Sibian 154 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 (edytowane) Gameplay w 1080p i 60 fps http://aem-static.eadwp.com/rs-prod/Titanfall_E3_Demo.mp4 boże jak to się rusza ;_; Dzięki, super jakość. Póki co jedyna gra multi w którą chcę zagrać i jeśli wszystko pójdzie pomyślnie, tłuc setkami godzin. Nie wiem na ile filmik był przygotowany, ale na moją psychiczną manię klatek animacji nie doszukałem się zauważalnych spadków poniżej 60 fps. No, może tylko raz pod koniec ale to i tak nie jestem pewny. Rewelka. Sama intensywność akcji, horyzont, płynność, full hd czy sytuacje na niebie robią wrażenie. Trzeba jednak powiedzieć szczerze , że graficznie to nie jest rewelacja czy rewolucja. Tekstury, cieniowanie, aa czy wybuchy to nie jest blisko szczytu nawet na dzisiaj ( PC ) a co dopiero za jakiś czas ale jako całość prezencji nadrabia i jest tylko, czy aż dobrze lub bardzo dobrze. Zresztą walić, wolę gorsze detale w i tak całościowo ładnej produkcji, ale za to wspaniałe 60 klatek i full hd w multi co jest ważne. Zmartwienia z głowy. Bardzo podobają mi się kroczące machiny, przywodzą na myśl Avatara. Ciekawe jak z balansem w multi i ile w tym wszystkim będzie skillu dzięki zaprezentowanym na filmiku ciekawym możliwościom. Podoba mi się możliwość szybkiego strefowania maszynami i prawdopodobnie zachowywanie uwagi i nie pakowanie się machiną blisko zabudowań bez osłony piechoty by ktoś nam na "łeb" z daszku nie wskoczył. Już widzę również oczami wyobraźni bekę z walenia w powietrze w chłopinkę który się katapultował z robota xDDD Nice !!! Edytowane 12 czerwca 2013 przez Sebastian Ś. 2 Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 (edytowane) wiecej gameplayu Edytowane 13 czerwca 2013 przez MaZZeo Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 Ciekawe jak to będzie działać na X360. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 23 czerwca 2013 Opublikowano 23 czerwca 2013 http://zeratulpl.blogspot.com/2013/06/wszystko-o-titanfall.html Podsumowanie tego co wiadomo o TitanFall Pierwsze zapowiedzi konsol nowej generacji nie pozostawiają wątpliwości. Nowa generacja będzie w jeszcze większym stopniu stawiała nacisk na online. I nie ma znaczenia, że Microsoft wycofał się z wymogu bycia podłączonym przynajmniej raz na dobę. Dosyć szybko może się okazać, że bez internetu nie zagramy w najciekawsze gry ani na Xbox One ani na PlayStation 4. Pierwszymi oznakami nadciągających zmian były oczywiście zapowiedzi wprowadzenia płatnego trybu sieciowego na PlayStation 4 i wymóg bycia podłączonym do internetu na Xbox One. Za tymi zapowiedziami szybko pospieszyły gry. Najpierw pojawiła się informacja, że Destiny od Bungie będzie wymagała bycia podpiętym by móc zagrać w grę, następnie pojawiła się informacja o czerpaniu pełnego „experience” z Drivecluba tylko dzięki podłączeniu do PlayStation Network, opcja Driveatara w Forzie Motorsport 5 działającego dzięki chmurze i całej masie sportówek od EA z NBA Live na czele. Do tej listy dołączył dosyć szybko TitanFall od Respawn Entertainment, który jest zapowiedziany na komputery osobiste, Xbox One i Xboksa 360 (nad wersją na Xboksa 360 pracuje inna firma). Jest to pierwsza gra tego studia, ale w żadnym wypadku nie można tu mówić o debiucie. Większość osób pracujących w Respawn odpowiedzialnych było za sukces Call of Duty: Modern Warfare 1 i 2. Ale nie tylko z powodu ilości dolarów które wygenerowały obie gry należy przypuszczać, że TitanFall okaże się być sukcesem, ale przede wszystkim dlatego, że gra już teraz zapowiada się fenomenalnie. Trzeba przyznać, że na pierwszy rzut oka setting może kojarzyć się z innymi shooterami science-fiction takimi jak Halo czy Killzone. Gra przenosi nas w przyszłość, gdzie toczy się konflikt między Interstellar Manufacturing Corporation (IMC) wspieraną przez rządy Ziemii, a osadnikami pozaziemskich koloni. Nie można jednak twierdzić, że gra jest kalką wspomnianych shooterów, gdyż należy pamiętać, że w Halo konflikt rebelianci versus UNSC szybko zostaje zastąpiony konfliktem między ludzkością, a wrogim Przymierzem. I walka z rebeliantami służy bardziej jako tło stworzone do uzasadnienia powstania programu SPARTAN. Podobnie jest zresztą w Killzone, gdzie konflikt między Helghanem, a Vektą przypomina bardziej konflikt między dwoma osobnymi rasami. W przypadku TitanFall, Respawn chce skupić się przede wszystkim na pokazaniu obrony koloni i surowców naturalnych przez kolonistów. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 na PPE napisali że twórcy titanfall olewają singla, wszedłem tu tylko po to żeby pochwalić ten pomysł!! W KOŃCU! od czasów counter strika i quake'a 3, ktoś poszedł po rozum do głowy i słusznie stwierdził że nie ma sensu tracić pół roku czasu na produkcje singla w grze w której 99% czasu zabawy to multi i nawet jak ktoś w ogole ruszy singla to zajmie mu to kilka marnych godzin, a produckji jest wiecej niż w multi o wiele lepiej jak nie bedzie wcale singla, a za to multi będzie bardziej rozbudowane, w końcu to w multi siedzi sie setki godzin mam nadzieje że twórcy innych strzelanek to pójdą tym tropem (jak COD i BF) 1 1 Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Przejście singla sprawia, że człowiek ma większa wczuwę w klimat panujący w grze. Dla mnie multi w Killzone nie miałoby takiego smaku gdybym nie znał backgroundu, historii i motywacji obu frakcji. Just sayin' 1 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 A dla mnie single to po prostu nauka mechanizmów, które przydadzą się w multi. Cytuj
YETI 10 986 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 A dla mnie single to jest taki dobry film, czy książka, oczywiście jeżeli jest zrobiony na odpowiednie wysokim poziomie. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Nie ma singla ? +10000000. Cytuj
wrog 609 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Singiel jest, ale wkomponowany w multi Jest historia w tle, są set pieces i inne elementy charakterystyczne dla zwykłych kampanii, jednak w nieco innej formie. Cytuj
Gość TopsyTurvy Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Jeśli gra leci od razu pod multi może F2P? Czułbym się oszukany, gdybym zapłacił 200zł za nowiutką grę, niezdatną w żaden sposób do solowej zabawy (bo z botami?), nie mającą żadnej wartości w offline. Mapki będą płatne oddzielnie jak znam życie. Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 Brak singla w grach nastawionych na multi mi nie przeszkadza ale niech dadzą za 30$ wtedy hehe. Cytuj
wrog 609 Opublikowano 24 czerwca 2013 Opublikowano 24 czerwca 2013 (edytowane) A gry z samym singlem są tańsze? Chyba w takim razie znasz odpowiedź. Edytowane 24 czerwca 2013 przez wrog Cytuj
SpacierShark123 1 506 Opublikowano 22 lipca 2013 Opublikowano 22 lipca 2013 Wiadomo czy będzie jakaś możliwość gry w grę OFFLINE? Boty czy cokolwiek. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 23 lipca 2013 Opublikowano 23 lipca 2013 (edytowane) Titanfall: Mechy dla najlepszych, różnice między generacjami Abbie Heppe, menadżer społeczności Respawn Entertainment, powiedział kilka słów o zasadzie przydzielania mechów podczas rozgrywki w Titanfall. Ponadto potwierdzono, że wersje na konsole obecnej i następnej generacji będą się różnić. W wywiadzie udzielonym MK Gaming Heppe wytłumaczył, na czym polega przydzielanie graczom mechów w Titanfall. Gra będzie odmierzać czas do pojawienia się kolejnego Tytana, zaś gracz swoją dobrą postawą (zapewne fragi i śmierci będą mieć kluczowe znaczenie) będzie ten czas skracał. Może więc dojść do sytuacji, w której każdy z graczy będzie władał Tytanem. Ponadto wiemy już, że wersja gry na konsole obecnej generacji będzie różnić się od next-genowej, ale ponieważ projekt nie został jeszcze ukończony, nie wiadomo, na czym te różnice będą polegać. http://www.cdaction.pl/news-33769/titanfall-mechy-dla-najlepszych-roznice-miedzy-generacjami.html Edytowane 23 lipca 2013 przez Karas Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 19 sierpnia 2013 Opublikowano 19 sierpnia 2013 (edytowane) Wiadomo w ogóle kto robi wersję na X360? Z tego co wiem to nie Respawn. Edytowane 19 sierpnia 2013 przez DonSterydo Cytuj
wrog 609 Opublikowano 19 sierpnia 2013 Opublikowano 19 sierpnia 2013 Informowali jedynie, że tę wersję robi ktoś inny, nie wchodzili w szczegóły. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Dobre, jakby był jakiś prosty skirmish z samymi botami to może bym nawet kupił na X360 Cytuj
Logan 79 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 (edytowane) Niesamowicie jaram się ta grą.Wiadomo coś na temat wydania na PS4? Edytowane 20 sierpnia 2013 przez Logan Cytuj
Paliodor 1 766 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Wygląda jak przeskinowany CoD z dodatkiem w postaci mechów. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 (edytowane) Niesamowicie jaram się ta grą.Wiadomo coś na temat wydania na PS4? Najwcześniej rok po premierze na Xone, PC i X360. Czyli wiosna 2015. Edytowane 20 sierpnia 2013 przez DonSterydo Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Nie podobają mi się już bazooki. Myślałem, że będzie jak w BF2 gdzie nadjechał czołg to każdy myślał co tu zrobić. Sądziłem ,że tutaj będą potyczki mech vs mech a nie kampiące gnidy z bazookami po dachach. Minus. Nie wiem czy był potrzebny jakiś lipny tryb podążania, gdzie wtedy mechem steruje komp. Na (pipi) to komu potrzebne. Reszta ok póki co. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.