Skocz do zawartości

Dying Light


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Be_
Opublikowano

Lepiej wybijcie sobie z głowy premierę w kwietniu hehe

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dead Island podobało mi się, nawet scalakowałem ;P w Riptide nie grałem, ale to mi się podoba. Czekam, po filmikach wygląda solidnie. Myślę że wiem czego mogę się spodziewać mniej więcej, oby nie było słabsze od DI a będzie dobrze :)

  • 1 miesiąc temu...
Gość Kasias
Opublikowano (edytowane)

Ja pitole. Najpierw Max, teraz Dying Light. A obie miałem na liście must-have'ów :confused:

 

Oby tylko nie stało się tak z Evil Within i Batmanem.

 

The Evil Within ma zaklepaną bardzo dokładną datę premiery, więc na 99,9% wyjdzie na czas. Arkham Knight raczej też, ale ten październik będą musieli potwierdzić już na E3.

Edytowane przez Kasias
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Nowy "trajla" do Dying Light. Szczerze? Miałem wrażenie jakbym oglądał zwiastun jakiejś nowej gry od Ubi.  ;) Taki Far Cry wymieszany z Mirrors Edge  i podlany strzępkami mechaniki z Dead Islands. Mimo ogranego tematu - podoba mi się! Przynajmniej nie będzie to kolejny korytarzyk. :)

 

 

Edytowane przez Cedric
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Wersje na PS3 i X360 skasowane - http://www.allgamesbeta.com/2014/10/dying-light-cancelled-on-last-gen.html

 

Tak, tak i jeszcze raz tak. Brawa dla dewelopera - czas skończyć z cross-genami, przez które po d.upie za każdym razem obrywa się PS4 i XOne. Poprzednie konsole są na rynku już tak długo, że najwyższa pora zakręcić kurek i koncentrować się wyłącznie na aktualnych.

Edytowane przez Kasias
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Oczywiście zgadzam się z developerem i szanuję ich decyzję, ponieważ rozumiem, ze gry pozostające "w technologicznym rozkroku" nigdy nie pozwolą nowym maszynkom rozwinąć skrzydeł, niemniej jednak liczyłem na ten tytuł jeszcze na PS3 i z tego tytułu zrobiło mi się trochę smutno, a brutalny komentarz Kasiasa powyżej spowodował odruchowe wciśnięcie czerwonej strzałki. :D

  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Dobranoc w Dying Light - wrażenia z wczesnej wersji

 

Miałem okazję spędzić kilka godzin z Dying Light - nową produkcją Techlandu. Okazuje się, że dynamiczny system poruszania - mocno promowany przez twórców - faktycznie stanowi udane urozmaicenie rozgrywki polegającej w głównej mierze na eksterminacji mutantów. Podstawą zabawy jest walka - przede wszystkim z wykorzystaniem rur, pałek, kijów, desek i innych niebezpiecznych narzędzi. W grze dostępna będzie broń palna, ale we wczesnej wersji nie znalazłem ani jednej sztuki.

Potyczki z zombie są przyjemne, wrogowie dobrze reagują na ciosy. Musimy celować w głowę, jeżeli chcemy być jak najbardziej efektywni. Możemy też wykorzystywać poustawiane gdzieniegdzie butle z gazem czy kolczaste pułapki, by nieco urozmaicić starcia. Wszystkie bronie ulegają degradacji. Zepsute egzemplarze możemy wyrzucić albo naprawić korzystając z metalowych części.

 

Szybko wchodzimy w posiadanie planów, które pozwalają ulepszyć prymitywną broń - to element znany z Dead Island. Zwykłą rurkę możemy na przykład zamienić w domowej roboty paralizator rażący prądem. W miarę postępów uczymy się także konstruować chociażby granaty, metalowe gwiazdki, koktajle mołotowa. Wszystkie tego typu gadżety stwarzają oczywiście dodatkowe możliwości w trakcie walki - no i czynią ją bardziej efektowną...

 

 

 

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2014-12-12-dobranoc-w-dying-light-wrazenia-z-wczesnej-wersji

 

dobra zapowiedź, ja na grę czekam, dobrze wybrali datę premiery

 

ok

Edytowane przez kermit
Opublikowano

Porąbało ten Techland, robią jak Ubisoft z każdą grą, pokażą całą przed jej premierą. :/

Opublikowano

Dead Island w miare mi sie podobalo, tutaj wszystko wyglada na bardziej doszlifowane (parkour to dobry dodatek do takiej gry) i klimatyczne wiec moze sie skusze, wszystko jednak zalezy od jakosci portu, z tego co czytalem w tym "demie" dla prasy jest masakryczny tearing, osobiscie nie potrafie milo spedzac czasu z gra ktorej obraz co chwile szarpie, stad tez licze ze  w pelnej wersji tego nie bedzie i skusze sie pod wplywem impulsu jednak na zakup, bardzo chetnie wspomoge Techland, ale pod warunkiem ze nie odstawili fuszerki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...