biszat 5 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 Mimo strzalek jak masz platyne to masz platyne , jak masz diamond to masz diamod . Jedynie mozesz spasc z Onyxu do champin
Mustang 1 747 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 Chyba odwrotnie, Champion jest powyżej Onyksu. Z kolei jak jest ten Onyx 1500, to co to w sumie znaczy?
Satyrion 1 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Moim subiektywnym zdaniem multiplayer w HALO 5 jest słabe. To już nie jest HALO w którym liczą się umiejętności, seria poszła bardziej w stronę CoD, ginie się tutaj co kilka sekund, starcia 1v1 przeważnie trwają ok. 1 do 2 sekund, nie mówiąc o tym jeśli do starcia dołączy jeden sojusznik, wtedy przeciwnik ginie w ok. 0,5 sekundy. Jeśli przeciwnik zajdzie cię od pleców lub od boku, co zdarza się bardzo często, jest to jednoznaczne z tym, że już zginąłeś. Bronie w tej grze są zdecydowanie za silne, 5 strzałów z pistoletu, z którym się zaczyna, to zdecydowanie za mało, szczególnie że strzela się nim ok 3 razy w ciągu sekundy, więc praktycznie nie ma możliwości ucieczki. Pistolet w tej grze jest tak silny, że czasem nie opłaca się podnosić innych broni, w dobrych rękach jest to zabójcza broń. Inna sprawa to mapy. Są one moim zdaniem za małe, gra sporo przyspieszyła od czasu 3 części, a mapy dużo się nie zwiększyły. Skutkiem tego są szybie walki gdzie nie ma czasu na odwrót, jakieś zaplanowanie walki, pojedynków 1v1 gdzie naprawdę liczą się umiejętności, a przeradza się to w chaotyczną walkę gdzie liczy się, aby udało się zajść przeciwnika od tyłu lub boku, a takie zajścia nie są trudne przez kolejną, moim zdaniem, bez sensowną rzeczą, mianowicie radarem. Radar w tej części działa na 18 metrów, co w tej grze oznacza odległość mniej więcej doskoku i uderzenia z ,,kolby". Przez ten zabieg jest on praktycznie bezużyteczny, ponieważ zanim zobaczysz kogoś na radarze jest on już w takiej odległości, że nie zdążysz zareagować ponieważ przeciwnik jest już zbyt blisko ciebie. Jedyne do czego się przydaje to stwierdzenie czy przeciwnik jest nad,a czy też pod tobą. Dziś zagrałem mecz FFA gdzie używałem jedynie melee a mimo to nabiłem 15 zabójstw, ponieważ przeciwnicy, w większości przypadków, nie zdążyli zareagować ( dla niedowiarków zapraszam na mój kanał Satyrion IX na youtube gdzie mam nagrany filmik). Być może tak mały zasięg radaru można zniwelować przez granie w party i dobrą komunikacje, jednak nie każdy gra cały czas ze znajomymi, a jeśli się uda zebrać 4 osobowe party to i tak mapy są tak skonstruowane że nawet słabsi gracze są w stanie zabijać tych lepszych. Rankingu w tej grze też nie jestem w stanie zrozumieć, grając slayer'a z k/d na plusie i ponad połową wygranych meczy dostałem platyne 1, natomiast FFA gdzie wygrałem chyba tylko 2 razy (reszta ok top 3) i k/d ok 0 przydzielono mi range onyx. Nie widać również ile dostaje się, lub traci punktów po meczu, nawet po przydzielonej dywizji. Tryb warzone to również moim zdaniem jakaś pomyłka. W grze zazwyczaj dominuje jedna drużyna, ponieważ zdobywa się tam specjalne punkty dzięki którym można kupować lepsze bronie lub pojazdy, więc lepsza drużyna zdobywając więcej punktów szybciej odblokuje lepsze rzeczy i tym bardziej zmiażdży drużynę przeciwną. Inną sprawą jest to, że mimo tego że indywidualnie można grać dobrze to i tak dużo się nie zdziała, a to dlatego że można nie mieć odblokowanych żadnych dobrych rzeczy. Otwierając paczki dostajemy różne przedmioty na warzone, jednak większość z nich to i tak mongoose lub inne bezużyteczne śmieci. A jak trafimy na coś lepszego to i tak możemy użyć tego raz - dwa razy i znów musimy mieć nadzieje że znów to dostaniemy otwierając kolejną paczkę. Tryb warzone jest próbą skopiowania battlefielda, jednak moim zdaniem nie udaną, szczególnie że przez to nie dostaliśmy big team battle. Innych trybów też nie jest zbyt dużo, szczególnie boli mnie dodanie trybu gdzie ma się jedno życie i gra się na rundy ( nie pamiętam nazwy) a zabrano takie tryby jak multi team lub tryb double. Jedną z nielicznych zalet HALO 5 jest matchmaking i serwery, mecze są znajdowane szybko, podczas gry wszystko chodzi płynnie bez lagów, szkoda tylko że mcc tak nie działało, Moim zdaniem gra została skierowana do innej grupy odbiorców, w dzisiejszych czasach może większej, czyli ludzi którzy oczekują od gry szybkiej akcji, gdzie mniej liczy się skill a bardziej ,,wesołe" bieganie i zabijanie wszystkiego co się rusza, coś na wzór CoD. Do mnie to nie przemawia, dla mnie jednak wygrywa rodzaj rozgrywki z HALO 3.
