Gość DonSterydo Opublikowano 7 września 2015 Opublikowano 7 września 2015 Mnie bardzo cieszy, że w tych ostatnich materiałach jest BETONOWE 60 FPS i to należy podkreślić. Nie jakieś latające 40-50 FPS. PS. Daddy, no nie do końca, bo już w opisach prasowych było pisane "co" MC widzi w pewnych swoich "wyobrażeniach" - to co widzisz na końcu może być tego elementem. Zresztą nie ma się co oszukiwać, wszyscy wiemy jaki jest cel podróży MC i do czego zmierza.
Salwador 189 Opublikowano 9 września 2015 Opublikowano 9 września 2015 (edytowane) Nowy znany nam OST pojawił się w becie: Edytowane 9 września 2015 przez Salwador
Raptor 226 Opublikowano 11 września 2015 Opublikowano 11 września 2015 Jakos mnie nie grzeje ten zestaw, ale moze dlatego, ze mam wlasny skladany zestawik. 1
YETI 11 045 Opublikowano 11 września 2015 Opublikowano 11 września 2015 W multi przed meczami nie będzie możliwości wyboru mapy.
Czezare 1 454 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 W multi przed meczami nie będzie możliwości wyboru mapy. Dat Breaking News!
YETI 11 045 Opublikowano 12 września 2015 Opublikowano 12 września 2015 Nie chcą, aby powtórzyła się sytuacja z H4, gdzie wyszła im tylko jedna mapa, na której było rozgrywane 90% meczy.
MaZZeo 14 242 Opublikowano 14 września 2015 Autor Opublikowano 14 września 2015 (edytowane) https://www.halowaypoint.com/en-us/community/blog-posts/halo-5-guardians-building-an-epic-campaign Edytowane 14 września 2015 przez MaZZeo 4
Ins 5 826 Opublikowano 14 września 2015 Opublikowano 14 września 2015 (edytowane) Dynamiczna zmiana rozdziałki potwierdzona: 60fps gameplay is supported by a new progressive resolution system that allows us to dynamically scale the resolution at which we render the game (up to 1080p) based on the needs of the scene. This enables us to deploy resources where they have most impact across a diverse series of experiences throughout the game while delivering the most visually stunning Halo game ever.[/size] Ensuring 60fps throughout our play experience has required constant focus. Some sections of a mission might be relatively quiet and achieving 60fps is straightforward, but there are many situations where we dial the intensity up to 11. At those times, we need to maintain 60fps and give players the total experience from both a design and artistic perspective. This is where our new progressive resolution system comes into play, allowing the game to scale resolution dynamically as the experience gets more intense and complex. In much of the campaign you may be playing at 1080p, but when we want to get really crazy with vehicles, visual effects and combat we can trade some of the resolution in order to maintain the crucial 60fps. Without this system, we would need to either reduce the scale of our most intense combat encounters or lower the quality of content across the game in order to stay at 60 fps at all times. With progressive resolution, we get the best of both worlds: epic scale experiences that look incredible while running at a consistent 60fps.[/size] Direct feed tego co powyżej: http://news.xbox.com/media/?Category=xbox-one-games Edytowane 14 września 2015 przez Ins
MaZZeo 14 242 Opublikowano 14 września 2015 Autor Opublikowano 14 września 2015 (edytowane) biorę urlop na premierę, dwa dni znowu grunty pierdolą jakieś śmieszki pod nosem, lubiłem to w Halo 3 Edytowane 14 września 2015 przez MaZZeo
Raptor 226 Opublikowano 14 września 2015 Opublikowano 14 września 2015 I juz moga (pipi)nac najepke "60/1080p!"
hav7n 5 936 Opublikowano 14 września 2015 Opublikowano 14 września 2015 Obejrzalem direct feeda na TV, textury zyleta, zero zabkow, taka oprawa w 60fps
Gość DonSterydo Opublikowano 14 września 2015 Opublikowano 14 września 2015 Już myślałem, że pokazali walkę na tej stacji kosmicznej, ehh. Czeba yeszcze czekać
Paolo de Vesir 9 234 Opublikowano 14 września 2015 Opublikowano 14 września 2015 Od czasów Wieśka 3 nie czekałem tak mocno na żadną grę. To będzie świetny produkt. Z dopieszczoną kampanią dla jednego gracza i setkami godzin w multi. Świetna grafika, udźwiękowienie na najwyższym poziomie, AI przeciwników. Osobiście uważam też, że w żadnej innej grze w którą grałem nie ma tak świetnych animacji przeładowywania broni i walki w bliskim kontakcie. To nie może się udać, najjaśniejszy punkt tego roku. A że 5-ta część? Czy ktoś narzeka na świetne gry, bo ja z pewnością NIE.
Janush 224 Opublikowano 14 września 2015 Opublikowano 14 września 2015 Czuć ponad 90% na metacritic Na 100% piątka będzie lepsza od poprzedniej części
Daddy 4 243 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 o ile prezentacja na E3 było niezła tak to teraz robi ogromne wrażenie, desgin, klimat, oprawa...ale będzie grane
Hum 3 700 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 (edytowane) Można już zamawiać pre-ordery? Edytowane 15 września 2015 przez Hum
kermit 6 998 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 60fps i taka graficzka, no no - jestem pod wrażeniem
Kris77 435 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Można już zamawiać pre-ordery? Można, w Empiku jest najlepsza cena na chwilę obecną: http://www.empik.com/halo-5-guardians-343industries,p1112364439,multimedia-p 1
Hum 3 700 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Ależ będzie grane, hype train ruszył.
mausenberg 76 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Powoli swędzi mnie już mózg na H5, a myślałem, że tym razem mnie nie dopadnie. Obrazki obrazkami ale dźwięk to jest masakra, wszystko wydaje konkretne/solidne/mocne dźwięki. Bungie nigdy nie potrafiło zrobić solidnego dźwięku moim skromnym zdaniem. 343 w tej kwestii zarządziło.
Hum 3 700 Opublikowano 15 września 2015 Opublikowano 15 września 2015 Nadrabiali soundtrackiem, który jak do tej pory w wykonaniu 343 jakoś w glebę nie wbija.
Rekomendowane odpowiedzi