MaZZeo 14 182 Opublikowano 16 października 2015 Autor Opublikowano 16 października 2015 ciekawe czy serwery czynne już. Pewno będą na nich tylko dziennikarzyny grający tylko ARką xD
Raptor 226 Opublikowano 16 października 2015 Opublikowano 16 października 2015 Czesc contentu juz mozna bedzie pokazywac na bank Juan i Barth beda streamowac. Moze ja tez cos zapuszcze podczas wspolnych sesji.
MaZZeo 14 182 Opublikowano 16 października 2015 Autor Opublikowano 16 października 2015 Za(pipi)iście, od 1999 naczelny czołowy xbot a ja kodu na halo nie dostaje ;(
JuanMag 159 Opublikowano 16 października 2015 Opublikowano 16 października 2015 Juan ile już masz ? Juz gram ;]
Raptor 226 Opublikowano 16 października 2015 Opublikowano 16 października 2015 Ja dopiero jutro sie pobawie
Gość DonSterydo Opublikowano 16 października 2015 Opublikowano 16 października 2015 Na necie sa filmiki z co najmniej 4 misji,troche rzucilem okiem Jeszcze tyyyyyyyyle czasu
blantman 5 780 Opublikowano 16 października 2015 Opublikowano 16 października 2015 Ktoś jeszcze ma wolne miejsce do co opa w halo 5. Obecnie gram halo 4 więc będę rozgrzany Co do czasu na granie mam go dużo tylko 31 października odpada bo impreze mam
Kris77 434 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 Ważna sprawa - IGN rozpakowuje konsolę limitowaną Halo 5, gra też jest w wersji limitowanej ze steel bookiem, ale gra jest w postaci kodu, nie płyty: http://uk.ign.com/videos/2015/10/17/unboxing-the-halo-5-xbox-one-bundle
Raptor 226 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 Tak mialo byc - kod mozna u sprzedawcy wymienic czy jakos tak na plyte.
Kris77 434 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 (edytowane) Tak mialo byc - kod mozna u sprzedawcy wymienic czy jakos tak na plyte. Niby tak, ale na w niektórych sklepach jest wizualizacja razem z płytą, co może wprowadzać w błąd. Edytowane 17 października 2015 przez Kris77
czeskimaster 3 275 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 Ciekaw jestem, czy konsola też wydaje dźwięki przy włączeniu itd, jak to ma miejsce w edycji forza motorsport 6.
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 października 2015 Autor Opublikowano 17 października 2015 As we prepare for the game’s release in just over a week, I’d like to focus this blog on the Arena portion of the multiplayer experience for Halo 5: Guardians. Arena is our pure competitive experience in Halo 5, celebrating the legacy of Halo multiplayer. Arena allows players to go head-to-head in a game of skill where everyone starts on a level playing field. Each player begins with the same weapons and abilities and vies for possession of power weapons and power-ups by maintaining map control throughout the match. Last December, we held a beta for Arena almost a year from launch to get the game into the hands of Halo fans everywhere. Since then we’ve worked tirelessly to address player feedback and refine the game with the goal of delivering the ultimate competitive multiplayer shooter when we launch on October 27. Joining me today are Multiplayer Design Director Kevin Franklin, along with Multiplayer Designers Max Grossman and Quinn DelHoyo to share more detail about the Arena multiplayer experience in Halo 5: Guardians. Competitive Skill RATING The Competitive Skill Rating (CSR) system in Halo 5 is designed to ensure high quality matches between players of equal skill, on a per-playlist basis. When you first hop into any of the Arena playlists, you will play a series of placement matches before being earning your CSR. After you complete 10 games, you will be placed into one of 7 CSR ranks based on your performance. Coming out of the Arena beta, we’ve renamed the ranks based on community feedback to provide a more familiar and easily understood sense of progression between ranks. The final CSR ranks for Halo 5: Guardians are Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond, Onyx, and Champion. BRONZE SILVER GOLD PLATINUM DIAMOND After earning your starting rank, the ONLY way to increase your rank is by winning. For team-oriented playlists, this emphasizes the importance of team play. Whether you drop 30 kills in a game of Slayer or single-handedly capture every flag in a CTF match, wins are the only way to improve your CSR. As you win, you will progress through the 6 tiers of your rank. If you are skilled enough to continue winning at tier 6, you will advance to the next rank (yay!). Losing games will cause your progress within a rank to decrease, but you will never drop down a whole rank from losing. For example, if you spend all month working your way into Silver, losing won’t drop you back to Bronze. ONYX CHAMPION At the highest end of the ranking system, we have the Onyx and Champion ranks which behave slightly differently than the other ranks. Once you reach Onyx, you will be shown your raw CSR score. Winning no longer increases your tier – it instead increases your CSR score. This allows you to compare yourself with greater precision to other players within the Onyx rank. If you establish yourself as one of the top 200 players in a playlist, you will earn the highly coveted rank of Champion and be shown your place within the top 200. Seasons Seasons are a new competitive feature for Arena that gives you a chance to continuously challenge yourself while having the opportunity to earn monthly rewards. When Seasons debut