Gość DonSterydo Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Mam nadzieję, że w singlu będzie jakiś tryb offline jakby serwery się spociły albo mój net nie wyrabiał Cytuj
Gość suteq Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 (edytowane) Do dzisiejszej prezentacji miałem totalnie wywalone na tę grę. No to juz nie miej Chyba jednak dalej będę miał bo poza destrukcją to niestety nic ciekawego. Edytowane 4 sierpnia 2015 przez suteq Cytuj
MaZZeo 14 187 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Design całej gry ohydny w sensie graficznie? Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Artystycznie. W sensie nie chodzi o technikalia, tylko design wizualny. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 To jest akurat klasyczny cell shading w stylistyce komiksowej. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 grafika typowa dla crackdowna. kurna coop w 4 i totalna rozpierducha. pamiętam dobre akcje w jedynce z kumplem. co tam się odwalało na dwójkę się wypiąłem ale trójeczka zapowiada się osom więc pewnie wpadnie w łapki. orby, będzie zbieranie. pamiętam jak w jedynce chyba 2 dni szukałem ostatniego niebieskiego. dopiero w jakimś tunelu pod ulicą znalazłem, ledwo go było słychać jeśli stanęło się w odpowiednim miejscu. Cytuj
wrog 609 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Opublikowano 4 sierpnia 2015 Obstawiam, że tak będzie tylko jak będzie połączenie z netem. Bez niego - brak destrukcji. Ta rozwałka całkowita to tylko w multi. Crackdown 3 will also deliver a groundbreaking competitive multiplayer mode, where everything is physical thanks to the Microsoft Cloud. Harness 20 times the power of your Xbox One to unleash 100 percent destructible environments for the first time ever in gaming and create your own explosive stories in the process. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Opublikowano 5 sierpnia 2015 (edytowane) 3:45 min gameplayu :U http://www.gamepro.de/xbox/spiele/xbox-one/crackdown-3-/videos/51200,84163.html edit: co tam sie odpie.rdala xDDD WINCYYYJ! Edytowane 5 sierpnia 2015 przez kermit 2 Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Opublikowano 5 sierpnia 2015 rozpierducha pełną gębą. pała of klałd. w tej grze zawsze chodziło o beztroską destrukcję i czysty playground ale zmienianie wieżowca w kupę gruzu od tak to Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Opublikowano 5 sierpnia 2015 To jedna z tych gier, gdzie na grafikę powinno się mieć totalnie wywalone, bo fun będzie nieziemski. Dla mnie to taki syndrom Titanfall - gra wyglądała jak z PS2, ale nie sposób się było oderwać. A tutaj w pełni zniszczalne środowisko i to w multi w co-opie - matko. Przecież jak popłynę z wyobraźnią i pomyślę jakie akcje tu będzie można odwalać, to aż włos się na ciele jeży Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Opublikowano 5 sierpnia 2015 próbkę kreatywnej destrukcji pokazali już rok temu. dla przypomnienia: Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Ważne, aby ta zadyma nie znudziła się po pierwszym dniu. Zobaczymy co tam zaproponują. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 5 sierpnia 2015 Opublikowano 5 sierpnia 2015 (edytowane) 3:45 min gameplayu :U http://www.gamepro.de/xbox/spiele/xbox-one/crackdown-3-/videos/51200,84163.html edit: co tam sie odpie.rdala xDDD WINCYYYJ! Dopiero teraz to zobaczyłem. Jak to będzie działać na normalnym łączu internetowym bez spadków do 10 FPS, to można ich uznać za magików To będzie albo wielka klapa albo spektakularny sukces. Edytowane 5 sierpnia 2015 przez DonSterydo Cytuj
MaZZeo 14 187 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Opublikowano 5 sierpnia 2015 nie ma co narzekać na grafikę bo gra jest ewidentnie niedokończona. Cytuj
JuanMag 159 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 17 minutowy pokaz rozpierduchy http://uk.ign.com/videos/2015/08/06/17-minutes-of-explosive-crackdown-3-gameplay-gamescom-2015?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social 2 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 8 sierpnia 2015 Opublikowano 8 sierpnia 2015 (edytowane) Dla ludzi co nie trawia tego ign playera. Zadanie na dzis - obejrzec caly pokaz od poczatku do konca bez trzymania kutanga w lapie Co tam sie odpierdala panowie to przechodzi ludzkie pojecie gify: Edytowane 8 sierpnia 2015 przez hav3n 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 3 listopada 2015 Opublikowano 3 listopada 2015 Behind the scenes with Peter, @xboxp3, and Justin while filming for Extra Life! Watch at twitch.tv/crackdown this Friday 11/6 at 9am PDT. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 lutego 2016 Opublikowano 13 lutego 2016 During a podcast released today, the Crackdown 3 development team talked about how they’re building the city that will serve as a setting for the game. We learn that different areas of the city will have very distinctive looks depending on who lives in them, even more than in previous games. For instance, if you move through the areas in which the bad guys are, you’ll notice it in the buildings and in the architecture. On the other hand, there are also city-wide buildings and systems like the metro system and the power system, that the player will be able to interact with, providing “an entirely new experience.” Different areas will not only have a different style and architecture, but also a very distinct population. Playing through the game will let you experience a whole range of different “structural spaces,” a sense of demographic change and a sense of change in the power. There will be more “environmental storytelling” than in the previous games. In order to give the city a more realistic feel, it has been built in chronological order. The developers create the older architecture first, and then layered on the most recent architecture on top of it. That creates a “wonderful sense of space and place.” It also gives the player a real understanding of where the bad guys are and of the consequences of their presence. There will be moving platforms, huge elevators going up and down along the sides of buildings, monorails moving on their tracks. They create paths, but the player might have to wait for them to align. There will also be fast moving objects that the player can interact with, but they will also interact with the player, throwing him about the place. The team has also worked on understanding the consequences of ripping off objects from the buildings and use them to cause mayhem, like taking a transformer from a roof and throwing it, and then shooting at it. They trued to layer in as many “toys” as possible that the player can use in creative ways. The new city is much bigger in layout than that of the first game and “massive in scale,” while retaining the familiar vistas. Czytając to pierwsze co mi przyszło do głowy to Sunset Overdrive. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 19 lipca 2016 Opublikowano 19 lipca 2016 Apdejt dotyczący gry - brak premiery w tym roku bo singiel nie jest gotowy: “Development has been going incredibly well. I’ve actually been playing a ton of it,” she told me. “To be honest, because we obviously have this Crackdown Online mode and then we also have the traditional Crackdown campaign, which has multiplayer online. But we want to launch our online beta so that it’s not too far in advance of the complete campaign. It’s actually the campaign that we’re doubling down on now. We’ve got internal play sessions every week for Crackdown Online. We’re starting now to get the campaign in. Building these open world games is both challenging and a blast, because you have to build all of the systems that interact together. Before you get to the point where you can actually experience what the game feels like and can start building your missions and telling your stories.”“So the Crackdown campaign is definitely the most fully featured campaign we’ve ever done. It’s basically running a sim on top of the traditional Crackdown environment. We created this thing called a ‘hate table.’ Depending on what you choose to destroy in the environment, there will be massive, big reactions all over the city. Gangs will get together against you. This is the first time we’ve ever had something like that. It’s just starting to come online. We have lots of time to put together our missions. I don’t like letting gamers down and asking them to wait, but I’m also kind of proud of giving developers the time they need.” http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2016/07/15/crackdown-3-isnt-launching-in-2016-because-the-campaign-isnt-ready.aspx Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 grudnia 2016 Opublikowano 4 grudnia 2016 Był wczoraj jakiś stream i twórcy potwierdzili datę premiery na Święta 2017 albo wcześniej i natywne 4k na Scorpio. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 5 grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 grudnia 2016 xboxowe tlou2, premiera ponad trzy lata po zapowiedzi xD. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 27 lutego 2017 Opublikowano 27 lutego 2017 Pewnie placeholder z jakiegoś sklepu. Nie ma szans na 30 czerwca. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 27 lutego 2017 Opublikowano 27 lutego 2017 Na E3 wychodzi spencer i zapowiada Skorpio 30 Czerwca z tytułami na start crackdown 3 i state of decay 2. Byłoby pięknie ale wiadomo że to tylko marzenia :) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.