Opublikowano 15 marca 20187 l no takie wypranie mózgu w stylu korporacji, cudownie, że pokazali minikrafta ch,uj, że nas to gów.no obchodzi ale MS zarobił dużo pieniązka
Opublikowano 15 marca 20187 l Przecież napisałem że dla nas była słaba. Ale Microsoft nie ocenia swojej konferencji patrząc na to czy milan na forum psxetreme.info był zadowolony tylko patrzy globalnie.
Opublikowano 15 marca 20187 l Tylko pewnie nikogo z nas nie obchodzi tutaj sony, micro czy inne ubisofty, asax. Chcemy tylko oglądać fajne konferencje a ta microsoftu nie była zbyt fajna
Opublikowano 15 marca 20187 l wyjaśniłem tylko milanowi dlaczego Microsoft jak to milan napisał "czuł się sobą zachwycony", a korporacja czuje się zachwycona kiedy zarabia dużo pieniążków i dlatego właśnie pokazują tego Minecrafta co roku i w tym roku też go pokażą. Tylko tyle i powtórzę jeszcze raz, też czułem się zawiedziony konferencją i uważam ją za słabą.
Opublikowano 15 marca 20187 l Akurat mi nic nie wyjaśniłeś, ponieważ g,owno mnie interesuje ze micro było zadowolone bo wiedziało ze sprzeda dzieciakom minekrafta. Nie jestes graczem, jesteś niewolnikiem Microsoftu, zamiast reagowac jak gracz na ch,ujową konferencje, zachowujesz sie jak rzecznik PiSu który przekonuje ze sady beda teraz orzekac w 5 minut. tym temacie wystarczy ze skonczysz swoją wypowiedz na zdaniu ze nie byłeś zachwycony konferencją microsoftu, co zgadza sie z tym co ja napisałem. Te biznesplany, pomysly jak wcisnac frajerom glupie gry zostaw na inny temat, najlepiej torpeduj mendrka, on mocno w tym siedzi.
Opublikowano 15 marca 20187 l konferencja wygladala jak zorganizowana przez sony na złość, gimbo garaż i pokaz mocy koxa w super duper 4k dlc do minecrafta ciekawe czy ogarną dupe na ten rok, boje sie tego samego ale w poteznej sali z koncertem jayz i wjazdem 3 aut na scene
Opublikowano 15 marca 20187 l 9 minut temu, Pupcio napisał: Tylko pewnie nikogo z nas nie obchodzi tutaj sony, micro czy inne ubisofty oj no nie wiem, dobro firmy matki to na forum psx extreme nie raz, nie dwa jest dość poważna sprawa btw czy mi się wydaje czy milan już spędził więcej czasu na pisaniu o xboksie i jego grach na forum niż na faktycznym graniu w gry w ostatnim roku
Opublikowano 15 marca 20187 l No i tu jest clue, nieważne ile będą mieć miejsca, wazne by zmienili podejście. Sony zaprasza orkiestrę by wpie,rdolic motyw pod nowy trailer GOW, micro szczery ryja bo pokazali minekrafta 4k, niech w koncu dorzuca do pieca mnostwem zapowiedzi, i zmiotą sony. 1 minutę temu, raven_raven napisał: oj no nie wiem, dobro firmy matki to na forum psx extreme nie raz, nie dwa jest dość poważna sprawa btw czy mi się wydaje czy milan już spędził więcej czasu na pisaniu o xboksie i jego grach na forum niż na faktycznym graniu w gry w ostatnim roku Tak, pisałem ze wole forum od gier ;]
Opublikowano 15 marca 20187 l MS przynajmniej pokazał dobrą konsolę. Kumpel z PS4 dzień później do mnie pisał, że mógł w ogóle konferencji Sony nie oglądać, bo widział ją już rok wcześniej XD
Opublikowano 15 marca 20187 l 2 minuty temu, milan napisał: niech w koncu dorzuca do pieca mnostwem zapowiedzi akurat nie chce by zapowiadali gry które wyjdą za ponad rok, niech pokaza mniej ale na najbliższy czas
Opublikowano 15 marca 20187 l No ale chyba po takim czasie to powinni conajmniej 3 killery miec juz prawie gotowe.
