Skocz do zawartości

Titanfall


Gość Zaqair

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Gameplay w 1080p i 60 fps

 

http://aem-static.eadwp.com/rs-prod/Titanfall_E3_Demo.mp4

 

boże jak to się rusza ;_;

 

Dzięki, super jakość.

 

Póki co jedyna gra multi w którą chcę zagrać i jeśli wszystko pójdzie pomyślnie, tłuc setkami godzin.

 

Nie wiem na ile filmik był przygotowany, ale na moją psychiczną manię klatek animacji nie doszukałem się zauważalnych spadków poniżej 60 fps. No, może tylko raz pod koniec ale to i tak nie jestem pewny. Rewelka.

Sama intensywność akcji, horyzont, płynność, full hd czy sytuacje na niebie robią wrażenie. Trzeba jednak powiedzieć szczerze , że graficznie to nie jest rewelacja czy rewolucja. Tekstury, cieniowanie, aa czy wybuchy to nie jest blisko szczytu nawet na dzisiaj ( PC ) a co dopiero za jakiś czas ale jako całość prezencji nadrabia i jest tylko, czy aż dobrze lub bardzo dobrze. Zresztą walić, wolę gorsze detale w i tak całościowo ładnej produkcji, ale za to wspaniałe 60 klatek i full hd w multi co jest ważne. Zmartwienia z głowy.

 

Bardzo podobają mi się kroczące machiny, przywodzą na myśl Avatara. Ciekawe jak z balansem w multi i ile w tym wszystkim będzie skillu dzięki zaprezentowanym na filmiku ciekawym możliwościom. Podoba mi się możliwość szybkiego strefowania maszynami i prawdopodobnie zachowywanie uwagi i nie pakowanie się machiną blisko zabudowań bez osłony piechoty by ktoś nam na "łeb" z daszku nie wskoczył. Już widzę również oczami wyobraźni bekę z walenia w powietrze w chłopinkę który się katapultował z robota xDDD Nice !!!

Edytowane przez Sebastian Ś.
  • Plusik 2
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

http://zeratulpl.blogspot.com/2013/06/wszystko-o-titanfall.html

 

Podsumowanie tego co wiadomo o TitanFall

 

 

 

Pierwsze zapowiedzi konsol nowej generacji nie pozostawiają wątpliwości. Nowa generacja będzie w jeszcze większym stopniu stawiała nacisk na online. I nie ma znaczenia, że Microsoft wycofał się z wymogu bycia podłączonym przynajmniej raz na dobę. Dosyć szybko może się okazać, że bez internetu nie zagramy w najciekawsze gry ani na Xbox One ani na PlayStation 4. Pierwszymi oznakami nadciągających zmian były oczywiście zapowiedzi wprowadzenia płatnego trybu sieciowego na PlayStation 4 i wymóg bycia podłączonym do internetu na Xbox One. Za tymi zapowiedziami szybko pospieszyły gry. Najpierw pojawiła się informacja, że Destiny od Bungie będzie wymagała bycia podpiętym by móc zagrać w grę, następnie pojawiła się informacja o czerpaniu pełnego „experience” z Drivecluba tylko dzięki podłączeniu do PlayStation Network, opcja Driveatara w Forzie Motorsport 5 działającego dzięki chmurze i całej masie sportówek od EA z NBA Live na czele.
 
Do tej listy dołączył dosyć szybko TitanFall od Respawn Entertainment, który jest zapowiedziany na komputery osobiste, Xbox One i Xboksa 360 (nad wersją na Xboksa 360 pracuje inna firma). Jest to pierwsza gra tego studia, ale w żadnym wypadku nie można tu mówić o debiucie. Większość osób pracujących w Respawn odpowiedzialnych było za sukces Call of Duty: Modern Warfare 1 i 2. Ale nie tylko z powodu ilości dolarów które wygenerowały obie gry należy przypuszczać, że TitanFall okaże się być sukcesem, ale przede wszystkim dlatego, że gra już teraz zapowiada się fenomenalnie.
 
