Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Frankie:

 

 

 

The AI is a combination of friendlies (marines) and a LOT of enemies. And bosses. And mini bosses. And vehicles. And aircraft.
Red team fights blue team for score and objectives, both fight enemies and bosses as match progresses, teams level up within matches to unlock vehicles and weapons from their bases. That's one mode.

 

Czyli horda + Titanfall. Biorąc pod uwagę jak mi podszedł ten drugi, to może nawet się tym zainteresuję. 

Opublikowano

obejrzalem wszystkie te screeny i jak na grę 60fps wygląda to fantastycznie, mam przeczucie że może to być też w 1080p, choć daje na to 30% szans, 70% że 900p. Skala działania, ilość przeciwników i graczy na mapie, ostre tekstury.

 

Póki co to nie ogarniam o co generalnie chodzi, bo jest Locke który się brata z Arbiterem i jego paczką covenantów, z drugiej są inni covenanci no i prometheanie, kim (czym?) są Guardianie i czemu Master Chief wygląda jakby chciał odpi/erdolić coś złego ku uciesze forerunnerów.

Opublikowano (edytowane)

Z tego co pamietam juz kiedys na E3 pokazywali gameplay z Halo z misja, ktora nigdy nie ukazala sie w finalowej grze.

Po dzisiejszym renderze z Forzy, a pozniej gameplayu po prostu wole sie nawet na Halo nie nastawiac, choc tutaj przynajmniej szczerze w ta prezentacje wierze, a mimo to hype na Halo mocno zostal ostudzony...

Edytowane przez easye
Opublikowano (edytowane)

 

to jest chyba direct feed, ale reki sobie nie dam uciac. Na pewno wyglada lepiej niz to guwno rozmazane co bylo na konferencji. Nie rozumiem tez po co tyle skryptow, mam nadzieje ze taki byl zamysl na "efektowne adhd na e3", bo jak bedzie cala gra tak wygladac.. to slabo. 

Edytowane przez ssxx1
Gość DonSterydo
Opublikowano

http://www.gamersyde.com/hqstream_halo_5_guardians_e3_offscreen_gameplay-34868_en.html

 

Offscreen i trochę za ciemno ale 60 klatek robi wrażenie. Nie wierzę, że wyciągną 1080p przy takiej oprawie. 

 

60 FPS robi od pierwszego ruchu - niech mi ktoś teraz powie, że wolałby 1080p kosztem 60 FPS  :yao:

 

Tak na marginesie to byłem przekonany, że pokażą ten etap co w GI, ale najwidoczniej bardzo chcieli pokazać majestatycznego strażnika.

Opublikowano (edytowane)

To zalezy czy jest stale 60 fpsow, bo w BF Hardline bylo mozna odczuc spadki z 60 fpsow do 40 lub mniej

Edytowane przez Mroku333
Opublikowano

W Halo framerate zawsze lubil plywac, chociaz 4 trzymala niezle fpsy. Nie pamietam juz jak bylo w becie, jak spoko to chyva nie ma o co sie obawiac.

Opublikowano

rowniez nie jestem przekonany co do tego trybu, teraz dopiero na spokojnie zobaczylem pokaz z e3 i mehh bez wiekszej podjarki, fragment ktory zaprezentowali wyglada bez szalu, ciemno, ciasno bez polotu

 

no ale multi i tak zamiecie

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

 

Taki potężny tryb w multi daje nadzieję na epickiego singla na dużą skalę.

 

 

 

 

The Halo 5: Guardians Digital Deluxe Edition includes the full base game, Warzone REQ Bundle, and Halo: The Fall of Reach – Animated Series. Halo: The Fall of Reach – Animated Series is streaming only via Halo Channel
Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

 

na xbox wire pojawił się direct feed z kampanii w 60fps i zacnie to wygląda. Aczkolwiek widać że to nie jest full hd (ale też nie 720p), widać ząbków trochę więc albo  to jest 900p albo 1080p bez żadnego AA. Może jeszcze coś pociągną do premiery

 

na halo channel pojawił się odcinek sprinta czyli historii developingu gry, polecam zobaczyc

 

wszelkie materiały odnośnie gry tutaj https://www.halowaypoint.com/en-us/games/halo-5-guardians/xbox-one

Opublikowano

 

 

Halo 5: Guardians otrzyma mikrotransakcje
W trakcie targów E3 2015 przedstawiciele 343 Industries potwierdzili, że w grze pojawią się mikrotransakcje. Gracze za rozgrywkę będą zdobywać specjalny punkty REQ, które następnie będzie można wymienić na zestawy przedmiotów. Deweloperzy nagrodzą nasze starania, a w pakietach otrzymamy nowe bronie, stroje, czy też animacje zabójstw.
punkty REQ będzie można kupić za prawdziwe pieniądze. Autorzy twierdzą, że jest to tylko i wyłącznie wygoda dla graczy z mniejszą ilością czasu, ale fani serii nie są zadowoleni.
REQ (Requisition System) będzie obowiązywał w dwóch trybach Arena oraz Warzone i chociaż w tym pierwszym będziemy korzystać wyłącznie z ulepszaczy wyglądu, tak już w tym drugim wsadzimy do łapy również mocniejsze gnaty. Twórcy twierdzą, że nie wpłynie to w żaden sposób na rozgrywkę i nadal „każdy fan Halo będzie miał taką samą szansę na zwycięstwo”.
Oczywiście wszystkie przedmioty zdobędziemy bez płacenia, ale będziemy musieli poświęcić sporo czasu – identycznie jak we wszystkich innych pozycjach z mikropłatnościami – szkoda tylko, że nawet twórcy serii Halo sięgają po takie rozwiązanie.
Gość DonSterydo
Opublikowano

Nie martw sie izi, arena bez zmian, mozesz smialo kupowac xone,heh.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...