later this year, your CSR in certain playlists will be reset and you will play your placement matches again. You get a fresh start each month to try to prove yourself in select Seasonal Arena playlists. This gives you a chance to top your performance from last season, and see how high of a rank you can achieve. Seasons will last for a month, and anybody who earns a CSR in a Seasonal Playlist will earn cosmetic rewards to commemorate the Season. (Here's a sneak peek at the emblem rewarded for the December season) Season boundaries will also be an important milestone for when we make changes to the Arena experience based on community feedback. Once we launch, we will be listening for all types of feedback regarding Arena: favorite maps, mode settings, playlists, etc...We plan to implement all of these changes at season boundaries. Matchmaking Finding a balanced, low-ping match is of the utmost importance when playing Arena. Halo 5 is designed to have a high skill ceiling, and we know how frustrating it can be to play with or against players who aren’t at your skill level. We prioritize match quality above all else when finding matches in Arena. We begin by trying to find other players that are at your exact CSR. If we can’t find enough players, we very slowly open up this limitation and look for players that are around your same skill. Every Arena match starts from the beginning In Arena, you will never join a match that’s already in progress. You will get a fresh match every time without fear of putting your hard earned CSR at risk and joining a losing team in the middle of a match. Your skill, teamwork, and decision making during the entirety of each match will decide whether you win or lose. Since joining a match in progress is disabled for Arena matchmaking (still available in Custom Games and in Warzone), quitting out of a match damages the quality and experience for the other seven players in that match. Leaving your teammates high and dry is not cool. If you quit out of games, not only will you suffer a loss and forfeit any REQ points or XP but you’ll also receive a temporary cooldown penalty (ban) preventing you from matchmaking in Arena. The Banhammer Strikes! It’s important to us that everyone enjoys their experiences in Arena play. To maintain the quality of the Arena experience and sanctity of competition, a number of rules are in place for all Arena playlists. Halo 5: Guardians is engineered to detect and track the following behavior: Quitting matches Betrayals or team killing Idling (AFK) Intentional suicides Excessive disconnects If you repeatedly engage in negative behaviors such as the ones listed above, you will receive a ban and be prevented from entering matchmaking. The duration of each ban is dependent on the offense and becomes more severe with each successive infraction, so continually killing your teammates to steal the Sniper Rifle will quickly lead to long timeouts from matchmade play. https://www.halowaypoint.com/en-us/community/blog-posts/enter-the-arena 5
chrno-x 901 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 Obejrzyj unboxing IGN'a to na końcu masz zaprezentowane dźwięki przy włączaniu/wyłączaniu konsoli. Kurcze śliczna edycja, szkoda że tylko przez sklep można zamówić (a ta paszteciarska wersja z Forzy 6 jest do kupienia dosłownie wszędzie).
czeskimaster 3 275 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 (edytowane) Ja mam tą paszteciarską forze :-D, dla mnie spoko. Wersja halo ma kosztować około 2 tys. Edytowane 17 października 2015 przez czeskimaster
blantman 5 780 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 Dodaj mnie Ok dziś dodam. Kto jeszcze? 2 osoby.
Gość Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 I ja się melduję ;] Moje pierwsze halo ale tysiące godzin w fpsach więc celownikiem po suficie jeździł nie będę xD
ssxx1 208 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 Obejrzyj unboxing IGN'a to na końcu masz zaprezentowane dźwięki przy włączaniu/wyłączaniu konsoli. Kurcze śliczna edycja, szkoda że tylko przez sklep można zamówić (a ta paszteciarska wersja z Forzy 6 jest do kupienia dosłownie wszędzie). w euro rtv mozna kupic
Vexilium 425 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 Opis matchmakingu coraz bardziej zachęca mnie do kupna Guardians już na premierę. Daje szansę na to, że ludzie z mniejszym skillem tacy jak ja też będą mieli szansę dobrze się bawić. Szkoda, że nie miałem okazji przetestować bety multiplayera - wtedy miałbym większą pewność co do swojej decyzji. Na plus są też dodatkowe mapy rozpowszechniane za darmo a nie w ramach Season Passów (tak, na Ciebie patrzę Battlefront!). Kampania ani mnie nie grzeje ani nie ziębi. W kolekcji Master Chief byłem w stanie przejść jedynie pierwszą i drugą część, a na kolejne po prostu już nie mam chęci. Uniwersum Halo nie trafiło w moje gusta, pomimo bycia fanem klimatów sci-fi. Z drugiej strony kampania w czteroosobowym co-op'ie może dostarczyć większych wrażeń... Ech, mam mętlik w głowie
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 października 2015 Autor Opublikowano 17 października 2015 w becie ten CSR działał świetnie, chyba pierwsza gra z jaką się spotkałem która tak dobrze dobierała graczy pod względem rangi. 1
Daddy 4 226 Opublikowano 17 października 2015 Opublikowano 17 października 2015 W H5 będzie firefight z HR/ODST?
Rekomendowane odpowiedzi