JuanMag 159 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Tak jak pisalem wczesniej, tepo rozgrywki przyspieszylo, jednym to odpowiada drugim mniej, ale jezeli myslisz ze jest mniej skillowe to sie mylisz, podstawowe zalozenia takie jak byly w kazdym Halo sa takie same i sie nie zmienily, kontrola mapy, power weaponow, cammo czy osa, do tego teamwork + aim.
Ins 5 771 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Powiem tak, im więcej gram w multi tym bardziej mi się ono nie podoba. Nie pasuje mi prawie wszystko, lipne mapy, słaba czytelność, zbyt duże tempo jak na taką grę. Dam jeszcze szansę H5 jak pojawią się interesujące mnie playlisty. Na chwilę obecną wracam do MCC i Gearsów. 1
blantman 5 780 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Wczoraj nie mogłem a dzisiaj widziałem ze juz graliście Wystarczyło wcześniej komukolwiek z nas napisać że nie możesz a wczoraj też na ciebie czekaliśmy;) Halo 5 w co opie to naprawdę niezla zabawa. Mimo umierania cały czas japa się cieszy bo w dobrym towarzystwie nawet umieranie nie jest straszne. 1
biszat 5 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Pistolet 5sk to za malo ... heh on powinien byc 4sk i miec wiekszy magazynek zeby gralo sie nim perfekcyjnie . Osobiscie uwazam ze porownywanie Halo do CoDa jest absolutnie nietrafione . Jedyne co mi CoDa przypomina to Emblemy . Zaluje ze nie ma za duzo opcji customizacji swojego zawodnika Satyricon widzisz tak to juz jest , Ty nasrzekasz ze nie mozna uciec , ze walki 2 v1 nie masz szans itd , a wiele osob narzeka ze za malatwo uciec i z tego co widze to majac wiekszego skilla spokojnie mozna ubic 1v2
wrog 611 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Nam co op śmigał. BTW na Legendary nie jest łatwo w kampanii albo mamy drużynę noobów Ja wczoraj ze znajomymi koopa na legendary odpaliłem i mam wrażenie, że ma się mniej życia/osłony niż przy graniu solo. Chyba że to od postaci zależy.
Fafik-IX- 40 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Satyrion powiedział wszystko to czym halo jest a nie powinno być. Gra zatraciła duszę, swoją osobowość. Gra może się podobać, ALE NAZYWANIE JEJ NASTĘPCA HALO 3 TO PROFANACJA LEGENDY. Jak systemseller może być taki brzydki!!! Tak jak pisałem wcześniej te animacje w 30fps może mniej wypalają gałki oczne. Jeżeli chodzi o multi w serii halo to ja widzę to tak Halo 3>Halo 2 długo nic, potem Halo REACH po kilku latach świetlnych Halo4/5. Jedynki nie wliczam bo MP nie grałem za dużo w 2001 kiedy gra wyszła, a dzisiaj gra jest zbyt archaiczna żeby porównywać ja do nowszych bracia w serii pod kontem MP, przez co może wydawać się dużo słabsza co nie zmienia faktu, że to właśnie dzięki niej mieliśmy najlepsza serię FPS na konsolach. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Satyrion 1 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Pistolet 5sk to za malo ... heh on powinien byc 4sk i miec wiekszy magazynek zeby gralo sie nim perfekcyjnie . Osobiscie uwazam ze porownywanie Halo do CoDa jest absolutnie nietrafione . Jedyne co mi CoDa przypomina to Emblemy . Zaluje ze nie ma za duzo opcji customizacji swojego zawodnika Satyricon widzisz tak to juz jest , Ty nasrzekasz ze nie mozna uciec , ze walki 2 v1 nie masz szans itd , a wiele osob narzeka ze za malatwo uciec i z tego co widze to majac wiekszego skilla spokojnie mozna ubic 1v2 Gdyby pistolet zabijał 4 strzałami i miał większy magazynek, to wtedy już w ogóle nie opłacało się brać żadnej innej broni. A 2v1 oczywiście można wygrać, o ile zajdziesz przeciwników od tyłu i zabijesz ich zanim się zorientują, co nie jest trudne ze względu na radar. W innym wypadku nie zdążysz zrobić nic, bo i tak za sekundę zginiesz. Chyba że walczysz w jakiś ciasnych korytarzach i uda Ci się trafić granatem, nie widzę innej możliwości. Ale to jest moje osobiste zdanie, wole jednak gameplay z HALO 3, gdyby w mcc były serwery to ta gra niszczyła by HALO 5.
