Skocz do zawartości

Targi: E3, GC, TGS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Konami jedzie tylko na kolekcjach:

-contra

-castlevania

-turtlesy

Teraz pewnie suikoden, później MGS collection(może rozbudowany) kolejny raz, a silent pewnie jest w drodze, ale oni bezpośrednio do tego ręki nie przyłożą.

Opublikowano

Konami niech już lepiej ograniczy się do tych kolekcji staroci bez większych ingerencji, bo jeszcze Sukodena tak przerobią, żeby te wszystkie grywalne postacie zrobić jako gacha...

 

Chciałbym na TGS jakieś zapowiedzi od Atlusa i nowe gierki rytmiczne z idolkami dla mangozjebów. Chyba zapowiedzieli jakąś Kizuna Ai na PS4 + VR, to może pokażą coś więcej.

Muszę się leczyć.

Opublikowano
23 godziny temu, Suavek napisał:

Konami niech już lepiej ograniczy się do tych kolekcji staroci bez większych ingerencji, bo jeszcze Sukodena tak przerobią, żeby te wszystkie grywalne postacie zrobić jako gacha...

 

Chciałbym na TGS jakieś zapowiedzi od Atlusa i nowe gierki rytmiczne z idolkami dla mangozjebów. Chyba zapowiedzieli jakąś Kizuna Ai na PS4 + VR, to może pokażą coś więcej.

Muszę się leczyć.

A kiedy Konami przerobiło coś na gacha? Poważnie pytam. Może coś przegapiłem.

Opublikowano
37 minut temu, Basior napisał:

A kiedy Konami przerobiło coś na gacha? Poważnie pytam. Może coś przegapiłem.

Konkretnie nie wiem, czy nie PES przypadkiem? Podałem to jako przykład w kontekście tego, że Konami w ostatnich latach zeszmaciło się totalnie i chwytają się wszelkich praktyk skutkujących z jednej strony łatwym zarobkiem dla nich, z drugiej rujnowaniem znanych IP. Jak nie MG Survive, to maszyny Pachinko, albo NFT. Ogólnie określenie "FucKonami" nie wzięło się z nikąd. A że Suikoden słynie z tego, że było w nim ponad 100 grywalnych postaci, to w dzisiejszych czasach nie byłbym zdziwiony, gdyby właśnie zamiast normalnego odblokowywania zrobili jakąś gacha. Bo branża schodzi na psy i nic nie może być już proste.

Opublikowano
2 godziny temu, Suavek napisał:

Konkretnie nie wiem, czy nie PES przypadkiem? Podałem to jako przykład w kontekście tego, że Konami w ostatnich latach zeszmaciło się totalnie i chwytają się wszelkich praktyk skutkujących z jednej strony łatwym zarobkiem dla nich, z drugiej rujnowaniem znanych IP. Jak nie MG Survive, to maszyny Pachinko, albo NFT. Ogólnie określenie "FucKonami" nie wzięło się z nikąd. A że Suikoden słynie z tego, że było w nim ponad 100 grywalnych postaci, to w dzisiejszych czasach nie byłbym zdziwiony, gdyby właśnie zamiast normalnego odblokowywania zrobili jakąś gacha. Bo branża schodzi na psy i nic nie może być już proste.

E tam, to jednak robota jest. Prosty port na odwal, jeszcze się tnący. O to tak. W ogóle kiedy mają stream?

Opublikowano

Czyli właściciele mocarnych x box x re4 nie dostaną, a  ps4 basic tak, trochę uderzenie w  twarz z otwartej ręki. Ktoś tam chyba  jeszcze te sprzęty ma.

Opublikowano

no słabe zachowanie Capcomu, ale to nie pierwszy raz kiedy japoński dev podejmuje irracjonalną decyzję.

 

Przedwczoraj np. Square Enixa zapowiedział Octopath Traveler 2 na PS i Switcha, mimo iż jedynka nigdy nie wyszła na Playstation, za to była na Xboxie, a teraz dwójki zabraknie. Też dziwna decyzja. 

Opublikowano
Teraz, ASX napisał:

no słabe zachowanie Capcomu, ale to nie pierwszy raz kiedy japoński dev podejmuje irracjonalną decyzję.

 

Przedwczoraj np. Square Enixa zapowiedział Octopath Traveler 2 na PS i Switcha, mimo iż jedynka nigdy nie wyszła na Playstation, za to była na Xboxie, a teraz dwójki zabraknie. Też dziwna decyzja. 

Jedyne wyjaśnienie to fakt że  xone w wersji podstawowej jest zbyt słaby, a nie chcieli robić wersji tylko na ps4 pro i xonex.

  • Plusik 1
Opublikowano

no to logiczne wyjaśnienie, całkowicie możliwe. 

 

Albo po prostu biblioteka użytkowników na PS4, jest tak duża, że warto włożyć dodatkowy wysiłek w optymalizacje gry która pierwotnie miała być tylko na nextgeny, by zarobić więcej. 

Opublikowano
7 minut temu, Rtooj napisał:

Jedyne wyjaśnienie to fakt że  xone w wersji podstawowej jest zbyt słaby, a nie chcieli robić wersji tylko na ps4 pro i xonex.

 

RE Engine to dobrze zoptymalizowany silnik, jakoś nie było problemu z RE2/3, czy Village, więc nie sądzę by to był powód. Nawet na tym biednym xbox one  zrobiliby to w jakimś 900p i by ruszyło. 

Opublikowano

Wystarczy że zmienią target fps na 30 w przypadku PS4/Pro i już będą mieli nadwyżkę żeby podciągnąć grafikę na poziom wyżej niż w przypadku RE3R, a na next genach dadzą 60 fps (+ tryb z RT) i gra nadal będzie wyglądała świetnie. Bardziej zastanawia mnie czy będzie crossplay w Street Fighter 6, oby nie bo wtedy nie będą mogli zaszaleć z loadingami jeśli trafi się na gracza z PS4 albo PC ze starym dyskiem, a RE Engine dobrze korzysta z SSdków. Co do braku wersji XOne, pewnie zobaczyli na tabelki aktywnych graczy w RE czy MH na tej platformie i nie chcieli dokładać sobie dwóch kolejnych platform do ogarnięcia (bo wtedy by było już 7 + PC) a PS4 jest na rynku na tyle dużo że to nadal gra warta świeczki (szczególnie w Japonii gdzie jest mega problem z dostaniem PS5).

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...