PRQc 705 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 kurczę, to już mi nie zalezy aby gra dotarła na jutro... Tidek próbowałeś w multi pograć? Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 Wszystko napisze w nocy, bo trochę do napisania będę miał. Mogę dodać jeszcze że gra się bardzo często zawiesza, czasami muszę nawet 4 czy 5 razy pod rząd konsole restartować, bo gra się zawiesza podczas uruchamiania (wyjścia z garażu). Cytuj
jaszczoor 42 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 to wygląda na to że na x360 gra jest stabilniejsza jeszcze ani razu nie musiałem restartować konsoli, nie chodzi to płynnie są odczuwalne spadki animacji ale nie aż tak rażące jak piszecie Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 21 listopada 2013 Opublikowano 21 listopada 2013 Aha czyli jedyny szłuszny wybór to wersja PS4 Tidek pisz coś. Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 (edytowane) Jako że od rana nie mogę gry odpalić, bo łapie freezy ciągle w jednym i tym samym miejscu (główne menu), to napiszę co myśle po ograniu tych kilku godzin. Nie ograłem jeszcze strony kierowcy, bo niestety gra mi na to nie pozwoliła, ale mniejsza z tym. Pierwsze wrażenia były dobre, bardzo spodobało mi się że naprawili ten czerstwy model jazdy z MW i system crashów (teraz trzeba naprawdę porządnie w coś (pipi)nąć żeby mieć crasha). Model jazdy to taka mieszanka MW i HP, otóż samo auto podczas prowadzenia wydaje się "cięższe" niż w MW, a jeśli chodzi o podstawe, czyli drifty, to najlepiej będzie jak przedstawie to w taki sposób: - Wejście w drift jest bardzo podobne jak to było w MW, czyli trzeba dłużej ten hamulec potrzymać jeśli chcemy pokonać ostrzejszy zakręt - jak już jesteśmy w drifcie, to "przechodzimy w tryb HP", ponieważ mamy dużą swobodę podczas kontroli driftu (radzę unikać driftowania po piasku/ziemi) Niestety co każdą godzinę spędzoną przy tej grze, uśmiech mi się systematycznie psuł, czyli: - wczytująca się grafika (cała gra stopuje na 2-3sek) - zwalnianie animacji - coraz bardziej widać że gra nie chodzi w stałych 30 fps - freezy - wszelakie bugi To są rzeczy które można naprawić, jeśli tego nie zrobią, to sam gameplay który wychodzi o wiele lepiej, będzie unplayable i nie będzie sprawiał funu ponieważ gra po prostu nie spełnia wymagań technicznych, więcej o tym nie będę pisał bo wiadomo o co chodzi. Co do samego gameplayu, jako że wszystko dzieję się w "sieci", to odrazu stwierdzam że limit 6 graczy to o wiele za mało, mapa jest ogromna i trzeba naprawdę nieźle się postarać żeby znaleźć aby kogoś znaleźć. Tak samo nie widzę tej gry na dłuższy okres (chyba że coś z tym zrobią), sam tytuł nam mówi "cops vs racers" i zobowiązuje to do jakiegoś teamplayu, ale niestety nie będzie to możliwe z takim systemem all drive jaki jest teraz, po prostu się nie da. Chcemy zrobić sobie meczyk 3vs3 i jak mamy to zrobić? jeździć randomowo po mapie i się rozwalać, bo gra nie oferuje żadnych trybów. Wiem co twórcy mieli na myśli, ale to się nie sprawdzi na dłuższą metę, system lobby w HP jest o wiele lepszy, zbierasz ludzi, składasz team, gra się zaczyna/kończy itd. Tutaj nie masz nad tym w ogóle kontroli. Aha, i dodam jeżdżę że po mapie cały czas jeździ w cholere randomowych AI co już w ogóle uniemożliwia wszelakie teamówki, bo zawsze będą wpraszać swoje 3gr w naszą