Spaulding 61 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Nie zapominajmy, że w (chyba) każdej części dało się grać na podzielonym ekranie do 4 graczy. Tutaj raczej możemy o tym zapomnieć, ogólnie splitscreen w halo nie instnieje od juz od halo 4. Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 (edytowane) Nie zapominajmy, że w (chyba) każdej części dało się grać na podzielonym ekranie do 4 graczy. Tutaj raczej możemy o tym zapomnieć, ogólnie splitscreen w halo nie instnieje od juz od halo 4. No nie do końca. Halo 3 miało split na 4 w singlu, ale w Reach już tylko jak graliśmy w multi i oczywiście wyglądało to jak gra z pierwszego klocka. Dzisiaj split na 4 mija się z celem. Nie wiem też co rozumiesz, że split nie istnieje od 4. Ja 4 przechodziłem na splicie z kumplem i grało się bardzo dobrze. Edytowane 3 stycznia 2015 przez DonSterydo Odnośnik do komentarza
Spaulding 61 Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 (edytowane) Chodzi mi o to że od Halo 4 gra nie wyrabia z frameratem na splicie. Nie wiem jak z kampanią ale w multi grać się praktycznie nie dało, w h2a jest to samo. Edytowane 3 stycznia 2015 przez Spaulding Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo Opublikowano 3 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 stycznia 2015 Całkiem fajny plakat: Odnośnik do komentarza
JuLeX 44 0 Opublikowano 4 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 stycznia 2015 Podoba mi się to chwilowe zawiśnięcie w powietrzu podczas skoku na zoomie, sposób strzelania i cała reszta gameplay'u na + Gra cieszy oko, zapewne pełna wersja wyeliminuje dropy w animacji, dadzą fullHD i mamy pełnoprawne next genowe Halo. Odnośnik do komentarza
Tooptek 0 Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 Podoba mi się to chwilowe zawiśnięcie w powietrzu podczas skoku na zoomie, sposób strzelania i cała reszta gameplay'u na + Gra cieszy oko, zapewne pełna wersja wyeliminuje dropy w animacji, dadzą fullHD i mamy pełnoprawne next genowe Halo. Powiedzcie mi proszę jak zawisnąć w powietrzu i jednocześnie celować bądź strzelać bo jedyne co potrafię to opuść z impetem na ziemię. Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 Musisz mieć celowanie w zoomie wtedy zawiśniesz w powietrzu. Odnośnik do komentarza
Tooptek 0 Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 Sorry ale nie rozumiem. Skacze i celuje? Czy celuje i skacze dopiero? Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 Sorry ale nie rozumiem. Skacze i celuje? Czy celuje i skacze dopiero? Robisz zoom, podskok i wtedy zawisasz będąc cały czas w zoomie. Ponoć można to wyłączyć ale nie sprawdzałem jeszcze. Dość to irytujące z początku, ale z drugiej strony kilka razy sensownie to wykorzystałem. Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 Przytrzymaj kucnięcie w powietrzu. Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 A od kucnięcia w zoomie to czasem nie robi się ten celownik na podłodze i tąpnięcie po nim? Szczerze to nie ogarniam tych dwóch bajerów jak ten atak z nieba i ten super łokieć ze sprintu, zapominam, że je mam. Odnośnik do komentarza
Tooptek 0 Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 Ta spartanska szara to moim zdaniem nie wypał. Ja wpadam w gościa i okazuje się ze zabrało mu trochę tarczy i hp. Ale po całej sekwencji okazuje się ze to on zdążył już mnie przycelowac . Moim zdaniem po trafieniu skarżą przeciwnik powinien na 2 sekundy być unieruchomiony. A jak nie trafię to ja. Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 Powinien być trupem. Dash =sprint + trzymasz melee Wbicie w ziemie= skok i w locie trzymać kucnięcie. Odnośnik do komentarza
