Skocz do zawartości

Targi: E3, GC, TGS


Rekomendowane odpowiedzi

Gość suteq
1 godzinę temu, ASX napisał:

 

czyli można nastawiać się na rozczarowanko, prawdziwe bomby chyba dopiero za rok wraz z nextgenami ;)

 

Ale tak naprawdę to po chuy czekać z prezentacją rok skoro i tak wszystkie zaprezentowane gry będą i tak działać na obecnych konsolach? Niech pokażą po prostu porównanie xox/anaconda albo zaznaczą, że aktualny trailer/gameplay leci z nowej konsoli i tyle. Przecież i tak wiadomo, że nowe konsole nadchodzą więc nie rozumiem po co czekać rok z takimi rzeczami skoro można je pokazać i teraz i za rok.

 

Tak jestem zajarany na to E3 a jak to będzie kapiszon to się wkur.wię. :/

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, suteq napisał:

Ale tak naprawdę to po chuy czekać z prezentacją rok skoro i tak wszystkie zaprezentowane gry będą i tak działać na obecnych konsolach?

Nie wiem ;) to pytanie do wydawców ktorzy wstrzymują swoje zapowiedzi 

 

Ja z jednej strony też chciałbym jak najwięcej zapowiedzi, ale z drugiej strony jeżeli ma to oznaczać 5 lat czekania na premiere to już niefajnie:pechowiec:

Odnośnik do komentarza

Zależy z jakiego poziomu spojrzymy. Technicznie? Tak, a nawet lepiej. Ilość assetów napakowana na wirtualny m2? Raczej nie, a przynajmniej nie na początku generacji. Budżet i ilość potrzebnych materiałów będzie główną blokadą. Dlatego firmy inwestują w A.I - automatyzacja tworzenia assetów jest bardzo ważnym problemem do rozwiązania.


Edit: Swoją drogą, jestem prawie pewien, że różne metody checkboardingu i temporal injection zostaną i w przyszłej generacji. Przewaga jaką dają w porównaniu do natywnej rozdzielczości jest ostatecznie bardzo kusząca w zestawieniu do wad, które są obecne przy ich zastosowaniu.

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, XM. napisał:

Tylko tak słabo? Ja oczekuje czegoś więcej. Ani anthem ani cyberpunk graficznie nie zrobiły na mnie wrażenia.

 

Ja od pokazów PS360 cały czas czekam na to aby w końcu fizyka świata, detekcja kolizji i AI przeciwników naprawdę ewoluowały. To, że kilka gier od czasu do czasu zabłyśnie na jednym z tych pól nie sprawia, że jest w czym przebierać. Chciałbym aby właśnie następna generacja się na tym skupiła a nie cz gra śmiga w pełnym 4K i 60 klatkach gdzie reszta jest trzeciorzędna.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

 

4 godziny temu, chrno-x napisał:

 

Ja od pokazów PS360 cały czas czekam na to aby w końcu fizyka świata, detekcja kolizji i AI przeciwników naprawdę ewoluowały. To, że kilka gier od czasu do czasu zabłyśnie na jednym z tych pól nie sprawia, że jest w czym przebierać. Chciałbym aby właśnie następna generacja się na tym skupiła a nie cz gra śmiga w pełnym 4K i 60 klatkach gdzie reszta jest trzeciorzędna.

 

Akurat z AI przeciwników nie ma problemu, jest ono dostosowywane do graczy. Gierki nie mogą być zbyt trudne bo nie będą formą relaksu. Reszta to niestety sama prawda. 

Edytowane przez Ukukuki
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Ukukuki napisał:

 

 

Akurat z AI przeciwników nie ma problemu, jest ono dostosowywane do graczy. Gierki nie mogą być zbyt trudne bo nie będą formą relaksu. Reszta to niestety sama prawda. 

 

Akurat na wyższych poziomach trudności AI nie zmienia się, po prostu wykrywają Cię znacznie szybciej i mają sztucznie podbitą wytrzymałość, gdzie bohater zaś leży po 2 strzałach. Nie jest to AI, które w jakikolwiek sposób szanuje inteligencję gracza a zwłaszcza kogoś, kto chce poczuć prawdziwe wyzwanie. AI leży i kwiczy i niejednokrotnie bardzo szybko wraca do swoich starych czynności jak gdyby nigdy nic. To jedna wielka bzdura. Dla mnie gra jeżeli nie stanowi jakiegokolwiek wyzwania nie jest formą relaksu tylko traktowania mnie jak amebę.

 

NIe bez powodu obecnie gry z gatunku stealth nie istnieją a jak się pojawiają to leży na najważniejszym polu: sztucznej inteligencji przeciwników, którzy nie słyszą jak mordujesz kumpla parę metrów dalej, nie widzą Cię choć stoisz 5 metrów od nich a tym bardziej nie słyszą jak biegniesz w ich kierunku (Aragami czy Styx to jakaś kpina a nie gry stealth). Po prostu twórcy zrobili się leniwi i najłatwiej obecnie jest zrobić ładną grafę.

 

Zresztą to jest wierzchołek góry lodowej na której wiele obecnych gier leży i kwiczy.

Edytowane przez chrno-x
Odnośnik do komentarza

Powiedzmy też sobie szczerze - konferencja MS będzie w ciemno bardzo dobra ze względu na ilość gier 3rd party - nie było licytacji z Sony wiec pewnie mocno się biły firmy o występ na tej konferencji + przedłużenie do 120 minut. Imo bardzo dobrze będzie się to ogladalo nawet jeśli nie będzie nie wiadomo jakich niespodzianek.

btw. może ktoś wkleić do pierwszego postu liste i godziny konferencji?

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...