mausenberg 76 Opublikowano 9 listopada 2014 Opublikowano 9 listopada 2014 Nowa broń: http://i.gyazo.com/e9970afb3a92c9c2b569d7ee6bd99619.mp4 Pistol, AR, sprint, medale na środku, thruster: http://i.gyazo.com/3455a623dcc40a8d4618ab89391362a6.mp4 AR, snajpa z 4: http://i.gyazo.com/e7ce27c201aedbcecb81ad231095d9b0.mp4 Podobno to build z przed roku, ale nie wiem, czy to coś zmienia. Ale to zapieprza w ruchu. Dali do pieca.
ssxx1 208 Opublikowano 9 listopada 2014 Opublikowano 9 listopada 2014 Bieg z pistoletem wygląda identycznie jak w codzie. W ogóle czy tylko mi się nie podoba design leveli 343? Kampania/mapy od Bungie były dla mnie dużo ładniejsze.
richie_heinz 36 Opublikowano 9 listopada 2014 Opublikowano 9 listopada 2014 Co do samego designu to nie mam nic przeciwko, ale jeśli chodzi o budowę map to jest trochę inaczej. Halo 4 cierpiało na brak dobrych map. Może 2 były całkiem dobre, ale nie było żadnych, które są warte remaków w następnych częściach. Te z Halo 5 wyglądają ładnie, ale ciekawe jak się na nich gra.
MatekDM 1 300 Opublikowano 9 listopada 2014 Opublikowano 9 listopada 2014 Gra rzeczywiście wygląda wspaniale nawet na tych materiałach. W takiej jakości. Oj czekam na jakiś większy pokaz w 1080p, a to będzie dopiero beta multi.
Gość DonSterydo Opublikowano 10 listopada 2014 Opublikowano 10 listopada 2014 (edytowane) Oh my Edytowane 10 listopada 2014 przez DonSterydo
Daddy 4 243 Opublikowano 10 listopada 2014 Opublikowano 10 listopada 2014 o której będzie pokaz H5 i gdzie go można oglądać ?
Figaro 8 302 Opublikowano 10 listopada 2014 Opublikowano 10 listopada 2014 Nie możesz przeczytać tej podstrony?
richie_heinz 36 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 (edytowane) Sprint w grze, ale w czasie sprintowania nie odnawia się shield. Jest też kilka innych umiejętności, np. thruster, slide, climb, ground pound. Nowy medal Perfect Kill, Hat Trick, Cluster Luck. Wydaje mi się, że pokazuje pozycję power weaponów na mapie. Już widzę, że AR może być OP, a BR i DMR mają całkiem trudne celowanie, ale może to dlatego, że grali pierwszy raz. Zauważyłem też podział jakieś rundy w trakcie meczów. Pokazanie drużyn jak w Destiny przed meczem. Jest też spectator mode. Widać, że chcą znaleźć kompromis między starym Halo i tym nowym, przypominającym nowe gry. W becie będą 3 tryby i 7 map. Niedługo pewnie będzie jakiś tekst o becie, który wszystko dobrze opisze. To piszę tak na szybko w trakcie oglądania. Nie ma ADS, ale jest coś nazywanego smart scope, z którego można zostać wyrzuconym na zasadzie descope. Działa chyba ze wszystkimi broniami. Sam nie wiem co mam sądzić o tej grze. Mapy są duże, granie BR wygląda słabo, widać, że pro sztucznie się uśmiechali, gdy mówili o tej grze. Są jednak szanse, że coś z tego wyjdzie, więc nie przekreślam od razu. Poczekam na więcej informacji i do bety. Kilka opinii Gandhiego: - zasięg thrustera do zmniejszenia - climbing nie jest zły - smart scope =/= ads - ground pound potrzebuje nerfu - za sprintowanie tarcza nie odnawia się przez 4 sekundy i tak powinno też być z innymi umiejętnościami. Podobno strzelanie jest trudne, jeśli wierzyć Mikwenowi. Raczej ma rację, bo widać to po tym jak grają BR. Nowy tryb gry na tym gameplayu. Chyba extinction się nazywa. Ta nowa broń to wygląda na power weapon. Edytowane 11 listopada 2014 przez richie_heinz 1