grę. Tak samo lagi, nie wiem czy tylko ja trafiałem na ludzi ze słabym połączeniem, ale większość graczy jakich spotkałem potrafili teleportować się i latać po drodzę. Ok czas na plusy, odstawiając wszelakie teamówki, multi i inne pierdoły z tym związane. (gra samemu) Bardzo podoba mi się że teraz możemy bardziej pokazać swój własny styl gry, gdzie w HP było to mało możliwe ponieważ zawsze były te same samochody, każdy miał do dyspozycji te same bronie itd. Tutaj każdy samochód gliniarza ma 3 rodzaje: Patrol (lepsze przyszpieszenie i wytrzymałość) Enforcer (lepsza siła i wytrzymałość) Undercover (lepsza kontrola) Już tutaj mozemy ustalić np. jakie BMW będzie nam bardziej odpowiadało, tak samo z broniami mamy ich po 5-6 na obie strony z czego możemy wybrać TYLKO 2, a bronie są naprawdę różnę (bliski kontakt, defensywane, daleki kontakt, area weapons) i tutaj już ustalamy czy będziemy grali defensywanie/ofensywnie/hybryda/czy bóg wie co jeszcze, co jest naprawdę DUŻYM POTENCJAŁEM do teamówek który nie został wykorzystany np. drużyna gliniarzy, jeden ma area bronie, takie jak blokady i helikoptery, czyli głównie trzyma się z tyłu i wybiera pojazd z lepszą kontrolą by unikać ataków przeciwników (wkońcu byłbyś celem, żebyś nie utrudniał pościgu blokadami itd.), drugi to taki typowy rusher, czyli wbija się tłum z ESF i Shockwavem + pojazd z siłą i wytrzymałością, trzeci to gliniarz który atakuje z dalekiego dystansu, czyli kolczatki i emp + pojazd z lepszym przyspieszeniem który ułatwi sprawę. Tak samo można by było kombinować po 2giej stronie (kierowcy), czemu nie zostało to wykorzystane? Nie mam pojęcia, ale to jest główna rzecz która trzyma te gry żywe. Tak, HP po 3 latach cały czas żyje, a taki MW2012? szkoda gadać. Podoba mi się to że o wiele więcej wiemy o naszym samochodzie, czyli statystyki. W HP kompletnie nic nie wiedzieliśmy poza przyszpieszeniem i prędkością max. które i tak się nie sprawdzały. Całe redview country również na +, jest mnóstwo zakrętów, różnorodnych dróg, autostrad, skrótów itd. Co do kariery/fabuły, nie wiem co Ghost games miało na myśli mówiąc że każdy gracz będzie miał inną "historie", ale fabuła która i tak mnie w grach wyścigowych nie interesuje jest w stylu: filmik -> zrób jakieś zadania (drift 500m, aresztuj kierowce, zdobądź złoto itd) -> kolejny filmik -> zadania -> filmik ->...... (przypominam że filmiki są cały czas takie same) Więc czy warto kupować dla fabuły? Z tego co widzę to raczej nie, ale mnie takie rzeczy nie interesują, piszę to bo są ludzie którzy są tym zainteresowani. Tak jak w MW, mamy na mapie porozsypywane różne skocznie/fotorady/strefy szybkości które chyba nikogo nie interesują. (mam na myśli nikogo nie interesują kto ma najlepszy skok itd.), mamy kilka podstawowych trybów: race, hot pursuit, rapid response/time trial, interceptor. Chyba nie muszę tłumaczyć na czym polega każdy tryb. Osobiście nie widzę tutaj żadnego funu w robieniu czasówek, ponieważ po mapie jeździ w cholere AI (kierowcy/gliniarze) którzy psują rozgrywkę i tworzą końcowe czasy strasznie randomowe, naprawdę zdziwiłem się że nie można wyłączyć tych AI, ponieważ czasami naprawdę w(pipi)iają i przeszkadzają zamiast pomagać, czyli blokują mi drogę, dają Ci o wiele mniej przestrzeni, nawet kiedy jesteś w sytuacji że "parkbustujesz" kierowce (wbijasz go w ściane i nie może się poruszyć), to taki AI cop Ci chętnie pomaga i wypi erdala kierowcę i pozwala mu dalej jechać. Chyba wszystko co najważniejsze napisałem, nie ograłem jeszcze kierowcy (no niestety gra mi się nie chce włączyć ;/), ale pewnie sprawa wygląda podobnie. Różnice: - w regeneracji nitro (czyli jazda pod prąd itd), przypominam że cop ma automatyczną regeneracje. Czyli tak samo jak w hp - 2 inne bronie (jammer i turbo), co do stun mine nie jestem jeszcze pewny - tuning personalizacyjny i mechaniczny (czyli lvl1 -> lvl2 itd. tak jak w Undergroundach) Grę oceniam na: -7/10 Jeśli nie naprawią podstawowych błedów technicznych co napisałem na początku: 3/10 Jeśli ktoś chcę coś wiedzieć więcej, to pytać, bo sam nie wiem czy napisałem wszystko. Edytowane 22 listopada 2013 przez Tidek 3 Cytuj
SlimShady 3 384 Opublikowano 22 listopada 2013 Opublikowano 22 listopada 2013 Moze nie ma to jakiegos wielkiego znaczenie w sciagalce,ale graficznie na obecnych konsolach to lipa straszna.Mam wrazenie ze duuuzo gorzej niz chocby w takim HP z 2010 takze pod tym wzgledem od(pipi)ali fuszerke albo frostbite slabo sobie radzi na current genach Cytuj
Gość kufir Opublikowano 23 listopada 2013 Opublikowano 23 listopada 2013 Tiduch i piszesz właśnie o tym czego się obawiałem. Spadki FPS. Wiedziałem że tak będzie. Jestem fanem HP i pewnie ta grateż mi przypasuje ale w niąnależy grać tylko i wyłacznie na ps4. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 23 listopada 2013 Opublikowano 23 listopada 2013 jest moze kod w pudełku na grę na PS4 za 40zł? Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 24 listopada 2013 Opublikowano 24 listopada 2013 Tak Was teraz czytam to się nie dziwię, że tak skąpo w necie jest jeśli chodzi o jakiekolwiek video czy screeny z wersji na current geny. Cytuj
PRQc 705 Opublikowano 24 listopada 2013 Opublikowano 24 listopada 2013 hah, ja mysle ze bedzie dobrze, jak nie teraz to po paczu. zamówiłem preordera i nadal gry nie ma:(, myslałem ze bedzie z kims pograć z forum a widze ze chyba tylko tidek bedzie grał online... Cytuj
adik1286 0 Opublikowano 24 listopada 2013 Opublikowano 24 listopada 2013 Tidek czy udało Ci się opdalić ponownie grę?? Pytam, bo mam identyczny problem. Gra zawiesza mi konsolę podczas wyjścia z garażu przy ładowaniu! Muszę albo wyciągnąć płytę i konsola po chwili włącza się ponownie, albo wyłączyć ją i wtedy mam te 3 piknięcia Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 24 listopada 2013 Opublikowano 24 listopada 2013 Tak, znalazłem sposób. Wyloguj się z PSN > włącz grę > wyjdź z garażu > zaloguj się do PSN > wejdź do garażu > zmień ustawienia ALLdrive (gra publiczna/prywatna) > ciesz się grą online Cytuj
saptis 620 Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 Czy to prawda, ze w grze nie mozna dac pauzy podczas wyscigu w trybie dla jednego gracza ? Z tego co czytalem w reckach to gra jest mocno nastawiona na multi, a ten tryb raczej mnie nie interesuje. Czy w singlu jest duzo wysicgow ? Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 Single i Multi to jest to samo, jedyna różnica jest taka że po mapie jeżdżą same AI, a w multi masz szanse spotkać normalnego gracza. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 Ok, a co z ta pauza - faktycznie nie da sie zatrzymac wyscigu ? Cytuj
