Opublikowano 15 maja 20177 l Dwójka to pewniak. Przecież jak się DL sprzedało. Najlepiej w historii studia. Na E3 konkrety poproszę.
Opublikowano 15 maja 20177 l DL2? Hmmm, tak, poproszę. Ale ma być: - na poważnie (więcej horroru, mniej wygłupów, zapachu fiołków i tęczowych ludzików). I żeby nie było: ten humor naprawdę mi się podobał (bo faktycznie bawił), jednak przy DL2 chcę ciut więcej dorosłego podejścia. - stabilne 60 fps'ów (marzenie). Modele postaci też do poprawy, jakości otoczenia nie trzeba nawet ruszać. - linka z hakiem i auto zaliczają wypad, nie chcę w tej grze widzieć żadnych tego typu bzdur. - system dzień/noc prosi się o dopakowanie, tzn. sama idea jest piękna (podwójne naliczanie XP), ale mimo wszystko brakuje mi tu czegoś więcej. Nie było ani strasznie, ani ciężko (choć to wina poziomu "normal" pewnie).
Opublikowano 15 maja 20177 l Linka z hakiem i auto wypad i powstanie z tego nudna gra bez różnych możliwości przemieszczania/ucieczki.
Opublikowano 15 maja 20177 l Powinno się dać odpalać (niektóre) auta walające się na ulicach. Tak bym to widział. I dać jakiś ogranicznik jeśli chodzi o korzystanie z nich. Np. paliwo lub uszkodzenie pojazdu.
Opublikowano 15 maja 20177 l - linka z hakiem i auto zaliczają wypad, nie chcę w tej grze widzieć żadnych tego typu bzdur. Zwariowałeś? Ta linka to najlepsze co widziałem w tego typu gierkach. Idealnie zaimplementowane: - dostajesz dopiero po dłuższym czasie grania, a więc kiedy wspinanie i bieganie i tak musisz już mieć dobrze opanowane i pewnie powoli zaczyna się nudzić - można użyć raz na kilka sekund, a więc odpada używanie jej jako głównego środka transportu tj. wciąż trzeba biegać/skakać/wspinać się - nie ma jakiegoś szalonego zasięgu, a więc też nie przeskoczymy nie wiadomo jak dużej odległości, co znowu sprawia, że chcąc się gdzieś dostać musimy używać podstawowych zdolności ruchu - dodaje parę możliwości do gry których wsześniej nie było, będąc użytecznym narzędziem w walce Może jakiś tryb ją blokujący czy coś, to jeszcze. Ale usuwać? Fuck no. Dosyć się nabiegałem już we wszelkich grach open world. Każde takie ułatwienie w przemieszczaniu się przyjmuję z otwartymi rękoma, szczególnie tak przyjemnie zaimplementowane.
Opublikowano 15 maja 20177 l Dla mnie to było kurewski ułatwienie, gra od momentu jej zdobycia straciła trochę swojej ikry IMO. Bawiłem się z nią przez kilka godzin, a finalnie wywaliłem do kosza. Ja nie trawię gier w otwartym świecie (i nie gram w nie, DL to wyjątek, jedyna taka gra, serio), więc tego biegania jakoś nie miałem dość. To chyba wszystko wyjaśnia :)
Opublikowano 15 maja 20177 l No ale nikt nie zmusza do jej używania ;). Rozumiem chęć zwiększenia sobie wyzwania, ale IMO lepiej mieć opcję niż jej nie mieć. To tak jak wingsuit w Far Cry 3 czy ulepszenia wciągarki w Just Cause 3, fast travel w Forza Horizon 3 - po pewnym czasie poruszanie się po świecie robi się dość nudne i wszelkie takie przyspieszacze są przeze mnie mile widziane. A jak ktoś nie chce, to nie musi korzystać. Może dlatego, że nie grasz w inne gry tego rodzaju to wciąż Ci było mało. Ja nie gram nawet w tak dużo open worldów, a bieganie w te i we wte szybko nudzi w każdej kolejnej gierce.
Opublikowano 15 maja 20177 l Pomysł z naprawą aut spoko, linka musi zostać. Auto bohatera tez bo zabawa w uogradeowanie jest świetna. Ogólnie jestem przeciwnikiem kasowania z gier dobrych rzeczy i tutaj prócz nowej fabuły, przeciwników i lokacji to niewiele więcej mam życzeń.
Opublikowano 15 maja 20177 l Może dlatego, że nie grasz w inne gry tego rodzaju to wciąż Ci było mało. Ja nie gram nawet w tak dużo open worldów, a bieganie w te i we wte szybko nudzi w każdej kolejnej gierce. Dokładnie tak jak piszesz, po blokach to się naskakałem w Assasynach jak głupi, człowiek się trochę tym już narzygał. Nie spodziewałem się linki i była mega miłym zaskoczeniem, tym bardziej że nie dostajemy jej nigdzie na starcie jak w jakimś Just Cause czy Batmanie.
Opublikowano 15 maja 20177 l Przez Batmana próbuję się przegryzać aktualnie. I pierwsze co mi się rzuciło w oczy to ta linka właśnie. A konkretnie fakt, że namierza się z automatu. No cholera, po DL gdzie wszystko robimy sami (i za wszystko sami odpowiadamy) taki przeskok to okrutna padaczka. Pełen automat, zero kontroli nad postacią, samograj. meh... :/ Edit: już wiem czego na sto procent nie chcę oglądać w DL2. Odejmowania punktów za zgony. Debilizm.
Opublikowano 15 maja 20177 l Dlaczego? To zawsze dodatkowa adrenalina zwłaszcza podczas większych zadym albo nocnych pościgów
Opublikowano 15 maja 20177 l Edit: już wiem czego na sto procent nie chcę oglądać w DL2. Odejmowania punktów za zgony. Debilizm. No tu sie akurat zgodzę z Tobą. Imo nie potrzebny zabieg, nie wiem czemu to miało słuszyc tak narpawde.
Opublikowano 15 maja 20177 l Nemesis, ponieważ niektóre zgony wchodzą tu randomowo jednak. Wykonujesz skok, bohater ma się złapać przeciwległej krawędzi, no ale gra postanawia inaczej (więc szybujesz na pysk). Kilka razy tak zginąłem i nie kryję, że krew mnie zalewała z powodu utraconej porcji XP. W starciach ginąłem tylko przez pierwsze kilka godzin. Zasłużenie, więc nie mam z tym najmniejszego problemu.
Opublikowano 15 maja 20177 l Też ginąłem głównie z powodu wysokości, albo nie doskoczyłem albo źle wyarbitrowałem zasięg linki. W starciach może w The Following paru bossów dało mi popalić.
Opublikowano 18 maja 20177 l Może jestem ślepy ale nigdzie nie widzę możliwości zmiany poziomu trudności w rozpoczętej już grze :/ da się to jakoś zmienić? edit: ok już znalazłem Edytowane 18 maja 20177 l przez Ryo-San
Opublikowano 30 maja 20177 l Zrobiłem sobie 2 tygodnie przerwy od DL na rzeczy nadrabiania starszych Residentów, Batmana i innego badziewia. Wczoraj jednak znów mogłem chwilkę poganiać się z zombiakami i... ojjjaaaa, kocham ten tytuł. Tak, wiem - post kompletnie z dupy (i o niczym), ale w dalszym ciągu nie potrafię przestać zachwycać się tą grą. Samo bieganie po mieście, zbieranie złomu i okazjonalna walka, dają mi tu znacznie więcej radości niż szlifowanie dopieszczonych misji z wyżej wymienionych pozycji.
Opublikowano 30 maja 20177 l Kocham tą grę. Spędziłam z nią kupę czasu i nie żałuję ani jednej sekundy.
Opublikowano 31 maja 20177 l Chcę się upewnić: zadania z kategorii "eskorta" respią się w nieskończoność? Nawet po ich wykonaniu.
Opublikowano 31 maja 20177 l Ja tego nie robiłem po eskorcie chyba trzech łebków. To taki sam bezsens jak te zadania z dostarczaniem butelek z wodą albo wódka w Dead Island.
Opublikowano 31 maja 20177 l To ciut lipa faktycznie. Miałem ambitny plan by totalnie wyczyścić mapę ze znaczników, a te (pipi)stwa są nie do ruszenia.
Opublikowano 31 maja 20177 l To są właśnie takie zupełnie niepotrzebne randomowe zdarzenia jak ściganie kurierów w serii AC. Urozmaicanie gry na siłę. Przy całej zayebistości Dying Lighta to właśnie jeden z niewielu minusów.
Opublikowano 31 maja 20177 l Tym bardziej ze trzeba za każdym razem słuchać pitolenia tych downów niektóre npc miałem ochotę zarąbać maczetą.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.