Starh 3 176 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Spencer niczym Mojzesz albo uratuje naród botów wybranych i przejdzie z nimi przez krwiste morze, albo zatopi łajbę.. Cytuj
Bzduras 12 842 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Zbyt dużych oczekiwań po MS nie mam. Nadal czekam na trailer DMC5, gdziekolwiek. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Mam bardzo duże oczekiwania po dzisiejszej konferencji. Cytuj
selene 3 376 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Sea of Solitude od tej Niemki co doszła na scenie wygląda bardzo bardzo fajnie. Szkoda, że EA wydaje, pewnie długo nie będzie na Steamie. Konfa Microsoftu dzisiaj roz(pipi)i system, nie mogę się doczekać. 2 1 Cytuj
Observer 10 576 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 (edytowane) Ale się niektórym poprzeczka obniżyła w te 3 lata, jak konfa może zostać uratowana multiplatformami? Kiedyś multiplatformy to było coś czego się w ogole nie liczyło do oceny konferencji bo w żaden sposób nie przekonują do wyboru platformy danej firmy skoro wychodzą na wszystko. Na konferencji która ma prezentować platformę danej firmy multiplatformy to zapchajdziury. Jeszcze nie spotkałem w życiu osoby która by powiedziała "Kupuje konsole firmy <xxx> bo multiplatforma została pokazana na jej konferencji". Edytowane 10 czerwca 2018 przez Observer 2 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Teraz, Observer napisał: Ale się niektórym poprzeczka obniżyła w te 3 lata, jak konfa może zostać uratowana multiplatformami? Kiedyś multiplatformy to było coś czego się w ogole nie liczyło do oceny konferencji po w żaden sposób nie przekonują do wyboru platformy danej firmy skoro wychodzą na wszystko. Na konferencji która ma prezentować platformę danej firmy multiplatformy to zapchajdziury. Jeszcze nie spotkałem w życiu osoby która by powiedziała "Kupuje konsole firmy <xxx> bo multiplatforma została pokazana na jej konferencji". Z jednej strony pokazywanie multiplatform na konferencji to wpisywanie j. polskiego do tabelki umiejetnosci w CV, z drugiej strony nie po to Microsoft ma najsilniejszą konsolę na rynku by nie wykorzystać tego i nie wspomnieć ze multiplatformy najlepiej będą wyglądac u nich. Tym bardziej, jak widac po poscie Paquaio, nawet gry, wydawałoby się, mocne jak alan wake i sunset, nie mają prawa bytu jako kontynuacje, bo nikt tego nie kupi. Zostaje w takim razie swięta trójca, i najmocniejsz emultiplatformy. Nie znam popwodu tego stanu, moze po prostu pewni odbiorcy okopali się u Sony, Nintendo, i Miicrosoft i ile mozna uderzać głową o ścianę. Cytuj
ASX 14 738 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 ja znam ludzi, ktorzy kupili PS4 dla Destiny i Battlefronta Cytuj
selene 3 376 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Streszczenie konferencji dla tych co przegapili: 1 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 (edytowane) Rok 2018, na forum PSX Extreme wciąż są specjaliści, którzy myślą, że zwykli ludzie grają w większości w exy. Nie powiem, pomysł połączenia Gearsów z mechaniką z XCOM byłby naprawdę ciekawy. Nie mam nic przeciwko „skręcaniu” w inne gatunki jak to robi Halo z Halo Wars na przykład, bądź na trochę mniejszą skalę, ale Forza z Forzą Horizon. Edytowane 10 czerwca 2018 przez raven_raven Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 (edytowane) Tak bo Sony wcale nie sprzedało masy konsol dzięki reklamom Destiny, CoDa czy Fify xd. Zresztą widziałem w Polsce reklamę PS4, a tam Fortnite I Netflix. Nie spodziewam się dużo po konfie MS ale nie jest to żaden ostatni dzwonek ani nic. Generacja już się kończy, MS przegrał ja z kretesem i teraz ważniejszy jest start nowej generacji gdzieś pewnie za dwa lata i te wszystkie gry pokroju Fable, Perfect Dark czy Mech Warrior/Assoult są przygotowywane na następną konsole. 