Czezare 1 450 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Multi jest zapipiste, ale tylko w samych zalozeniach. Schody zaczynaja sie w realizacji, czyli praniu-graniu. Jesli full bedzie tak samo po dziadowsku łączył graczy (matchmaking) jak w tej pozal sie boze becie to bedzie fail dekady. Skoro CoD oraz przykladowo Battlefield 4 laczy graczy od przyslowiowego pstryku palcami to dlaczego dla H5 stanowi to taki ogromny poki co problem? Skoro B4 i CoD lacza graczy z bliskiego regionu to dlaczego beta H5 wyszukuje graczy chooj wie skad i jak daleka ja sie pytam? Przeciez na mily Bog, to jest tylko 8 (!!!) zawodnikow na mapie!.Przekracza to mozliwosci programistow kodu sieciowego z 343 Industries?! Pytanie z gruntu retoryczne...Multi w MCC z reszta tez dziala w sposob żałosny pomimo wielu poprawek. Zeby nie bylo...sam feeling strzelania, poruszania sie, fizyki, konstrukcji map, broni, klimatu w becie H5 jest pico bello. Jakies drobne nerfy lub pompka niektorych broni pewnie by sie przydala. Rzecz do dyskusji. Wszystko jednak to bedzie du.pa dupowa, jesli szefostwo 343 nie kopnie w du.pe specow od sieci, zeby sie wreszcie wzieli do roboty, bo mam wrazenie ze kodem sieciowym zajmuja sie w tej firmie sprzataczki pospolu z roznosicielami pizzy... Odnośnik do komentarza
Figaro 8 204 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Przecież to beta jest. Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 I to 10 miesięcy przed premiera Odnośnik do komentarza
tomci23 55 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 (edytowane) Szkoda ze 343 oprócz matchmakingu nie pozwoli graczom zakładać serwery coś na wzór jak swego czasu oferował killzone 2. W killzone 2 ciekawe tez był system meczy klanowych wyzywalo się klan na daną godzinę stawialo się jakieś punkty honoru i się grało. Czasami o 2,3 nad ranem szło zagrać 2vs2 itd Ps:mam tylko nadzieje ze w fullu będzie 1080 Edytowane 1 stycznia 2015 przez tomci23 Odnośnik do komentarza
Tooptek 0 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół... Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 (edytowane) To jest beta prawie ROK przed premierą. Inni devi w tym czasie mają parę graniastosłupów biegających po pustej planszy bez tekstur. Edytowane 1 stycznia 2015 przez DonSterydo 1 Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Przeca w swojej wypowiedzi bardzo wyraznie podkreslam, ze chodzi mi o bete H5, a nie o fulla, ktory HGW kiedy sie ukaze, ale nie moge nie zauwazac oczywistej analogii pomiedzy obesranym dzialaniem fulla, nie bety MCC w multi a beta H5. Gdyby MCC dzialalo zajedwabiscie a beta H5 ciulowato jak teraz to machnalbym lekcewazaco reka. Poprawia to! Musza poprawic! Tymczasem moim zdaniem niepokoj jest ze wszechmiar uzasadniony i to juz teraz. Lepiej dmuchac na zimne. Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół... trzeba wygrywac mecze, zeby ranga szla w gore inaczej zawsze spada w dol, jest to troche slabo rozwiazane bo np dzisiaj mialem pare meczy np z kd 15-6 jednak gralem z jakimis lamusami co mieli ratio 3-15 xD oczywiscie moja druzyna przegrala i zamiast blizej rangi onyx, dalej siedze na zlotej Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Beta jest robiona aby zaprezentowac zmiany w multi i ogarnac balans rozgrywki a wy gadacie o rozdziałce i matchmakingu Juz nie moge sie doczekac az sobie pogram w ta bete <3 1 Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 No koniecznie, to Halo jest wspaniałe. Niezależnie od problemów z matchmakingiem, samo strzelanie jest uber miodne, a mecze wkręcają na zasadzie "dobra, jeszcze jeden i idę spać" i tak przez kolejną godzinę I kolejną i kolejną. Odnośnik do komentarza
