Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Multi jest zapipiste, ale tylko w samych zalozeniach. Schody zaczynaja sie w realizacji, czyli praniu-graniu. Jesli full bedzie tak samo po dziadowsku łączył graczy (matchmaking) jak w tej pozal sie boze becie to bedzie fail dekady. Skoro CoD oraz przykladowo Battlefield 4 laczy graczy od przyslowiowego pstryku palcami to dlaczego dla H5 stanowi to taki ogromny poki co problem? Skoro B4 i CoD lacza graczy z bliskiego regionu to dlaczego beta H5 wyszukuje graczy chooj wie skad i jak daleka ja sie pytam? Przeciez na mily Bog, to jest tylko 8 (!!!) zawodnikow na mapie!.Przekracza to mozliwosci programistow kodu sieciowego z 343 Industries?! Pytanie z gruntu retoryczne...Multi w MCC z reszta tez dziala w sposob żałosny pomimo wielu poprawek.

 

Zeby nie bylo...sam feeling strzelania, poruszania sie, fizyki, konstrukcji map, broni, klimatu w becie H5 jest pico bello. Jakies drobne nerfy lub pompka niektorych broni pewnie by sie przydala. Rzecz do dyskusji. Wszystko jednak to bedzie du.pa dupowa, jesli szefostwo 343 nie kopnie w du.pe specow od sieci, zeby sie wreszcie wzieli do roboty, bo mam wrazenie ze kodem sieciowym zajmuja sie w tej firmie sprzataczki pospolu z roznosicielami pizzy...

Opublikowano (edytowane)

Szkoda ze 343 oprócz matchmakingu nie pozwoli graczom zakładać serwery coś na wzór jak swego czasu oferował killzone 2. W killzone 2 ciekawe tez był system meczy klanowych wyzywalo się klan na daną godzinę stawialo się jakieś punkty honoru i się grało. Czasami o 2,3 nad ranem szło zagrać 2vs2 itd

 

Ps:mam tylko nadzieje ze w fullu będzie 1080

Edytowane przez tomci23
Opublikowano

Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół...

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

To jest beta prawie ROK przed premierą. Inni devi w tym czasie mają parę graniastosłupów biegających po pustej planszy bez tekstur.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Przeca w swojej wypowiedzi bardzo wyraznie podkreslam, ze chodzi mi o bete H5, a nie o fulla, ktory HGW kiedy sie ukaze, ale nie moge nie zauwazac oczywistej analogii pomiedzy obesranym dzialaniem fulla, nie bety MCC w multi a beta H5. Gdyby MCC dzialalo zajedwabiscie a beta H5 ciulowato jak teraz to machnalbym lekcewazaco reka. Poprawia to! Musza poprawic! Tymczasem moim zdaniem niepokoj jest ze wszechmiar uzasadniony i to juz teraz. Lepiej dmuchac na zimne.

Opublikowano

Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół...

trzeba wygrywac mecze, zeby ranga szla w gore inaczej zawsze spada w dol, jest to troche slabo rozwiazane bo np dzisiaj mialem pare meczy np z kd 15-6 jednak gralem z jakimis lamusami co mieli ratio 3-15 xD oczywiscie moja druzyna przegrala i zamiast blizej rangi onyx, dalej siedze na zlotej 

Opublikowano

Beta jest robiona aby zaprezentowac zmiany w multi i ogarnac balans rozgrywki a wy gadacie o rozdziałce i matchmakingu :yao: Juz nie moge sie doczekac az sobie pogram w ta bete <3

  • Plusik 1
Opublikowano

No koniecznie, to Halo jest wspaniałe. Niezależnie od problemów z matchmakingiem, samo strzelanie jest uber miodne, a mecze wkręcają na zasadzie "dobra, jeszcze jeden i idę spać" i tak przez kolejną godzinę :P I kolejną i kolejną.

Opublikowano

Szkoda ze 343 oprócz matchmakingu nie pozwoli graczom zakładać serwery coś na wzór jak swego czasu oferował killzone 2. W killzone 2 ciekawe tez był system meczy klanowych wyzywalo się klan na daną godzinę stawialo się jakieś punkty honoru i się grało. Czasami o 2,3 nad ranem szło zagrać 2vs2 itd

 

Ps:mam tylko nadzieje ze w fullu będzie 1080

 

Z informacji ujawnionych dotychczas wychodzi na to, że w grze będzie możliwość zakładania drużyn. Zakładanie swoich serwerów jest bezużyteczne i niepotrzebne w grze.

 

 

 

Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół...

trzeba wygrywac mecze, zeby ranga szla w gore inaczej zawsze spada w dol, jest to troche slabo rozwiazane bo np dzisiaj mialem pare meczy np z kd 15-6 jednak gralem z jakimis lamusami co mieli ratio 3-15 xD oczywiscie moja druzyna przegrala i zamiast blizej rangi onyx, dalej siedze na zlotej 

 

 

System ranikngowy w H5G jest bardzo dobrze rozwiązany. Grałeś w trybie drużynowym, więc celem gry jest zwycięstwo twojej drużyny i bardzo słusznie jest to główny czynnik oceny meczowej. Ratio KD ma znaczenie tylko w czasie oglądania statystyk pomeczowych. Najlepszym rozwiązaniem jest granie ze stałą drużyną. Btw. ratio KD i KDA w żadnym stopniu nie świadczą o umiejętnościach, bo czasami ratio 1 jest lepsze od ratio 2,5.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Szkoda, że do bety trzeba mieć MCC. Chętnie bym sprawdził :)

Opublikowano

 

Szkoda ze 343 oprócz matchmakingu nie pozwoli graczom zakładać serwery coś na wzór jak swego czasu oferował killzone 2. W killzone 2 ciekawe tez był system meczy klanowych wyzywalo się klan na daną godzinę stawialo się jakieś punkty honoru i się grało. Czasami o 2,3 nad ranem szło zagrać 2vs2 itd

 

Ps:mam tylko nadzieje ze w fullu będzie 1080

 

Z informacji ujawnionych dotychczas wychodzi na to, że w grze będzie możliwość zakładania drużyn. Zakładanie swoich serwerów jest bezużyteczne i niepotrzebne w grze.

