Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Czasami z tymi znacznikami trzeba samemu szukać ale w takich od zbieractwa. A wszedłem właśnie na trophy gude i faktycznie są "glitches" :/. No zobaczymy czy też będę miał problemy.

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 166,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ok, pogralem juz sporo i oto moje wstepne wrazenia.   Zaczne moze od od tego ze gra mi sie bardzo podoba (polowa osob przestaje czytac w tym momencie ). Nie wiem skad im sie wzial pomysl na wrzuceni

  • Mnie interesuja konsole. Nie mowie, ze to zla gra, ale w tej chwili jest zawod jesli chodzi o oceny na konsole. Srednie nie klamia

Opublikowano

Było? Polski bus w dying light xD

 

 

l_1335771fb979661comment_ruTw6Jlr2dgK.jp

 

 

Opublikowano

Oo hahahahaha to się nazywa żart :D widywało się swoje rzeczy w tej grze ale tutaj to pojechali po całości.

Opublikowano

Techland wie o glitchach z trofeami, sprawa dotyczy wszystkich platform. Z insiderskiego źródła dowiedziałem się, że na 27 lutego planowany jest patch, który ma ten błąd naprawić. Sami wysyłają go na serwery już 17-19 lutego, ale cały proces akceptacji musi tyle trwać.

Opublikowano

ciekaw jestem w jaki sposob to naprawia - odpale gre i wskocza mi 4 zglitchowane trofea ? 

i skad w ogole ta informacja, bo na ich oficjalnym forum cisza.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Błąd polega prawdopodobnie na tym, że w kodzie achievementow zostały wyszczególnione side questy, które nie znalazły się w wydanym kodzie gry, niemożliwe jest wykonanie questów, których nie ma w grze :D

 

tak jak napisałem, info insiderskie ;) w zakupach growych już pisałem, że mam znajomego, który tworzył silnik tej gry :)

Opublikowano

a sorry, nie doczytalem. Poza misjami tez sa problemy z punktami kwarantanny, 100 zombie zepchnieta z dachu i paroma innymi...

Edytowane przez easye

Opublikowano

No jest smiech troche ze placisz te ponad dwie stowy i sa babole i to z acziwami. Ja mam generalnie wywalone na nie no ale to jedna z tych gier co chcialoby mi sie zaliczyc na stowke.

Opublikowano

nie jesteś silniejszy w miare odblokowywania perków. A ostatni perk agility to możliwość biegania jak robot non stop :D

No ale jednak mimo wszytsko mocno pomagaja, wraz z rozwojem praktycznie nie giniesz spadajac z duzych wysokosci, masz linke jak Bionic Comando, z ktora poruszanie jest znacznie szybsze, do tego mozesz rozpychac sie miedzy zombiakami, wykanczac je po cichu, atakowac z gory, zabijac jednym przyciskiem, deptac glowy - im dalej w las tym na pewno jest latwiej, zwlaszcza, ze bronie pod koniec gry maja taki dmg, ze sam mozesz nie jeden plac oczyscic.

Opublikowano

40h na liczniku, zaraz kończę grę z wszystkimi pobocznymi. I nie chcę!! Od dawna nie miałem takiej zajawki na szpila. W pracy o niej myślę, siedze na kibelku i to samo. Podoba mi się wszystko, od muzyki ( imo, jedna z najlepszych )do radości z rozwalania zombiaków czy skakania po dachach. Swietna gra, nie spodziewałem się aż tak dobrego kodu.

Nawet jeśli gra ma tam jakieś drobne wady, to całość wszystko niweluje. Podoba mi się też że Techland nie ma graczy za idiotów i czasem trzeba trochę pokombinować, aby coś znaleźć czy gdzieś wejść.

Dobrze że kupiłem edycję premium, bo była droższa o TYLKO 50zł od podstawki, a bluza czy steelbook to fajne dodatki i miła pamiątka po tej grze.

Techland dawać część drugą!

Opublikowano

No ja w tym momencie śmigam z mieczykiem który ma ponad 1500 dmg, jedyny problem mi sprawiają mutanty co kamieniami rzucają i taranują, ale to już z mojej winy bo rzadko trafie z idealnym unikiem :P

Opublikowano

34 h i wczoraj ukończyłem. Nie zrobiłem tylko questów pobocznych typu przynieś roślinki. Tak wszystkie poboczne i główna fabuła. Świetna gra.

 

Pod koniec gry to już bohater jest jak robocop:)

Edytowane przez blantman

Opublikowano

Mam już trochę godzin za sobą a deszcz funkcjonuje tylko w nocy. Widziałem na różnych  materiałach, że jest i w dzień ale takiej sytuacji jeszcze nie miałem. Ktoś potwierdzi?

Opublikowano

Mialem za dnia, ale dosc rzadko sie to zdarza.

Opublikowano

Czyli spoko, nie jest za często :) W nocy też miałem na początku lekkie schizy ale sprawę ułatwia "widzenie" hunterów :) poza tym latarki też nie widzą. 

Opublikowano

Jak wygląda walka bronią białą w tej grze - jest możliwość manewrowania prawym analogiem tak jak w Dead Island, czy też zostało to na sztywno przypisane pod jeden przycisk?

Opublikowano

O! W sumie też mnie to interesuje, bo w Dead Island było to zrobione rewelacyjnie. Do tego stopnia, że kiedy wróciłem do Skyrim i zacząłem machać mieczykiem poprzez zwykłe wciśnięcie przycisku, to jakoś tak biednie było.

Opublikowano

Dokładnie, dość fajnie dało się manewrować :D niestety w recenzjach ten temat jest całkowicie pomijany, więc bardzo możliwe, że po prostu go nie ma...

Opublikowano

No można przytrzymać do większego dmg. Co do deszczu to u mnie częściej w dzień występuje.

Edytowane przez Wesker

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.