richie_heinz 36 Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 Orion: Pegasus: Obie mapy stworzone przez 343i w forgu. Dostępne będą w 3 tygodniu bety. Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 182 Opublikowano 5 stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 (pipi)ać mapy z forge'a. Mam nadzieję że schemat tych wyżej zostanie zachowany ale dojdzie geometria i normalne assetsy, a nie pozostaną szare ściany. Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 5 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 stycznia 2015 Powiem tak: jak trafi sie na dobry europejski serwer z dobrymi pingami a nie obesrany z Hamburgernią to gra sie PRZE-RE-WE-LA CY-JNIE!! Gralem dzis z grupa Pepików i naprawde...dawno nie pamietam tak milych wrazen ze strzelanki, no i w koncu zaczalem uzyskiwac dodatnie ratio Ta gra zapowiada sie w multi na najlepsza od lat i zarazem najlepsza na lata. I mowie to ja, zaprzysiegly fan CoD-a Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 6 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2015 Pierwszy dzień bety to był dla mnie właśnie taki miły czas kiedy panowała "sprawiedliwość" grze, z każdym dniem jest coraz gorzej. Znaleźć mecz w grupie , zorganizować szybko team w party to cud, jak już jest mecz to są strzały przez ścianę. Jak już się gra to nagle w połowie meczu wszystkim siada komunikacja..Ruchy, giwery, dźwięk, cała otoczka są extra ale takie akcje potrafią zepsuć dobry smak. Ja wiem, że to beta no ale litości..Jak takie cuda będą za 10 miesięcy to będzie wesoło. A widzicie jak nagle zaczęto szczuć ludzi w sieci reklamami preordera w czasie bety? No życzę im zimnego prysznica przy tej okazji. Aha, i kwestia serwerów dedykowanych - obecnie nie ma bata żeby mi przed meczem nie zamrugał obraz co ponoć oznacza, że gra jest na hoście. Tyle tytułem biadolenia na dziś. 1 Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 6 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2015 (edytowane) A ja odwrotnie, uwazam ze z kazdym dniem jest lepiej. W pierwszych dniach to tylko na Hot-Dogi trafialem przewaznie. Dzis np ani razu sie to nie zdarzylo. Matchmaking tez sie poprawil. Sytuacja ze pisze o bledzie polaczenia praktycznie sie nie zdarza i mozna plynnie zagrac kilka meczy bez wychodzenia do menu i szukania nowego serwera, co w pierwszych dniach graniczylo z cudem. Strzaly przez sciane?? Dziwna sprawa. Nie odczulem ani razu, ze ktos sieje przez sciane i mnie trafia, a zagralem juz naprawde solidna ilosc meczy. Poczatki bety mialem kompletnie stracone i w plecy, a dzis sie juz prawie prawie o srebro otarlem. Niestety dwa mecze wtopione na koniec i wspinac sie trzeba apiać od nowa Mapa EDEN...Genialna! Z poczatku sie gubilem w tych zaulkach, a teraz jak poznalem i doswiadczylem (rowniez przez obserwacje innych graczy) jak sie po niej poruszac, po tych wszystkich kladkach i gzymsikach to stwierdzam, ze jest to jedna z najlepszych multiplayerowych map, jakie doswiadczylem w zyciu. Przy okazji pytanie: od czego zalezy predkosc odzyskiwania tarczy? Czasem odnawia sie ona bardzo szybko, a czasem wooooolno. Edytowane 6 stycznia 2015 przez Czezare Odnośnik do komentarza
Adorian 9 Opublikowano 6 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2015 Czyli random jak u mnie, dzisiaj np. miałem wrażenie jakby ping sięgał niebotycznych cyferek, ale przynajmniej mecze wyszukuje z automatu, nie to co w Master Syf Kolekszyn... Dobieranie graczy po skillu to też momentami komedia, ale dzięki temu udało mi się w matchmakingu spotkać już kilku prosów np. dziś miałem przyjemność pykać z takimi osobowościami jak Naded czy Sick. P. Odnośnik do komentarza
