Skocz do zawartości

Star Wars: Battlefront


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Gość Zaqair
Opublikowano (edytowane)

Battlefront has none of Battlefield’s deeper features such as squads, classes and highly customisable load-outs.

 

 “We have a strong legacy with Battlefield, but we did not want this to be a battlefield game – we wanted it to have a heart and soul of its own. We came at it from a very different angle. We know that the core audience of a game like this is different to the Battlefield audience. There’s a crossover, but Star Wars fans expect a Star Wars game, not a Battlefield game. We looked at what Star Wars stands for, rather than asking how can we tweak Battlefield to be something else.

 
“And, actually, we’ve received criticism both for not being enough like Battlefield and for being too much like Battlefield. We’ve had to accept the fact that people will be upset with us until they get to play it. And when people did play it at E3 almost all the negativity went away. We stayed true to what we believed in, and when people saw it, they got it, they agreed that this is a game on its own, it is not Battlefield, and they liked it.”
:facepalmz:
 

 

If the single-player component is just a series of co-op and multiplayer maps filled with AI opponents, isn’t it going to lack depth and longevity?

I don’t want to say, you just have to trust us, we need to prove it of course, but we’re using all the knowledge about depth and longevity that we’ve accumulated over years of making the Battlefield games. Also the missions we have in the game have more longevity than most single-player campaigns. They tend to have a length of between 6-10 hours and that’s it – most people don’t replay them, most don’t go through the secondary objectives, they run through the story and they’re done.
 
In Battlefront, it’s very different, it has more to do with replayability than most narrative-driven single-player experiences. It gives you something else, something you may not be used to seeing. We have done a lot with this game that keeps it attractive for a longer period of time. There’s a lot of persistence work going into it – how you unlock things, how you explore new ways of playing, how you collect things and rank up, and also how you compare yourself with your friends. There are a lot of different ways to play the game. There’s a lot of variation.

Jack-Nicholson-lol-eccbc87e4b5ce2fe28308

Edytowane przez Zaqair
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

a ja pytałem wcześniej po gameplayu czy na wasze oko to chodzi w 60fps?  (pipi)a beka z typów kolejno :D
ale miazga, że przy takiej oprawie wycisneli 60 klatek, to wygląda prawie tak samo jak te pierwsze epickie video w lesie
 
 

 

na wasze oko czy to chodzi w 60fps?
zaskakująco płynne obroty kamery, na małym lapku oglądam

 
tak widać na tym filmiku, który chodzi w 30 fpsach, że gra chodzi w 60 fpsach, ale może to dlatego, że ogladam na dużym laptopie

 

 
 

 

na wasze oko czy to chodzi w 60fps?
zaskakująco płynne obroty kamery, na małym lapku oglądam

:facepalmz: ja(pipi)e moze ktos mu dac bana?

 


haha Bluber jaki try hard xddd

Edytowane przez Fanek
  • Minusik 1
Opublikowano

Czekam z niecierpliwoscia na Battlefront. W Hardline czasami dropilo fpsy ale bylko calkiem ok, bf4 tragedia momentami. Jak widac wyciskaja wszystko z tego silnika frostbite 4

Opublikowano (edytowane)

No dzwieki beda wy(pipi)iste na moich wspanialych sluchawkach 5.1 Dolby Digital, trzeba bedzie wziasc wolne i zagrywac sie bez konca.

Edytowane przez Mroku333
Opublikowano

Ależ ta gra prezentuje się wyśmienicie.  :o Grafika jest fantastyczna, dźwięk przywołuje wspomnień czar, kiedy to oglądało się z zapartym tchem tę kultowa trylogię. Raczej nie lubuje się specjalnie w multi, ale tę pozycję kupuję na premierę i aż zastanawiam się czy PX5 nie zamienić na Elite800 z tego tytułu.

Opublikowano (edytowane)

W wersji PCtowej zabraknie split-screena.

 

http://www.ppe.pl/news-37290-pecetowa_wersja_star_wars__battlefron_bez_split_screena.html

 

Co prawda "kanapowa" zabawa jest raczej domeną konsolową, to jednak brak takiej funkcji w wersji PC jest swojego rodzaju okrojeniem produkcji z jej najbardziej podstawowych funkcji. Przejechał się już an tym Capcom, który wydał Resident Evil: Revelations 2 bez split-screena, a EA Dice na spółkę z EA, chcą najwyraźniej powtórki z rozrywki. Fani czekający na ten tytuł od lat z pewnością nie będą zadowoleni. Brak możliwości zabawy na podzielonym ekranie tyczy się wszystkich trybów - zarówno sieciowych, jak i tych offline, które nawet nie są kompetytywne. 

Edytowane przez Maciomaniak

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...