Skocz do zawartości

Targi: E3, GC, TGS


Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie Reanimal i Herdling były ciekawe. No ale żal, że nie było zapowiedzi czegoś dużego AAA (zapowiedź kolejnej Mafii jest jak odfajkowanie zdarzenia podczas drinking game). Liczyłem po cichu na nową grę twórców It Takes Two.

 

W przyszłym miesiącu TGS no i może upragnione PS Showcase, gdzie W KOŃCU coś pokażą.

Edytowane przez Wojtq
Odnośnik do komentarza

Nadal najbardziej szkoda mi ludzi, którzy pracują nad tymi multiplayerowymi gierkami z szablonu o jednakowej grafice, które zdechną tak szybko, że takie stare dziady jak my nie zauważymy nawet ich premier. 
Dawaj więcej szablonu! Gracze wytrzymają! 
 

Spoiler

header.jpg.fe12265121c2cf027f0b815d552d40bf.jpg

pracujesz, starasz się ale uczestniczysz w takim gównie bo Pan zarobas wymyślił sobie, że będzie miał w kieszeni drugiego Fortnite :frog:

Odnośnik do komentarza

Jak to bywa na etacie w korpo - robisz co szef każe (nawet jeśli to bez sensu i gra umrze tydzień po premierze) i kasujesz kwit. Branża tak urosła, że fajne i pasjonujące projekty giną w morzu gówna.

 

Zawsze jest światełko w tunelu dla tych ludzi, że wraz z zebranym doświadczeniem pójdą na swoje albo trafią na ciekawszy projekt.

Odnośnik do komentarza

Nie no chlopaki zalowanie developerkow z duzego korpo to jakis autyzm. Oni pracuja za duza kase, nikt im broni przy glowie nie trzyma i jak by nie chcieli pracowac przy gowno projektach tylko czyms ambitnym to by mogli. Tacy ludzie nie sa bezrobotni jak naprawde nie sa zjebani albo po prostu slabi. Jest im wygodnie i beda robic co ktos kaze bo przelew co miesiac sie zgadza. To nie sa projekty dla ambitnych ludzi. Oni tez dobrze wiedza ze jak gra wypali to sami sa ustawieni na lata bo trzeba bedzie to rozwijac, bez wiekszego wysilku tak jak SoT, Fortnite i inne GaaSy. 

  • This 2
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Mejm napisał(a):

A bedzie cos jeszcze oprocz pojedynczych pokazow? Bo jak to mialo byc pier.dolniecie otwierajace, no to chyba juz tylko w japonczykach na jesien nadzieja.

próżne twoje nadzieje, bo kiedy ostatnio były dobre konferencje na TGS?

Odnośnik do komentarza

 

Spoiler

30. God of War - Path of Hades

29. Mafia - Fair Play

28. Driver - Parking Garage Tutorial

27. Max Payne - A Cold Day in Hell

26. Earthworm Jim - Underwater Base

25. Conker's Bad Fur Day - Mugged

24. Hollow Knight - Path of Pain

23. Spyro 2: Ripto's Rage - The Alchemist

22. Yooka-Laylee and the Impossible Lair - The Impossible Lair

21. Grand Theft Auto: San Andreas - Wrong Side of the Tracks

20. Super Meat Boy - The Guy

19. Dark Souls - Blighttown

18. Sonic the Hedgehog - Labyrinth Zone

17. Contra - Waterfall

16. Halo: Combat Evolved - The Library

15. Resident Evil 6 - The Snowstorm

14. Crash Bandicoot - The High Road

13. Ecco the Dolphin - Welcome to the Machine

12. The Lion King - Can't Wait to Be King

11. Super Smash Bros. Brawl - The Great Maze

10. Elden Ring - Elphael, Brace of the Hagligtree

9. Zelda II: The Adventure of Link - The Great Palace

8. Ninja Gaiden - Stage 6-2

7. Goldeneye 007 - Aztec

6. Psychonauts - The Meat Circus

5. Celeste - Farewell

4. Guitar Hero III: Legends of Rock - Through the Fires and Flames

3. Teenage Mutant Ninja Turtles - The Dam

2. Super Mario Galaxy 2 - The Perfect Run

1. Battletoads - Turbo Tunnel

---

Chyba pomyliłem tematy, powinno być w tęczy :). 

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, SnoD napisał(a):

Dodam od siebie finał Ninja Gaiden II, który mógł dla wielu okazać się nie do przejścia jeśli wcześniej nie znali struktury finałowej potyczki :p

Mnie się przypomniało jak miałem niemalże łzy w oczach w przedostatnim chapterze jedynki, jak jest boss za bossem :obama: choć ciąg bossów w dwójce na koniec to też nie była miękka gra.

Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):

 

Z tą trudnością levelu na przeklętym moście w Crashu absolutnie się zgadzam. Panie, nie ma żadnej gadki. Przejebany poziom, ale ja to załatwiłem tak, że w newralgicznych momentach przeszedłem po tych bocznych linach. Nie miałem już siły na skakanie po żółwiach. I udało się!

Natomiast co do San Andreas, nie pamiętam jak to wyglądało w oryginalnej wersji na PS2, ale w The Definitive Edition zrobiłem to za pierwszym razem. Czytałem też nie raz zdanie ludzi którzy grali o trudności tego levelu, że jest z deka przehajpowane… Więc coś w tym musi być.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...