Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej, ja jeszcze mam dylemat pudełko czy cyfróweczka bo w multi pewnie bede grał do porzygu :D

Cyfra w uk tyle samo co pudlo wiec ci się zastanawiasz :lapka: U mnie preorder juz dawno leży na dysku :banderas:

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Dobre oko. Szkoda, że pozostałe filmiki są najprawdopodobniej kręcone z eventu prasowego gdzie domyślnie było ustawione izi - widać to po zachowaniach, a raczej ich braku, przeciwników (brak reakcji na granaty, zero rollowania itp.).

 

EDYTA: Na tym materiale grają na normalu.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Pytania dla ludzi którzy brali cyfrowego preordera

 

Czy u was też gra ściągnęła się w kilka sekund, a potem w bibliotece ukazuje się komunikat  ,,Zatrzymano instalację ! ''? Nie wiem czy coś u mnie się zepsuło, czy po prostu reszta plików pobierze się dopiero w okolicach premiery

Opublikowano (edytowane)

Mam nadzieje ze pojawia sie direct feedy na gamersyde ale juz teraz widac ze grafa to kozak :obama: Wiadomo design to halo czyli kolorki, krasnale I laserki blasterki ale ostrosc texture I oswietlenie to jakis kosmos :fsg: Dobrze ze pokazali jakies wieksze tereny, a nie jak na e3 ze biegniesz przed siebie.

 

No I 60 fps :banderas:

Edytowane przez hav3n
Opublikowano (edytowane)

Dobra. Oficjalnie jest zdrowo podjarany tym co zobaczyłem. Oby tylko AI nie zawiodło i będzie petarda.

 

No i ta wstawka z Blue Team <3 Nie oddali ani jednego strzału bezpośrednio we wroga, a i tak wszystkich wyeliminowali błyskawicznie. Niezły kontrast w porównaniu z Osiris i wesołą demolką w ich wykonaniu. 

Edytowane przez Ins
Opublikowano

Dziennikarzyny grały na normalu albo na easy dlatego AI wydaje się głupie.

 

To co mnie cieszy to mechanika "podnoszenia" towarzyszy jak w Gears of war, to oznacza że granie w co-opie nabierze nowego charakteru - zamiast bezstresowego run&gun na legendary, gdzie człowiek nie martwił się o nic bo wiedział że jak pójdzie źle to odrodzi się gdzieś na tyłach, tak teraz trzeba będzie serio uważać co się robi.

  • Plusik 1
Opublikowano

Dobra. Oficjalnie jest zdrowo podjarany tym co zobaczyłem. Oby tylko AI nie zawiodło i będzie petarda.

 

No i ta wstawka z Blue Team <3 Nie oddali ani jednego strzału bezpośrednio we wroga, a i tak wszystkich wyeliminowali błyskawicznie. Niezły kontrast w porównaniu z Osiris i wesołą demolką w ich wykonaniu. 

Podoba mi się ta różnica, BT starsza i bardziej zacofana generacja Spartan ma bardziej przemyślane i taktyczne podejście a ekipa Locka nowsza i zaawansowana generacja robi to bez większego zastanowienie i z pierdolnięciem. 

 

Nowe materiały wszystko super tylko irytuje mnie to podświetlanie broni/wrogów...

Opublikowano

Czytam, że niektórzy myślą, że Spartanie IV są nowszą i lepszą generacją Spartan II. Mała korekta. Spartan II od Spartan IV różni jedynie to, że czwarta generacja została złożona głownie z dorosłych osób które przeszyły dokładnie te same ulepszenia co druga generacja (są to najlepsi marines i ODST, nie wliczając kilku ocalałych z projektu S III ale to inna para kaloszy, ponieważ oni przeszli inne dodatkowe modyfikacje w czasie szkolenia na SIII). Jedyną różnica tych ulepszeń jest to, że w momencie powstawania czwartej generacji są one w 100% bezpieczne. Kiedy ONI ulepszało drugą generację szansa na powodzenie wynosiła z tego co pamiętam około 30% (pozostali kandydaci albo umierali albo zostawali kalekami). W bezpośrednim starciu SII vs SIV nowsza generacja nie powinna mieć większych szans ponieważ jak pisałem wyżej SIV to spartanie stworzeni z dorosłych osób po przeszkoleniu wojskowym (maksymalnie kilku letnim), zaś SII zostali zwerbowaniu do projektu w wieku 6-9 lat (dzięki wyjątkowym umiejętnościom i DNA), przechodząc mordercze szkolenie wiec mają około 40-45 lat doświadczenia bojowego. Poza tym szkoleni byli przez najlepszych z najlepszych. Tyle w temacie. PS. SII dzięki wczesnemu szkloniu i ulepszeniom, które przeszli mają po ponad 2m wzrostu i grupo powyżej 100kg masy mięśniowej (mężczyźni). Jedno uderzenie Johna czy Freda i Lock pada martwy :P

  • Plusik 5
Opublikowano (edytowane)

Kolega wyżej ładnie wyjaśnił. Tak w skrócie: Spartan II to najbardziej doyebana generacja. Następne to już tylko, że tak się wyrażę "budżetówka i masówka". Dodając fakt, że generacja Johna jest konkretnie zaprawiona w boju staje się jasne, że drużyna Osiris nie ma raczej żadnych szans w bezpośredniej konfrontacji. Wielkie braki w wiedzy Daddy ;]

Edytowane przez Ins
Opublikowano (edytowane)

Jest gdzieś jakieś sensowne 'streszczenie' całego tego opisywanego wyżej 'background story' lub jakichś innych ważnych wydarzeń, których w grach nie było lub były za słabo wyjaśnione?