Trzeba przyznać, że na pierwszy rzut oka setting może kojarzyć się z innymi shooterami science-fiction takimi jak Halo czy Killzone. Gra przenosi nas w przyszłość, gdzie toczy się konflikt między Interstellar Manufacturing Corporation (IMC) wspieraną przez rządy Ziemii, a osadnikami pozaziemskich koloni. Nie można jednak twierdzić, że gra jest kalką wspomnianych shooterów, gdyż należy pamiętać, że w Halo konflikt rebelianci versus UNSC szybko zostaje zastąpiony konfliktem między ludzkością, a wrogim Przymierzem. I walka z rebeliantami służy bardziej jako tło stworzone do uzasadnienia powstania programu SPARTAN. Podobnie jest zresztą w Killzone, gdzie konflikt między Helghanem, a Vektą przypomina bardziej konflikt między dwoma osobnymi rasami. W przypadku TitanFall, Respawn chce skupić się przede wszystkim na pokazaniu obrony koloni i surowców naturalnych przez kolonistów.
Opublikowano

na PPE napisali że twórcy titanfall olewają singla, wszedłem tu tylko po to żeby pochwalić ten pomysł!!

joker-clap.gif

 

 

W KOŃCU! 

od czasów counter strika i quake'a 3, ktoś poszedł po rozum do głowy i słusznie stwierdził że nie ma sensu tracić pół roku czasu na produkcje singla w grze w której 99% czasu zabawy to multi i nawet jak ktoś w ogole ruszy singla to zajmie mu to kilka marnych godzin, a produckji jest wiecej niż w multi

o wiele lepiej jak nie bedzie wcale singla, a za to multi będzie bardziej rozbudowane, w końcu to w multi siedzi sie setki godzin

 

mam nadzieje że twórcy innych strzelanek to pójdą tym tropem (jak COD i BF)

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

A dla mnie single to po prostu nauka mechanizmów, które przydadzą się w multi. 

Gość TopsyTurvy
Opublikowano

Jeśli gra leci od razu pod multi może F2P? Czułbym się oszukany, gdybym zapłacił 200zł za nowiutką grę, niezdatną w żaden sposób do solowej zabawy (bo z botami?), nie mającą żadnej wartości w offline. Mapki będą płatne oddzielnie jak znam życie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Titanfall: Mechy dla najlepszych, różnice między generacjami

Abbie Heppe, menadżer społeczności Respawn Entertainment, powiedział kilka słów o zasadzie przydzielania mechów podczas rozgrywki w Titanfall.

Ponadto potwierdzono, że wersje na konsole obecnej i następnej generacji będą się różnić.

 

W wywiadzie udzielonym MK Gaming Heppe wytłumaczył, na czym polega przydzielanie graczom mechów w Titanfall.

Gra będzie odmierzać czas do pojawienia się kolejnego Tytana, zaś gracz swoją dobrą postawą (zapewne fragi i śmierci będą mieć kluczowe znaczenie) będzie ten czas skracał.

Może więc dojść do sytuacji, w której każdy z graczy będzie władał Tytanem.

 

Ponadto wiemy już, że wersja gry na konsole obecnej generacji będzie różnić się od next-genowej, ale ponieważ projekt nie został jeszcze ukończony, nie wiadomo, na czym te różnice będą polegać.

http://www.cdaction.pl/news-33769/titanfall-mechy-dla-najlepszych-roznice-miedzy-generacjami.html

Edytowane przez Karas
  • 4 tygodnie później...
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

3GehMYF.jpg
 

Wiadomo w ogóle kto robi wersję na X360? Z tego co wiem to nie Respawn.

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano

Dobre, jakby był jakiś prosty skirmish z samymi botami to może bym nawet kupił na X360 :P

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Niesamowicie jaram się ta grą.Wiadomo coś na temat wydania na PS4?

 

Najwcześniej rok po premierze na Xone, PC i X360. Czyli wiosna 2015.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Nie podobają mi się już bazooki. Myślałem, że będzie jak w BF2 gdzie nadjechał czołg to każdy myślał co tu zrobić. Sądziłem ,że tutaj będą potyczki mech vs mech a nie kampiące gnidy z bazookami po dachach. Minus. 

 

Nie wiem czy był potrzebny jakiś lipny tryb podążania, gdzie wtedy mechem steruje komp. Na (pipi) to komu potrzebne. 

 

Reszta ok póki co. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...