richie_heinz 36 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 (edytowane) Umiejętności Spartanina: Smart Scope Sights Sprinting and Spartan Slide Ground Pound Spartan Charge (Tackle) Thruster Pack Clamber (Wall Vaulting) Stabilizers (Hover) Smart Scope to nie ADS. Działa na zasadzie przybliżenia widoku we wszystkich broniach, z którego można dostać descopa. W snajpie jest taki sam jak w poprzednich Halo, ale już w BR jest to red dot sight. Nic nie zmienia się w celowaniu w stosunku do poprzednich części. Sprint jest nielimtowany, ale ogranicza odnawianie się tarczy. Podaczas sprintu można nacisnąć B, aby użyć umiejętności slide. Thruster działa podobnie jak ten w 4. Podczas sprintu można nacisnąć przycisk odpowiedzialny za melee, aby użyć Spartan Charge (Tackle). Atakuje on innego gracza, usuwa całą tarczę i około połowę zdrowia. Silniejszy od melee, ale nie można po nim używać broni przez chwilę. Według Unyshka jest to najmniej przydatna umiejętność ze względu na ograniczenie w używaniu broni. Gdy jest się w powietrzu, można przytrzymać przycisk odpowiedzialny za kucanie, aby użyć Ground Pound. Można wycelować, gdzie chce się uderzyć. Zabija wszystkich graczy znajdujących się w zasięgu umiejętności. Ten nowy feature wyklucza Gandhi hopping z gry. http://zippy.gfycat.com/HarshOffbeatAustraliansilkyterrier.webm?_=7 i http://zippy.gfycat.com/EsteemedColorlessAuklet.webm?_=8 Clamber pozwala na wspięcie się tam, gdzie wcześniej nie mogliśmy się dostać. Zmienia sposób poruszania się po mapie i pozwala łatwiej się po niej przemieszczać. Mapy Wszystkie pokazane mapy to małe lub średnie areny symetryczne. Pierwsza nazywa się Truth i jest remakiem Midshipa. Mapa jest dużo większa niż oryginał, pewnie ze względu na sprint. Nie ma znaczących różnic w porównaniu do oryginału. Druga to Empire. Trzecia mapa to Crossfire, które mieści się na arenie holograficznej. Jest to także nowy canvas forga. Unyshek pisze, że mapa jest przyjemna i dobrze pasuje do nowych Spartan Abilities. Bronie Assault Rifle Battle Rifle DMR Magnum SMG Energy Sword (nazywany teraz Prophet's Bane) Sniper Rifle Bronie wydają się zbalansowane. SMG jest najlepsza na krótki dystans, a AR silniejsza na średni. Bronie znajdują się na mapie. Te standardowe nie są oznaczone, ale power weapony już tak. Zaszły tu pewnie zmiany. 30 i 10 sekund przed respawnem broni announcer powie o spawnie, pojawi się napis nad tablicą wyników i na mapie pojawi się znacznik. Wszystkie czasy spawnów będą statyczne. Dla mnie jest to spory minus, bo miałem nadzieję, że pokazanie pozycji broni na mapie nie pojawi się w 5. Breakout Breakout to nowy tryb gry, który przypomina Slayera, ale każdy gracz ma tylko jedno życie. W tym trybie broni są silniejsze. BR jest 3-shot kill, a do zabicia potrzeba tylko jednego melee. Dodatkowe informacje usunięto instant respawn killcam jest w grze w grze będzie spectator mode, który pozwoli oglądać w trybie pierwszoosobowym, trzecioosobowym i z kamerą swobodną rozważane są interaktywne elementy map, które znamy z H2A callouty nad radarem zostały poprawione i już przypominają te używane przez graczy Beta Halo 5 będzie działać w 720p/60fps, ale tylko dlatego, że 343 na razie skupia się na gameplayu. Grafika będzie w 1080p/60fps w pełnej grze. żródła: teambeyond, r/halo, stream z HaloFest. Mam nadzieję, że nie ma dużo pomyłek. Edytowane 11 listopada 2014 przez richie_heinz 7
mausenberg 76 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Na razie obejrzałem raz i na spokojnie stwierdzam, że mi się to ogólnie chyba nie podoba. Zapierdala to strasznie, za szybkie jak dla mnie. I robi złe pierwsze wrażenie. Gdzie jest w tym to "klasyczne Halo"? Co za cyrk. Ale zobaczy się w grudniu jak to śmiga w łapach. A najzabawniejsze, że nawet jak będę biadolił to i tak kupie za rok i będę ciął tak jak ciałem w czwórkę. Można zrozumieć chęć zmian itp, ale to znowu rypanie z obecnych hitów. Frankie wygląda jakby mu porwali rodzinę i kazali mówić to co mówił.
