Skocz do zawartości

Targi: E3, GC, TGS


Rekomendowane odpowiedzi

Kinect jest zmarginalizowany ale cały czas wykorzystywany w dashu i niektórych grach, a move teraz w jakikolwiek sposób jest wspierany?

Ale czemu porównujesz zabawkę za 100 zł do Kinecta który jest dużo droższy.

Move zastępuje teraz DS4, a to co można robić w dashu Kinectem można też robić DS4 i to w języku Polskim.

Odnośnik do komentarza

 

Kinect jest zmarginalizowany ale cały czas wykorzystywany w dashu i niektórych grach, a move teraz w jakikolwiek sposób jest wspierany?

Ale czemu porównujesz zabawkę za 100 zł do Kinecta który jest dużo droższy.

Move zastępuje teraz DS4, a to co można robić w dashu Kinectem można też robić DS4 i to w języku Polskim.

 

I dlatego że kosztowało 100-200zł to usprawiedliwia Sony że ma wy(pipi)ane tak? W sumie po tym jak obniżyli znacząco jakość oferty PS+ po tym jak zaczął być wymagany do gry multi to nie dziwi mnie że Sony znowu gwałci graczy.

 

No i proszę o konkrety co można zrobić w dashu PS4 za pomocą dualshocka.

Odnośnik do komentarza

Porównywanie sterowania movem do zabawy z hełmem chyba jednak jest nie na miejscu. Zupełnie inny poziom immersji jezeli chodzi o gry. Jezeli tego nie spartolą to nawet głupie mini gierki typu rollercoaster czy podwodne dziadostwa z rekinem dają zupełnie inne doznania niż machanie pałką przed tv.

Już sama przejażdżka kolejką górską (oculus- jakość chyba sd bo piksele waliły po oczach strasznie) dała mi namiastkę tego że to może faktycznie wypalić.

Chyba, że sony po raz kolejny da dupy z softem.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Niech któryś admin zmieni eX4actowi tytuł na "Nie wiem, ale się wypowiem" albo "Prawie jak Yano" :)

 

Move to zabawka za 100zł? XD Żeby grać komfortowo w gry przeznaczone na Move to trzeba było mieć 2x Move + Navi i to nie kosztowało 100 zł tylko ~ 400 zł.

 

No ale tak, Sony wzięło kasę, olali klientów, a Ci i tak będą ich po stopach całować :P A Kinect cały czas jest wykorzystywany w grach party itp. nawet ostatnio miały premiery co ważniejsze produkcje na kamerkę.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Nie ma sensu z wami taka dyskusja, wy porażkę obracacie w sukces a zapach gu.wna z zapach fiołków, najgorsza rasa betonów pod słońcem, ja i wiele innych osób może w tym miejscu napisać że Move był porażką, ale wy mimo tego że sam MS ma już wyj.ebane na Kinecta napiszecie że Kinect jest fajny.

Jest, do Fitnesu co najwyżej i podglądania jak uprawiacie sex.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Jaki ziom, najpierw sam sugeruje, że nic się nie stało, że Sony olało Move, bo i tak było tanie (nie no to wszystko wyjaśnia XD), co jest bzdurą (no chyba, że ktoś chciał biedazestaw i grać w jedną grę na krzyż), a zarzuca innym obracanie kota ogonem :P

 

 

No to z innej mańki. Pewnie nasz forumowy ekspert od spraw wszelakich nie pamięta jak Sony malowało świetlaną przyszłość gier 3D na PS3 i ludzie nawet tu na forumku kupowali wtedy istotnie droższe TV 3D, no bo będą super gry na PS3 w 3D i Sony też olało :P No to już było trochę więcej niż te Twoje "100 zł", bo jak ktoś wtedy dopłacał do 3D to były kwoty rzędu 1000 zł.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

3D to taki sam bajer jak rozszerzona rzeczywistość, 3D nie przyjęło się i w grach i w filmach, technologia praktycznie zanika, rift i morpheus to kolejna próba, może być albo szał albo klapa, oczywiście że będzie klapa, ale to będzie wciąż ciekawa zabawka dla wielu gadżeciarzy, nie odniesie też sukcesu takiego jak Kinect, chyba że będzie za 99$

Odnośnik do komentarza

 

Grudniowa impreza w założeniu stworzona z myślą tylko o graczach wywołuje ogromną burzę w mediach, ale także kolosalne oczekiwania. W dniu dzisiejszym Sony wyjawiło, że planowane jest dwadzieścia dyskusji panelowych. Pozwólcie, że zapytam… lubicie The Last of Us?