richie_heinz 36 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Szkoda ze 343 oprócz matchmakingu nie pozwoli graczom zakładać serwery coś na wzór jak swego czasu oferował killzone 2. W killzone 2 ciekawe tez był system meczy klanowych wyzywalo się klan na daną godzinę stawialo się jakieś punkty honoru i się grało. Czasami o 2,3 nad ranem szło zagrać 2vs2 itd Ps:mam tylko nadzieje ze w fullu będzie 1080 Z informacji ujawnionych dotychczas wychodzi na to, że w grze będzie możliwość zakładania drużyn. Zakładanie swoich serwerów jest bezużyteczne i niepotrzebne w grze. Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół... trzeba wygrywac mecze, zeby ranga szla w gore inaczej zawsze spada w dol, jest to troche slabo rozwiazane bo np dzisiaj mialem pare meczy np z kd 15-6 jednak gralem z jakimis lamusami co mieli ratio 3-15 xD oczywiscie moja druzyna przegrala i zamiast blizej rangi onyx, dalej siedze na zlotej System ranikngowy w H5G jest bardzo dobrze rozwiązany. Grałeś w trybie drużynowym, więc celem gry jest zwycięstwo twojej drużyny i bardzo słusznie jest to główny czynnik oceny meczowej. Ratio KD ma znaczenie tylko w czasie oglądania statystyk pomeczowych. Najlepszym rozwiązaniem jest granie ze stałą drużyną. Btw. ratio KD i KDA w żadnym stopniu nie świadczą o umiejętnościach, bo czasami ratio 1 jest lepsze od ratio 2,5. Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Szkoda, że do bety trzeba mieć MCC. Chętnie bym sprawdził Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Szkoda ze 343 oprócz matchmakingu nie pozwoli graczom zakładać serwery coś na wzór jak swego czasu oferował killzone 2. W killzone 2 ciekawe tez był system meczy klanowych wyzywalo się klan na daną godzinę stawialo się jakieś punkty honoru i się grało. Czasami o 2,3 nad ranem szło zagrać 2vs2 itd Ps:mam tylko nadzieje ze w fullu będzie 1080 Z informacji ujawnionych dotychczas wychodzi na to, że w grze będzie możliwość zakładania drużyn. Zakładanie swoich serwerów jest bezużyteczne i niepotrzebne w grze. Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół... trzeba wygrywac mecze, zeby ranga szla w gore inaczej zawsze spada w dol, jest to troche slabo rozwiazane bo np dzisiaj mialem pare meczy np z kd 15-6 jednak gralem z jakimis lamusami co mieli ratio 3-15 xD oczywiscie moja druzyna przegrala i zamiast blizej rangi onyx, dalej siedze na zlotej System ranikngowy w H5G jest bardzo dobrze rozwiązany. Grałeś w trybie drużynowym, więc celem gry jest zwycięstwo twojej drużyny i bardzo słusznie jest to główny czynnik oceny meczowej. Ratio KD ma znaczenie tylko w czasie oglądania statystyk pomeczowych. Najlepszym rozwiązaniem jest granie ze stałą drużyną. Btw. ratio KD i KDA w żadnym stopniu nie świadczą o umiejętnościach, bo czasami ratio 1 jest lepsze od ratio 2,5. Tak wiem ze nie znaczy to o umiejetnosciach i zgadzam sie ze to gra druzynowa i jak druzyna przegrywa to leca punkty w dol, tylko wydaje mi sie ze powinno byc rowniez rozdzielone to indywidualnie na podstawie kd w danym meczu, a nie ze wszyscy z miejsca dostaja -15 czy iles tam. Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 1 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 stycznia 2015 Szkoda, że do bety trzeba mieć MCC. Chętnie bym sprawdził Sprawdź tutaj na forum swoją skrzynkę i daj mi znać czy kod Tobie zadziałał Szkoda ze 343 oprócz matchmakingu nie pozwoli graczom zakładać serwery coś na wzór jak swego czasu oferował killzone 2. W killzone 2 ciekawe tez był system meczy klanowych wyzywalo się klan na daną godzinę stawialo się jakieś punkty honoru i się grało. Czasami o 2,3 nad ranem szło zagrać 2vs2 itd Ps:mam tylko nadzieje ze w fullu będzie 1080 Z informacji ujawnionych dotychczas wychodzi na to, że w grze będzie możliwość zakładania drużyn. Zakładanie swoich serwerów jest bezużyteczne i niepotrzebne w grze. Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół... trzeba wygrywac mecze, zeby ranga szla w gore inaczej zawsze spada w dol, jest to troche slabo rozwiazane bo np dzisiaj mialem pare meczy np z kd 15-6 jednak gralem z jakimis lamusami co mieli ratio 3-15 xD oczywiscie moja druzyna przegrala i zamiast blizej rangi onyx, dalej siedze na zlotej System ranikngowy w H5G jest bardzo dobrze rozwiązany. Grałeś w trybie drużynowym, więc celem gry jest zwycięstwo twojej drużyny i bardzo słusznie jest to główny czynnik oceny meczowej. Ratio KD ma znaczenie tylko w czasie oglądania statystyk pomeczowych. Najlepszym rozwiązaniem jest granie ze stałą drużyną. Btw. ratio KD i KDA w żadnym stopniu nie świadczą o umiejętnościach, bo czasami ratio 1 jest lepsze od ratio 2,5. Tak wiem ze nie znaczy to o umiejetnosciach i zgadzam sie ze to gra druzynowa i jak druzyna przegrywa to leca punkty w dol, tylko wydaje mi sie ze powinno byc rowniez rozdzielone to indywidualnie na podstawie kd w danym meczu, a nie ze wszyscy z miejsca dostaja -15 czy iles tam. Tutaj sie też z Tobą zgodzę. Dobrze by było aby pkt się otrzymywało względem tego jak dobrze się spisałeś w drużynie. Jeśli dobrze Tobie poszło więcej dostajesz jak i mnie przegrywasz. Odnośnik do komentarza
tomci23 55 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 jest jakis patch ponad 100mb chyba matchmaking poprawia.graczy szuka 10sek Odnośnik do komentarza
Salwador 189 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Są także już 2 nowe tryby i nowe mapy. - Slayer BR - Breakout Odnośnik do komentarza
Mroku 1 005 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Cholera, chcialbym pograc w ta bete chociaz na chwilke Osoby ktore maja Xbox Preview tez moga grac w Halo 5 ? Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 2 stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Nie. Kup MCC. Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 gramy cos dzis w nocy ? Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 2 stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Ja będe po 23 Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 (edytowane) Jak po tych 10 meczach zaczęło mnie łączyć z innymi lamusami, to nawet coś pograć się da Multi bardzo miodne Edytowane 2 stycznia 2015 przez DonSterydo Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Ja będe po 23Lux, tez bede w takich godzinach Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 (edytowane) Gra się świetnie. Potyczki bez żadnych specjalnych udziwnień, perków itp. No i ten odgłos przy headshocie Jak nic technicznie nie skiepszczą to będzie miazga. Edytowane 2 stycznia 2015 przez DonSterydo Odnośnik do komentarza
Ceglash 16 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Beta fajna. Ale brakuje mi tu grania z Polakami, z jakąś ekipą. Chętnie dołączę jeśli komus brakuje "tarczy" bo za bardzo w HALO niestety nie umiem grać. W becie podoba mi się przede wszystkim głos lektora komentującego nasze wyczyny... brakuje mi tego w MCC. Odnośnik do komentarza
Daddy 4 216 Opublikowano 2 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 stycznia 2015 Jak ktoś ma kod do bety to chętnie przygarnę Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi