodę. Napier.dalam takiego łomem i prędzej mi się on złamie niż ubije to ścierwo. To powoduje przez to, że zdecydowanie lepiej ich unikać, nawet za dnia. Co mogłoby być świetnym rozwiązaniem, bo przydałaby się gra po TLOU gdzie nieumarłych należy unikać, ale tutaj jest to wykonane wydaje mi się niekonsekwentnie. Na razie stanowią utrapienie by po czasie zacząć ich wyrzynać jak w Dead Island bo takie wesołe filmiki w tym temacie widziałem. Ale parkour. No wrocławianie się popisali Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Opublikowano 16 sierpnia 2015 Szkoda, że nie idzie tak fajnie z Dead Island 2. Studio odpowiedzialne za prace zostało odsunięte. Szkoda, że Techland nie ma już praw do tej zacnej marki. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Dying Light to najbardziej pozytywne zaskoczenie poki co w tym roku, bylem pierwszym adwokatem tej gry na forumku i dalej podtrzymuje kazde slowo ktore napisalem w tym temacie Sam bardzo lubię zombiaki i byłem zdziwiony że ta gra mi nie siadła. Bo tutaj zombiaki robią tylko jako przeszkodę na terenie, której nie opłaca się dotykać (bo po co? walić w jednego przez 5 minut jak na metrze kwadratowym stoi z 5 sztuk) no i tak biegamy sobie po tym mieście skacząc po dachach i się nudzimy. Może później jest inaczej (mam nadzieję bo pewnie będę do gry wracał) grafika byłaby bardzo dobra gdyby nie milion chujowych efektów które zostały nałożone Gra ma dosc rozbudowany system rozwoju postaci, wiec poczatkowo mamy problem z ubiciem zwyklych trepow, ale wraz z doswiadczeniem przybywaja nam nowe umiejetnosci do eksterminacji zombiakow. Podobnie jest nawet z samym parkourem, na poczatku wspinamy sie dosc powoli, a wraz z rozwojem postaci zaczynamy byc nawet bardziej pro w parkourze niz Faith w ME. Na poczatku trzeba sie z nimi meczyc, ale ma to swoj urok moim zdaniem bo wraz z biegiem czasu czuc ze nasza postac staje sie coraz lepsza. A w pewnym momencie mozesz sie z nimi nawet bawic, a jak leza na ziemi po prostu zayebac 1 przyciskiem 2 Cytuj
amsterdream 51 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Ja właśnie dzięki tym polecankom Bansai kupiłem swego czasu kopię więc dla przeciwwagi napiszę, że Dying Light to moje największe tegoroczne rozczarowanie. Dead Island uwielbiałem, głownie za sterowanie analogowe gdzie prawa gałka symulowała ruch bronią białą, w DL Techland pozbawił nas tego za(pipi)istego patentu i mamy napieprzanie w jeden przycisk niczym w jakimś Diablo. Fabuła - głównego wątku już nie pamiętam. Parkour - jakoś uleciała groza jaką wywoływały u mnie zombie w poprzedniku przez to, że możemy teraz wszędzie wejść i się schować. Graficznie to jakiś koszmar, filtrowanie anizotropowe podobno poprawili w jakimś patchu, ale aberracja chromatyczna nadal wali tak po oczach, że można oślepnąć. Ścieżka dźwiękowa jest koszmarna - jakieś muslimskie pobrzdąkiwania. Rozumiem, że wielu osobom może ta gra przypaść do gustu, ja jednak jestem na nie. 4 Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 filtrowanie anizotropowe podobno poprawili w jakimś patchu, ale aberracja chromatyczna nadal wali tak po oczach Ja pitolę... a wydawało mi się, że jestem na forum o grach konsolowych.... 2 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 No ale aberracja chromatyczna cnie 1 1 Cytuj
amsterdream 51 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 (edytowane) I co niby w tym takiego za(pipi)istego ? Wszystkie te ciosy robi się napieprzając jeden przycisk. Duży krok wstecz względem Dead Island. Edytowane 18 sierpnia 2015 przez amsterdream Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.