shinian 629 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 najlepsze gry ze swiata z sw to byly dwa kotory. end of story.. 3 slowa - Seria Jedi Knight. 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 No, ale kto spodziewał się gameplaya, skoro DICE mówiło, że nie pokarzą go? Pewnie dopiero na konferencji Sony albo EA. Cytuj
messer88 6 485 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 najlepsze gry ze swiata z sw to byly dwa kotory. end of story.. 3 slowa - Seria Jedi Knight. Dodałbym jeszcze X-Wing vs.TIE Fighter, no i Rogue Squadron na N64. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 (edytowane) trailer tak jak przypuszczałem, nie przedstawia ani poziomu grafiki i ani nawet zarysu gameplaya, tylko to cgi/render. Dobrze że jest EA Access to sie obada przed premierą, ale czuję że będą cyrki.Chyba zartujesz sobie z tym CGI. Slepy na jedno oko stwierdzi ze to jest trailer prerenderowany na silniku gry. Szkoda tylko ze naciagany bullshot ktory nijak bedzie sie mial do koncowej wersji. dokładnie tak jak piszesz Voytec IGN oglądało 7min gameplay i rozmawiają o tym http://uk.ign.com/articles/2015/04/17/weve-seen-7-minutes-of-star-wars-battlefront-gameplay?abthid=55312c96adf8e2721000001c Edytowane 18 kwietnia 2015 przez Fanek Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 W polowie kwietnia nie beda pokazywac gameplayu jak za poltorej miesiaca E3 to raczej oczywiste. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Chociaż i tak cały czas mi się marzy SW: TFU III. O ja pier.dole serio? najlepsze gry ze swiata z sw to byly dwa kotory. end of story.. No i Jedi Knight i Jedi Academy oraz Republic Commando. Suteq zamiast czekać na tego crapa weź sobie ogarnij Jedi Academy ta gra to nadal Cytuj
Gość suteq Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Przecież ja już nie czekam na tę grę, a Jedi Academy przechodziłem z pół roku temu sobie(całą grę biegałem z mieczem świetlnym ). Jedi Outcasty czy Dark Forces II daaawno ograne. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 W polowie kwietnia nie beda pokazywac gameplayu jak za poltorej miesiaca E3 to raczej oczywiste. Ci co sa na tej konfie beda mieli okazje zagrac/zobaczyc gameplay za zamknietymi drzwiami Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 (edytowane) Czyli już wiem na czyją recenzję liczę najbardziej What we know so far about DICE Star Wars Battlefront: Planets (At least 3+ maps on each planet): Endor Tatooine Hoth Sullust Jakku (Available through DLC December 1st) Release: The game will be released November 17th in North America and November 19th in Europe. Released for PS4, PC & Xbox One. The game will be available in a standard & deluxe edition. General Game Aspects: Splitscreen on consoles. Offline modes Coop missions (Both offline splitscreen & Online) Bots will be available in certain modes The game will focus on the original trilogy & not the prequel era. The sequel era will be introduced in the first DLC "Battle of Jakku". The game will run in 60 FPS on all platforms. There will be no traditional campaign but instead Battlefront missions to mimic iconic battles. The game focuses on surface warfare including dog fights with spacefighters. The game uses a buddy system where 2 people form a group, can spawn on eachother & also share unlocks. The game will contain plenty of stuff to unlock, achieve & collect. You will have great freedom customizing your playstyle. Game mechanics: Powerups available for both teams such as the shield shown in the trailer & various explosives. The missile launcher is a map pick-up. (Likely in the same category as the ones above) You can switch between the 1st and 3rd person at any time. Jetpacks are available. No ammo for laser weapons in the game, they have a cooldown mechanic instead that allows the weapon to be overheated. Vehicles: AT-ST AT-AT Speeder bikes Snowspeeder X-wing Tie Fighter Y-wings Weapons (A lot more to come): Misc blasters such as Han Solos DL44 (More details to be revealed) Sniper Rifle Missile Launcher Thermal detonator (grenade) ION Grenade ION Torpedo Playable Iconic Characters: Darth Vader Boba Fett R2D2 C3PO Han Solo (unconfirmed but very likely) Chewbacca (unconfirmed but very likely) Luke Skywalker (unconfirmed but very likely) Leia (unconfirmed but very likely) Edytowane 18 kwietnia 2015 przez marekjw2523 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 (edytowane) Chociaż i tak cały czas mi się marzy SW: TFU III. O ja pier.dole serio? najlepsze gry ze swiata z sw to byly dwa kotory. end of story.. No i Jedi Knight i Jedi Academy oraz Republic Commando. Suteq zamiast czekać na tego crapa weź sobie ogarnij Jedi Academy ta gra to nadal Ale wy mielicie ozorami. Dlaczego tak wszyscy jarają się uniwersum SW nawet, jeżeli ktoś nie jest fanem SW ? (szczerze ja chyba do nich należe) Kotory były genialne, Dark Forces, Jedi Knighty, Republic Commando, Empire At War, Battlefronty, The Force Unleashed - Za dużo tego wymieniać. To uniwersum zawsze miało podejrzanie bardzo dobre gry, rzadko która była naprawde zła. Jednakże coś czuje że tym razem EA naprawde zaczyna naginać tą marke i skończy się ta dobra passa (tak samo z filmem). Edytowane 18 kwietnia 2015 przez Dr.Czekolada Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Czyli już wiem na czyją recenzję liczę najbardziej What we know so far about DICE Star Wars Battlefront: Nie wierzę, szczególnie przez 60fps i to, że jakieś tam itemy będą do zebrania tylko na mapie. Współczesny gracz zbyt tasuje się expieniem i unlockami żeby szukać itemu na mapie. Gdzie te czasy gdzie odpalało się Day of Defeat, które nie miało żadnego rozwoju postaci, żadnych unlocków i sama gra była na tyle dobra, że chciało się grać? Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 czuje ze gra nie będzie takim hitem jak niektórzy przypuszczają, nawet mając za sobą logo star wars. Fani gwiezdnych wojen raczej nie będą się zabijać o grę wideo, a szczególnie o grę nastawioną tylko na multiplayer, a fani Halo/BF/CoD nie rzucą się też na gierkę bo ci wolą strzelanie ołowiem niż laserami. No i uniwersum SW mimo że spore, to zbyt wielu możliwości w kwestii unlocków i dodatków nie daje, a obecne pokolenie bez marchewki na kiju szybko się znudzi grając w to. 1 Cytuj
wrog 609 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 (edytowane) No i uniwersum SW mimo że spore, to zbyt wielu możliwości w kwestii unlocków i dodatków nie daje, a obecne pokolenie bez marchewki na kiju szybko się znudzi grając w to. DICE i Lucas opracowują na potrzeby gameplayu rzeczy, które są zgodne z uniwersum - m.in. ta bańka ze zwiastuna. Patrick Bach, general manager at DICE, said that Lucasfilm has been helpful in working with the studio when it has gameplay needs that don't necessarily line up with the movies. "One of the big reasons we took on the project was that we had access not only to the archives, but also we had access to the knowledge that the Lucasfilm people have," Bach said. "They have been working with us to create a game, not a movie. They are extremely competent and brilliant at what they do [and] if we say we have a need from a gameplay perspective — 'This is what we want to do, how do we get it right?' — they help. We work it out." Edytowane 18 kwietnia 2015 przez wrog Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Star Wars Battlefront looks really good. The gameplay stuff we saw yesterday (running on PS4, they say) looks a lot like that trailer. Cytuj
Grzegorzo 1 411 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Marek, skąd te info? Jakos nie chce mi się wierzyć Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 (edytowane) LoL. 6 miechów przed premierą a oni częstują ludzi filmem opartym na silniku gry!! Jeszcze to EA. Zabugowany crapiszcz na poziomie GTA4 PC jest prawie pewny. Edytowane 18 kwietnia 2015 przez Majin Buu Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 (running on PS4, they say) 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 ten gość widział te 7min gameplay Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 No i uniwersum SW mimo że spore, to zbyt wielu możliwości w kwestii unlocków i dodatków nie daje, a obecne pokolenie bez marchewki na kiju szybko się znudzi grając w to. DICE i Lucas opracowują na potrzeby gameplayu rzeczy, które są zgodne z uniwersum - m.in. ta bańka ze zwiastuna. Patrick Bach, general manager at DICE, said that Lucasfilm has been helpful in working with the studio when it has gameplay needs that don't necessarily line up with the movies. "One of the big reasons we took on the project was that we had access not only to the archives, but also we had access to the knowledge that the Lucasfilm people have," Bach said. "They have been working with us to create a game, not a movie. They are extremely competent and brilliant at what they do [and] if we say we have a need from a gameplay perspective — 'This is what we want to do, how do we get it right?' — they help. We work it out." mnie bardziej chodzi o rodzaje pukawek, w cod czy BF masz po kilka/kilkanaście wariantów strzelb/snajperek/karabinów/karabinów maszynowych a w takim star wars co? nie ma takiego wachlarzu. IMO z tego powodu ludzie odbiją się od gry. Cytuj
Gumiś_JaGoDa 961 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 I tak szczerze korzystasz z tego szerokiego wachlarza? Ja w BFie miałem swoje ulubione pukawki i korzystałem z nich naprzemiennie. Niektórych w ogólne nie sprawdziłem i mię było mi z tym źle. Fajnie mieć wybór ale nie zawsze się z niego korzysta. Mniej wcale nie znaczy gorzej. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Zacznijmy od tego że SW to nie COD czy BF. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 18 kwietnia 2015 Opublikowano 18 kwietnia 2015 No i uniwersum SW mimo że spore, to zbyt wielu możliwości w kwestii unlocków i dodatków nie daje, a obecne pokolenie bez marchewki na kiju szybko się znudzi grając w to. DICE i Lucas opracowują na potrzeby gameplayu rzeczy, które są zgodne z uniwersum - m.in. ta bańka ze zwiastuna. Patrick Bach, general manager at DICE, said that Lucasfilm has been helpful in working with the studio when it has gameplay needs that don't necessarily line up with the movies. "One of the big reasons we took on the project was that we had access not only to the archives, but also we had access to the knowledge that the Lucasfilm people have," Bach said. "They have been working with us to create a game, not a movie. They are extremely competent and brilliant at what they do [and] if we say we have a need from a gameplay perspective — 'This is what we want to do, how do we get it right?' — they help. We work it out." mnie bardziej chodzi o rodzaje pukawek, w cod czy BF masz po kilka/kilkanaście wariantów strzelb/snajperek/karabinów/karabinów maszynowych a w takim star wars co? nie ma takiego wachlarzu. IMO z tego powodu ludzie odbiją się od gry. W BF tak naprawdę jest tylko parę broni: pistolet, strzelba, karabin szturmowy, snajperski, coś wybuchowego (no i chyba jakieś kusze dodali ostatnio, nie wiem), to że każda z tych broni ma po kilkadziesiąt skinów + kolejne kilkadziesiąt w płatnym dlc nic nie zmienia. To czego oczekiwałbym od battlefronta jeśli wierzyłbym, że będzie dobrą grą, to to, żeby były trzy kategorie broni: 1) Hitscany 2) wolne projectiles 3) miecze świetlne No krótko mówiąc chciałbym gre z movementem i gunplayem z quake live + miecze świetlne + jakieś tam x-wingi. Cytuj
Gość Opublikowano 19 kwietnia 2015 Opublikowano 19 kwietnia 2015 Po tym, co ostatnio zaprezentowali, jakoś hype mi siadł. Tylko czysty gameplay może to zmienić. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.