kermit 6 998 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 imo halo 3 bylo brzydsze w swoim czasie niz halo 5 w swoim
Gość DonSterydo Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 imo halo 3 bylo brzydsze w swoim czasie niz halo 5 w swoim No to bez dwóch zdań, przecież Halo 3 wyglądało pokracznie w dniu premiery
biszat 5 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 ALE NAZYWANIE JEJ NASTĘPCA HALO 3 TO PROFANACJA LEGENDY. Jak systemseller może być taki brzydki!!! Przestalem czytac dalej Najlepiej niech kazde nowe Halo bedzie nakladka na H3 lub H2 i niech seria stoi w miejscu ... 3
Fafik-IX- 40 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Zmiany trzeba robić ale te wprowadzone poprostu dla dużej ilości ludzie najzwyczajniej się niepodobaja. Przynajmniej dla ludzi z którymi grałem. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Gość DonSterydo Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 No najlepiej jakby przez 14 lat od premiery CE nic się nie zmieniało. Grałoby wtedy tych 5 zapaleńców
Spaulding 61 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Co mnie najbardziej boli w multi : - mapy są prze(pipi)owe (oprócz tych z bety, ale one trafiają się bardzo rzadko.) - BR jako power weapon, troszkę za mało ich na mapach. - RADAR jest s(pipi)ony : a) nie czytelnie pokazuje poziomy b) ma zbyt mały zasięg (w becie był idealny) - przekombinowane AA - Slide i Sprint są ok, reszta won. Na plus na pewno: - feeling broni - dobrze działający matchmaking - stałe 60 fps Spoko gierka, niestety póki co mnie do końca nie porwała ale to chyba przez to, że przez ostatni czas całkowicie straciłem podjarke na granie.
kamson11 13 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 mapy moze zle nie sa, ale zadna nie jest dla mnie rewelacyjna, tak jak to bylo w poprzednich cz. cod to inna specyfika gry nie mozna porownywac. generalnie gram 4-5 partii i..wylaczam konsole nie mam syndromu jeszcze raz.. Nie powiem jednak, ze gra jest zla. Jest poprostu inna. I jednemu bedzie to pasowac, drugiemu nie tak jak Juan mowil. ja poki co jestem w tej drugiej grupie, i chetniej odpale h1 z kolega na splicie niz h5. pozdro
Daddy 4 226 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Satyrion powiedział wszystko to czym halo jest a nie powinno być. Gra zatraciła duszę, swoją osobowość. Gra może się podobać, ALE NAZYWANIE JEJ NASTĘPCA HALO 3 TO PROFANACJA LEGENDY. Jak systemseller może być taki brzydki!!! Tak jak pisałem wcześniej te animacje w 30fps może mniej wypalają gałki oczne. Jeżeli chodzi o multi w serii halo to ja widzę to tak Halo 3>Halo 2 długo nic, potem Halo REACH po kilku latach świetlnych Halo4/5. Jedynki nie wliczam bo MP nie grałem za dużo w 2001 kiedy gra wyszła, a dzisiaj gra jest zbyt archaiczna żeby porównywać ja do nowszych bracia w serii pod kontem MP, przez co może wydawać się dużo słabsza co nie zmienia faktu, że to właśnie dzięki niej mieliśmy najlepsza serię FPS na konsolach. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka H5 jest nierówne graficznie i czasami może postraszyć teksturami ale całościowo wygląda świetnie, H3 w swoim czasie to był dopiero Gargamel. 1080p/60fpsów trochę wycisnęło mocy.
Satyrion 1 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Tak jak pisałem, wszystko zależy od tego czego człowiek oczekuje od HALO, jeśli podobała ci się 4 część to 5 też sie spodoba a jeśli komuś najlepsza była 3 to w 5 nie ma czego szukać. To są dwie różne gry tylko w jednym uniwersum.
biszat 5 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Tak jak pisałem, wszystko zależy od tego czego człowiek oczekuje od HALO, jeśli podobała ci się 4 część to 5 też sie spodoba a jeśli komuś najlepsza była 3 to w 5 nie ma czego szukać. To są dwie różne gry tylko w jednym uniwersum. uwielbiam 3 , 4 tylko przeszedlem , uwielbiam 5
kermit 6 998 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 z czworka sie meczylem nieziemsko - 1 misja na dzien max, a kampania w 5 wciąga i trzyma do samego końca
Mustang 1 747 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 z tego co widze to majac wiekszego skilla spokojnie mozna ubic 1v2 No nie wiem, nawet pakując same headshoty z magnuma chwilę to zajmuje. Jak przeciwnicy mają zbliżony poziom i patrzą obaj w twoja stronę, marne szanse na zabicie obu. Chyba wolałbym, gdyby dmg broni był mocniejszy. Mnie denerwują latające wszędzie granaty. Każdy rzuca je gdzie popadnie, co chwila się od nich obrywa. Przynajmniej w trybie SWAT ich nie ma; tam też można zdobyć stosunkowo łatwo triple kill albo nawet lepiej.
mausenberg 76 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Radar w multi - jest totalnie spierd0l0ny i nieraz psuje zabawę. Nie rozumiem dlaczego to tak wygląda? Jego zasięg to ze 3 metry..? Mam nadzieje, że to zmienią kiedyś. W becie chyba był ok bo bym zauważył. 1
Rekomendowane odpowiedzi