 

 

 

Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół...

trzeba wygrywac mecze, zeby ranga szla w gore inaczej zawsze spada w dol, jest to troche slabo rozwiazane bo np dzisiaj mialem pare meczy np z kd 15-6 jednak gralem z jakimis lamusami co mieli ratio 3-15 xD oczywiscie moja druzyna przegrala i zamiast blizej rangi onyx, dalej siedze na zlotej 

 

 

System ranikngowy w H5G jest bardzo dobrze rozwiązany. Grałeś w trybie drużynowym, więc celem gry jest zwycięstwo twojej drużyny i bardzo słusznie jest to główny czynnik oceny meczowej. Ratio KD ma znaczenie tylko w czasie oglądania statystyk pomeczowych. Najlepszym rozwiązaniem jest granie ze stałą drużyną. Btw. ratio KD i KDA w żadnym stopniu nie świadczą o umiejętnościach, bo czasami ratio 1 jest lepsze od ratio 2,5.

 

Tak wiem ze nie znaczy to o umiejetnosciach i zgadzam sie ze to gra druzynowa i jak druzyna przegrywa to leca punkty w dol, tylko wydaje mi sie ze powinno byc rowniez rozdzielone to indywidualnie na podstawie kd w danym meczu, a nie ze wszyscy z miejsca dostaja -15 czy iles tam.

Opublikowano

Szkoda, że do bety trzeba mieć MCC. Chętnie bym sprawdził :)

Sprawdź tutaj na forum swoją skrzynkę i daj mi znać czy kod Tobie zadziałał ;)

 

 

Szkoda ze 343 oprócz matchmakingu nie pozwoli graczom zakładać serwery coś na wzór jak swego czasu oferował killzone 2. W killzone 2 ciekawe tez był system meczy klanowych wyzywalo się klan na daną godzinę stawialo się jakieś punkty honoru i się grało. Czasami o 2,3 nad ranem szło zagrać 2vs2 itd

 

Ps:mam tylko nadzieje ze w fullu będzie 1080

 

Z informacji ujawnionych dotychczas wychodzi na to, że w grze będzie możliwość zakładania drużyn. Zakładanie swoich serwerów jest bezużyteczne i niepotrzebne w grze.

 

 

 

Moim zdaniem będzie świetnie....byle do premiery..ale mam do Was pytanie. Ma ktoś pomysł jak system liczy skuteczność? Bo czasem mam wrażenie, że zagrałem lepszy mecz , a skuteczność w dół...

trzeba wygrywac mecze, zeby ranga szla w gore inaczej zawsze spada w dol, jest to troche slabo rozwiazane bo np dzisiaj mialem pare meczy np z kd 15-6 jednak gralem z jakimis lamusami co mieli ratio 3-15 xD oczywiscie moja druzyna przegrala i zamiast blizej rangi onyx, dalej siedze na zlotej 

 

 

System ranikngowy w H5G jest bardzo dobrze rozwiązany. Grałeś w trybie drużynowym, więc celem gry jest zwycięstwo twojej drużyny i bardzo słusznie jest to główny czynnik oceny meczowej. Ratio KD ma znaczenie tylko w czasie oglądania statystyk pomeczowych. Najlepszym rozwiązaniem jest granie ze stałą drużyną. Btw. ratio KD i KDA w żadnym stopniu nie świadczą o umiejętnościach, bo czasami ratio 1 jest lepsze od ratio 2,5.

 

Tak wiem ze nie znaczy to o umiejetnosciach i zgadzam sie ze to gra druzynowa i jak druzyna przegrywa to leca punkty w dol, tylko wydaje mi sie ze powinno byc rowniez rozdzielone to indywidualnie na podstawie kd w danym meczu, a nie ze wszyscy z miejsca dostaja -15 czy iles tam.

 

Tutaj sie też z Tobą zgodzę. Dobrze by było aby pkt się otrzymywało względem tego jak dobrze się spisałeś w drużynie. Jeśli dobrze Tobie poszło więcej dostajesz jak i mnie przegrywasz.

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Jak po tych 10 meczach zaczęło mnie łączyć z innymi lamusami, to nawet coś pograć się da :P

 

Multi bardzo miodne :)

Edytowane przez DonSterydo
Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Gra się świetnie. Potyczki bez żadnych specjalnych udziwnień, perków itp. No i ten odgłos przy headshocie  :fsg:

 

Jak nic technicznie nie skiepszczą to będzie miazga.

Edytowane przez DonSterydo
Opublikowano

Beta fajna. Ale brakuje mi tu grania z Polakami, z jakąś ekipą. Chętnie dołączę jeśli komus brakuje "tarczy" bo za bardzo w HALO niestety nie umiem grać.

W becie podoba mi się przede wszystkim głos lektora komentującego nasze wyczyny... brakuje mi tego w MCC.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...