Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Brak korytarza to zawsze była swego rodzaju iluzja w serii, pod tym względem 4 właściwie niczym nie różni się od wszystkich części robionych przez Bungie - za wyjątkiem CE, które faktycznie miało duże otwarte przestrzenie, ale cierpiało za to na duży backtracking IMHO.

Opublikowano (edytowane)

Iluzja, której brak w czwórce, a z tego co do tej pory pokazali w piątce będzie podobnie. Ciasne długie korytarze wypełnione gdzieniegdzie nieco szerszymi arenami do walki pojazdami. Brak tu rozmachu, który był np w jedynce - misja Silent Cartographer, autostrada w dwójce, końcowe części trójki, walki ze Scarabami.

O muzyce która próby czasu w ogóle nie zdaje i nie ma sensu jej nawet porównywać do tej z H 1-3 też należy wspomnieć.

Nie mówię, że H4 to zła gra - bawiłem się przy niej świetnie (w zasadzie nadal w nią gram w kolekcji), ale to już nie ten poziom co kiedyś.
Piątka zapewne będzie równie udana i na pewno wezmę ją na premierę, ale zawsze każde kolejne Halo będzie porównywane do pierwszej trylogii i wydaje mi się każde te porównanie będzie na korzyść Halo od Bungie.

Edytowane przez Hum
  • Plusik 2
Gość DonSterydo
Opublikowano

4 już na początku atakuje otwartą areną na statku kosmicznym. W grach od Bungie też odbywało się to głównie na zasadzie pojedynczych aren między liniowymi etapami - zresztą, te przykłady co podałeś w sumie to potwierdzają. Wydaje mi się, że chodzi Ci w tym przypadku bardziej o rozmach niektórych etapów (np. bitwa ze Scarrabami w 3), a nie o liniowość/otwarte etapy jako takie. Myślę, że w 5 będzie dobrze pod tym względem - widzieliśmy już urywek jakiejś bitwy na stacji kosmicznej.

Opublikowano

Jeżeli ten 'rozmach' rozwiążą w ten sam sposób jak w misji gdzie pierwszy raz sterujemy Mantisem i na końcu oglądamy w tle bitwę strzelając do kolejno nadlatujących Phantomów na małym placyku, to ja wolę jednak jeszcze raz włączyć autostradę :reggie:

Zamiast faktycznie skupić się na rozmachu bitew jak te w trójce to uparli się na te 60 fps w kampanii H5 i pytanie tylko czego będzie to kosztem.

Opublikowano

Iluzja, której brak w czwórce, a z tego co do tej pory pokazali w piątce będzie podobnie. Ciasne długie korytarze wypełnione gdzieniegdzie nieco szerszymi arenami do walki pojazdami. Brak tu rozmachu, który był np w jedynce - misja Silent Cartographer, autostrada w dwójce, końcowe części trójki, walki ze Scarabami.

 

O muzyce która próby czasu w ogóle nie zdaje i nie ma sensu jej nawet porównywać do tej z H 1-3 też należy wspomnieć.

 

Nie mówię, że H4 to zła gra - bawiłem się przy świetnie (w zasadzie nadal w nią gram w kolekcji), ale to już nie ten poziom co kiedyś.

Piątka zapewne będzie równie udana i na pewno wezmę ją na premierę, ale zawsze każde kolejne Halo będzie porównywane do pierwszej trylogii i wydaje mi się każde te porównanie będzie na korzyść Halo od Bungie.

Obszar H4 jest podobny do H3. Muzyka tu i tu jest super.

 

Co do ogólnego porównania do H1/2/3 to w 1 nie grałem ale 2/3 jak grałem w okolicach ich premier to były dla mnie jedne z najgorszych exów ever na konsolach, dalej ostro gardzę tym szajsem. Dopiero HR i HW przełamały lody i uważam je za świetne gry, H4 solidne 9/10.

  • Minusik 1
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Dla mnie najlepszą częścią jest chyba Halo Reach. Jest miks otwartych etapów i tych bardziej liniowych + kapitalna misja na stacji kosmicznej :) H2/3/4 w sumie postawił bym w jednej linii, każda miała jakieś elementy, które bardzo mi się podobały. I tak jak pisałem, jako całokształt, najsłabiej wypada CE.

 

A najbardziej czekam oczywiście na Halo Wars 2  :obama:

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 2
Opublikowano

rowniez bardzo lubie Reach i chcialbym zeby wypuscili go poprawionego jak to mialo miejsce z odst, jescze jakby dali go za darmo to juz w ogole :banderas:

H4 mimo zepsucia ostaniej walki to gralo mi sie w ta czesc bardzo przyjemnie, fajnie ze wrocili elici no i prometanie rowniez wprowadzili powiew swiezosci 

Opublikowano

Powiedzcie panocki, ta niska czułość widoczna na filmikach to specyfika halo, czy specyfika ustawień graczy pod dane bronie, czy wtf? H5 będzie pierwszą w jaką zagram i razi to wolne obracanie.

Opublikowano

Powiedzcie panocki, ta niska czułość widoczna na filmikach to specyfika halo, czy specyfika ustawień graczy pod dane bronie, czy wtf? H5 będzie pierwszą w jaką zagram i razi to wolne obracanie.

Możesz w Halo ustawić sobie czułość rozglądania od 1-10, ale na 10 raczej mało co ustrzelisz bo aim assist nie jest taki jak w powiedzmy Codzie. 3-5 to standard wśród graczy. Nie jest to CoDowe rozglądanie, inna specyfika gry ale spokojnie idzie przywyknąć.

Opublikowano (edytowane)

Piękne <3 chociaz na koniec roku planuje przytulić elite tylko bedzie trzeba poczekać na recenzje, jak nie to pewnie któregoś z tych wezmę

Edytowane przez kubson
Opublikowano

Ja już czekam na swojego elita :D ale gdyby nie to, to był już brał tego z H5 :/ ....Ten limitowany nie jest tylko pomalowany ale również ma te drobne zagłębienia itd..Co czyni go naprawdę limited.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Jak tego słuchałem to miałem wrażenie, że facet o Halo dowiedział się z wikipedii i doczytał sobie terminologię ;) Generalnie nie powiedział nic nowego.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...