Opublikowano 14 września 20222 l Konami jedzie tylko na kolekcjach: -contra -castlevania -turtlesy Teraz pewnie suikoden, później MGS collection(może rozbudowany) kolejny raz, a silent pewnie jest w drodze, ale oni bezpośrednio do tego ręki nie przyłożą.
Opublikowano 14 września 20222 l Będzie nextgen upgrade do MG Survive. Edytowane 14 września 20222 l przez Rtooj
Opublikowano 14 września 20222 l W zasadzie jak dostane suchy remaster Suikodena to ok. Byle w koncu miec to na coś innego niz Vita/Ps3
Opublikowano 14 września 20222 l Konami niech już lepiej ograniczy się do tych kolekcji staroci bez większych ingerencji, bo jeszcze Sukodena tak przerobią, żeby te wszystkie grywalne postacie zrobić jako gacha... Chciałbym na TGS jakieś zapowiedzi od Atlusa i nowe gierki rytmiczne z idolkami dla mangozjebów. Chyba zapowiedzieli jakąś Kizuna Ai na PS4 + VR, to może pokażą coś więcej. Muszę się leczyć.
Opublikowano 14 września 20222 l Generalnie "niezły" trend zapowiadać w 2022 r. gry na 2024 r. (o ile faktycznie wtedy wyjdą). Chociaż to i tak krok w dobrym kierunku względem zapowiedzi bez żadnych dat.
Opublikowano 14 września 20222 l A to coś nowego? Zapowiedź na 2 lata przed premierą to raczej standard
Opublikowano 15 września 20222 l 23 godziny temu, Suavek napisał: Konami niech już lepiej ograniczy się do tych kolekcji staroci bez większych ingerencji, bo jeszcze Sukodena tak przerobią, żeby te wszystkie grywalne postacie zrobić jako gacha... Chciałbym na TGS jakieś zapowiedzi od Atlusa i nowe gierki rytmiczne z idolkami dla mangozjebów. Chyba zapowiedzieli jakąś Kizuna Ai na PS4 + VR, to może pokażą coś więcej. Muszę się leczyć. A kiedy Konami przerobiło coś na gacha? Poważnie pytam. Może coś przegapiłem.
Opublikowano 15 września 20222 l 37 minut temu, Basior napisał: A kiedy Konami przerobiło coś na gacha? Poważnie pytam. Może coś przegapiłem. Konkretnie nie wiem, czy nie PES przypadkiem? Podałem to jako przykład w kontekście tego, że Konami w ostatnich latach zeszmaciło się totalnie i chwytają się wszelkich praktyk skutkujących z jednej strony łatwym zarobkiem dla nich, z drugiej rujnowaniem znanych IP. Jak nie MG Survive, to maszyny Pachinko, albo NFT. Ogólnie określenie "FucKonami" nie wzięło się z nikąd. A że Suikoden słynie z tego, że było w nim ponad 100 grywalnych postaci, to w dzisiejszych czasach nie byłbym zdziwiony, gdyby właśnie zamiast normalnego odblokowywania zrobili jakąś gacha. Bo branża schodzi na psy i nic nie może być już proste.
Opublikowano 15 września 20222 l 2 godziny temu, Suavek napisał: Konkretnie nie wiem, czy nie PES przypadkiem? Podałem to jako przykład w kontekście tego, że Konami w ostatnich latach zeszmaciło się totalnie i chwytają się wszelkich praktyk skutkujących z jednej strony łatwym zarobkiem dla nich, z drugiej rujnowaniem znanych IP. Jak nie MG Survive, to maszyny Pachinko, albo NFT. Ogólnie określenie "FucKonami" nie wzięło się z nikąd. A że Suikoden słynie z tego, że było w nim ponad 100 grywalnych postaci, to w dzisiejszych czasach nie byłbym zdziwiony, gdyby właśnie zamiast normalnego odblokowywania zrobili jakąś gacha. Bo branża schodzi na psy i nic nie może być już proste. E tam, to jednak robota jest. Prosty port na odwal, jeszcze się tnący. O to tak. W ogóle kiedy mają stream?
Opublikowano 15 września 20222 l Capcom wysrał się na knura spencera. RE4 będzie na PS4 ale olali starego Xboxa. Więcej pokażą za miesiąc.
Opublikowano 15 września 20222 l Czyli właściciele mocarnych x box x re4 nie dostaną, a ps4 basic tak, trochę uderzenie w twarz z otwartej ręki. Ktoś tam chyba jeszcze te sprzęty ma.
Opublikowano 15 września 20222 l no słabe zachowanie Capcomu, ale to nie pierwszy raz kiedy japoński dev podejmuje irracjonalną decyzję. Przedwczoraj np. Square Enixa zapowiedział Octopath Traveler 2 na PS i Switcha, mimo iż jedynka nigdy nie wyszła na Playstation, za to była na Xboxie, a teraz dwójki zabraknie. Też dziwna decyzja.
Opublikowano 15 września 20222 l Teraz, ASX napisał: no słabe zachowanie Capcomu, ale to nie pierwszy raz kiedy japoński dev podejmuje irracjonalną decyzję. Przedwczoraj np. Square Enixa zapowiedział Octopath Traveler 2 na PS i Switcha, mimo iż jedynka nigdy nie wyszła na Playstation, za to była na Xboxie, a teraz dwójki zabraknie. Też dziwna decyzja. Jedyne wyjaśnienie to fakt że xone w wersji podstawowej jest zbyt słaby, a nie chcieli robić wersji tylko na ps4 pro i xonex.
Opublikowano 15 września 20222 l no to logiczne wyjaśnienie, całkowicie możliwe. Albo po prostu biblioteka użytkowników na PS4, jest tak duża, że warto włożyć dodatkowy wysiłek w optymalizacje gry która pierwotnie miała być tylko na nextgeny, by zarobić więcej.
Opublikowano 15 września 20222 l 7 minut temu, Rtooj napisał: Jedyne wyjaśnienie to fakt że xone w wersji podstawowej jest zbyt słaby, a nie chcieli robić wersji tylko na ps4 pro i xonex. RE Engine to dobrze zoptymalizowany silnik, jakoś nie było problemu z RE2/3, czy Village, więc nie sądzę by to był powód. Nawet na tym biednym xbox one zrobiliby to w jakimś 900p i by ruszyło.
Opublikowano 15 września 20222 l Wystarczy że zmienią target fps na 30 w przypadku PS4/Pro i już będą mieli nadwyżkę żeby podciągnąć grafikę na poziom wyżej niż w przypadku RE3R, a na next genach dadzą 60 fps (+ tryb z RT) i gra nadal będzie wyglądała świetnie. Bardziej zastanawia mnie czy będzie crossplay w Street Fighter 6, oby nie bo wtedy nie będą mogli zaszaleć z loadingami jeśli trafi się na gracza z PS4 albo PC ze starym dyskiem, a RE Engine dobrze korzysta z SSdków. Co do braku wersji XOne, pewnie zobaczyli na tabelki aktywnych graczy w RE czy MH na tej platformie i nie chcieli dokładać sobie dwóch kolejnych platform do ogarnięcia (bo wtedy by było już 7 + PC) a PS4 jest na rynku na tyle dużo że to nadal gra warta świeczki (szczególnie w Japonii gdzie jest mega problem z dostaniem PS5).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.