raven_raven 12 014 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Chcieli zrobić coś nowego, czego jeszcze nie było i ich to przerosło ew. technologia jeszcze nie ta. Nie ma tutaj jakiejś wielkiej zagadki chyba. Cytuj
Paolo de Vesir 9 236 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 30 minut temu, Mustang napisał: Jeśli jest jak piszesz, to beka, bo multiplayer jest mega biedny, a tylko singiel wypada nieźle. Powiedziałbym że mieli na to wystarczająco czasu, ale jak widać pranie hajsu musi trwać. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Kurde podoba mi się, fajnie ze dodali Air Dash, skakanie po budynkach tak samo przyjemne jak w części pierwszej Cytuj
20inchDT 3 363 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Nic odkrywczego nie dodam, ale multi to parujące (pipi). Zrobiłem acziki w 3h i już nie wracam nigdy. Singiel ogram jak skończę lepsze gry. Ogólnie beka z MS - zmarnowali tyle lat nie robiąc prawie żadnych exów, a jak już coś wydali, to gorsze od indyków robionych przez 3 osoby. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Patrząc po tym ile zabawy może dawać remake jedynki czyli jak piszecie na szybko robiony singiel, gra jest mega niewykorzystanym potencjałem. Potem powiedzą, że marka nie ma przyszłości i będzie po serii. Jakby co przypominam oceny jedynki: 83 i 8.0 od userów, a dla mnie prywatnie jedna z lepiej wspominanych gier początków X360 obok Dead Rising czy PGR3. 3 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 (edytowane) 2 godziny temu, raven_raven napisał: Chcieli zrobić coś nowego, czego jeszcze nie było i ich to przerosło ew. technologia jeszcze nie ta. Nie ma tutaj jakiejś wielkiej zagadki chyba. Generalnie o developingu tej gry można napisać piękny artykuł pod tytułem jak nie robić gier i ich nie zapowiadać 5 lat przed jeśli masz tylko koncept. Gra została zapowiedziana w 2014 roku po tym jak David Jones opuścił Realtime Worlds (twórców oryginalnego Crackdowna, sam Jones to legenda branży twórca Lemingów czy pierwszego GTA) i przeszedł do Cloudgine, które w czasach Xbox One pracowało nad rozwiązaniami softwareowymi, które miałby wspomagane słynna mocą chmury. Cloudgine stworzyło tech demo z zniszczeniami, które wspierała chmura i od tego zaczął się koncept Crackdowna 3. Cloudgine miało wspomagac Reagent games przy tworzeniu silnika a ci drudzy mieli tworzyć gameplay i assety dla Sumo, które miało tworzyć singla a Elbow Rocket w wsparciu z Ruffian Games i Certain Affinity miały tworzyć muliplayer. W 2018 Cloudgine zostało przejęte przez Epic a Jones i część developerów opuściło Reagent aby zasilić szeregi Epic. Ogólnie strasznie przeyebany proces ale MS nie mógł pozwolić na skasowanie kolejnej gry i tak o to doszliśmy do wydania tego potwora doktora Frankensteina. Co do samej gry to gra jest niezła, taki recore w lepszej grafice Edytowane 17 lutego 2019 przez _Be_ Cytuj
Gość ragus Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 skąd wy to wiecie xd kuuuu,rwa rozprawka nt. produkcji gierki xddddd Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Nie no teraz już rozumiem, w sumie tak mi przykro się zrobiło że przejdę to 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 36 minut temu, ragus napisał: skąd wy to wiecie xd kuuuu,rwa rozprawka nt. produkcji gierki xddddd no w końcu L I D E R opinii Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Interesowałem się tematem bo bardzo lubię crackdowna Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 (edytowane) No ogólnie MS trzymal gre przy życiu chyba tylko dlatego żeby potem pokazać innym devom czego nie robić Edytowane 17 lutego 2019 przez hav7n Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 W Wielkiej Brytanii w weekend otwarcia sprzedało się 4000 pudełek... https://www.gamesindustry.biz/articles/2019-02-17-uk-charts-far-cry-new-dawn-is-no-1-but-metro-exodus-is-the-real-winner 1 Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Ja się nie dziwię, że ludzie nie chcą grać w tego frankensztajna. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 ale bądźmy poważni. to nie jest gra na którą ludzie rzucają się na premierę. jest w GP to kto chciał to sprawdził, kto chce to będzie grał dalej. tytuł w sam raz do usługi. nie wspominając już o tym, że w tym samym czasie ma premierę Metro, Far Cry i Anthem. w sumie to się dziwie że tak dużo pudełek poszło Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Sądząc po ilości bossów, których posłałem już do piachu, a tych którzy jeszcze oddychają jestem prawie w połowie gry. Co ja mogę powiedzieć? Mogę powiedzieć tyle: olałem Shadow Of The Tomb Raider, którego wcześniej zacząłem, zaniechałem chyba definitywnie RDR2, w trakcie przechodzenia którego pomimo początkowych zachwytów w pewnym momencie zrzygałem się z nudy. Natomiast od Crackdowna 3 oderwać się póki co nie mogę. Gra jest dobra, średnia lub słaba w zależności od wiedzy i uprzedzeń grającego. Obiektywnie gra jest średniakiem, ale dla tych co z rozrzewnieniem wspominają świetną jedynkę (na dwójkę spuśćmy zasłonę milczenia) może być całkiem dobra, a nawet więcej. No i taka jest właśnie ta szpila dla mnie. Gram od jednego siorbniętego orba do drugiego, od jednej odbitej miejscówki do drugiej i po każdym evencie mówie sobie: no dobra, na dzisiaj już szlus, ale... kątem oka dostrzegam gdzieś w oddali świecące zielonkawe "oko" orba w jakimś zakamarku. No i jak tu człeniu się w tym momencie wylogować i go nie łyknąć? No nie da się Do tego na bestii w 4K + HDR gra wygląda bardzo przyzwoicie. Póki co bawię się bardzo dobrze i raczej nie spocznę póki ostatni boss nie stanie się wspomnieniem. Więcej napiszę, jak skończę. 2 Cytuj
Daddy 4 244 Opublikowano 17 lutego 2019 Autor Opublikowano 17 lutego 2019 po kilku godzinach gra mi się podoba, jak ktoś lubi crackdowna 1 czy mercenaries czyli luźne arcadeowe sandboxy z rozpierduchą w starym stylu to mu gra podejdzie. Miałem tylko odpalić na premierę żeby sprawdzić i RDR2 od kilku dni leży. + rozpierducha + dynamika + zbieranie orbów dalej robi + klimat jak w latach 80' wyobrażano sobie przyszłość + dużo ilość broni + przyjemne poruszanie się po mieście + miasto ma swój urok, sam projekt jest ciekawy, oświetlenie te wszystkie neony, itd. są miłe dla oka - za duży chaos - pojazdy - za dużo komentujących postaci co robimy w grze, nieźle to wkurza - sterylne miasto - chyba ze trzy kawałki muzyczne - schematyczność - problem z kontrastem w grze, często w ciemności obiekty zlewają się w jedną całość wstępnie 7/10 1 Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 4 godziny temu, ASX napisał: W Wielkiej Brytanii w weekend otwarcia sprzedało się 4000 pudełek... https://www.gamesindustry.biz/articles/2019-02-17-uk-charts-far-cry-new-dawn-is-no-1-but-metro-exodus-is-the-real-winner A na forum ktoś kupił pudełko w ogóle? Jaki sens kupować pudełko jak passa regularnie rozdają za półdarmo. Teraz miałem w grze noc i muszę powiedzieć, że neony w HDR nawet robią, szczególnie jak do tego dochodzi rozpierducha i fioletowe wybuchy. Dla mnie ta gra ma jeden wielki atut - naprawdę można ją odpalić na 15 minut i coś zrobić w tym czasie, chociaż orby pozbierać. Jest tyle gier, gdzie nie mając godziny do dyspozycji nie chce mi się włączać konsoli, a tutaj nie ma problemu. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Mam trzech kolegów pracujących w trzech różnych sklepach growych i każdy mówi, że ani jedna kopia się nie sprzedała. Cóż, albo to słaba marka Crackdown, albo moc Gamepassa. Cytuj
ASX 14 717 Opublikowano 18 lutego 2019 Opublikowano 18 lutego 2019 8 godzin temu, Mustang napisał: A na forum ktoś kupił pudełko w ogóle? Jaki sens kupować pudełko jak passa regularnie rozdają za półdarmo. Nie wiem czy na forum ktoś kupił, nie śledzę tematu Zakupy Growe i nie sprawdzam co kto kupuje Ale wiesz poprzednim tytułom Microsoftu nie przeszkodziło to, że były rozdawane za półdarmo bo Forza Horizon 4, State of Decay 2 czy Sea of Thieves sprzedały się co najmniej dobrze. Ale to nie ma większego znaczenia, bo Microsoft od dłuższego czasu musiał zdawać sobie sprawę, że nie ma szans na dobrą sprzedaż i że gra zwróci koszty produkcji. Co widać po znikomym zainteresowaniu w sieci w porównaniu do poprzednich gier. Ot MS wypuścił Crackdowna ze względów wizerunkowych, żeby nie kasować kolejnej gierki mimo piekła jakie przeszła i traktuje ją jako uzupełnienie i dodatek do biblioteki GamePassa i w tej roli chyba się sprawdza. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 lutego 2019 Opublikowano 18 lutego 2019 Odnośnie gry to powiem wam, że Metra jeszcze nawet nie odpaliłem bo cały weekend jak miałem czas to łapałem orby i biłem bossów. Została mi jakaś trójka do rozwalenia, odczucia podobne do Czarka gra po prostu wciąga i chce się dalej eksplorować miasto i łapać orby, zwłaszcza skacząc bo movement jest bardzo fajny (i przy okazji nie wiem na ch,uj dali samochody bo są straszną spier.doliną xD) Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 18 lutego 2019 Opublikowano 18 lutego 2019 Nom, mogli jeżdżenie zupełnie odpuścić. Szczególnie przy szybkiej podróży między respami. Cytuj
Gość Opublikowano 18 lutego 2019 Opublikowano 18 lutego 2019 Ja wlaczylem i wylaczylem. Absolutnie nic mnie w tej grze nie przyciagnelo. Chujowa wersja Just Cause 4, ktora tez musialbym przechodzic za kare. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 18 lutego 2019 Opublikowano 18 lutego 2019 Okej, ale warto poświęcić chwilę na rozwinięcie zdolności, powiedzmy skakanie i melee lub któreś bronie na minimum 3 żeby gra nabrała rumieńców. Cytuj
Matriks_1111 300 Opublikowano 18 lutego 2019 Opublikowano 18 lutego 2019 Jak ktoś się dobrze bawił przy jedynce, to myślę że sama nostalgia go przyciągnie do ostatniej odsłony. Skakanie po budynkach dalej robi robotę i mimo wszystko jako "no brainer" sprawdza się świetnie. Włączyć, pograć, zrelaksować się i wyłączyć - powtórzyć kilka razy i zapomnieć - tak to widzę niestety, ale przez to, że gierka jest w GP to można to robić bez konsekwencji finansowych, a to mi w zupełności wystarcza Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 18 lutego 2019 Opublikowano 18 lutego 2019 W dniu 11.02.2019 o 22:07, Dave Czezky napisał: Yhm, w ogole tego nie biore. W dniu 14.02.2019 o 14:09, _Be_ napisał: OpenCritic 63/100, Metacritic 66 Troszkę niżej niż template MSu ale niczym nas nie zaskoczyli Kolejny bullet na xb1 zdodge'owany Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.