15 World Premier to oczywiście 90% Multiplatformy jak Division 2, Rage 2 czy Cyberpunk. Edytowane 10 czerwca 2018 przez hav7n 5 Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 8 minut temu, milan napisał: Z jednej strony pokazywanie multiplatform na konferencji to wpisywanie j. polskiego do tabelki umiejetnosci w CV, z drugiej strony nie po to Microsoft ma najsilniejszą konsolę na rynku by nie wykorzystać tego i nie wspomnieć ze multiplatformy najlepiej będą wyglądac u nich. Tym bardziej, jak widac po poscie Paquaio, nawet gry, wydawałoby się, mocne jak alan wake i sunset, nie mają prawa bytu jako kontynuacje, bo nikt tego nie kupi. Zostaje w takim razie swięta trójca, i najmocniejsz emultiplatformy. Nie znam popwodu tego stanu, moze po prostu pewni odbiorcy okopali się u Sony, Nintendo, i Miicrosoft i ile mozna uderzać głową o ścianę. Zgadza się. Sam ostatnio kupiłem XoX i chcę po prostu mieć tez potwierdzenie, że poza kontynuacjami niektórych z IP MS, gry dużych wydawców third party, jak nowe Metro będą dobrze wspierały sprzęt (co wcale nie jest takie oczywiste). A większość graczy skupia się i tak na markach multiplatformowych i brak takich gier na konferencji MS byłaby strzałem w stopę - wystarczy powiedzieć, że dla wielu nabywców konsol już same deale marketingowe na gry takie jak BF, gdzie gra jest pokazywana tylko na jednym sprzęcie, potrafi zasugerować, że na innej konsoli w to nie zagrają. Podejrzewam, że w sklepach z grami sprzedawcy często spotykają się z pytaniami czy zagram na PS4 w Call of Duty czy w PES na Xone. A jeżeli chodzi o ostatnie zdanie to odpowiedź jest banalnie prosta - MS i Sony mają dokładnie ten sam target i w tej generacji wstrzeliło się w niego Sony. Nintendo wstrzeliło się tak jak w czasach Wii w grupę graczy szukających modnego gimmicka (bo nie o gry tu chodzi skoro dla tych samych gier nikt WiiU nie kupował). MS natomiast chciał złapać i jednych i drugich i w konsekwencji przez Kinecta zrobił trochę za słabą konsolę, więc graczy "HC" zgarnęło Sony, a gimmick w postaci Kinecta wypalił się już na X360 i resztę graczy zbiera teraz Switch. MS natomiast stoi w rozkroku, bo już nie da się tego odwrócić i obecnie pracuje tylko polityką, którą będzie mógł kontynuować na kolejnej konsoli, która na 99% będzie szła drogą wyznaczoną przez XoX. A to co pisze Observer, to totalna ignorancja tego jaka jest faktyczna sytuacja na rynku. Pokazujmy same ex'y, które w większości mają problem przebić się do 2-3 mln graczy i olejmy gry, które schodzą w dziesiątkach mln bez mrugnięcia okiem 1 Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 2 minuty temu, Pacquiao napisał: MS natomiast stoi w rozkroku, bo już nie da się tego odwrócić Tu się nie zgadzam, od momentu zapowiedzi scorpiona mieli mnóstwo czasu i pieniędzy by odwrócić to. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 8 minut temu, hav7n napisał: Tak bo Sony wcale nie sprzedało masy konsol dzięki reklamom Destiny, CoDa czy Fify xd. Zresztą widziałem w Polsce reklamę PS4, a tam Fortnite I Netflix. Nie spodziewam się dużo po konfie MS ale nie jest to żaden ostatni dzwonek ani nic. No dokładnie, najnowsza reklama PS4 wygląda tak - Fortnite - Fifa - Netflix. Nikt się nawet nie zająknął o ex'ach, dla których ludzie "kupują PS4" :p Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 A co mieli zrobić w rok? Trzy duże gry AAA które robi się 3-5 lat? Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 1 minutę temu, milan napisał: Tu się nie zgadzam, od momentu zapowiedzi scorpiona mieli mnóstwo czasu i pieniędzy by odwrócić to. Nie mieli. W momencie gdy PS4 zaczęło się sprzedawać 2x więcej od Xone było już po sprawie. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Na poprzedniej generacji plejka nie radziła sobie tak samo jak teraz xbox, a jednak dzięki eksom odbiła się od dna 3 Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Teraz, Yakubu napisał: Na poprzedniej generacji plejka nie radziła sobie tak samo jak teraz xbox, a jednak dzięki eksom odbiła się od dna PS3 od momentu premiery sprzedawało się lepiej niż X360 od momentu premiery, więc nie gadaj głupot. Różnica polegała na tym, że PS3 wyszło rok po X360, więc ten miał przewagę przez pierwsze lata. Po premierze X360 powszechnym przekonaniem było, że po 3 latach padnie jak pierwszy X, bo nie wytrzyma konkurencji z "kilkukrotnie" mocniejszym PS3. Cytuj
Mani 715 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 7 minut temu, hav7n napisał: A co mieli zrobić w rok? Trzy duże gry AAA które robi się 3-5 lat? Przepraszam a kiedy zapowiedzieli skorpiona? A kiedy go zaczęli tworzyć bo z pewnością nie w dniu zapowiedzi. Mieli ogrom czasu by powalczyć grami. Ale, że wiekszość z nas kupuje oczami a 1szy Xbone to był brzydal na tle ślicznego PS4, dodatkowo PS4 mocniejsze i tańsze bo ktoś w MSie wymyslił kinect2.0 w zestawie i sprawa się rypła. Cytuj
Duki 105 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 X360 przede wszystkim mial duzo konkretnych rzeczy na wylacznosc przed dlugi okres, czyli Bioshock, Mass Effect, do tego Forza 2, PGR4, Halo 3 i konkretne multiplatformy, jak Assassins Creed, czy Modern Warfare. I wszystko to w 2007 roku. PS3 mialo wtedy Heavenly Sword, Lair, demo Ratcheta i rok pozniej Haze, czyli same wtopy - nawet Resistance i Motorstorm tutaj nie pomogly. Tak jak Playstation wyscigami stalo i wszystkim w zasadzie, tak MS zgarnal wszystko. Exy nie sprzedaja konsol, ale chcialbym zeby cos takiego wydarzylo sie jeszcze raz - casuale nie ogarniaja gier na wylacznosc, ale ona takze dokladaja swoja cegielke do fejmu, bo ludzie gadaja o konsoli, na ktora wychodzi wiecej lepszych gier, nawet jesli niespecjalnie w nie zagraja. Cytuj
Pacquiao 889 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 (edytowane) Ci forumowi eksperci co myśleli, że MS nagle pokaże 3 AAA ex'y i w 2 lata sprzedadzą 40 mln konsol i dogonią PS4, które oczywiście musiałoby przez 2 lata nie sprzedać dodatkowo ani jednej sztuki żeby do tego doszło Takie skutki braku matematyki na maturze przez kilka lat MS i tak bardzo dobrze wybrnął z sytuacji, bo do premiery kolejnej konsoli sprzedadzą 45-50 mln Xone/XoX co jest historycznie dobrym wynikiem jak na konsolę stacjonarną. Jak ktoś myśli, że to porażka, to niech sobie przypomni WiiU (16 mln przez cały okres na rynku), Dreamcasta czy GameCube'a :p Edytowane 10 czerwca 2018 przez Pacquiao Cytuj
Pupcio 18 808 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Przepraszamy że chcielibyśmy zobaczyć gry 3 1 1 Cytuj
Faka 4 051 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Znowu te korporacyjne posty dona jak to dobrze, że excel się zgadza, dzizas. 3 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Jest spora szansa, że Shadow Die Twice będzie wydawany albo przez Activision, albo przez Ubi - w pierwszym przypadku spodziewam się trailera na dzisiejszej konferencji MS, damn - to będzie ważny projekt From Software, studio trochę się rozrosło w końcu. Cytuj
Czezare 1 462 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 (edytowane) 9 minut temu, Hendrix napisał: Jest spora szansa, że Shadow Die Twice będzie wydawany albo przez Activision, albo przez Ubi - w pierwszym przypadku spodziewam się trailera na dzisiejszej konferencji MS, damn - to będzie ważny projekt From Software, studio trochę się rozrosło w końcu. Też Fromsoftłerom bardzo kibicuję, wszak jest to studio, które jako jedyne wymyśliło coś nośnego, oryginalnego, godnego uwagi w grach singlowych i nie tylko od blisko dziesięciu lat. Edytowane 10 czerwca 2018 przez Czezare Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.