Opublikowano 9 października 20159 l Zaqu mica podkreć, Ciebie na imprezie przy paru osobach prawie nigdy nie słychać
Opublikowano 10 października 20159 l T47 czyli jedna z maszyn rebeliantów? bo widziałem już raz jak ktoś tak związał AT-AT ale nie wiem nawet jak to zrobić. Gdy AT-AT ma ilość życia podlatujesz do niego pojawi ci się być wcisnął L1-R1 i zaczyna się taka mini event ? gdzie po prawej stronie masz pasek i musisz utrzymać punkt w odpowiednim położeniu. Cholernie jest to trudne bo szybko się to dzieje, od razu rozwaliłem pojazd więc trzeba ćwiczyć Angry i jego przemyślenia po becie, przewinąć do 10.25 Edytowane 10 października 20159 l przez marekjw2523
Opublikowano 10 października 20159 l Jedyny fajny patent w całej zaprezentowanej mapie/grze a po 8 godzinach stwierdzam że największym problemem jej jest grywalność.Wychodzi na to że szykuje się bezpłciowy średniak z brakiem feelingu nie wymagającego jakiegokolwiek skilla wystarczy że trzyma się fire i ma szczęście na power upa.Szkoda... jako że jestem fanem SW i multiplayerowych strzelanek prócz Coda w tym roku niestety wypadnie po raz pierwszy w swojej historii na CoD: BCIII, gdzie po becie bardzo przypadła mi do gustu tak tutaj zniechęciła mnie i to bardzo Edytowane 10 października 20159 l przez Bushisan
Opublikowano 10 października 20159 l Ale g.owno ta gra. Balansu zero, feelingu zero. Tylko dzwieki spoko ;/ deleted
Opublikowano 10 października 20159 l Wlasnie wbilen staty w Walker Assault 30-5. Najs. Szkoda tylko, ze z 20 z wiezyczek, gdzie nabicie tylu zabojstw to jakies 3-4 minuty walenia z nich i troche szczescia dopoki nie rozwala nas.
Opublikowano 10 października 20159 l Dlatego pierwsze co się robi to się niszczy wieżyczki Mi się gra podoba, czuć klimat SW. Na pewno gra lepsza od rakowego Hardline.
Opublikowano 10 października 20159 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. RIP Luke Skywalker - pamietamy
Opublikowano 10 października 20159 l Nie mam pojecia jak to zrobic to jest to L1+R1 jak sie leci czyms tak i wyskoczy na ekranie?
Opublikowano 10 października 20159 l W ogóle nie interesowałem się tą grą , ale po becie jestem pozytywnie zaskoczony. Graficznie i muzycznie wymiata, srutu-tutu z laserków oczywiście daje zerowy feeling ze strzelania , ale takie były przecież Gwiezdne Wojny , dziwne by było jakby broń laserowa miała odrzut , trzeba ją było przeładowywać czy miały mieć różne amunicje. Kluczem do gry będzie odpowiednie dobranie sprzętu, mapa Drop Zone z Jet Packami nabiera rumieńców i daje namiastkę strategi. Najważniejsza to będzie liczba mapek i trybów . A na Hoth ciągle rebelianci przegrywają bo ludzie nie grają na zwycięstwo tylko byle sobie postrzelać, jak widzę , że ludzie na aktywują stacji i podczas "okienka" nie strzelają do AT AT to mnie krew zalewa. Ale miła odmiana od stresującego multi w The Last of Us
Opublikowano 10 października 20159 l Po wczorajszych problemach z psn juz wiem,ze na 100% tej gry nie kupie. Nie wiem dlaczego zdecydowali sie na tak kretynski system,ze musze byc ze znajomymi w party bo inaczej nie pogramy razem. Voip w grze tez niema wiec nawet jezeli uda sie dolaczyc na ten sam serwer co znajomy to nawet nie pogadamy. Obecnie ta gra ma wiecej minusow niz plusow. A w sumie jak dla mnie jedyne plusy tej gry to dzwiek i grafika i nic wiecej.
Opublikowano 10 października 20159 l A mi się wszystko podoba i zakup jest już pewny. Absolutnie żadnych problemów z serwerami, fantastyczny klimat SW. Walker Assault bardzo mi się podoba, balans jest w porządku, bo dłuższym graniu uważam nawet, że to Rebelianci mają przewagę, X-wing & A-wing robią robotę.
