MaZZeo 14 185 Opublikowano 10 marca 2014 Opublikowano 10 marca 2014 Nie ma to jak czytać że gra multiplayer ma świetne mapy i jest dobrze zbalansowana. Cytuj
MaZZeo 14 185 Opublikowano 10 marca 2014 Opublikowano 10 marca 2014 Titanfall działa na konsoli Xbox One w rozdzielczości 792p, czyli identycznej jak w wersji beta. Informacje potwierdził przedstawiciel studia Respawn Entertainment, Richard Baker. Według wcześniejszych doniesień, przypisywanych odpowiedzialnej za kontakty ze społecznością Abbie Heppe, twórcy strzelanki starali się uzyskać 900p na konsoli Microsoftu, co najwidoczniej zakończyło się niepowodzeniem. - Eksperymentowaliśmy z wyższą i niższą rozdzielczością. Jeden z większych tricków to zmniejszenie wykorzystania ESRAM, więc myślimy o rezygnacji ze sprzętowego wygładzania MSAA na rzecz FXAA, by zmniejszyć rozmiar renderowanych scen - przyznaje Baker w rozmowie z Eurogamerem. - Będziemy eksperymentować. Celem jest 1080p bez wygładzania lub 900p z FXAA. Szukamy optymalizacji... Nie chcemy z niczego zrezygnować kosztem wyższej rozdzielczości. Nie jesteśmy w pełni zadowoleni z opcji, cały czas pracujemy. Ale w dniu premiery nic się nie zmieni, zapewne opublikujemy łatkę po wydaniu. W przyszłości prawdopodobnie zwiększymy rozdzielczość. - Wiele zależy od GPU. Nadal jest tu miejsce na optymalizację, a prace trwają - dodaje Baker. - Idealne byłoby solidne 60 klatek na sekundę w dniu premiery, ale podczas dużych walk, z wieloma efektami cząsteczkowymi i fizyką... Nadal pracujemy nad ujednoliceniem systemów, by działały równolegle, gwarantując 60 FPS bez spadków. Deweloper przyznał, że można jednak liczyć na pewną optymalizację już w dniu premiery, dzięki zmianom poczynionym po zakończeniu testów wersji beta. - Był pewien problem, który zabrał nam dużo więcej czasu niż powinien. Działanie w najbardziej obciążających momentach jest lepsze, a ogólna płynność rozgrywki jest pewnie identyczna z betą. http://www.eurogamer.pl/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-792p-na-xbox-one-w-dniu-premiery jakoś nie chce mi się wierzyć na patcha z 1080p jakiś czas po premierze, ludzie kupią, kasa zaksięgowana i czas robić sequela. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 10 marca 2014 Opublikowano 10 marca 2014 Titanfall działa na konsoli Xbox One w rozdzielczości 792p, czyli identycznej jak w wersji beta. Informacje potwierdził przedstawiciel studia Respawn Entertainment, Richard Baker. Według wcześniejszych doniesień, przypisywanych odpowiedzialnej za kontakty ze społecznością Abbie Heppe, twórcy strzelanki starali się uzyskać 900p na konsoli Microsoftu, co najwidoczniej zakończyło się niepowodzeniem. - Eksperymentowaliśmy z wyższą i niższą rozdzielczością. Jeden z większych tricków to zmniejszenie wykorzystania ESRAM, więc myślimy o rezygnacji ze sprzętowego wygładzania MSAA na rzecz FXAA, by zmniejszyć rozmiar renderowanych scen - przyznaje Baker w rozmowie z Eurogamerem. - Będziemy eksperymentować. Celem jest 1080p bez wygładzania lub 900p z FXAA. Szukamy optymalizacji... Nie chcemy z niczego zrezygnować kosztem wyższej rozdzielczości. Nie jesteśmy w pełni zadowoleni z opcji, cały czas pracujemy. Ale w dniu premiery nic się nie zmieni, zapewne opublikujemy łatkę po wydaniu. W przyszłości prawdopodobnie zwiększymy rozdzielczość. - Wiele zależy od GPU. Nadal jest tu miejsce na optymalizację, a prace trwają - dodaje Baker. - Idealne byłoby solidne 60 klatek na sekundę w dniu premiery, ale podczas dużych walk, z wieloma efektami cząsteczkowymi i fizyką... Nadal