Czezare 1 450 Opublikowano 6 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 stycznia 2015 Co do dobierania graczy w becie to moim zdaniem nalezalo by to poprawic. Dobor powinien byc skierowany i nastawiony glownie na ratio, a nie na range (brazowy, srebrny itp), ktora wykuwa sie wygrywanymi meczami, poniewaz ranga randze nierowna i zdarzaja sie Brązowi z ratiem grubo ponad 2.0, jak rowniez z np 0,2 i Srebrni z ujemnym bilansem... Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 7 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 stycznia 2015 I bądź tu Panie mądry. Totalny random. Pierwszego dnia zagrałem 25 meczy pod rząd ciesząc się z gry jak mało kiedy. Kiedy trafiałem zabijałem a jak popełniałem błędy ginąłem, teraz tego "bajeru" nie uświadcz am już tak często. Zgodzę się, że powinno dobierać graczy podług ratio. Póki co to tez jakiś przypadek, raz drużna uber silna raz mega słaba, jaki tu sens? Ale kupa meczy też przyznaje była tak za(pipi)iście zaciekła do końca co jest właśnie TYM o co chodzi. Marze o solidnym kojarzeniu graczy w pełnej wersji, grać się wtedy chce. miałem przyjemność pykać z takimi osobowościami jak Naded czy Sick O, ciekawe. To sam musisz też ładnie kosić, że Cie z nimi dobrało. Przy okazji pytanie: od czego zalezy predkosc odzyskiwania tarczy? Czasem odnawia sie ona bardzo szybko, a czasem wooooolno. Ja staje w miejscu/ kucam i czekam aż się pikanie skończy. Może jak się idzie to ładuje się wolniej niż stojąc? A z tym zachwytem mapa Eden się kompletnie nie zgodzę. Sprawiająca wrażenie przypadkowo zbudowanej, nieczytelna z męczącą paletą kolorystyczną, jak ktoś ma słaby wzrok to się po prostu męczy na tym. Do tego te błyskawice "urozmaicające" widoczność, dajcie spokój. Regreat to mistrz mapek jak dla mnie w tej Becie.I w końcu usłyszałem ten dźwięk hedszotów, długo nie wiedziałem o czym mowa a to akie "Py-K" jak otwieranie kapsla na butelce hehe. Odnośnik do komentarza
Adorian 9 Opublikowano 7 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 stycznia 2015 Ja raczej średni jestem, tylko tak czasami dobiera graczy, np. w omawianym meczu grałem przeciwko 2 osobom z rangą pro (top 200 players) jednym z semi i jednym onyxem, natomiast w moim teamie ja miałem najwyższa range - onyx 2, byl jeszcze kolo z goldem i 2 bez rangi bo grali jedne z pierwszych meczów w ogóle. Nie wiem jakim cudem udało nam sie wbic aż 25 killi w tym meczu, ale z drugiej strony satysfakcja z ujepania prosa w pojedynku 1vs 1 jest ogromna . Na szczeście nie zawsze tak dobiera graczy, czesciej trafiam na mecze gdzie wszyscy maja ranki miedzy goldem a semi-pro, wiec przy założeniu, ze należycie padają po 4 strzałach -gra sie swietnie Nie uważam, żeby dobieranie graczy po ratio bylo dobrym pomysłem, juz o tym pisalo parę osób, dobre k/d nie musi oznaczać , że ktoś jest dobry i na odwrót. Myslę, że ten system rankingowy, który zaproponowało 343 nie jest zły, problemem jest tylko randomowe dobieranie graczy, może coś z tym zrobią do premiery. P. Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 7 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 stycznia 2015 Tego właśnie nie rozumiem, jak K/D może nie mówić o umiejętnościach gracza? Skoro ktoś ma powiedzmy 2.0 to znaczy, że szybko reaguje, celnie strzela, dobrze porusza się po mapie i nie popełnia większych błędów. Na moje oko K/D mówi o umiejętnościach. Odnośnik do komentarza
Spaulding 61 Opublikowano 7 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 stycznia 2015 Grając objectivy nie zwracasz uwagi na fragi, osoba obstawiająca kamp spot zazwyczaj ma dobre ratio ale praktycznie nie pomaga swojej drużynie. 2 Odnośnik do komentarza
mausenberg 76 Opublikowano 7 stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 stycznia 2015 Nie zakładałem takiego wariantu. Pomówmy o zwykłym slayerze 4 na 4. Tam ratio ma znaczenie. Tak myślę, choć chętnie posłucham innych teorii na ten temat. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi