Skocz do zawartości

Dying Light


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
12 godzin temu, Figuś napisał:


Szpileczka wbita Sony - brawo Techland :good2:
 

12 godzin temu, Boomcio napisał:

U mnie gra 2 razy zrobiona, na 3ci nie miał bym ochoty.


U mnie wleci drugie przejście, bo muszę wreszcie dotrzeć do tego The Following, które tak ludzie chwalą.
Przez to, że obaliłem podstawkę w wersji premierowej, francuskiej (po angielsku, ale wydanie french), a później byłem zmuszony sprzedać konsolę wraz z grami to jak wreszcie wszystko odkupiłem okazało się, że nasze wydanie The Following (które kupiłem w zastępstwie normalnej wersji) nie jest kompatybilne i save nie działa - stąd wciąż nie zagrałem w to rozszerzenie.
 

10 godzin temu, 20inchDT napisał:

Już jest 60 na xboxie


Ale ten xboxowy fps-boost to jakieś półśrodki, bo rozdzielczość chyba obniża do jakichś śmiesznych wartości :philosoraptor:

Opublikowano

Po fps boost w danej grze idzie się po zgodę do twórców. Jeśli Techland pozwolił na boosta fps kosztem rozdzielczości to wtedy może być domyślnie boost włączony co nie zmienia faktu że rozdzielczość może siadać i tak jest przy Dying Light. 

 

Zanim zaczniesz znowu forumowiczów wprowadzac w błąd - troche poczytaj...pooglądaj...użyj głowy....

 

Dodam jeszcze na koniec że przy FPS boos bardzo często siada rozdziałka (bardzo nieznacznie albo w granicy założonego błędu). Rodzielczość też jest zmniejszana przez twórców nawet gdy sami "uwalniają fpsy"

  • Minusik 1
Opublikowano

To o czym piszesz jest w tytułach (nie wszystkich) które dostały patcha na OneX (i na nim działały przykładowo w 4k/30fps) i wtedy żeby osiągnąć 60fps zmienia swój 'profil' na ten z OneS. Dying Light nigdy nie dostało patcha pod OneX więc działa w rozdzielczości z OneS tylko w 60 fps.

Opublikowano

Żałosny jestes. Zarzuciłes mi klamstwo, a to ty sie mylisz i dalej w to brniesz.

26 minut temu, LiŚciu napisał:

Zanim zaczniesz znowu forumowiczów wprowadzac w błąd - troche poczytaj...pooglądaj...użyj głowy....

 

Daj nam dowod na to, ze w dying light zmniejsza sie rozdzielczosc po wlazeniu fps boosta albo zamilcz. Chyba nie bedzie trudne, bo przeciez

4 godziny temu, LiŚciu napisał:

 Było o tym pisane.

 

  • Minusik 1
Opublikowano

Jeżeli gra na poprzedniej generacji leci w FHD 1920*1080 a na Series X z boostem fps leci w 1536*1080 to jednak downgrade resolution jest. 

 

Jak odpale dzisiaj DL na ps4pro to będzie FHD w 30 fps. Jeśli odpale dzisiaj na xsx z fps boost - to będzie 1536*1080 w 60 fps.

 

Mówiłem:

 

58 minut temu, LiŚciu napisał:

...użyj głowy....

 

  • Minusik 1
Opublikowano

Tylko DL na poprzedniej generacji Xa działa w 1536*1080 (bez względu czy na OneS czy OneX) to że w FHD na PS4 czy Pro nie ma żadnego znaczenia. W stosunku do OneS/X nie ma żadnej obniżonej rozdzielczości.

Opublikowano

No to po kolei bo chyba Wam nie specjalnie trybi. 

 

1. XsX jest kolejnym krokiem - rozwinięcem architektury z Xbox One stąd mamy takie łatwe przejście między generacjami oraz super działającą wstęczną

2. Na Xone gierka leciała w 1536 żeby móc osiągnąć lepsza płynność kosztem rozdzielczości. Poniżej cytat i link do źródła:

 

Dying Light: The Following will feature new gameplay mechanics along side a patch that will update the game’s visuals, facial expressions, draw distance, offer better console performance and lighting effects. However it seems that Techland won’t be updating the resolution of the consoles. In an interview with GamingBolt, Tymon Smektala, Lead Producer of Dying Light: The Following, confirmed that the Xbox One version will still run at a resolution of 1536×1080. The PS4 version already ran at 1920X1080 at launch.