pracujemy nad ujednoliceniem systemów, by działały równolegle, gwarantując 60 FPS bez spadków. Deweloper przyznał, że można jednak liczyć na pewną optymalizację już w dniu premiery, dzięki zmianom poczynionym po zakończeniu testów wersji beta. - Był pewien problem, który zabrał nam dużo więcej czasu niż powinien. Działanie w najbardziej obciążających momentach jest lepsze, a ogólna płynność rozgrywki jest pewnie identyczna z betą. http://www.eurogamer.pl/articles/digitalfoundry-2014-titanfall-792p-na-xbox-one-w-dniu-premiery jakoś nie chce mi się wierzyć na patcha z 1080p jakiś czas po premierze, ludzie kupią, kasa zaksięgowana i czas robić sequela. ahahah wypuszczanie gry praktycznie bez kampanii singlowej, ale i tak jest zrobiona w połowie i nadal nie wiadomo jak będzie się prezentował produkt końcowy EA<3. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 10 marca 2014 Opublikowano 10 marca 2014 Jak w przeciągu miesiąca-półtorej nie będzie patcha polepszającego wydajność/rozdzielczość, to nie będzie go w ogóle. Cytuj
wrog 609 Opublikowano 10 marca 2014 Opublikowano 10 marca 2014 ahahah wypuszczanie gry praktycznie bez kampanii singlowej, ale i tak jest zrobiona w połowie i nadal nie wiadomo jak będzie się prezentował produkt końcowy EA<3. Traktuj jako produkt końcowy to, co wyjdzie jutro i po problemie. Narzekanie na brak singla w grze multiplayer, serio? Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 10 marca 2014 Opublikowano 10 marca 2014 ja wole dopieszczone multi bez singla niż singla pokroju BF4, Call of Duty Ghost i Killzone Shadow Fall. Jak chce FPS z dobrym fabularnie singlem to odpalę far cry 3, bioshocka czy metro. Titanfall to doskonałe multi i dla mnie styka . Jestem ciekaw gdzie najwięcej ludzi będzie grac na xbox one, xbox 360 czy na pc. Ja dla tej jednej gry 2 k wydawać nie zamierzam to i na pc pogram ale pewnie w USA napędzi to sprzedaż xboxa:). Cytuj
Gość ragus Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 (edytowane) Zrobiłem pierwszą misję w "kampanii". Nie różni to się zbyt wiele od zwykłych meczów, tyle że przed rozpoczęciem jest cutscenka i w trakcie meczu pojawia się kilka dodatkowych komunikatów. Gra się oczywiście za je bi ście. Idę spać, a jutro naku.rwiam cały dzień. edit: no dobra, zagrałem jeszcze mecza. Ta mapa jest prześliczna: Edytowane 11 marca 2014 przez ragus Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 lol ta gra serio wygląda jak na X360.Porównajcie grafe chociażby do Crysisa 2. Cytuj
Lokomotywa 371 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 lol ta gra serio wygląda jak na X360. Porównajcie grafe chociażby do Crysisa 2. pokazywali już wersję na X360? Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 lol ta gra serio wygląda jak na X360. Porównajcie grafe chociażby do Crysisa 2. wole brzydką ale modną grę niż piękną wydmuszkę jaką był crysis od 1 do 3 1 Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 lol ta gra serio wygląda jak na X360. Porównajcie grafe chociażby do Crysisa 2. Bez przesady gra wygląda ślicznie ( na PC w max detalach, na XO nie gralem ) Jak kolega wyżej napisał, też wolę grywalniejszą grę niż smętnego benchmarka. W betę Tytana grałem parę godzin a Crisisa 3 po 40 min wyłączyłem, taki był pasjonujący Poza tym to jest Source Engine z 2004 roku. Tak wiem że mocno zmodyfikowany, ale jednak nie wyczarują na nim takich bajerów jak na nowym Frostbite. Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 lol ta gra serio wygląda jak na X360. Porównajcie grafe chociażby do Crysisa 2. Bez przesady gra wygląda ślicznie ( na PC w max detalach, na XO nie gralem ) Jak kolega wyżej napisał, też wolę grywalniejszą grę niż smętnego benchmarka. W betę Tytana grałem parę godzin a Crisisa 3 po 40 min wyłączyłem, taki był pasjonujący Poza tym to jest Source Engine z 2004 roku. Tak wiem że mocno zmodyfikowany, ale jednak nie wyczarują na nim takich bajerów jak na nowym Frostbite. Przede wszystkim to jest gra nastawiona na multiplayer, a w takim wypadku stały i wysoki FPS jest zdecydowanie ważniejszy od oprawy czy rozdzielczości. Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 (edytowane) Dzięki wielkiej premierze gry, miliony pseodo serwerów XBL padły... Nie jestem w stanie się nawet zalogować na XBL. Edytowane 11 marca 2014 przez Salwador Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Gra miała sprawdzić chmurę i infrastrukturę sieciową Coś jednak poszło nie tak... Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Gra miała sprawdzić chmurę i infrastrukturę sieciową Coś jednak poszło nie tak... Inni jakoś grają. Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Gra miała sprawdzić chmurę i infrastrukturę sieciową Coś jednak poszło nie tak... Inni jakoś grają. Ok, już nic nie mówię Cytuj
Salwador 189 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 (edytowane) Gra miała sprawdzić chmurę i infrastrukturę sieciową Coś jednak poszło nie tak... Inni jakoś grają. Jakoś to nie znaczy że wszyscy.. http://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status?icid=furl_status http://downdetector.co.uk/problems/xbox-live http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4267/p/1713364/4560969.aspx Edytowane 11 marca 2014 przez Salwador Cytuj
wrog 609 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 Problem jest z zalogowaniem u niektórych. Ja gram cały wieczór i wszystko śmiga. 20 ranga już wbita, kilka ładnych meczów rozegranych i wrzuconych do Upload Cytuj
Spaulding 61 Opublikowano 11 marca 2014 Opublikowano 11 marca 2014 I jak tam w końcu z tym trybem bez darmowych fragów botów ? Jest jakiś tryb 5vs5 bez zbędnego mięcha armatniego? Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 http://zeratulpl.blogspot.com/2014/03/titanfall-intro.html Intro do gry Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 Na amazon uk titanfall jest w cenie £37 Cytuj
MaZZeo 14 185 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 Ale nie przyjdzie na weekend! Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 Ja czekam kiedy moj bundle zostanie wyslany przez brytyjskiego amazona. Teoretycznie maja wysłać dopiero jutro więc w week nie pogram bo jak nic dojdzie dopiero poniedziałek/wtorek. No chyba że wyślą dziś wtedy jest jakaś drobna szansa. Bardzo jestem ciekaw czy gra zwojuje rynek competetive ktorym bardzo sie interesuje. Nie wiem czy po za HardPoint DOM i CTF są jakieś tryby które pasowały by do rozgrywek esportowych. Ciekaw też jestem zaangażowania MS w tą działkę, czy zrobią w tym roku coś na miarę COD Championships organizowanych przez Activision. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 2 gameplay'e http://zeratulpl.blogspot.com/2014/03/showx4-titanfall.html 2 Cytuj
kidnappa 269 Opublikowano 12 marca 2014 Opublikowano 12 marca 2014 (edytowane) fajne filmiki, ale mam nadzieje, że wypuszczą jakiegoś patcha, bo te dropy są trochę wkurzające. tym bardziej, że gra nie wygląda zbyt pieknie i nie wierze, że XO nie może sobie z nią poradzić. Edytowane 12 marca 2014 przez kidnappa Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.