Skocz do zawartości

Dead Rising 3


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Doedukuj się. MS wykorzystał EA i im odsprzedał prawa do pierwszej części - zarobili na grze, której i tak nikt nie kupował. Pomijam już, że to jedyny taki przypadek przez okres całej generacji.

Opublikowano

haha:

 

Dead Rising 3 created "to go after the Call of Duty player"

 

 

Capcom Vancouver presented Dead Rising 3 behind closed doors, walking us through the demonstration that debuted during the Microsoft press conference while answering questions about the direction that they've taken. The changes that you can see in images were not a fluke. Capcom is pointedly trying to appeal to a wider audience in this latest iteration, saying it's going after the Call of Duty player. Gone is the cartoonish visual design, replaced by a more "realistic" interpretation of a viral apocalypse. That change is part of the maturation. By shifting the art style, the combat can be "more visceral" than in previous versions, with "real gore."

 

Another notable shift is to the pacing. The urgency that defined Dead Rising has been turned off in the demo we were shown. Time created "extreme pressure" in the original games, and Capcom wants the zombies to be your biggest threat this time around. In Dead Rising 2, you now run around broken-d

Opublikowano

Czyli co? Koniec z zwariowanymi bossami, koniec z wykręconymi broniami, koniec z ograniczeniem czasowym, które dodawało trochę taktyki do rozgrywki?
Zamiast tego będzie sranie armagedonem z nieba za pomocą smart-glassa i resident evil wannabe? =/

Nie o takie Dead Rising walczyłem :(

Nie zrozumcie mnie źle, gierka pewnie bedzie super, ale to już nie będzie Dead Rising jakie uwielbiam =/

Opublikowano (edytowane)

Destructoid też o tym pisze:

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Beka jak nie wiem, no ale CALL OF DUTY $$$$$$$ XD

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano (edytowane)

Brak ograniczenia czasowego akurat mnie cieszy...o ile w pierwszej części patent mi się podobał i ciągły wyścig z czasem był czymś oryginalnym i wymagającym, tak w 'dwójce' mnie trochę irytował. Chciałbym na spokojnie pobiegać i porobić kolejne combo-weapons, ale nie mogę bo za 5min. spóźnię się na jakieś wydarzenie...Więc to na plus, a wzywania artylerii i innych pierdół i tak nie wykorzystam bo nie mam smart-glassa, a nawet jakbym miał to pewnie olałbym ten patent i cieszyłbym się masakrując zombiaki zwykłym młotkiem :D.

Edytowane przez Kondeer
Opublikowano

Ograniczenie czasowe będzie dalej, jak ktoś chce.

 

  Cytat
“Dead Rising 3” features a gameplay experience that’s both deep and immediately accessible to anyone who loves open-world action games. With the ability to explore the game at your own pace without time constraints, a new streamlined save system and other improvements, “Dead Rising 3” is the most accessible and intuitive title in the series yet.

 

At the same time, hardcore players will face tough-as-nails zombies in Nightmare Mode with classic “Dead Rising” rules, where time is the enemy and the countdown clock never stops running. The city of Los Perdidos offers near-limitless zombie encounters and missions in a multitude of settings, and as you progress, weapon combinations become more deadly.

 

Mnie się podoba zmiana klimatu na nieco bardziej poważny.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Na poly pisali, że zmiana jest tylko kosmetyczna, reszta do stare Dead Rising.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wyglądają dobrze, na pewno nie fatalnie, lecz nie tak jak na nextgena przystało. 

Gość DonSterydo
Opublikowano

Tak jakby seria Dead Rising kiedykolwiek porażała grafiką :P

Opublikowano

Najważniejsze, że nie ma loadingów i można spokojnie przemieszczać się po mapie. To było najbardziej wkurzające. Niech do premiery zapanują nad frameratem i będzie dobrze.

Opublikowano
  W dniu 26.07.2013 o 13:15, DonSterydo napisał(a):

Tak jakby seria Dead Rising kiedykolwiek porażała grafiką :P

 

Jak na pierwszego sandboksa na nowego X'a prezentuje się bardzo dobrze. Poza tym niedawno przyznali, że developing rozpoczął się jeszcze z myślą o X360. Zresztą, "jedynka" też nie powalała grafą tylko ilością zombiaków na ekranie i możliwościami.

Opublikowano
  W dniu 26.07.2013 o 13:15, DonSterydo napisał(a):

Tak jakby seria Dead Rising kiedykolwiek porażała grafiką :P

No blagam cie. Jedynka w momencie premiery dala mi kopa w twarz jezeli chodzi o oprawe.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Po premierze nowych konsol wszystko dawało kopa w twarz ;) 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...