Opublikowano 15 marca 20187 l 4 minuty temu, kermit napisał: akurat nie chce by zapowiadali gry które wyjdą za ponad rok, niech pokaza mniej ale na najbliższy czas Same. Ja bym radził każdemu kto jara się zapowiedziami na wyrost żeby się mocno w głowę puknął. Gry powinny być zapowiadane MAX rok przed premierą. Idealnie jest tak jak to robi Bathesda - zapowiadają i gra wychodzi w ciągu 6 miesięcy. Wtedy już wiedzą czy zdążą czy nie, bo w połowie produkcji to może zdarzyć się wszystko. Edytowane 15 marca 20187 l przez Pacquiao
Opublikowano 15 marca 20187 l No mówili że się ogarną z tymi zapowiedziami, za 3 miesiące zobaczymy czy nas nie oszukali
Opublikowano 15 marca 20187 l 56 minut temu, milan napisał: Akurat mi nic nie wyjaśniłeś, ponieważ g,owno mnie interesuje ze micro było zadowolone bo wiedziało ze sprzeda dzieciakom minekrafta. Nie jestes graczem, jesteś niewolnikiem Microsoftu, zamiast reagowac jak gracz na ch,ujową konferencje, zachowujesz sie jak rzecznik PiSu który przekonuje ze sady beda teraz orzekac w 5 minut. tym temacie wystarczy ze skonczysz swoją wypowiedz na zdaniu ze nie byłeś zachwycony konferencją microsoftu, co zgadza sie z tym co ja napisałem. Te biznesplany, pomysly jak wcisnac frajerom glupie gry zostaw na inny temat, najlepiej torpeduj mendrka, on mocno w tym siedzi. wydaję mi się że piszemy na tym forum bo lubimy gry a to wiąże się z tym jak działają (albo wydaje mi się że działają) pewne mechanizmy w branży które odpowiadają potem za kształt gier. Staram się od czasu do czasu reagując na twoje posty jak najrzetelniej jak najbardziej obiektywnie coś Ci wyjaśnić nie oceniając czy korpo robi dobrze czy źle ale widzę że wolisz funkcjonować na innym płytkim poziomie świadomości. Okej w porządku twój wybór. Ale moim zdaniem trzeba umieć oddzielić perpektywę gracza od perpektywy korporacji, bo kiedy te dwie sfery się spotykają prowadzi to do tragicznych rezultatów i naprawdę daruj sobie teksty o niewolniku @milan BTW jak mam reagować na to że pokazali słabą konfernecje? mam sprzedać konsole i obrazić się na Microsoft bo pokazali za mało filmików na scenie? Chyba zbyt infantylnie to wszystko traktujesz 45 minut temu, Pupcio napisał: No mówili że się ogarną z tymi zapowiedziami, za 3 miesiące zobaczymy czy nas nie oszukali od razu ostrzegam, że Spencer mówi że nie chcę zapowiadać tytułów za wcześnie........... ale nowe IP, czy jakieś rebooty mogą być zapowiadane wcześniej bo potrzebują więcej czasu aby przebić się do świadomości graczy Edytowane 15 marca 20187 l przez asax
Opublikowano 15 marca 20187 l Ludzie grający na konsolach tylko jednej firmy powinni generalnie darować sobie wycieczki w stylu "niewolników"
Opublikowano 15 marca 20187 l No ale konferencje trzeba czymś wygrywać, jak nie pokażą gier widmo to skąd wiadomo czy będzie zaorane?
Opublikowano 15 marca 20187 l 1 minutę temu, _Be_ napisał: No ale konferencje trzeba czymś wygrywać, jak nie pokażą gier widmo to skąd wiadomo czy będzie zaorane? spokojnie wejdziesz na forumek i od razu będziesz wiedział kto wygrał i zaorał, nie trzeba nawet tracić czasu na oglądanie konferencji
Opublikowano 15 marca 20187 l 3 minuty temu, _Be_ napisał: No ale konferencje trzeba czymś wygrywać, jak nie pokażą gier widmo to skąd wiadomo czy będzie zaorane? szony pokazuje fajniejsze multiplatformy. Chociaż w tym roku u micro pewnie pokażą cyberpunka więc mogą n a m i e s z a ć
Opublikowano 15 marca 20187 l Multiplatformami się nie ora a grami widomo jak FF 7 czy innym Shenmue hello
Opublikowano 15 marca 20187 l 48 minut temu, Pupcio napisał: Chcemy tylko oglądać fajne konferencje a ta microsoftu nie była zbyt fajna Ja tam co roku dobrze się bawię na konferencjach Microsoftu
Opublikowano 15 marca 20187 l 2 minuty temu, Pacquiao napisał: Same. Ja bym radził każdemu kto jara się zapowiedziami na wyrost żeby się mocno w głowę puknął. Gry powinny być zapowiadane MAX rok przed premierą. Idealnie jest tak jak to robi Bathesda - zapowiadają i gra wychodzi w ciągu 6 miesięcy. Wtedy już wiedzą czy zdążą czy nie, bo w połowie produkcji to może zdarzyć się wszystko. Nigdy się z tym nie zgodzę i nie mam zamiaru się pukać w głowę. Za to analogicznie zapytam - jaka jest różnica między wiedzą o tym, że dany dev nad czymś pracuje, a jej brakiem? Nie sprawi to, że gra będzie inna, nie sprawi to, że dev nagle nad czymś innym będzie pracował, ani nie sprawi, że gra będzie krócej robiona. Powiem więcej, ta wiedza pozwala łatwiej oszacować jak będzie wyglądał kalendarz wydawniczy w całej generacji, co mi jako potencjalnemu klientowi pasuje. Uwielbiam przykład Bethesdy - jaka jest różnica w zapowiedzeniu F4 6 miesięcy przed premierą skoro było wiadomo, że prace zaczęły się po skończeniu Skyrima? Dla mnie żadna. Jakości gry to nie zmieniło. Dodatkowo większość podobnych krótkich okresów zapowiedź-premiera, to gry związane z już istniejącą marką (jak nowy Tomb Raider - i znowu, o powstawaniu gry było wiadomo jeszcze przed premierą poprzedniej części). W przypadku nowych IP AAA, to po prostu nie działa. Jeszcze nigdy w życiu nie przeczytałem rozsądnego argumentu na rzecz takiego sposobu wydawania. Tak naprawdę jedyne co to zmienia, to skoncentrowany wysiłek reklamowy wydawcy, czyli coś co mnie jako klienta mało obchodzi.
Opublikowano 15 marca 20187 l @Hendrix Są ludzie, którzy napalają się na jakąś grę i jak wiedzą, że gra ma wyjść za rok, dwa a po drodze jeszcze trafiają na opóżnienia to po prostu są tym faktem wkur,wieni. Simple as that.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.