Bo Naughty Dog będzie obecne, na co drugim panelu, a samemu tytułowi również poświęcono jeden z nich. Impreza odbędzie się w Las Vegas 6 i 7 grudnia oraz będzie poruszała przede wszystkim tematykę samych gier. Osoby, które na nią dotrą, będą mogły zagrać w między innymi Battlefield Hardline, Tearaway Unfolded oraz Mortal Kombat X.

To nie są oczywiście jedyne atrakcje. Oprócz pięknych i mącących nam w głowach hostess będziemy mieli również okazje spotkać się z konkretnymi deweloperami, ale także wziąć w organizowanych przez studia dyskusjach panelowych. A o to ich lista:

Aktorzy i ich głosy: jak przeprowadza się casting

Historia, głos oraz motion-capture przywołuje wykreowane na ekranach telewizorów postacie do życia. Zobaczmy, jak wygląda to w praktyce, od samego początku, gdzie zatrudniamy poszczególnych aktorów aż do ostatniego etapu produkcji, gdzie tytuł ląduje na półkach sklepowych. Załóżmy na siebie kostium do motion-capture i odtwórzmy kilka scen z God of War oraz The Last of Us.

Wybory mają znaczenie – panel Telltale

Gry tego studia są oparte przede wszystkim o podejmowanie decyzji i życie z ich konsekwencjami. Chcieliście kiedyś zamienić się miejscami? Stać się na chwilę Bogiem i stworzyć decyzję oraz jej konsekwencje, z którymi będą musieli zderzyć się członkowie studia Telltale? Jeśli tak, to pokochacie ten panel.

Far Cry 4, czyli jak myśl dewelopera zmienia się w rzeczywistość doświadczaną w grze

Zajrzyj do kuchni Far Cry 4. Obejrzyj jak tytuł się rodził i co też sami fani do niego dodali, zaskakując wielokrotnie deweloperów swoją kreatywnością.

Retrospekcja God of War

Spotkaj się ze studiem Santa Monica i posłuchaj skąd w ogóle wziął się pomysł na przygody Kratosa. Dowiedz się o inspiracjach, które towarzyszyły kreacji tej postaci oraz jak te właściwie zostały zaimplementowane.

Good vs Evil jako F2P

Deweloperzy opowiedzą nam na temat tego, jak zrobić uczciwą grę F2P bez odwoływania się do mechanizmu "pay to win".

Jak zostać twórcą gier wideo?

Posłuchaj o początkach karier deweloperów ze studia Naughty Dog i SuckerPunch. Dowiedz się, że bycie twórcą wcale nie jest takie proste i czerp doświadczenie od najlepszych. Na panelu będzie także poruszony temat samego procesu tworzenia gier i co to znaczy jakąś zaprojektować.

Kuchnia studia deweloperskiego

Historia branży w pigułce opowiadana przez największe legendy całego przemysłu gier wideo. Poznaj nigdy nieopowiedziane wcześniej opowieści!

Praca w japońskim przemyśle gier wideo

Zachodni deweloperzy opowiedzą nam na tym panelu, co to znaczy pracować dla Japończyków i jak najlepiej zacząć.

Retrospekcja LittleBigPlanet

Czego wymagało ściągnięcie LittleBigPlanet na nową generację? Dowiedz się, skąd studio czerpało inspiracje!

Magia muzyki: jak twoje ulubione ścieżki muzyczne są tworzone?

Bez muzyki nie ma dobrej gry. To właśnie ona nadaje często klimat całej produkcji, o czym opowiedzą nam ludzie ze SCEA Music. Dodatkowo, idąc na ten panel, będziemy mogli posłuchać muzyki z The Order: 1886.

Modelowanie Nathana Drake’a, czyli jak ściągnąć legendę na PlayStation 4

Na tym panelu zajmiemy się przede wszystkim grafiką. Zobacz narodziny Nathana Drake’a na konsoli nowej generacji i to od pierwszych szkiców, przez modele 3D aż do zwiastunów.

30 rocznica Naughty Dog

Studio przygotowało dla nas duży materiał wideo, który opowie nam całą jego historię od samego początku.

Podnieś i zarżnij: podróż Diablo III na PlayStation 4

Spotkaj się z deweloperami stojącymi za Diablo III: Reaper of Souls. Posłuchaj ich rozmów na temat tworzenia tytułu na PlayStation 4 i dowiedz się, jakie też mieli problemy. A tych była cała masa!