flaczki 66 Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 W karierze jest po 68 eventow na strone , w czym nie musisz ich przechodzic by skonczyc gre Cytuj
saptis 620 Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 Dzieki. Z ta pauza to mega fail, nie interesuje mnie to czy gra laczy sie z serwerami czy nie bo nawet w singlu nie bedzie mozna pojsc sie odlac czy odebrac dzwoniacego telefonu bo jade wyscig - co za lipa ! 1 Cytuj
piotr_HQT 6 Opublikowano 25 listopada 2013 Opublikowano 25 listopada 2013 (edytowane) Szczerze, gra na PS3 niestety wygląda znacznie słabiej od PS4 - porównałbym poziom wizualny do przeskoku na linii PS2 - PS3 - niestety . Wygląda na to, że gra docelowo była robiona na PS4/XONE a wersja na PS3 jest po prostu znacznie brzydsza. Różnica jest duża, na tyle, że aż się chce kupić dla tej gry PS4, czego w swoim wypadku nie wykluczam (oczywiście nie dla NFS tylko ogolnie;) ). To naprawdę ładne i dynamiczne wyścigi, teren gry jest świetny (zróznicowany, ciekawy i duży), grania mnóstwo (pełno wyścigów) , dobry patent nawet z tym AllDrive ale graficznie na PS3 nie domaga niestety. Spadki framerate momentami sa naprawdę za duże, słabsza znacznie jakość tekstur i kiepska widoczność obszaru w oddali (zamazane) oraz ogólnie gra po prostu wygląda dużo gorzej. Nie mam takich problemów jak w/w , gra mi się nie zawiesza, ale niestety jak włączyłem sobie na YT widok z PS4 w 1080p, to przyznaję, że widok mnie rozwalił i ma się nijak do tego, co widać na PS3. Owszem, gra jest ładna, ale nagromadzenie efektów, duża widoczność etc. spowodowała, że cięcia względem PS4 wydają się duże i całość sprawia różnicę jak pod koniec generacji na linii PS2 - PS3 , a przyznaję, że tego się nie spodziewałem. Na PS4 gra jest śliczna i tu się ocen nie dziwię. Na PS3 to ta sama - miodna, dynamiczna, ucontentowana gra , ale jeśli ktoś jest czuły na wizualia, to niestety poczuje sporą rożnicę względem tego, co widać na YT na gameplayach. Trzeba przyznac, że na PC gra wygląda wyraźnie gorzej od wersji na PS4, ale oczywiście o wiele lepiej niż na PS3. Gameplayowo najlepszy NFS od dłuższego czasu. Tego NFSa pozamiata jednak prawdopodobnie The Crew - jak już wyjdzie Edytowane 25 listopada 2013 przez piotr_HQT 1 Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 29 listopada 2013 Opublikowano 29 listopada 2013 Pytanie do posiadaczy wersji na PS4 - wam też pad wali errorem podczas gry? U mnie cały czas świeci na czerwono. W innych grach normalnie na niebiesko. Dla mnie to zagadka bo gra działa idealnie, żadnych błędów nie uświadczyłem. A gierka kozak, grafika zrobiła na mnie duże wrażenie. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 30 listopada 2013 Opublikowano 30 listopada 2013 bankowo mam na niebiesko. pamietam bo jeszcze w nocy na premiere jak odebralem pada to sie wkurzalem bo odbijal mi sie w ekranie:) Cytuj
Mefyou 1 Opublikowano 30 listopada 2013 Opublikowano 30 listopada 2013 Czerwony jest jak sie gra tymi "złymi" a niebieski policja 1 Cytuj
Gumiś_JaGoDa 961 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Rivals ma split screena? Cytuj
smallv86 857 Opublikowano 8 grudnia 2013 Opublikowano 8 grudnia 2013 Tez wam sie pojawiaja na niebie rozowe artefakty? Czasem doslownie przez ulamek sekundy mrygnie i nie wiem czy to wina grygrafika w konsoli do wymiany (ps4) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.