Oldboy 984 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Pomijając wyżej wymienione szczegóły od których akurat nie boli mnie pupa. Jestem za progresem tak odnosząc się do sprintu i całej reszty, archaizm odstawmy na półkę i idźmy z duchem czasu.....a jeżeli miałbym sie skupić tylko na prezentacji, w końcu w założeniach to flagowy, nextgenowy system sellers po którego mają się ustawiać kolejki i bądź co bądź wychodzącego dopiero za rok to po tej prezentacji tak szybko XO u mnie nie zagości i widzę że nie jestem odosobniony w tej materii :poo: i wracam do swoich zabawek :sexkonik:
ssxx1 208 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Ładna grafika to jedyna zaleta tej gry. Co oni (pipi)a zrobili z moim kochanym Halo
ASX 14 716 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Zawiodłem się. Oczekiwałem, że 343 Industries wyciągnie wnioski z porażki jaką było Halo 4 i powróci do prostej mechaniki z Halo 3. Ale oni dalej wolą brnąć w upodobnianie Halo do dzisiejszego gownianego standardu. Gra tempem rozgrywki przypomina CoDa, AR już na filmiku wygląda na OP, a ten ground pound dopełnia obrazu katastrofy Podobają mi się pomysły ze wspinaczką. Fajnie, że wraca thruster pack z czwórki, a slide sprawi, że nie będę tak często ginął przy sprincie Ogółem o ile druga grupa pomysłów wygląda całkiem logicznie i w większości stanowi logiczną ewolucję rozgrywki typowej dla Halo, o tyle pierwsza jest bezczelną próbą przeszczepienia przygłupich patentów do Halo
Spaulding 61 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Spokojnie, przed nami jeszcze beta.
richie_heinz 36 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Podobno umiejętności są bardzo dobrze zabalnsowane, a po becie jeszcze lepiej będą. 343 chce rozszerzyć formułę idealnego zbalansowania broni, granatów i melee o spartan abilites. Nie ma co przekreślać już gry. Trzeba zagrać w betę i wysłać feedback. Widać, że wszystko jest o wiele lepiej przemyślanie niż w przypadku Halo4. Tutaj to wygląda na próbę rozszerzenie gameplayu, a w 4 wpychania nowych rzeczy bez wcześniejszego zastanowienia się nad tym. Ground Pound to chyba najsilniejsza umiejętność i jestem pewien, że po becie będą w niej zmiany. AR potrzebuje minimalnego nerfu dmg i w jakimś stopniu zasięgu, bo w AR też jest Smart Scope. Osłabiłbym też sprint na tyle, żeby mapy mogłyby być trochę mniejsze.
Moldar 2 273 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Tj. Pisałem, gra może zawieść weteranów, a przecież nie można ciągle robić tego samego, ja tam jestem dobrej myśli i nie powinno być źle, a jak będzie, to cóż, zawsze jest kolekcja szefa kuchni
MaZZeo 14 241 Opublikowano 11 listopada 2014 Autor Opublikowano 11 listopada 2014 (edytowane) Mnie się bardzo podoba. Widać ewolucję ale nie w złą stronę, nawet do sprintu dodali efekt braku odnawiania się osłony na co sami gracze wpadli jakiś czas temu. Czekam na betę. Wszystkie czasy spawnów będą statyczne. Dla mnie jest to spory minus, bo miałem nadzieję, że pokazanie pozycji broni na mapie nie pojawi się w 5. przecież i tak po paru meczach wszyscy będą wiedzieć gdzie one się spawnują bez podpowiedzi announcera. richie gdzie można obejrzeć stream z meczu w Halo 5? Edytowane 11 listopada 2014 przez MaZZeo
Gość DonSterydo Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Pod względem mechaniki wygląda baaardzo dobrze. Aż chciałoby się zagrać
kubson 3 189 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Jestem dość spokojny po tym co zobaczyłem i nie moge doczekać sie grudnia jak pogram w bete, MS bardzo dobrze zrobił wypuszczając H:MCC bo jakby nie było każdy znajdzie cos dla siebie jezeli 5 nie bedzie sie podobać
Gość DonSterydo Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Rozumiem, że te pseudo zdolności ma każdy gracz? Jeśli tak to goood. Ground Pound tylko muszą ograniczyć albo przez damage albo ograniczenie zasięgu - powinien być raczej do użycia w linii praktycznie pod samym graczem, a nie po takich dużych skosach.
MaZZeo 14 241 Opublikowano 11 listopada 2014 Autor Opublikowano 11 listopada 2014 No zasada jest taka że każdy w każdej chwili ma takie same zdolności. Nie ma loadoutów, perków etc. Wszyscy są równi.
ssxx1 208 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Czy mi się wydaje czy szybciej się ginie? Wiadomo coś na ten temat?
Figaro 8 302 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Za szybkie to. Ktoś mi wytłumaczy po co jest climbing?
MatekDM 1 300 Opublikowano 11 listopada 2014 Opublikowano 11 listopada 2014 Gameplaye w dobrej jakości. Na pierwszy rzut oka za(pipi)iste, ale ja nie mam odniesienia do poprzednich części. Fajnie, że jest dynamicznie, design lokacji rewelacyjny, miodnie to wygląda.
Rekomendowane odpowiedzi