Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo
Opublikowano

Mnie bardzo cieszy, że w tych ostatnich materiałach jest BETONOWE 60 FPS i to należy podkreślić. Nie jakieś latające 40-50 FPS.

 

PS. Daddy, no nie do końca, bo już w opisach prasowych było pisane "co" MC widzi w pewnych swoich "wyobrażeniach" - to co widzisz na końcu może być tego elementem. Zresztą nie ma się co oszukiwać, wszyscy wiemy jaki jest cel podróży MC i do czego zmierza.

Opublikowano (edytowane)

Dynamiczna zmiana rozdziałki potwierdzona:

 

60fps gameplay is supported by a new progressive resolution system that allows us to dynamically scale the resolution at which we render the game (up to 1080p) based on the needs of the scene. This enables us to deploy resources where they have most impact across a diverse series of experiences throughout the game while delivering the most visually stunning Halo game ever.[/size]

 

Ensuring 60fps throughout our play experience has required constant focus. Some sections of a mission might be relatively quiet and achieving 60fps is straightforward, but there are many situations where we dial the intensity up to 11. At those times, we need to maintain 60fps and give players the total experience from both a design and artistic perspective. This is where our new progressive resolution system comes into play, allowing the game to scale resolution dynamically as the experience gets more intense and complex. In much of the campaign you may be playing at 1080p, but when we want to get really crazy with vehicles, visual effects and combat we can trade some of the resolution in order to maintain the crucial 60fps. Without this system, we would need to either reduce the scale of our most intense combat encounters or lower the quality of content across the game in order to stay at 60 fps at all times. With progressive resolution, we get the best of both worlds: epic scale experiences that look incredible while running at a consistent 60fps.[/size]

Direct feed tego co powyżej:

 

http://news.xbox.com/media/?Category=xbox-one-games

Edytowane przez Ins
Gość DonSterydo
Opublikowano

Już myślałem, że pokazali walkę na tej stacji kosmicznej, ehh. Czeba yeszcze czekać ;)

Opublikowano

Od czasów Wieśka 3 nie czekałem tak mocno na żadną grę. To będzie świetny produkt. Z dopieszczoną kampanią dla jednego gracza i setkami godzin w multi. Świetna grafika, udźwiękowienie na najwyższym poziomie, AI przeciwników. Osobiście uważam też, że w żadnej innej grze w którą grałem nie ma tak świetnych animacji przeładowywania broni i walki w bliskim kontakcie. To nie może się udać, najjaśniejszy punkt tego roku. A że 5-ta część? Czy ktoś narzeka na świetne gry, bo ja z pewnością NIE.

Opublikowano

Powoli swędzi mnie już mózg na H5, a myślałem, że tym razem mnie nie dopadnie. Obrazki obrazkami ale dźwięk to jest masakra, wszystko wydaje konkretne/solidne/mocne dźwięki. Bungie nigdy nie potrafiło zrobić solidnego dźwięku moim skromnym zdaniem. 343 w tej kwestii zarządziło.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...