Opublikowano 10 lutego 201510 l Czasami z tymi znacznikami trzeba samemu szukać ale w takich od zbieractwa. A wszedłem właśnie na trophy gude i faktycznie są "glitches" . No zobaczymy czy też będę miał problemy.
Opublikowano 10 lutego 201510 l Oo hahahahaha to się nazywa żart widywało się swoje rzeczy w tej grze ale tutaj to pojechali po całości.
Opublikowano 10 lutego 201510 l Techland wie o glitchach z trofeami, sprawa dotyczy wszystkich platform. Z insiderskiego źródła dowiedziałem się, że na 27 lutego planowany jest patch, który ma ten błąd naprawić. Sami wysyłają go na serwery już 17-19 lutego, ale cały proces akceptacji musi tyle trwać.
Opublikowano 10 lutego 201510 l ciekaw jestem w jaki sposob to naprawia - odpale gre i wskocza mi 4 zglitchowane trofea ? i skad w ogole ta informacja, bo na ich oficjalnym forum cisza. Edytowane 10 lutego 201510 l przez easye
Opublikowano 10 lutego 201510 l Błąd polega prawdopodobnie na tym, że w kodzie achievementow zostały wyszczególnione side questy, które nie znalazły się w wydanym kodzie gry, niemożliwe jest wykonanie questów, których nie ma w grze tak jak napisałem, info insiderskie w zakupach growych już pisałem, że mam znajomego, który tworzył silnik tej gry
Opublikowano 10 lutego 201510 l a sorry, nie doczytalem. Poza misjami tez sa problemy z punktami kwarantanny, 100 zombie zepchnieta z dachu i paroma innymi... Edytowane 10 lutego 201510 l przez easye
Opublikowano 10 lutego 201510 l No jest smiech troche ze placisz te ponad dwie stowy i sa babole i to z acziwami. Ja mam generalnie wywalone na nie no ale to jedna z tych gier co chcialoby mi sie zaliczyc na stowke.
Opublikowano 10 lutego 201510 l nie jesteś silniejszy w miare odblokowywania perków. A ostatni perk agility to możliwość biegania jak robot non stop No ale jednak mimo wszytsko mocno pomagaja, wraz z rozwojem praktycznie nie giniesz spadajac z duzych wysokosci, masz linke jak Bionic Comando, z ktora poruszanie jest znacznie szybsze, do tego mozesz rozpychac sie miedzy zombiakami, wykanczac je po cichu, atakowac z gory, zabijac jednym przyciskiem, deptac glowy - im dalej w las tym na pewno jest latwiej, zwlaszcza, ze bronie pod koniec gry maja taki dmg, ze sam mozesz nie jeden plac oczyscic.
Opublikowano 10 lutego 201510 l 40h na liczniku, zaraz kończę grę z wszystkimi pobocznymi. I nie chcę!! Od dawna nie miałem takiej zajawki na szpila. W pracy o niej myślę, siedze na kibelku i to samo. Podoba mi się wszystko, od muzyki ( imo, jedna z najlepszych )do radości z rozwalania zombiaków czy skakania po dachach. Swietna gra, nie spodziewałem się aż tak dobrego kodu. Nawet jeśli gra ma tam jakieś drobne wady, to całość wszystko niweluje. Podoba mi się też że Techland nie ma graczy za idiotów i czasem trzeba trochę pokombinować, aby coś znaleźć czy gdzieś wejść. Dobrze że kupiłem edycję premium, bo była droższa o TYLKO 50zł od podstawki, a bluza czy steelbook to fajne dodatki i miła pamiątka po tej grze. Techland dawać część drugą!
Opublikowano 10 lutego 201510 l No ja w tym momencie śmigam z mieczykiem który ma ponad 1500 dmg, jedyny problem mi sprawiają mutanty co kamieniami rzucają i taranują, ale to już z mojej winy bo rzadko trafie z idealnym unikiem
Opublikowano 10 lutego 201510 l 34 h i wczoraj ukończyłem. Nie zrobiłem tylko questów pobocznych typu przynieś roślinki. Tak wszystkie poboczne i główna fabuła. Świetna gra. Pod koniec gry to już bohater jest jak robocop:) Edytowane 10 lutego 201510 l przez blantman
Opublikowano 10 lutego 201510 l Mam już trochę godzin za sobą a deszcz funkcjonuje tylko w nocy. Widziałem na różnych materiałach, że jest i w dzień ale takiej sytuacji jeszcze nie miałem. Ktoś potwierdzi?
Opublikowano 10 lutego 201510 l Czyli spoko, nie jest za często W nocy też miałem na początku lekkie schizy ale sprawę ułatwia "widzenie" hunterów poza tym latarki też nie widzą.
Opublikowano 10 lutego 201510 l Jak wygląda walka bronią białą w tej grze - jest możliwość manewrowania prawym analogiem tak jak w Dead Island, czy też zostało to na sztywno przypisane pod jeden przycisk?
Opublikowano 10 lutego 201510 l O! W sumie też mnie to interesuje, bo w Dead Island było to zrobione rewelacyjnie. Do tego stopnia, że kiedy wróciłem do Skyrim i zacząłem machać mieczykiem poprzez zwykłe wciśnięcie przycisku, to jakoś tak biednie było.
Opublikowano 10 lutego 201510 l Dokładnie, dość fajnie dało się manewrować niestety w recenzjach ten temat jest całkowicie pomijany, więc bardzo możliwe, że po prostu go nie ma...
Opublikowano 10 lutego 201510 l za walkę odpowiada jeno R2, są różne rodzaje wymachów, ale nie tak jak DI.
Opublikowano 10 lutego 201510 l No można przytrzymać do większego dmg. Co do deszczu to u mnie częściej w dzień występuje. Edytowane 10 lutego 201510 l przez Wesker
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.