Opublikowano 10 października 20159 l Wczoraj grałem z rebeliantami na Hoth i chyba na ten jeden moment ludzie skumali o co tam chodzi, bo walka trwała wyłacznie o stacje nadawcze. Pierwszy AT AT padł po kilku minutach, imperium skumało, że misja jest zagrożona i wywiązała się istna wojna okopowa o ostatnie stacje. Udało się przywołać A-Wingi, tarcze walkerów spadły i cała armia skupiła ogień na ostatnim ATAT. Piękny spektakl, takiej nawałnicy na jeden pojazd nie widziałem już dawno Fajna rzecz, a ludzie w końcu nauczą się o co chodzi na mapach i gra nabierze rumieńców. Obawiam się tylko o to, że te objectivy szybko się znudzą, bo ile można walczyć o to samo.
Opublikowano 10 października 20159 l Pograłem chwile i sama oprawa AV jest super, wyszukiwanie graczy działa rewelacyjnie za to gameplay leży i kwiczy. Totalnie bezpłciowa i januszowa gra. Tak samo uboga w zawartość, 8 map i brak singla xD. EA i tak zarobi miliony.
Opublikowano 10 października 20159 l Tak samo uboga w zawartość, 8 map i brak singla xD. Dice powiedzialo,ze bedzie 12
Opublikowano 10 października 20159 l Pogralem dosc sporo i zapodaje co nastepuje. Gra powinna zainteresowac dwojakiego rodzaju graczy: 1. Miłośników SW 2. Lubicieli Battlefielda Wszyscy inni powinni sie zastanowic czy warto. Dla mnie ten Battlefront to wręcz mod do Battlefielda 4 tyle tylko ze w klimatach SW w zauwazalnie lepszej niz w B4 grafice. Jesli o grafie jeszcze mowa to przyznac trzeba, ze jest ona bardzo dobra, ale do pierwszej zajawki z E3 nie ma to za bardzo startu, poniewaz tam to pokazywali chyba na blachach rodem z NASA. Dzwiekowo super, muzycznie extra, efekty czasteczkowe swietne, gunplay identyczny jak w BF pomijajac oczywisty fakt, ze strzelamy broniami energetycznymi a nie "kulowymi". Ja fulla teraz nie kupie z dwoch powodow: 1. Halo 5 jest absolutnie gra pod KAŻDYM względem zdecydowanie lepszą. Po dłuższym zastanowieniu...jedynie w temacie muzyki jest remis ze wskazaniem na H5... 2. Na domiar wszystkiego za moment ukaże się nowy CoD, który zważywszy na ograną wzdłuż i wszerz betę, również lepiej się zapowiada. Zeby więc wcisnąc tu Battlefronta musialbym nauczyc sie kontrolowac czas jak kolesie z Quantum Break Reasumujac: jak już bede rzygal H5 i CoD-em to za 7-8 miechow wykupie miesiac Accessa i wowczas sobie w tego Battlefronta na spokojnie pogram
Opublikowano 10 października 20159 l Mi sie gra bardzo przyjemnie, a na dodatek to audio w 5.1 klimacik jest, gameplay w porządku, matchamking zayebisty... Biorę na premierę. Edytowane 10 października 20159 l przez MYSZa7
Opublikowano 10 października 20159 l Wolę 12 map w tym Battlefroncie niż robotę odwaloną przy BF2 z mapami copy/paste, zawsze ludzie przywołują zresztą ilość map, ale niespecjalnie chyba pamiętają o ich jakości. Zresztą zarówno BF jak i BF2 zdecydowanie nie trafiły w swój czas. Na PC było mnóstwo lepszych gier (Enemy Territory <3), a na konsolach online dopiero startował.Map będzie 14, 12 podstawowo + 2 na Jakku. Jedyne czego brakuje to walki w kosmosie, chociaż same dogfighty nad mapami są bardzo ok.@UpDla mnie więcej grę różni niż łączy z Battlefieldem. Edytowane 10 października 20159 l przez Hendrix
Opublikowano 10 października 20159 l Wrazenie podobienstwa z BF-em najbardziej wyraza sie w identycznej animacji poruszania sie wojaków. Celowanie i hitboxy rowniez toczka w toczke identyczne jak w BF...
Opublikowano 10 października 20159 l No, ale to są naleciałości silnika, sama rozgrywka zupełnie inne podejście do gry premiuje (i sposób kontroli mapy)
Opublikowano 10 października 20159 l To że animacja czy celowanie jest jak z BFa akurat jest na plus jak dla mnie. Choć wiadomo, że bardziej opłaca się nawalać z biodra.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.