Od prototypu do produktu

Zobaczmy narodziny naszych ukochanych indorów oraz ich drogę, jaką pokonują od prototypu i deski kreślarskiej aż do samej konsoli i PlayStation Store.

Plus, plus i dwa plusy w N++

Zespól deweloperski Metanet Software opowie nam, jak dziś robi się nowoczesną platformówkę oraz czego wymaga, aby ta wciąż była ciekawa dla graczy. Chcieliście stworzyć kiedyś jakiś etap? Jeśli tak, to ten panel jest dla Was.

Studio Salt and Sanctuary: nasza miłość do mroku i ciemności

Czyli dlaczego producent w ogóle robi gry wideo. Poznaj jego historię oraz dowiedz się, jak to jest tworzyć gry z myślą o swych fanach.

Czas na opowieści

Sesja AMA (Ask Me Anything) z Shuheiem Yoshidą, Adamem Boyesem, Scottem Rohde.

Fabuła w grach wideo – ciągle rozwijający się model

Jedni z największych scenarzystów (Naughty Dog, Double Fine, Media Molecute, Tequilla Works) pojawią się specjalnie dla Ciebie, aby opowiedzieć o swojej pracy i tego, jak należy w grach wideo tworzyć fabułę.

Sztuka kreacji niespodzianek w grach wideo

Panel, jak sama nazwa wskazuje jest pełen niespodzianek i nią też będzie jego zawartość.

Tryb wieloosobowy w The Last of Us od kuchni

Przyjdź, aby porozmawiać z deweloperami The Last of Us na temat wyzwań, jakie napotkali przy tworzeniu trybu wieloosobowego. Dowiedz się, jak rozwiązali problem wykorzystania skradania się przy grze z żywymi ludźmi, jak rodzą się DLC i oczywiście w jaki sposób balansuje się grę.

http://www.pssite.com/news-37625-znamy_tematy_dyskusji_panelowych_playstation_experience__naughty_dog_dominuje.html

Odnośnik do komentarza

Wybory mają znaczenie – panel Telltale

Lol, to jakiś żart. Przecież wybory w ich gierkach to jest totalna ułuda. Nie powiem, przyjemnie w to się gra.. ogląda, nawet na początku człowiek sobie myśli, że faktycznie ma wpływ na losy bohaterów, ale cała bańka pęka gdy próbuje się przejść grę po raz drugi. Wtedy jasno widać, że oglądamy historię dokładnie taką jaką scenarzyści zaplanowali (przeżyje ten kto ma przeżyć, a reszta prędzej czy później pójdzie do piachu), a my w większość przypadków jesteśmy biernymi obserwatorami. Ja rozumiem czemu tak jest (bo m.in. wiązałoby się to przynajmniej z podwójną ilością pracy), ale niech nie wciskają cały czas takich kitów, że wybory w ich gierkach mają jakieś znaczenie.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

5 grudnia będzie miała miejsca nowa impreza, zamiast VGA. Zwie się The Game Awards, w której stworzenie wzięli udział sami producenci konsol oraz Geoff Keighley. Będzie Sony, MS, Nintendo, Valve, Rockstar i wiele innych. Zapewniono też o nowych zapowiedziach gier. Event będzie trwał 2 godziny. Stream będzie dostępny na XBLA, PSN itd, czyt. wszędzie.

 

 

The three major console makers, Sony, Microsoft and Nintendo, and the largest publishers that produce games for the systems, have paired up to back “The Game Awards,” with the first event set to take place Dec. 5, from the Axis Theater in Las Vegas.

The show, which will be streamed live across all gaming systems and devices, is a direct challenge to Spike’s “VGX,” formerly “The Video Game Awards,” which was essentially a television promotional platform for upcoming releases during the peak holiday shopping season.

 

 

 

Nie ma to żadnego związku z Playstation Experience, które zaczyna się następnego dnia.

Edytowane przez Figaro
Odnośnik do komentarza

R* coś czuję, że wyskoczy z zapowiedzią nowej gry w losowym dniu do końca roku, przecież chyba nie mają nic na 2015?

 

VGX to była abominacja, wiadomo czy to nowe będzie z widownią czy tak jak VGX samo studio?

 

Nie wiadomo. Ale Spike/Viacom nie mają nic wspólnego z tą imprą tym razem. Jestem dobrej myśli.

 

A VGX było GOTY.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...