“It’s still 1536×1080. We believe a smoother frame-rate is more important than the exact resolution,” Tymon confirmed to GamingBolt. It seems that Techland have focused their resources towards improving gameplay and technical performance along with better post processing effects instead of improving rendering resolution, which by the way is absolutely fine. People won’t even the notice the slightly reduced resolution on the Xbox One as it is.

 

https://gamingbolt.com/dying-light-enhanced-edition-on-xbox-one-will-not-have-improved-resolution-dev-looking-into-dx12-support

 

3. Teraz mamy XsX który wyciągą lepszy frame rate względem OneX aż do 60 fps z poprzednich 30 ale nadal odbywa się to kosztem rozdzielczości tak jak to miało miejsce na Xone. 

4. Żeby osiągnąć fps na poziome 30 fps (xone) i 60 fps (xsx) konieczne jest obniżenie rozdzielczości

 

Stąd to ta opinia Wrednego odnośnie obniżenia rozdzielczości do śmiesznych wartości. Pewnie wcześniej grał na PS4 a teraz leci na XsX i zobaczył różnice. 

 

Opublikowano

Nie. Miałem na myśli faktyczne obniżanie rozdzielczości, które jak widzę, w tym przypadku nie miało miejsca i ten Twój artykuł tylko to potwierdza.
Skoro wersja z XONE działała w takiej rozdziałce, a wersja z fps-boost na XSX nadal działa w tej samej (plus 60fps) to o żadnym obniżeniu nie może być mowy - prawda?
Po prostu jakoś tak mi się obiło o uszy kiedyś i dlatego tak napisałem, ale to najwyraźniej dotyczy tylko tych tytułów co dostały znaczek "XBOX ONE X Enhanced" - jak Gears of War 4 np, gdzie było 4K/30, ale dali fps boost do 60fps, kosztem powrotu do Full HD.

Opublikowano

Na pewno jednak, odpalając te grę na Xboxie z fps boostem nie sądził że będzie takiego zjazdu na na rodziałce.

 

Może gdyby grał w to na Xone nie było by takiego szoku rozdzielczościowego. 

Opublikowano
Godzinę temu, Bzduras napisał:

Nie popisałeś się @LiŚciu, bo ten wywiad dosłownie potwierdza to, co inch napisał. Gra śmiga w jakiejś dziwnej rozdziałce, a FPS Boost w tym przypadku jej nie zmienia.

 

Uważam inaczej ale spoko.

Opublikowano (edytowane)

Tak z ciekawości bo nie jestem w temacie. Jak grałem to z dwa/trzy lata temu na XOX to grałem w 30 czy 60fps?

 

Gram teraz na Switchu w 30fps ale port jest niesamowity. Przebili wszystko co do tej pory widziałem, chociaż trzeba przyznać, że port Wieśka i DOOM Eternal również są software'owym cudem bo pomimo niskiej jakości tekstur są jak najbardziej grywalne. Niemniej jednak o Dying Light na Switchu można powiedizeć, że chodzi i wygląda naprawdę dobrze. Jedynie LOD i idący za tym pop-up dają się zauważyć ale jest bardzo przyzwoicie.

Edytowane przez MierzejX
Opublikowano
Teraz, MierzejX napisał:

Tak z ciekawości bo nie jestem w temacie. Jak grałem to z dwa/trzy lata temu na XOX to grałem w 30 czy 60fps?

W 30, chociaż nie dam głowy, czy akurat w DL klatkaż nie był odblokowany i nie dobijał do okolic 40 momentami (chyba tak właśnie było na PS4).

  • Dzięki 1
Opublikowano

Tak na PS4PRO jak się włączyło w ustawieniach konsoli Boost Mode to gra śmigała bardzo płynnie, ale lubiła się wtedy wywalać na pysk co jakiś czas, ale to było kilka lat wstecz, teraz to może być spatchowane i z sztywnym lockiem na 30FPS

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...