Pamiętam, że grając pierwszy raz w czwórkę miałem o sumie spory mętlik, coś tam ostatnio mi tłumaczyłeś Ins jak graliśmy z Sutkiem, ale chciałem sobie to wszystko jakoś poukładać przed piątką.

Edytowane przez Hum
Opublikowano

To ja zapytam, czy jest gdzieś strona z wszystkimi dialogami z Halo, również z tymi, które mamy podczas grania i nie ma do nich napisów? 

Opublikowano

Czytam, że niektórzy myślą, że Spartanie IV są nowszą i lepszą generacją Spartan II. Mała korekta. Spartan II od Spartan IV różni jedynie to, że czwarta generacja została złożona głownie z dorosłych osób które przeszyły dokładnie te same ulepszenia co druga generacja (są to najlepsi marines i ODST, nie wliczając kilku ocalałych z projektu S III ale to inna para kaloszy, ponieważ oni przeszli inne dodatkowe modyfikacje w czasie szkolenia na SIII). Jedyną różnica tych ulepszeń jest to, że w momencie powstawania czwartej generacji są one w 100% bezpieczne. Kiedy ONI ulepszało drugą generację szansa na powodzenie wynosiła z tego co pamiętam około 30% (pozostali kandydaci albo umierali albo zostawali kalekami). W bezpośrednim starciu SII vs SIV nowsza generacja nie powinna mieć większych szans ponieważ jak pisałem wyżej SIV to spartanie stworzeni z dorosłych osób po przeszkoleniu wojskowym (maksymalnie kilku letnim), zaś SII zostali zwerbowaniu do projektu w wieku 6-9 lat (dzięki wyjątkowym umiejętnościom i DNA), przechodząc mordercze szkolenie wiec mają około 40-45 lat doświadczenia bojowego. Poza tym szkoleni byli przez najlepszych z najlepszych. Tyle w temacie. PS. SII dzięki wczesnemu szkloniu i ulepszeniom, które przeszli mają po ponad 2m wzrostu i grupo powyżej 100kg masy mięśniowej (mężczyźni). Jedno uderzenie Johna czy Freda i Lock pada martwy :P

 

 

Kolega wyżej ładnie wyjaśnił. Tak w skrócie: Spartan II to najbardziej doyebana generacja. Następne to już tylko, że tak się wyrażę "budżetówka i masówka". Dodając fakt, że generacja Johna jest konkretnie zaprawiona w boju staje się jasne, że drużyna Osiris nie ma raczej żadnych szans w bezpośredniej konfrontacji. Wielkie braki w wiedzy Daddy ;]

 

Jednak warto zaznaczyć że to dzięki masowej produkcji Spartanów-IV ludzkość zaczęła wygrywać wojnę z Covenantami.

 

Wątpie żeby te różnice między spartanami były widoczne w grze, zapewne Blue Team od Osiris nie będą się niczym różnić.

Opublikowano

Mazzeo nie jest to tak do końca jak piszesz. SIV weszli do służby w styczniu 2553, zaś wojna z convenantami zakończyła się w marcu tego samego roku, a trwała od 2525 czyli 28 lat, więc trzymiesieczny udział 170 spartan czwartej generacji nie wniósł za wiele do wojny( tyłu weszło do służby w styczniu reszta później). Wg.mnie przymierze przegrało wojnę głównie przez konflikt wewnętrzny pomiędzy elitami a brutsami. Faktycznie jak kolega pisał powyżej w grze na 99% nie będzie różnicy pomiędzy Osiris a Blue Team.

  • Plusik 1
Opublikowano

W skrócie nie wszyscy elici zaakceptowali koniec wojny i przymierze z ludźmi. Są to rebelianci coś jak heretycy w halo 2. Pomiędzy elitami trwa wewnętrzna wojna w którą ludzie są wplalątani.

 

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Z Convenantami walczą nawet jak nie ma z nimi wojny :P Halo 4 najlepszym przykładam ;)

 

"Obecnie" to z nikim nie ma wojny.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Mam nadzieję, że przynajmniej łączenie w matchmakingu ogarnął w piątce. W MCC do tej pory nieraz czeka się w lobby po kilka minut, a w innym przypadku łączy w 10 sekund, czyli tak jak powinno być. 

  • Minusik 2
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...